IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2013 9:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 7 maart 2013 3:18 schreef WMP het volgende:
Ik vraag me af of er ooit een punt zal komen waar de karakters op het scherm er zo realistisch uitzien wat emoties betreft, dat het onaangenaam wordt voor de speler om er geweld op los te laten. Zouden first person shooters überhaupt hun slachtoffers zo realistisch willen maken dat de grens tussen hoopje pixels en mensen zo vaag is geworden, dat het merendeel van de spelers er morele moeite mee zou hebben om er gesimuleerd geweld tegen te gebruiken?


Ik denk niet dat, hoe realistisch de zaken er ook ooit gaan uitzien, dat een onaangenaam gevoel gaat geven, omdat je (als normale mens) toch nog altijd de lijn zult kunnen trekken tussen een spel en the real world. Het zou pas vies worden als je foto's van mensen uit je directe omgeving zou kunnen oploaden, die dan gebruikt zouden worden als de gezichten van de bad guys. Enfin, dat zou misschien wel een remedie tegen huiselijk geweld kunnen zijn. Waarom the wife beaten, als ik ze evengoed in een spel kan neerknallen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-03-2013 11:49 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-03-2013 9:54 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Enerzijds wel, ja. Aan de andere kant vraag ik me nog steeds af hoe heel veel mensen een game kopen waarvan ze weten dat 'ie altijd online gedraaid moet worden en waarbij je weet dat de eerste paar dagen qua servers altijd een ramp kunnen zijn, en dan verbaasd hun geld terug eisen. Ja, het is vervelend dat er problemen zijn met de servers, maar een beetje geduld uitoefenen is kennelijk teveel van het goede.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-03-2013 17:21 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Als je een game koopt verwacht je deze te kunnen spelen. Zoniet, dan baal je, servercapaciteit de eerste weken drastisch omhoog schroeven. Ging met Diablo 3 net zo, vreselijk kneuterig. Überhaupt verplicht continue een online verbinding hebben om te kunnen spelen sucks. Geen mogelijkheid tot offline mode....begrijp het niet.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-03-2013 10:02 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Koop dan geen MMO. Simcity is vanaf het begin af aan op de markt gezet als een, voornamelijk, multiplayergame. Of mensen daar op zitten te wachten is een tweede, maar dat is een heel andere discussie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-03-2013 10:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Een internet verbinding eisen maakt je nog geen MMO.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2013 10:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Misschien moet de Diablo-community eens bij zichzelf te rade gaan in hoeverre de zware vorm van DRM van Diablo III een logisch gevolg is van ongelooflijk veel cheaten bij Diablo II.


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-03-2013 10:54 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 maart 2013 10:21 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Een internet verbinding eisen maakt je nog geen MMO.


Een game die vanuit een ontwikkelingsoogpunt bedoeld is om online met anderen te spelen wel. Simcity kun je prima alleen spelen, alleen is de game gebouwd om met anderen in samen te werken. Niet alle MMO's zijn RPG's.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-03-2013 12:54 by Blueprint Profiel van Blueprint

DRM-spellen download ik tegenwoordig dus op een manier die misschien niet helemaal gewaardeerd wordt door de media-industrie, omdat ik niet afhankelijk wil zijn van de fuckups van pakweg Ubisoft's servers.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-03-2013 22:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Beetje aan het balen nu ik de launch event aan het kijken ben dat ik SC II HotS heb gepre-ordered via bol.com (voor de béta key toen). Hopelijk ligt ie morgen in de brievenbus als ik thuis kom anders moet ik een dag wachten


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2013 1:34 by Argh Profiel van Argh



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-03-2013 2:09 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Welke game is dat?
quote:
Op 6 maart 2013 14:44 schreef Ralph het volgende:
Niets verplicht je geld te stoppen in DLC/microtransacties, en in de meeste gevallen heb ik er ook totaal geen moeite mee. Als iemand extra gebouwen voor Simcity wil kopen of een kekke hoed voor in The Sims 3, om even twee voorbeelden te noemen, moeten ze dat vooral doen. DLC in de vorm van extra multiplayer maps, extra wapens, extra outfits of hele extra gebieden zoals bij Skyrim nu, een beetje à la de expansion packs van vroeger, heb ik ook totaal geen problemen mee. Het is en blijft een vrije keus om die shit wel of niet aan te schaffen.

Hoe moet ik mij dit voorstellen bij FIFA? Betalen voor bijgewerkte elftallen? Maar verder schiet mij niks te binnen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2013 2:45 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 15 maart 2013 2:09 schreef bokkie666 het volgende:
Welke game is dat?


Dark Souls


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-03-2013 2:55 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 15 maart 2013 2:45 schreef Argh het volgende:
Dark Souls
En het monster is veel te sterk, is dat het?

Ik speel alleen maar Morrowind af en toe. Back Gammon en hartenjagen ook nog. FIFA 2007 op de XboX en nieuwere versies bij vrienden.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-03-2013 9:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Weer even helemaal in de ban van


Zelf eigen tracks kunnen bouwen, blijft toch enorm plezant (ook het verzinnen van namen voor je tracks).
En politiewagens in de prak rijden met een vrachtwagen, dat verveelt nooit


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-03-2013 9:39 by Bub Profiel van Bub

Ik heb niet zo veel tijd om te gamen...of neem er niet zoveel tijd voor.
Hoe dan ook. Nog lekker bezig met die nieuwe Tomb Raider game.
Ik zit nu op 55% complete.

Minder exploration, zeker minder puzzels (bijna geen) en meer actie.
Vanavond weer even een paar uurtjes!


bub


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-03-2013 11:27 by Dentz Profiel van Dentz

Hitman Absolution. Vette game!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-03-2013 20:08 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 maart 2013 2:09 schreef bokkie666 het volgende:
Welke game is dat? Hoe moet ik mij dit voorstellen bij FIFA? Betalen voor bijgewerkte elftallen? Maar verder schiet mij niks te binnen.


Momenteel betaal je in FIFA voornamelijk voor perks (nieuwe schoenen voor je elftal zodat ze sneller rennen, dat soort kul). Ik denk serieus dat het slechts bij dat soort dingen blijft, anders graaft EA een mooi graf voor zichzelf. Ze zijn stom daar, maar niet zo stom.

quote:
Op 15 maart 2013 2:55 schreef bokkie666 het volgende:
En het monster is veel te sterk, is dat het?


Alles in Demon's Souls en Dark Souls is te sterk

Om iedere hoek ligt een nare, pijnlijke dood op je te wachten, en dat is meer regel dan uitzondering. Bovenstaande gif is ook zo ongeveer hoe ik de games doorspeel, stukje lopen, iets tegenkomen wat je nog niet eerder hebt gezien en het eigenlijk niet aandurven. Zo'n constant "oh kut" gevoel. Heerlijk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-03-2013 11:14 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

De eerste stappen in The Elder Scrolls Online.

Oh shit, dat ziet er wel erg sfeervol uit zeg. Maar ik was klaar met MMO's.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 20-03-2013 11:20]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-03-2013 13:37 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Next Xbox games run from hard drive, discs not supported post-install - report

Games for Microsoft's new Xbox console will be run directly from the hard drive and won't need the original disc to play, the latest leak suggests.

The reports indicate this is part of Microsoft's beefed-up anti-piracy protection for next-gen.

The next Xbox will come with a hulking hard drive to "hold a large number of games".

"All games will be installed on the hard drive", documentation leaked by VGleaks claimed. "Play from the optical disc will not be supported."

The Verge claimed the information backed up what it knew of the in-development machine. The leak also tallies with Digital Foundry sources' knowledge of the next Xbox's hard drive. A minimum capacity of 500GB has been mooted.

Coupled with that, new references to an "always-on, always connected" console throw weight behind previous rumours that the console will block pre-owned games.

It's easy to imagine a product key system, verified by the console every time a game loads from the hard drive via its always-online nature. Once a game was installed, its disc(s) would become redundant.

The one caveat to this is that, while apparently genuine, the information is dated from last year. It's no surprise that Microsoft is exploring methods of blocking used-games. What remains to be seen is whether such technology makes it into the final machine.

Bron.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2013 14:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 maart 2013 13:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
It's easy to imagine a product key system, verified by the console every time a game loads from the hard drive via its always-online nature. Once a game was installed, its disc(s) would become redundant.



Wat is dat nou weer voor kansloze onzin? Dus als je Xbox kapot gat en je moet een nieuwe kopen, dan kun je ook meteen weer al je games opnieuw kopen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-03-2013 14:04 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Aangezien de PS4 dit niet heeft, lijkt het me sterk dat de nieuwe xbox het wél krijgt.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-03-2013 23:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 maart 2013 11:14 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
De eerste stappen in The Elder Scrolls Online.

Oh shit, dat ziet er wel erg sfeervol uit zeg. Maar ik was klaar met MMO's.


Dan speel je deze gewoon niet. Probleem opgelost


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-03-2013 1:29 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 20 maart 2013 23:13 schreef Ralph het volgende:
Dan speel je deze gewoon niet. Probleem opgelost
Het "trekt" me enorm, en GW2 viel tegen uiteindelijk. Nouja, kan nog tot release beslissen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2013 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik wilde het eigenlijk niet doen omdat ik al 28346 games aan het spelen ben op het moment, maar tóch BioShock Infinite zojuist gepreordered.

Waarom toch gedaan? Nou, ten eerste om dit soort reviews: http://www.polygon.com/game/bioshock-infinite/2779

Ten tweede omdat op Steam ondertussen alle "Pre-Purchase Rewards" gehaald zijn en je dus naast BioShock Infinite en wat semi-relevante zooi daarvoor en voor TF2 ook de eerste BioShock en X-Com: Enemy Unknown erbij krijgt.

Dus, dat maakte het opeens bij elkaar zéér de moeite waard! Komt over 11 uur uit op Steam, dus zolang kun je nog profiteren van die pre-purchase rewards.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen