IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Grote Ik Ga Stoppen Met Roken Topic! Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-09-2006 2:04 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 23 september 2006 15:29 schreef Sneeuwwitje het volgende:
en ook al 5 maanden niets gedronken.



jij moet behoorlijk uitgedroogd zijn dan


Faustian Spirit of the Earth


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2006 11:18 by Snaack Profiel van Snaack

Gister uitgeweest. Zonder peuken en alcohol dus.

En wat viel het me op hoe ongelooflijk blauw het daar (Waterfront) stond zeg.. Moest een paar keer naar buiten om frisse lucht te happen. Gatverdamme!

Het was wel een hardcore test natuurlijk. Al mijn vrienden lam en roken, Sjaak er zo fris als een hoentje tussen. Maar het is gelukt, en het kostte me eigenlijk weinig moeite.

Woei!


Redfury
Wat?
Usericon van Redfury
Posted 24-09-2006 20:42 by Redfury Profiel van Redfuryhttp://www.scanyourmind.com

Hmmm.... Ja, ik ga met je meedoen Snaack...
Hou me in de gaten de komende tijd!
En bij twijfel:


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 24-09-2006 21:00 by IJsregen Profiel van IJsregen

Drieeee peukjes gerookt vandaag! Goed, want ik rookte de laatste tijd écht veel. Bah.
Maar stoppen.. Hm... Nee.


Disko Disko Partizani


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-09-2006 21:02 by jbassist Profiel van jbassist

Ik ga ook maar weer eens stoppen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2006 22:00 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 september 2006 20:42 schreef Redfury het volgende:
Hmmm.... Ja, ik ga met je meedoen Snaack...
Hou me in de gaten de komende tijd!
En bij twijfel:


Zie ik daar in de verte een rookverbod in onze oefenruimte aankomen?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-09-2006 21:11 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 24 september 2006 21:00 schreef IJsregen het volgende:
Drieeee peukjes gerookt vandaag! Goed, want ik rookte de laatste tijd écht veel. Bah.
Maar stoppen.. Hm... Nee.


Hehe, toevallig, same here. Gemiddeld deed ik anderhalve dag met een pakje, werd me een beetje te kansloos. Gisteren zes peuken gerookt (tja, pakje moest leeg he) en vandaag drie, en ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.

Echt stoppen doe ik niet, maar de dagen dat ik dagelijks een pakje kocht zijn voorbij.. van het geld wat ik nu bespaar koop ik een extra LP per week, lijkt me een goede reden. Ik denk dat ik 'gelegenheidsroker' word, ondanks het feit dat ik dat eerder nogal gay vond


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-09-2006 21:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik ga ook maar eens de sigaretten aan de kant leggen denk ik... Ik heb het idee dat een aantal dingen aan mij er langzaam door aan het verslechteren zijn - o.a. m'n concentratievermogen en, jawel, de conditie van m'n gebit c.q. tandvlees. En ik begin het stiekem ook een beetje vies te vinden, eigenlijk.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 21:19 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

het vies vinden lijkt me voldoende



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-09-2006 21:31 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Je moet eigenlijk gewoon een keer 2 pakjes op een dag roken, die smaak die je dan 's avonds in je bek hebt is zo smerig dat je serieus gaat nadenken over het hoe en waarom van je rookgedrag


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-09-2006 21:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

vaak is de eerste dag stoppen met roken na een dag dat je veel gerookt hebt een eitje. maarja, de dag erna is dan in principe pas je eerste dag


Je moeder.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-09-2006 21:38 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik weet dat ik best zonder peuken kan - gedurende de zomervakantie van zeven weken heb ik twee sigaretten gerookt, dus nu ga ik kijken of het ook in het dagelijks leven zonder kan. Damn, wat ga ik me schoon voelen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2006 11:19 by Snaack Profiel van Snaack

Zoo. Ondertussen bijna 3 weken gestopt.. Ben nu eindelijk van de ontwenningsverschijnselen af!

Ben wel al 4 kilo aangekomen, maar dat schijnt erbij te horen..


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-10-2006 11:34 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

yeah, ook nog steeds gestopt. Op de 4 peuken in de vakantie van 5 weken geleden na, ben ik bijna 2 maand gestopt nu


Life doesn't get much better than this!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-10-2006 12:37 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Volgens mij had je op Occultfest ook nog wat gerookt


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 06-10-2006 12:40 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

heb een weddenschap staan.. ik moet 2 januari stoppen...kan ik nog mooi ff een paar maandjes paffen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2006 12:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Nog steeds nooit gerookt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-10-2006 12:44 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Braaf! *pet pet pet* *geeft koekje*

Ik heb griep, dus momenteel rook ik niet. Welk een gemis!





