IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 18:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wat heeft nationalisme nu ineens met joodse complotten te maken?

Of gooi je gemakkelijkshalve alles wat rechts is op één hoop? Het zou zomaar kunnen.

Voor de duidelijkheid, ik ben het lang niet eens met alles wat Varg beweert (en al helemaal niet met waar hij voor staat) . Maar op vlak van permacultuur, simple life en mythologie heb ik veel zaken bijgeleerd die voor mij waardevol zijn.

Vreselijk die nuance...

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-01-2019 18:15]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2019 18:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 15:36 schreef Count Usher het volgende:
Die extra pedaal is om de gaskamer te bedienen, toch?
Om de airbag op te pompen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 19:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 18:56 schreef bastianus het volgende:
Om de airbag op te pompen.


Blij dat ik het voor de helft juist had.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 20:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 18:10 schreef Count Usher het volgende:
Wat heeft nationalisme nu ineens met joodse complotten te maken?

Of gooi je gemakkelijkshalve alles wat rechts is op één hoop? Het zou zomaar kunnen.


De overeenkomst is wat specifieker te duiden dan alleen rechts. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.

Maar mooi joh dat je zoveel inspiratie haalt uit dit zeer onfrisse figuur



... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 22:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 20:34 schreef faalhaas het volgende:
De overeenkomst is wat specifieker te duiden dan alleen rechts. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.

Maar mooi joh dat je zoveel inspiratie haalt uit dit zeer onfrisse figuur




Bwa, nu lijkt het alsof Varg mijn guru is.

Ik haal er uit wat ik interessant vind. Ik probeer een permacultuur uit te bouwen op een lap grond die ik huur en dan zijn die filmpjes vaak erg behulpzaam (die van zijn madam zijn doorgaans nog beter wat dat betreft). En mythologie en paleontologie zijn dingen waar ik stapels boeken over verslind. Dus ja.

Zijn video's over de onzin van veganisme, white genocide en godbetert RPG's interesseren mij dan weer geen hol.

Ik zie de link tussen Vargs complotten en nationalisme eigenlijk niet. Je kunt best tegelijk schijt hebben aan fascisten en aan anti-fascisten.

En ja, ik vind ook dat "het systeem" kut is en bankiers immoreel, maar daarvoor ga ik niet in een bos wonen, mijn kinderen leren zwaardvechten of een voorraad aanleggen voor de dag des oordeels.


[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-01-2019 22:41]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-06-2019 23:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 05-06-2019 23:41 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Hij heeft al wel weer een nieuw kanaal


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 06-06-2019 8:03 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Al die muziek gerelateerde video's zijn ook weg. Nooit meer 'Burzum live' kunnen zien.

Natuurlijk upload Varg een hoop stront en zegt hij discutabele dingen, maar een heel kanaal weg halen in wel heel erg '1984'


Hafgufa


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2019 9:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Alles staat ook op zijn bitchute kanaal

https://www.bitchute.com/channel/LeOgEMOhozqd/


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 06-06-2019 9:56 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Kijk eens aan


Hafgufa


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2019 13:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zijn nieuwe kanaal op YouTube is ook al weer weg (na amper 2 videos).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-06-2019 16:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

En terecht.


... hoe de hazen lopen ...


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 07-06-2019 10:14 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

quote:
Op 6 juni 2019 16:02 schreef faalhaas het volgende:
En terecht.


Je vind dus dat iemand geband mag worden op 'naam'? Je kunt veel zeggen, maar op kanaal 2 van Varg stond natuurlijk niks verkeerd. Die twee video's waren geen aanleiding voor een verwijdering.


Hafgufa


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-06-2019 10:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2019 10:14 schreef Ravnajuv het volgende:
Je vind dus dat iemand geband mag worden op 'naam'? Je kunt veel zeggen, maar op kanaal 2 van Varg stond natuurlijk niks verkeerd. Die twee video's waren geen aanleiding voor een verwijdering.


Op basis van iemands handelen uit het verleden vind ik dat niet heel vreemd nee.

Als iemand op ZM een ban krijgt mag ie toch ook niet vrolijk onder een nieuwe account verder posten?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 07-06-2019 10:22]


... hoe de hazen lopen ...


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 07-06-2019 10:45 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ik begrijp je voorbeeld, maar dat ligt toch iets anders. Op een forum is een ban vaak het gevolg van misdragingen en niet voor het geven van iemands mening, hoe extreem ook.

Varg is geen hardcore nazi, die oproept tot moord of weet ik wat. Hij geeft vooral aan hoe hij denkt over bij de situatie in bijv Zweden en de rest van Europa met betrekking tot vluchtelingen. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar echt heel erg is het niet. Ik ben trouwens niet een aanhanger van zijn visie.

Het verontrust me dat (bijv) YouTube gewoon alles in een klik weg kan halen, op basis van hun eigen richtlijnen en dus hun interpretatie.

Stel dat we dat hier zouden doen. Dat ik als mod zeg: Ik vind de post van Pietje niet kunnen, weg ermee. En na twee keer gooi ik Pietje van het forum.


Hafgufa


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-06-2019 10:46 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

@ Faalhaas: Sommige wel.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-06-2019 10:46]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-06-2019 11:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2019 10:45 schreef Ravnajuv het volgende:
Ik begrijp je voorbeeld, maar dat ligt toch iets anders. Op een forum is een ban vaak het gevolg van misdragingen en niet voor het geven van iemands mening, hoe extreem ook.

Varg is geen hardcore nazi, die oproept tot moord of weet ik wat. Hij geeft vooral aan hoe hij denkt over bij de situatie in bijv Zweden en de rest van Europa met betrekking tot vluchtelingen. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar echt heel erg is het niet. Ik ben trouwens niet een aanhanger van zijn visie.

Het verontrust me dat (bijv) YouTube gewoon alles in een klik weg kan halen, op basis van hun eigen richtlijnen en dus hun interpretatie.

Stel dat we dat hier zouden doen. Dat ik als mod zeg: Ik vind de post van Pietje niet kunnen, weg ermee. En na twee keer gooi ik Pietje van het forum.


Eerst viel je alleen over het verwijderen van kanaal 2, nu vind je het verwijderen van kanaal 1 dus ook onterecht?

Ik zie niet in hoe een discussie in hoeverre zijn ideeën wel of niet onfris genoeg waren om een verwijdering te rechtvaardigen ergens aan bijdraagt. Want wat wij er van vinden doet er natuurlijk niet toe. Varg heeft het platform iig jarenlang gratis kunnen gebruiken en er waarschijnlijk zelfs geld mee verdiend. Nu is het klaar, Youtube heeft zijn richtlijnen aangepast, als het je niet bevalt stap je over op een ander platform of host je je eigen filmpjes maar.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2019 10:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Misschien heeft hij er zelfs chicks mee gescoord... Stel je voor


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-06-2019 12:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 9 juni 2019 10:45 schreef Hypnos het volgende:
Misschien heeft hij er zelfs chicks mee gescoord... Stel je voor


Let's find out!



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-06-2019 11:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-06-2019 11:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2019 11:06 schreef faalhaas het volgende:
Nu is het klaar, Youtube heeft zijn richtlijnen aangepast, als het je niet bevalt stap je over op een ander platform of host je je eigen filmpjes maar.


Joepie! Meer censuur!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2019 11:50 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Niks censuur. Youtube is geen overheid en mag zelf bepalen wat zij wel en niet toelaten op hun eigen servers.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-06-2019 12:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dus enkel overheden kunnen censureren...

Edit: Dat ze hun eigen regels mogen bepalen, maakt het nog geen goeie zaak dat ze censureren (links en rechts overigens).

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-06-2019 13:36]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2019 14:06 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

ZM heeft ook (gedrags)regels en als je je daar niet aan houdt, wordt je geband. Is dat dan ook censuur?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-06-2019 14:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2019 14:06 schreef WMP het volgende:
ZM heeft ook (gedrags)regels en als je je daar niet aan houdt, wordt je geband. Is dat dan ook censuur?


Tuurlijk. Wat is het anders? En als ZM opeens zijn regels zou aanpassen en het plotseling willekeur troef zou zijn, zou ik daar zeker een probleem mee hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-06-2019 15:58]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen