IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Grote Ik Ga Stoppen Met Roken Topic! Vorige pagina | Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-09-2002 18:58 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 21 september 2002 18:23 schreef Dargull het volgende:
1 Pakje zware Brandaris per 2 a 3 dagen...

Dus ik ga het waarschijnlijk nog verdomde zwaar krijgen, maar ik ben gelukkig nog koppiger dan 'n ezel...

Ow men! Dat wordt een hele chagarijnige moderator de komende weken...
Ach, gewoon kwestie van karakter.
stoppen is stoppen, no bullshit.
Werkte bij mij net zo, ben inmiddels maandje of 4,5 gestopt.

good luck!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2002 19:01 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 september 2002 18:58 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ow men! Dat wordt een hele chagarijnige moderator de komende weken...
Ach, gewoon kwestie van karakter.
stoppen is stoppen, no bullshit.
Werkte bij mij net zo, ben inmiddels maandje of 4,5 gestopt.

good luck!



was het maar zo makkelijk...ik weet niet hoelang jij gerookt hebt?


Suck my piss


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 19:04 by Dryadd Profiel van Dryadd

quote:
Op 21 september 2002 18:54 schreef Vampire_girl het volgende:
Na het eten heb ik eigenlijk de grootste moeite, dan heb ik vaak zin in een sigaretje.
Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet bij Hirogen heb 'gebedeld' om een sigaretje te mogen roken.


Ik heb bewondering voor de mensen die het lukt om te stoppen, en ik zou zeggen houdt het gewoon vol, het zou zonde zijn als je er nu weer aan begint. Want je merkt wel gelijk een verandering aan je lichaam, meer energie, lucht, eetlust (dat kan soms nadelig zijn)etc. etc.



A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 19:07 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com



Don't blush when I rip you open


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-09-2002 19:07 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 21 september 2002 19:01 schreef skullfuck het volgende:
was het maar zo makkelijk...ik weet niet hoelang jij gerookt hebt?
uhm, jaartje of 4,5. Meestal Javaanse jongens 3/4.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als je geen karakter hebt zal het je nooit lukken, al rook je 1 pakje drum in de maand.
Catch my drift?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2002 19:09 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 september 2002 19:07 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
uhm, jaartje of 4,5. Meestal Javaanse jongens 3/4.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als je geen karakter hebt zal het je nooit lukken, al rook je 1 pakje drum in de maand.
Catch my drift?



ja dat klopt wel idd....je bedoelt ook een beetje dat je dr echt helemaal achter moet staan...anders blijft het


Suck my piss


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-09-2002 19:11 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

yep


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-09-2002 19:17 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Mijn ouders zijn ook gestopt maar daarna weer begonnen, de dwazen. Sommige mensen vinden het erg moeilijk om te stoppen en hebben jaren erna nog moeite mee, maar anderen vinden het makkelijker en hebben er na een poosje totaal geen behoefte mee aan. Ik ben wel blij dat mijn ouders weer begonnen zijn want ze zijn nu heel wat minder chagerijnig en opgefokt dan toen ze nog niet opnieuw waren begonnen, maar ik hoop voor je dat het jou wel lukt. Succes met het stoppen en vooral volhouden!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 19:22 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 21 september 2002 18:52 schreef MBMarduk het volgende:
MTHRFCKR!!!
Hier heb je wat leuks te lezen




Wow! Je wordt gewoon meteen helemaal hypoglycemisch als je stopt met roken.... ik zou maar veel suiker in m'n koffie gaan gooien als ik jou was, Dargull (hoe ranzig dat ook is ). Hehe, echt iets om twee weken voor vrij te nemen en in je ochtendjas rond te sloffen totdat je door de ergste fase heen bent.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-09-2002 19:23 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 21 september 2002 18:52 schreef MBMarduk het volgende:
MTHRFCKR!!!
Mhhh...ik zei 7~12 dagen?
De concentratie nicotine in je lichaam (eigenlijk blijft het voor het grootste gedeelte in je hersenen) zal wel veel hoger zijn dan de mijne toentertijd.
Ik denk nu dat jij pas na zo'n 21 dagen van die "cravings" af zal zijn, brrrr....ik wil er niet aan denken hoe jij zal SNAKKEN naar een peuk.
Vooral de eerste week wanneer je brein het tekort aan nicotine nog moet leren verwerken zul je een licht verdoofdheidsgevoel in je hoofd merken. (dat was tenminste in MIJN geval zo)
Hier heb je wat leuks te lezen





Zwaar zal het wel worden, ja, zeker als ik bedenk dat als ik nu 15min. niet rook m'n hele lijf al een "zeurend" gevoel geeft, maar als pre-training denk ik al bij elke peuk zins vrijdag ochtend; "dat het een walgelijke smaak is en dat ik langzaam zelfmoord aan het plegen ben" maar ik heb al medelijden met de mensen rond mij heen de komende paar weken vanaf maandag, maar stoppen zal ik GVD!

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-09-2002 19:24]


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-09-2002 19:25 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 september 2002 19:07 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
uhm, jaartje of 4,5. Meestal Javaanse jongens 3/4.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als je geen karakter hebt zal het je nooit lukken, al rook je 1 pakje drum in de maand.
Catch my drift?


Ik heb bijna 10 jaar gerookt. Gemiddeld rookte ik 1,5 pakjes drum en 2 pakjes Marlboro per week. En ik ben van het ene moment op het andere gestopt (heb zelfs een vol pakje Marlboro weggegooid!).
Als je er zelf helemaal achter staat, moet het gewoon te doen zijn.


the only pleasure is pain


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 19:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 21 september 2002 19:23 schreef Dargull het volgende:
Zwaar zal het wel worden, ja, zeker als ik bedenk dat als ik nu 15min. niet rook m'n hele lijf al een "zeurend" gevoel geeft, maar als pre-training denk ik al bij elke peuk zins vrijdag ochtend; "dat het een walgelijke smaak is en dat ik langzaam zelfmoord aan het plegen ben" maar ik heb al medelijden met de mensen rond mij heen de komende paar weken vanaf maandag, maar stoppen zal ik GVD!
Goed man, goed ik zeg er nooit wat van als mensen peuk na peuk na peuk opsteken maar ik bij mezelf wel van 'holy shit zeg, dat je dat vol kunt houden als je weet wat het met je lichaam doet...' *brrrr*

zit je te kleppen en hoplaa, daar gaat het vijfde of zesde sjekkie alweer, teeering zeg. Hoe kan je dat met jezelf rijmen?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-09-2002 19:28 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 21 september 2002 19:25 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik heb bijna 10 jaar gerookt. Gemiddeld rookte ik 1,5 pakjes drum en 2 pakjes Marlboro per week. En ik ben van het ene moment op het andere gestopt (heb zelfs een vol pakje Marlboro weggegooid!).
Als je er zelf helemaal achter staat, moet het gewoon te doen zijn.
yeah precies, kan best


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2002 20:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
dan voor alle steun betuigingen

heb meteen maar ff de lokale sport school gebeld kilo's erbij is geen probleem maar dan wel spieren a.u.b.

Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?


misschien wel goed idee, kheb nu al 10 uur lang niet gerookt... (ben net wakker) maar heb nog nergens last van ofzo...

en kan bovendien die kilo's erbij erg goed gebruiken

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-09-2002 20:48]


Je moeder.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-09-2002 21:36 by bazzio Profiel van bazzio

Ben nu sinds een jaar voor de zoveelste x weer eens gestopt. Het gaat deze keer goed, nog geen trek in een peuk gehad (zelfs niet op vakantie) maar ik ben eerder al eens 4 jaar gestopt geweest. Het zegt dus weinig.
Ik weet wel dat het in je kop goed moet zitten, je moet er voor de volle 100% achterstaan anders lukt het niet. Je moet ook niet gaan afbouwen of met pleisters of andere shit gaan werken, dat werkt toch niet. Gewoon pakkie wegpleuren en dat is het, ook geen dingen doen zoals alleen bij feestjes oid roken want dan ga je ook weer voor gaas. Suc6 ermee.


Bazzio Attacks!!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 22:59 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 september 2002 20:18 schreef Dargull het volgende:
Ik ga dus over het weekend heen mijn laaste pakkie shag op roken, en maandag stop ik!


Eerst moet je beloven dat je een gewone ex-roker wordt en niet zal veranderen in een fanatieke anti-roker.. Anders zorg ik ervoor dat je op de ZM meeting in Gent weer rookt.

Het is wel spijtig dat niemand hier meedoet...

Ik heb helemaal geen zin om al te stoppen na amper 11 jaar rookgenot.

edit: Oja, veel succes ermee, en geniet er morgen goed van.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 21-09-2002 23:00]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


joeri
Usericon van joeri
Posted 21-09-2002 23:11 by joeri Profiel van joeri

is het niet slimmer om af te bouwen, dat je maar 7-12 dagen die "carnogwat" (ben ff het woord vergeten) hebt. 21 dagen lijkt me toch pittig

iig veel succes


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2002 23:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 september 2002 22:59 schreef mislyd het volgende:

Het is wel spijtig dat niemand hier meedoet...




*kuch*

heb et geprobeerd, helaas sinds de vorige post was ik ff vergeten dak ging stoppen [automatisch sjekkie draaien in de reclame op tv)]

helaasss


Je moeder.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 21-09-2002 23:54 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 21 september 2002 19:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Goed man, goed ik zeg er nooit wat van als mensen peuk na peuk na peuk opsteken maar ik bij mezelf wel van 'holy shit zeg, dat je dat vol kunt houden als je weet wat het met je lichaam doet...' *brrrr*

zit je te kleppen en hoplaa, daar gaat het vijfde of zesde sjekkie alweer, teeering zeg. Hoe kan je dat met jezelf rijmen?



als ik peuken ipv shag heb ben ik ook zo iemand, blijf ik door roken (dan doe ik dus ook maar 1 nachtdienst en sochtens een paar uur met mn sigaretten)


My madness, my sadness


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-09-2002 23:57 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

hey, maken die nieuwe quotes (roken is dit, roken veroorzaakt dat....etc) op de pakjes het nou makkelijker om te stoppen?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-09-2002 23:57 by Asherah Profiel van Asherah

Haha, integendeel, die worden nu zelfs verzameld


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-09-2002 23:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 21 september 2002 23:57 schreef XPositiveX het volgende:
hey, maken die nieuwe quotes (roken is dit, roken veroorzaakt dat....etc) op de pakjes het nou makkelijker om te stoppen?
Werkt averechts. Ik koop meer sjek omdat ik al die quote's wil checken.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 22-09-2002 0:00 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm.. shit, volgens mij was dat dan de bedoeling van de fabrikant!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2002 0:05 by Snaack Profiel van Snaack

Ze zetten iets op een pakje wat je toch al weet... En daar rook je niet minder door.. Dus nee, het werkt niet.

Sommige slogans schijnen trouwens een soort rage op middelbare scholen te zijn. Vooral de "Roken is slecht voor je sperma" meen ik (als die bestaat..)


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 22-09-2002 13:04 by mansongirl Profiel van mansongirlhttp://www.cu2.nl/mansongirl

Ik rook best veel.Maar ik stop niet.Dood ga je toch en aan die domme teksten stoor ik me al helemaal niet.


luuuuuuv is in the air.........


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen