IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Grote Ik Ga Stoppen Met Roken Topic! Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-09-2002 13:05 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

ik ben ook bezig met stoppen, alleen in het weekend bij het uitgaan heb ik daar weer behoefte aan zoals gister, en dan kom ik weer achter vanochtend dat het best wel vies is.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 21-09-2002 14:34 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be

haha ik ben nooit begonnen met smoren



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-09-2002 15:29 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik probeer al tijden te stoppen met roken. Ik rook nu alleen nog sporadisch. Dus alleen met uitgaan. Ik kan het in de kroeg gewoon niet uithouden zonder peuk.. triest gewoon dat een stofje sterker is dan ikzelf. Ik heb nooit zo veel gerookt en zowiezo nooit s'ochtends. Momenteel rook ik van die barclay's. daar zit veel minder teer en nicotine in, dat merk ik dus echt wel in de afkick verschijnselen. vergeleken bij shag of malboro krijg ik hier geen hoofdpijn of een sjagerijnige bui van als ik een poos niet rook. Ik kan zo 2 maanden stoppen maar zodra ik uitga is het weer mis.
Ik ben eens 6 maanden gestopt geweest toen ik nog wel dagelijks rookte. ik ben toen 17 kg aangekomen in 4 maanden .


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-09-2002 15:42 by Dargull Profiel van Dargull

dan voor alle steun betuigingen

heb meteen maar ff de lokale sport school gebeld kilo's erbij is geen probleem maar dan wel spieren a.u.b.

Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2002 16:25 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ìk niet....sorry. Ik wil wel al heel lang stoppen maar ik ben nu constant met veel mensen om me heen. Als ik ga stoppen wor ik ongelooflijk sacherijnig....dat wil ik op dit moment mijn mede mens nog niet aan doen....en ik heb laatst ook al een poging gedaan dus ik kan weer ff wachten met stoppen...


Suck my piss


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-09-2002 16:28 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?
Neen, neen, niet nog eens, nu iig nog niet


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-09-2002 17:07 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?


Nein.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 17:18 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
dan voor alle steun betuigingen

heb meteen maar ff de lokale sport school gebeld kilo's erbij is geen probleem maar dan wel spieren a.u.b.

Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?

Dargull, ik weet niet hoeveel jij rookt (zie vorige posts van mij) maar laat me je in ieder geval dit weetje vertellen: als je LETTERLIJK geen peuk meer aanraakt ben je binnen 7~12 dagen van die afgrijselijke "cravings" af en daarna is het relatief smooth sailing naar "nooit meer willen".
En onder "nooit meer willen" versta ik dat iemand gewoon geen tabak meer WIL. Dus je bent met je hoofd vanzelfsprekend ergens anders en niet de hele tijd bij een peuk of op andere rokende mensen te letten.

Mocht je denken "eentje om mij door de dag te helpen" dan ben je in feite van voor af aan weer aan het beginnen met stoppen en moet je de "cravings overnieuw doorstaan dus da's gewoon de kwelling rekken.
Sterkte dude!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2002 17:20 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 september 2002 16:25 schreef skullfuck het volgende:
ìk niet....sorry. Ik wil wel al heel lang stoppen maar ik ben nu constant met veel mensen om me heen. Als ik ga stoppen wor ik ongelooflijk sacherijnig....dat wil ik op dit moment mijn mede mens nog niet aan doen....en ik heb laatst ook al een poging gedaan dus ik kan weer ff wachten met stoppen...



verdomme! ik lees t net terug en bedenk dat ik op deze manier altijd wel weer een reden heb om niet te stoppen....kutgewoonte...


Suck my piss


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 17:31 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Nou, wel goed dat je 't inziet
Nu moet je nog uitvogelen wat je precies gaat doen en hoe.
Jezelf afzonderen van rokende mensen voor 2 weken? Of gewoon de discipline opbrengen?



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2002 17:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 september 2002 17:31 schreef MBMarduk het volgende:
Nou, wel goed dat je 't inziet
Nu moet je nog uitvogelen wat je precies gaat doen en hoe.
Jezelf afzonderen van rokende mensen voor 2 weken? Of gewoon de discipline opbrengen?




ik denk dat ik eerst nog wat door rook en, een goede strategie probeer te vinden. Misschien veel naar Cancer luisteren?

Ik ben trouwens deze week al wel van Javaanse 3/4 naar drum overgestapt en, rook al wel minder dan ik eerst deed. Coldturkey lukt me denk ik niet...


Suck my piss


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:07 by G. Profiel van G.

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
dan voor alle steun betuigingen

heb meteen maar ff de lokale sport school gebeld kilo's erbij is geen probleem maar dan wel spieren a.u.b.

Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?


Ik zou met alle liefde met je mee doen, waar het niet dat ik 4 jaar geleden al gestopt ben met roken ik ben nu met mijn 2e missie begonnen, 15 kilo afvallen afijn....

Nog 1 tip dan ....als je een keer gestopt bent begin er dan echt nooit meer aan ook niet dat ene kleine hijsje of dat ene peukie. Na een maand lijkt stoppen heel makkelijk en denk je dat dat wel kan een peukie.....echt je bent meteen weer de lul.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 18:07 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

Ik zou ook best willen stoppen, ik heb namelijk astmatische bronchitus

Maar tot nu toe is het nog niet gelukt!


Don't blush when I rip you open


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:11 by G. Profiel van G.

quote:
Op 21 september 2002 18:07 schreef JaneDoe het volgende:
Ik zou ook best willen stoppen, ik heb namelijk astmatische bronchitus

Maar tot nu toe is het nog niet gelukt!


Ik ook, vandaar dat ik ook gestopt ben o.a. Ik wil je zeker aanraden om echt te stoppen!! het scheelt heeel erg veel! Ik dacht altijd dat dat wat overdreven was, maar ik heb al 3 jaar geen bronchitis meer gehad


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 18:12 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 september 2002 18:11 schreef G. het volgende:
Ik ook, vandaar dat ik ook gestopt ben o.a. Ik wil je zeker aanraden om echt te stoppen!! het scheelt heeel erg veel! Ik dacht altijd dat dat wat overdreven was, maar ik heb al 3 jaar geen bronchitis meer gehad


Meen je dat nou! beter...ik moet echt stoppen


Don't blush when I rip you open


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-09-2002 18:20 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 21 september 2002 18:12 schreef JaneDoe het volgende:
Meen je dat nou! beter...ik moet echt stoppen



Probeer dan samen met Dargull te stoppen, misschien helpt dat!



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 18:22 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 september 2002 18:20 schreef elessar het volgende:
Probeer dan samen met Dargull te stoppen, misschien helpt dat!


*steekt een peuk op*

Ik zal er zeker over nadenken!


Don't blush when I rip you open


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:22 by G. Profiel van G.

quote:
Op 21 september 2002 18:12 schreef JaneDoe het volgende:
Meen je dat nou! beter...ik moet echt stoppen



Ja dat meen ik nou.
Vroeger lag ik zeker 4x per jaar 2 weken in mijn bed. Je kent het misschien wel?...koorts alles er op en er aan, echt heel vervelend. De laatste keer dat ik heel erg ziek was en niet kon roken ben ik meteen maar gestopt. Ik heb nog steds heel erg soms zin om te roken ...dan denk ik maar aan ziek in bed liggen


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-09-2002 18:23 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 21 september 2002 17:18 schreef MBMarduk het volgende:
Dargull, ik weet niet hoeveel jij rookt (zie vorige posts van mij)



1 Pakje zware Brandaris per 2 a 3 dagen...

Dus ik ga het waarschijnlijk nog verdomde zwaar krijgen, maar ik ben gelukkig nog koppiger dan 'n ezel...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 18:24 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 september 2002 18:22 schreef G. het volgende:
Ja dat meen ik nou.
Vroeger lag ik zeker 4x per jaar 2 weken in mijn bed. Je kent het misschien wel?...koorts alles er op en er aan, echt heel vervelend. De laatste keer dat ik heel erg ziek was en niet kon roken ben ik meteen maar gestopt. Ik heb nog steds heel erg soms zin om te roken ...dan denk ik maar aan ziek in bed liggen


Goeie tip bedankt!


Don't blush when I rip you open


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:28 by G. Profiel van G.

quote:
Op 21 september 2002 18:23 schreef Dargull het volgende:
1 Pakje zware Brandaris per 2 a 3 dagen...

Dus ik ga het waarschijnlijk nog verdomde zwaar krijgen, maar ik ben gelukkig nog koppiger dan 'n ezel...


nou komt dat toch nog goed van pas...
maar het gaat je gewoon lukken hoor!


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 18:35 by Dryadd Profiel van Dryadd

quote:
Op 21 september 2002 18:12 schreef JaneDoe het volgende:
Meen je dat nou! beter...ik moet echt stoppen



Zou het maar doen ja, want hoe jij er af en toe bij zit ,das nie gezond meer

Ik rook overigens ook (ben meer een gezelschaprookster)en ik heb geprobeerd te stoppen maar ben wel flink wat kilo's aangekomen en was ontzettend sikkeneurig.

Ik rook eigenlijk alleen als ik uit ga of als er mensen in mijn omgeving zijn die
roken, ik kan bijvoorbeeld met een pakje peuken 4 a 5 dagen doen. En heb op het moment ook geen behoefte om te stoppen.
(kan mijn sigaretje na het eten niet missen )

In iedergeval veel succes


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 18:52 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 21 september 2002 18:23 schreef Dargull het volgende:
1 Pakje zware Brandaris per 2 a 3 dagen...

Dus ik ga het waarschijnlijk nog verdomde zwaar krijgen, maar ik ben gelukkig nog koppiger dan 'n ezel...

MTHRFCKR!!!
Mhhh...ik zei 7~12 dagen?
De concentratie nicotine in je lichaam (eigenlijk blijft het voor het grootste gedeelte in je hersenen) zal wel veel hoger zijn dan de mijne toentertijd.
Ik denk nu dat jij pas na zo'n 21 dagen van die "cravings" af zal zijn, brrrr....ik wil er niet aan denken hoe jij zal SNAKKEN naar een peuk.
Vooral de eerste week wanneer je brein het tekort aan nicotine nog moet leren verwerken zul je een licht verdoofdheidsgevoel in je hoofd merken. (dat was tenminste in MIJN geval zo)
Hier heb je wat leuks te lezen

http://www.google.com/search?q=effects+of+quitting+smoking+on+the+brain&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-09-2002 18:57]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-09-2002 18:53 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 21 september 2002 15:42 schreef Dargull het volgende:
dan voor alle steun betuigingen

heb meteen maar ff de lokale sport school gebeld kilo's erbij is geen probleem maar dan wel spieren a.u.b.

Maar is er dan niemand zo gek om tegelijk met mij te stoppen?


Dan zou ik eerst weer eens moeten beginnen

En daar begin ik niet aan


Wiegen Meister !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-09-2002 18:54 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 september 2002 18:35 schreef Dryadd het volgende:

Ik rook eigenlijk alleen als ik uit ga of als er mensen in mijn omgeving zijn die
roken, ik kan bijvoorbeeld met een pakje peuken 4 a 5 dagen doen. En heb op het moment ook geen behoefte om te stoppen.
(kan mijn sigaretje na het eten niet missen )




Na het eten heb ik eigenlijk de grootste moeite, dan heb ik vaak zin in een sigaretje.
Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet bij Hirogen heb 'gebedeld' om een sigaretje te mogen roken.


the only pleasure is pain


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen