IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Zelfmoord, da's wel het laatste wat ik zou doen. Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-03-2019 23:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Verspilde moeite, je kunt trappen wat je wil maar ze reageren er toch niet op.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-03-2019 23:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2019 21:50 schreef MediaPlayer het volgende:
Vreemde persoonlijke beschuldingen daargelaten: Dit is niet zozeer iemand op zijn verantwoordelijkheden wijzen (sowieso, wie ben jij om dat te doen?), maar dit komt in dit geval eerder over als een dode natrappen. Daarom stuit mij dit juist zo op de borst; jij hebt absoluut geen flauw idee wat er in zo'n persoon's hoofd omgaat, dus waarom zo'n iemand nog even naroepen?

En maar schreeuwen: "oh wee als jij denkt aan zelfmoord, jij vuile egoist". Hier is een idee: Misschien is het beter om de empathie te verplaatsen naar de persoon die het moeilijk heeft in dat scenario? Iemand tegen de schandpaal plaatsen "schud" hem niet wakker; het maakt het voor hem/haar alleen maar erger, omdat jij diegene (indien nog in leven) nu in principe laat boeten omdat diegene voor zijn of haar psychische problemen uit kwam.


En ik ben een beetje klaar met jouw beschuldigingen richting mij. Maak je over mijn empathie richting anderen vooral geen zorgen. Ik uit ze blijkbaar niet op dezelfde manier als jij, deal with it.

En oh, ik heb buiten het forum om nog contact gehad met Fusion. Ik kreeg de indruk dat mijn bemoeienis wel gewaardeerd werd.


... hoe de hazen lopen ...


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 13-03-2019 17:57 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Trek jij ellende aan of trekt ellende jouw aan?



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-03-2019 12:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 maart 2019 15:00 schreef spectre het volgende:
allemaal aandachtvragerij, trap er toch niet in
En ze zeggen ze dat ik ziek in mijn hoofd ben. Ik weet dat ten minste van mezelf. Je hebt blijkbaar zelf nooit aan deze afgrond gestaan. Good for you. Maar man, je hoeft je niet altijd als een WMP te gedragen.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-03-2019 12:26 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-03-2019 16:54 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Van jou was al bekend, toen je n.a.v. een citaat op dit forum waarin iemand zijn depressie beschreef en hoe extreem deze was dat zelfs geluiden van een tram hem compleet overstuur maakten, deze persoon belachelijk maakte, dat je gelukkig geen dergelijke ervaring met depressie hebt.


When your people matter, menstrual health matters


2166612119
BARABAS
Usericon van 2166612119
Posted 16-03-2019 20:13 by 2166612119 Wijzig reactieProfiel van 2166612119Quote dit berichthttp://members.home.nl/hendrik.de.vries/

quote:
Op 19 februari 2019 19:55 schreef Fusion het volgende:
Het lijkt me dat een dergelijk proces dat meer t niet doen van iets dan t bewust wel doen van iets (bijv een exit bag over t hoofd doen fles openzetten etc) makkelijker is om zo de instinctieve overlevingsdrang te omzeilen.
Ik heb m'n twijfels hierbij.
..Maargoed, ik ben op 't moment een soort van dakloos en heb 't aan den lijve ondervonden dat met het extremer worden van bepaalde situaties (zoals lage buitentemperaturen in combinatie met slaaptekort)er minder ruimte is voor depressie.

Er onstaan soms eilandjes in de waddenzee uit zandbanken https://tools.wmflabs.org/geohack/geohack.php?language=nl&params=53_57_N_8_30_E_type:isle_scale:25000&pagename=Waddeneilanden ..

Ik zou toch willen zeggen ″probeer het uit te stellen″..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-03-2019 22:57 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 16:54 schreef Fusion het volgende:
Van jou was al bekend, toen je n.a.v. een citaat op dit forum waarin iemand zijn depressie beschreef en hoe extreem deze was dat zelfs geluiden van een tram hem compleet overstuur maakten, deze persoon belachelijk maakte, dat je gelukkig geen dergelijke ervaring met depressie hebt.


Ik maakte niemand belachelijk en al helemaal niet om de door jou verzonnen reden. Is natuurlijk ook een manier om gelijk proberen te krijgen: dingen verzinnen.

Jou maak ik nu wel belachelijk. Niet omdat je depressief zou zijn, of suicidaal, maar omdat je aandachtstrekkerij zo ongelooflijk op- en doorzichtig is. Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-03-2019 0:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Eh? Kunnen we nou ook al diagnoses stellen via een forum?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-03-2019 0:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 22:57 schreef WMP het volgende:
Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken.

You just did.


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-03-2019 0:18 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Niet iedereen is zo goedgelovig naïef als jij.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 17-03-2019 9:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 22:57 schreef WMP het volgende:
Ik maakte niemand belachelijk en al helemaal niet om de door jou verzonnen reden. Is natuurlijk ook een manier om gelijk proberen te krijgen: dingen verzinnen.

Jou maak ik nu wel belachelijk. Niet omdat je depressief zou zijn, of suicidaal, maar omdat je aandachtstrekkerij zo ongelooflijk op- en doorzichtig is. Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken.


Tering, wat een verzuurde insteek en wat een onwetendheid.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-03-2019 9:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Meneer WMP laat nu zien dat hij sociaalemotioneel voorstellingsvermogen van een 14 jarige heeft. Dit zit ook tegen het pathologische aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-03-2019 12:20 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Weer dat 'meneer WMP'. Heb ik ooit gezegd dat ik een man ben? Wat een aannames weer.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2019 14:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En dat in deze tijd! Schande!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-03-2019 14:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je zou wel het zuurste kreng zijn wat ik ooit 'gezien' heb. Hulde!



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-03-2019 18:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 maart 2019 22:57 schreef WMP het volgende:
Ik maakte niemand belachelijk en al helemaal niet om de door jou verzonnen reden
Leugenaar.


quote:
Op 23 juni 2018 13:23 schreef WMP het volgende:
Gister stond er een stuk over depressie op de NOS site, maar de 'voorbeelden' die daar stonden zou ik eerder onder het kopje 'enorme aanstellen' dan onder 'depressie' scharen.



quote:
Op 16 maart 2019 22:57 schreef WMP het volgende:ou maak ik nu wel belachelijk. Niet omdat je depressief zou zijn, of suicidaal, maar omdat je aandachtstrekkerij zo ongelooflijk op- en doorzichtig is. Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken.
Hoe ziek moet je zijn hier op te komen. Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.


When your people matter, menstrual health matters


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 17-03-2019 18:43 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Denk jij aan zelfmoord? Neem contact op met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 17-03-2019 20:06 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Om ontopic te blijven, ik hoop dat WMP een pervasieve ontwikkelingsstoornis heeft, want dit is een score 2 op 1 van de 20 items van de PCL-r. En daar wil je liever niet hoog op scoren.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-03-2019 20:51 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 22:57 schreef WMP het volgende:
Jou maak ik nu wel belachelijk. Niet omdat je depressief zou zijn, of suicidaal, maar omdat je aandachtstrekkerij zo ongelooflijk op- en doorzichtig is. Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken.

Ben je daar 100% zeker van of is het een onderbuikgevoel?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2019 21:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vrouwelijk instinct!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-03-2019 21:05]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-03-2019 21:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 17 maart 2019 21:03 schreef F.Jacobse het volgende:
Vrouwelijk instinct!





WMP is een van de zangeressen van Mai Tai?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-03-2019 12:54 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

mja blabla

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 14:01]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2019 13:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2019 12:54 schreef Fusion het volgende:
Dat en héél veel aandacht vragen op ZM uiteraard.
Ik heb er geen last van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2019 13:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2019 12:54 schreef Fusion het volgende:
Als t zo doorgaat zal een scheiding de grootste en direct meest effectieve maatregel zijn.
Ooit keek ik enorm tegen een scheiding op, maar achteraf blijkt het een hele goede beslissing te zijn geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen