IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Grote Ik Ga Stoppen Met Roken Topic! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2006 13:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 januari 2006 14:59 schreef Mikeee het volgende:
De laatste keer bijna 5 jaar gestopt, dus wie weet.



Waarom weer begonnen toen?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-01-2006 13:52 by Mikeee Profiel van Mikeee

Kreeg 'n vriendin die veel pafte.
Lig je na te genieten van een Bijzondere Inspanning© dan kwam de peuk weer tevoorschijn. Tja.

Frappant is wel dat toen ik in maart 2000 stopte ik ook een verstokte rookster als vriendin had. We wilden beide stoppen maar het lukte mij alleen (voor 2 kratten bier, dat dan weer wel )



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-01-2006 14:56 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

vandaag 10 dagen gestopt, en hield het niet meer vol. Nicotinel Mint kaugom gekocht (voor het schandalige bedrag van 15 euro!) en ik ben nu misselijk. Er blijft een hele ranzige nasmaak in mijn keel achter, waardoor ik steeds moet kokhalzen


heeft er iemand ervaring met nicotinekaugom?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-01-2006 15:00 by Mikeee Profiel van Mikeee

http://www.snusbutiken.se/en/Default.asp
'T is idd tabak maar geloof mij maar dat je nooit meer wil roken.



Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 25-01-2006 15:01 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Dat niet, maar kokhalzen voorkomt wel dat je gaat roken, dus het werkt!


Spel vouten zijn cool!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-01-2006 15:45 by Mikeee Profiel van Mikeee

Pssst...



Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-01-2006 16:47 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

quote:
Op 25 januari 2006 14:56 schreef Tormented soul het volgende:
vandaag 10 dagen gestopt, en hield het niet meer vol. Nicotinel Mint kaugom gekocht (voor het schandalige bedrag van 15 euro!) en ik ben nu misselijk. Er blijft een hele ranzige nasmaak in mijn keel achter, waardoor ik steeds moet kokhalzen


heeft er iemand ervaring met nicotinekaugom?

Je moet er niet constant op kauwen, anders blijft de nicotine vrijkomen. Had ik een keer gedaan, erop gekauwd als op een gewone kauwgum, en kreeg echt een heel vies prikkerig gevoel/smaak in mijn keel.


[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 25-01-2006 17:42]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-01-2006 16:53 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

bedankt, ik ga het dan nog eens proberen op die manier. het zal me benieuwen


Garfield
Usericon van Garfield
Posted 26-01-2006 2:42 by Garfield Profiel van Garfieldhttp://www.grindminded.com

Stoppen! Man, ik rook amper een jaar, k ga nu echt nog nie stoppen



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2006 2:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 januari 2006 14:56 schreef Tormented soul het volgende:
vandaag 10 dagen gestopt, en hield het niet meer vol. Nicotinel Mint kaugom gekocht (voor het schandalige bedrag van 15 euro!) en ik ben nu misselijk. Er blijft een hele ranzige nasmaak in mijn keel achter, waardoor ik steeds moet kokhalzen


heeft er iemand ervaring met nicotinekaugom?


na 10 dagen is de nicotine verslaving allang voorbij. de gewoonte is echter nog een probleem dan


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-01-2006 9:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 december 2003 12:13 schreef Burzum het volgende:
Inmiddels 2,5 week gestopt


Nog steeds


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-01-2006 11:20 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Staat bij jouw de tijd stil


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 28-01-2006 20:07 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

Ik rook sinds mn 15e, heb op mijn 26e een klaplong gehad. 3 weken ziekenhuis en een litteken van tepel tot schouderblad aan overgehouden. toen ben ik een half jaar gestopt, en daarna weer begonnen nadat ik een jointje genomen had. Op dit moment knal ik er 40 sigaretten per dag doorheen, en heb geen idee waar ik de rust moet zoeken om er van af te komen.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 28-01-2006 20:19 by The Chosen Profiel van The Chosen

Ik heb het 2 weken volgehouden. Ben nu weer begonnen. Kutzooi!


She Said Destroy in Black New York


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 28-01-2006 20:26 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

hoelang rook je al, en hoeveel?


Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 28-01-2006 20:55 by Emaiden Profiel van Emaiden

Ik heb al zo vaak gezegt dat ik zou stoppen met roken dat ze me gewoon niet meer serieus nemen hier in.
Ik kan het gewoon echt niet. Ik denk ook wel dat je er echt voor 100% achter moet staan want anders lukt het gewoon niet.
Je moet het echt willen.

Daar zal het wel aan liggen bij mij denk ik.



skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 28-01-2006 21:05 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

Ik kan je wel vertellen dat het gruwelijk veel pijn doet als er echt iets mis is met je longen. Ik kreeg 24 uur per dag morfine in mijn ruggegraat en daar bovenop nog maximaal 3 keer per dag een spuit pethidine als de pijn niet te harden was. Van die pethidine werd ik wel aperelaxed.


Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 28-01-2006 21:16 by Emaiden Profiel van Emaiden

Pfjoew ik heb 1 keer een longontsteking gehad, en ik ben astmatisch (hoe schrijf je dat) maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met wat jij hebt.
Die longontsteking deed ook behoorlijk pijn, maar nadat ik genezen was pafte ik gewoon weer door.
leren deed ik er toch niet van. Ik kreeg er in die tijd Prednison voor.

Ik heb trouwens ook geen flauw idee hoe je zou moeten stoppen. Ik geloof niet in die nicotine kauwgom, ook niet in laseren of pillen of andere zooi.
Vertrouwen hebben in jezelf werkt nog het beste



skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 28-01-2006 21:32 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

dokter: zo jongen, vanaf nu nul sigaretten hoor, anders kun je echt in de problemen komen!
ik: ik rook nooit meer dok, zoveel pijn heb ik nog nooit gehad.
dokter: jajajaja, die pijn vergeet je gewoon op den duur...

maar het is echt een mentaal iets, je moet je psychologisch wapenen tegen jezelf.
heb je alan carr al eens gelezen?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2006 21:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 januari 2006 21:32 schreef skarmoon het volgende:
(...)
maar het is echt een mentaal iets, je moet je psychologisch wapenen tegen jezelf.
heb je alan carr al eens gelezen?


Op mijn werk hebben alle rokers onder vrijwillige dwang een cursus moeten ondergaan. Als ik mij niet vergis, was het cursusboek door Alan Carr geschreven.

Maar ik heb nog nooit zo veel dingen bij elkaar gehoord die elk weldenkend mens zelf ook wel weet zeg...

En nicotinepleisters, -kauwgom en al die shit is inderdaad echt vette onzin, want 24 uur nadat je gestopt bent met roken is alle nicotine uit je lijf en ben je van je lichamelijke verslaving af.

Het zit inderdaad echt allemaal tussen je oren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 28-01-2006 21:44 by Emaiden Profiel van Emaiden

Ik heb het nog nooit gelezen, of uberhaupt iets over gehoord. maybe toch eens opzoeken .

Het is trouwens ook echt een soort aanwensel ofzo. Voor je het weet heb je gewoon een sigaret in je handen.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-01-2006 21:50 by bazzio Profiel van bazzio

Zat vandaag nog ergens in een of andere krant een artikeltje te lezen. Het blijkt (en die mening deel ik ook, zo ben ik ook gestopt) dat spontane stoppers meer kans van slagen hebben dan afbouwers en nicotine plakkers e.d.


Bazzio Attacks!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2006 21:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 januari 2006 21:50 schreef bazzio het volgende:
Zat vandaag nog ergens in een of andere krant een artikeltje te lezen. Het blijkt (en die mening deel ik ook, zo ben ik ook gestopt) dat spontane stoppers meer kans van slagen hebben dan afbouwers en nicotine plakkers e.d.


Hehe... inderdaad. Iemand op mijn werk was eigenwijs en dacht dat de afbouw-methode wel zou werken...

Nou, niet dus. Dat gaat vrij snel van, als 1 mag, mag 2 ook wel. Daarna is het, als 2 mag, dan mag 3 ook wel, enzovoort, et cetera... Meer opbouwen dan afbouwen zeg maar...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 28-01-2006 21:54 by Emaiden Profiel van Emaiden

Klopt!! Je moet er op den duur van walgen. Er echt genoeg van hebben, het gewoon zo beu raken dat je denkt van, Nou is het genoeg ik kap ermee en ik raak die dingen nooit meer aan



Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 28-01-2006 21:58 by Emaiden Profiel van Emaiden

quote:
Op 28 januari 2006 21:54 schreef altx het volgende:
Hehe... inderdaad. Iemand op mijn werk was eigenwijs en dacht dat de afbouw-methode wel zou werken...

Nou, niet dus. Dat gaat vrij snel van, als 1 mag, mag 2 ook wel. Daarna is het, als 2 mag, dan mag 3 ook wel, enzovoort, et cetera... Meer opbouwen dan afbouwen zeg maar...


Hahaha op die manier:
'Ik rook alleen op zaterdag'
'ik rook mee voor de gezelligheid'
'ach 1 sigaretje kan ook geen kwaad'



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen