IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Grote Ik Ga Stoppen Met Roken Topic! Vorige pagina | Volgende pagina
einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 25-12-2003 17:06 by einsatzcommando Profiel van einsatzcommandohttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 25 december 2003 16:46 schreef Candy het volgende:
ik snap het niet hoor waarom mensen altijd rond deze tijd willen stoppen met roken

Net als dat iedereen wil afvallen na de feestdagen denk ik...Veel gegeten; en ja, dat moet er weer af...Dus, veel gerookt, stoppen, enweer beginnen...


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:36 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

Ik heb er zelf geen behoefte aan om te stoppen
Maar diegenen die het wel serieus willen proberen wens ik in ieder geval suc6


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-12-2003 18:37 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Ik begrijp niet waarom mensen beginnen als ze later willen stoppen, maar dat zal wel aan mij liggen.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 18:38 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Omdat mensen veranderen en er na verloop van tijd genoeg van krijgen om wat voor een reden dan ook?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:39 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

You've got a point.
Waarschijnlijk zijn die personen er achter gekomen dat roken slecht voor je gezondheid is ofzo en denken ze nu geen kanker of wat dan ook te krijgen...


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-12-2003 18:44 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 december 2003 18:39 schreef Metallica-Freak het volgende:
You've got a point.
Waarschijnlijk zijn die personen er achter gekomen dat roken slecht voor je gezondheid is ofzo en denken ze nu geen kanker of wat dan ook te krijgen...


Het schijnt erger te zijn als je 20 jaar hebt gerookt om te stoppen dan als je nog langer doorgaat... ofzoiets


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:45 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 25 december 2003 18:44 schreef Miss Lucifer het volgende:
Het schijnt erger te zijn als je 20 jaar hebt gerookt om te stoppen dan als je nog langer doorgaat... ofzoiets


Geen idee, ik weet wel dat je toch wel dood gaat of je nou wel of niet rookt...


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 18:47 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 18:45 schreef Metallica-Freak het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat je toch wel dood gaat of je nou wel of niet rookt...


Mja, roken zal allicht wat verschil kunnen maken m.b.t. doodgaan. Ik noem 'hoe' en 'wanneer'.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-12-2003 18:48 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 december 2003 18:45 schreef Metallica-Freak het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat je toch wel dood gaat of je nou wel of niet rookt...

precies...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:48 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

Das waar, maar je heb van die kortzichtige mensen die denken dat wanneer ze stoppen met roken ze geen kanker of iets in die richting kunnen krijgen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 18:49 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 december 2003 18:37 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen beginnen als ze later willen stoppen, maar dat zal wel aan mij liggen.


Ik heb persoonlijk nooit begrepen waarom mensen er sowieso aan beginnen... maar dat zal misschien ook wel aan mij liggen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 18:49 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 18:48 schreef Metallica-Freak het volgende:
Das waar, maar je heb van die kortzichtige mensen die denken dat wanneer ze stoppen met roken ze geen kanker of iets in die richting kunnen krijgen


Klopt die mensen heb je, maar de kans dat je bepaalde soorten kanker krijgt neemt af en dat weten steeds meer mensen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:50 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 25 december 2003 18:49 schreef Jebes het volgende:
Klopt die mensen heb je, maar de kans dat je bepaalde soorten kanker krijgt neemt af en dat weten steeds meer mensen


Oke, jij wint


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 18:52 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 18:50 schreef Metallica-Freak het volgende:
Oke, jij wint


Yes, dat maakt mijn dag weer goed


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2003 18:54 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

hehehehe

Ik gaat ff eten, tot vanaaf mensen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 18:56 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 18:54 schreef Metallica-Freak het volgende:
hehehehe

Ik gaat ff eten, tot vanaaf mensen


Smakelijk eten!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


cynthia
Usericon van cynthia
Posted 25-12-2003 19:12 by cynthia Profiel van cynthia

quote:
Op 25 december 2003 18:36 schreef Metallica-Freak het volgende:
Ik heb er zelf geen behoefte aan om te stoppen
Maar diegenen die het wel serieus willen proberen wens ik in ieder geval suc6


daar ben ik het mee eens..


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-12-2003 19:17 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Ik ben iig niet van plan om te stoppen, maar godverdomme, ik ben mijn peuken thuis vergeten!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


cynthia
Usericon van cynthia
Posted 25-12-2003 19:17 by cynthia Profiel van cynthia

ik vindt het wel terecht dat er na 1 januari in openbare gebouwen een rook verbod is.. want mijn vader is astmatisch en kan dus nooit een keer ergens heen.. omdat het vaak overal blauw van de rook staat..
en na 1 januari kan die dat hopelijk wel weer..


Metalboer666
Usericon van Metalboer666
Posted 26-12-2003 2:15 by Metalboer666 Profiel van Metalboer666

voor de luitjes die gaan stoppen met roken: Veel Succes.

Ik wilde laatst ook stoppen met roken maar na een halve dag stressen rook je wel weer gewoon door.

Maar voor De Stoppers...Veel Succes.


till death takes me appart


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-12-2003 2:21 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 25 december 2003 19:17 schreef cynthia het volgende:
ik vindt het wel terecht dat er na 1 januari in openbare gebouwen een rook verbod is.. want mijn vader is astmatisch en kan dus nooit een keer ergens heen.. omdat het vaak overal blauw van de rook staat..
en na 1 januari kan die dat hopelijk wel weer..
ach...ik denk niet dat het veel gaat helpen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 26-12-2003 11:28 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 25 december 2003 19:17 schreef cynthia het volgende:
ik vindt het wel terecht dat er na 1 januari in openbare gebouwen een rook verbod is.. want mijn vader is astmatisch en kan dus nooit een keer ergens heen.. omdat het vaak overal blauw van de rook staat..
en na 1 januari kan die dat hopelijk wel weer..


Dat ze dat in willen voeren vind ik op zich best goed, maar in de horeca/kroegen vind ik het echt bullshit.
De mensen die echt niet tegen de rook kunnen komen nu al niet naar de kroeg, en ik geloof niet dat ze dat dan ineens wel gaan doen...


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-12-2003 12:13 by Sarah Profiel van Sarah

Al die shit had gewoon nooit uitgevonden moeten worden... Jeez stel je eens voor, niemand die rookt in deze wereld, zou dat niet fijn zijn

Als je terug komt van uit gaan de kleren die je die avond schoon aan hebt getrokken misschien nog wel een dag aan kan trekken en niet meteen in de was hoeft te gooien becuz they smell like hell....

Ik zou echt willen dat iedereen stopt met die onzin. Ze moeten gewoon stoppen met het verkopen ervan hehe.. Zou dat even iedere roker met zn bek vol tanden staan


LAI LAI HEI


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 26-12-2003 13:40 by gummibeer Profiel van gummibeer

Ik heb van mijn ouders het stoppen met roken pakket gehad.

Dus.... steek ik er nog maar een op


Karin
Usericon van Karin
Posted 26-12-2003 15:59 by Karin Profiel van Karin

quote:
Op 26 december 2003 12:13 schreef Sarah het volgende:
Al die shit had gewoon nooit uitgevonden moeten worden... Jeez stel je eens voor, niemand die rookt in deze wereld, zou dat niet fijn zijn

Als je terug komt van uit gaan de kleren die je die avond schoon aan hebt getrokken misschien nog wel een dag aan kan trekken en niet meteen in de was hoeft te gooien becuz they smell like hell....

Ik zou echt willen dat iedereen stopt met die onzin. Ze moeten gewoon stoppen met het verkopen ervan hehe.. Zou dat even iedere roker met zn bek vol tanden staan


Jah, dat zou een goede oplossing zijn


Will there ever be a better icon than myself?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen