IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 18:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wat heeft nationalisme nu ineens met joodse complotten te maken?

Of gooi je gemakkelijkshalve alles wat rechts is op één hoop? Het zou zomaar kunnen.

Voor de duidelijkheid, ik ben het lang niet eens met alles wat Varg beweert (en al helemaal niet met waar hij voor staat) . Maar op vlak van permacultuur, simple life en mythologie heb ik veel zaken bijgeleerd die voor mij waardevol zijn.

Vreselijk die nuance...

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-01-2019 18:15]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2019 18:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 15:36 schreef Count Usher het volgende:
Die extra pedaal is om de gaskamer te bedienen, toch?
Om de airbag op te pompen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 19:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 18:56 schreef bastianus het volgende:
Om de airbag op te pompen.

Blij dat ik het voor de helft juist had.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 20:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 18:10 schreef Count Usher het volgende:
Wat heeft nationalisme nu ineens met joodse complotten te maken?

Of gooi je gemakkelijkshalve alles wat rechts is op één hoop? Het zou zomaar kunnen.

De overeenkomst is wat specifieker te duiden dan alleen rechts. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.

Maar mooi joh dat je zoveel inspiratie haalt uit dit zeer onfrisse figuur

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 22:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 20:34 schreef faalhaas het volgende:
De overeenkomst is wat specifieker te duiden dan alleen rechts. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.

Maar mooi joh dat je zoveel inspiratie haalt uit dit zeer onfrisse figuur

Bwa, nu lijkt het alsof Varg mijn guru is.

Ik haal er uit wat ik interessant vind. Ik probeer een permacultuur uit te bouwen op een lap grond die ik huur en dan zijn die filmpjes vaak erg behulpzaam (die van zijn madam zijn doorgaans nog beter wat dat betreft). En mythologie en paleontologie zijn dingen waar ik stapels boeken over verslind. Dus ja.

Zijn video's over de onzin van veganisme, white genocide en godbetert RPG's interesseren mij dan weer geen hol.

Ik zie de link tussen Vargs complotten en nationalisme eigenlijk niet. Je kunt best tegelijk schijt hebben aan fascisten en aan anti-fascisten.

En ja, ik vind ook dat "het systeem" kut is en bankiers immoreel, maar daarvoor ga ik niet in een bos wonen, mijn kinderen leren zwaardvechten of een voorraad aanleggen voor de dag des oordeels.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-01-2019 22:41]

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com