Verrassend triviaal


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-10-2006 12:50 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 oktober 2006 12:37 schreef FRNK het volgende:
Volgens mij had je op Occultfest ook nog wat gerookt


Alles wat ik me niet meer herrinner is niet gebeurd


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2006 12:51 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dat was maar weinig shag en veel wiet dus dat telt niet


Je moeder.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-10-2006 16:01 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

haha roken is roken

sjezis;

‘Aantal rokers moet omlaag naar 20 procent’

Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:38

DEN HAAG - Nog maar één op de vijf Nederlanders mag in 2010 roken. Nu is dat 28 procent. Het percentage 16-jarige jongeren dat alcohol drinkt moet in 2020 zijn teruggedrongen naar het niveau van 1992. Ook het drankprobleem van volwassenen moet worden teruggedrongen.

Dat staat in de preventienota met plannen voor de periode 2007-2010 van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid), waar het kabinet vrijdag mee instemde. Het is de bedoeling dat de gemeenten deze doelen bereiken. Zij krijgen daarvoor de komende drie jaar in totaal 4,6 miljoen euro extra.


Overgewicht

Behalve alcohol en roken, zijn diabetes, overgewicht en depressie speerpunten in de beleidsplannen voor de komende jaren. Volgens de minister moet het aantal mensen toenemen dat hulp krijgt om een depressie te voorkomen. Op dit moment gebeurt dat bij ongeveer 4000 mensen.

Door de vergrijzing en de stijging van de zorgkosten is preventie weer een onderwerp dat na een lange periode van verwaarlozing weer de politieke agenda staat. De verwachting is dat preventie de komende jaren een grotere rol zal spelen.



Respect voor niet-rokers hoor, maar ik bepaal gvd zelf wel of ik rook en drink.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-10-2006 16:03 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 oktober 2006 16:01 schreef FRNK het volgende:
haha roken is roken

sjezis;

‘Aantal rokers moet omlaag naar 20 procent’

Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:38

DEN HAAG - Nog maar één op de vijf Nederlanders mag in 2010 roken. Nu is dat 28 procent. Het percentage 16-jarige jongeren dat alcohol drinkt moet in 2020 zijn teruggedrongen naar het niveau van 1992. Ook het drankprobleem van volwassenen moet worden teruggedrongen.

Dat staat in de preventienota met plannen voor de periode 2007-2010 van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid), waar het kabinet vrijdag mee instemde. Het is de bedoeling dat de gemeenten deze doelen bereiken. Zij krijgen daarvoor de komende drie jaar in totaal 4,6 miljoen euro extra.


Overgewicht

Behalve alcohol en roken, zijn diabetes, overgewicht en depressie speerpunten in de beleidsplannen voor de komende jaren. Volgens de minister moet het aantal mensen toenemen dat hulp krijgt om een depressie te voorkomen. Op dit moment gebeurt dat bij ongeveer 4000 mensen.

Door de vergrijzing en de stijging van de zorgkosten is preventie weer een onderwerp dat na een lange periode van verwaarlozing weer de politieke agenda staat. De verwachting is dat preventie de komende jaren een grotere rol zal spelen.



Respect voor niet-rokers hoor, maar ik bepaal gvd zelf wel of ik rook en drink.


Godverdomme nou!




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2006 16:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 oktober 2006 16:01 schreef FRNK het volgende:
haha roken is roken

sjezis;

‘Aantal rokers moet omlaag naar 20 procent’

Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:38

DEN HAAG - Nog maar één op de vijf Nederlanders mag in 2010 roken. Nu is dat 28 procent. Het percentage 16-jarige jongeren dat alcohol drinkt moet in 2020 zijn teruggedrongen naar het niveau van 1992. Ook het drankprobleem van volwassenen moet worden teruggedrongen.

Dat staat in de preventienota met plannen voor de periode 2007-2010 van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid), waar het kabinet vrijdag mee instemde. Het is de bedoeling dat de gemeenten deze doelen bereiken. Zij krijgen daarvoor de komende drie jaar in totaal 4,6 miljoen euro extra.


Overgewicht

Behalve alcohol en roken, zijn diabetes, overgewicht en depressie speerpunten in de beleidsplannen voor de komende jaren. Volgens de minister moet het aantal mensen toenemen dat hulp krijgt om een depressie te voorkomen. Op dit moment gebeurt dat bij ongeveer 4000 mensen.

Door de vergrijzing en de stijging van de zorgkosten is preventie weer een onderwerp dat na een lange periode van verwaarlozing weer de politieke agenda staat. De verwachting is dat preventie de komende jaren een grotere rol zal spelen.



Respect voor niet-rokers hoor, maar ik bepaal gvd zelf wel of ik rook en drink.
Als je dan gvd zelf betaalt voor je ziektenkosten en niet in mijn buurt rookt.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-10-2006 16:05]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-10-2006 16:06 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Stel je niet aan man

*uitlaatgassen-bla etc etc*


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-10-2006 16:07 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 oktober 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
Als je dan gvd zelf betaalt voor je ziektenkosten en niet in mijn buurt rookt.


En als je te dik bent, overgewicht hebt, depressief bent mag jij het zelf betalen!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen