IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-06-2003 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 21:44 schreef MBMarduk het volgende:
No kidding, voor mijn part snoeien de mods alle BS posts terug t/m pagina 5.


Mee eens, ik ben wel voor een ban of vijf, ben die achterlijke ruis liever kwijt dan rijk.

Anyway, weet iemand of de heren van Abigor nog doorgaan met Summoning? Is immers genre-verwant....(een beetje).


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 22:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik las (als ik mij niet vergis) iets over Summoning op hun Napalm Recs. mini-site in de trant van "Summoning blijft bestaan maar gaat op een zacht pitje verder" dus verwacht binnen een paar jaar misschien nog niks.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 23:26 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

"YMCAWordfuhrer: het is een beetje triest om allerlei topics met geblaat over je eigen band te vervuilen."

Dr Claw, ik ben niet over mijn bandje begonnen, ik ben ingegaan op de Abigor materie. Ik heb er mijn mening over gegeven. Toen meende Heer Krieg mij terecht te moeten wijzen met een argumentatie van lik me de kloten daarbij continu referend aan The Monolith Deathcult.

Dus weerleg ik zijn digitale bagger en als het daarna alleen maar over mijn bandje gaat is dat niet mijn fout en niet mijn probleem.

Dus voordat je de volgende keer weer begint te blaten, lees eerst het hele topic even en kom dan met commentaar.

Even voor de goede orde:

Posted 02-06-2003 23:35 by Heer Krieg

Wat een treurnis, wat een stelletje verwaande kwasten, bij het eerst volgende concert dat jullie spelen kom je er wel 'n keer achter, vuile gore smeerlappen, arrogante kuttekoppen, Monolith het wanvertoning in de Duitse metal-bladen, geen enkele positief oordeel, alleen Belgie en Nederland zijn (te) nog lief voor jullie soort domme figuren, eerst Black metal spelen, of dat wel heel erg vunzige Death metal bandje Altar, en nu death metal opkomt, ja laten we dat gaan doen Nile na-spelen, vieze jatters, klonen, gore geitenbreiers, hierbij roep ik op tot het boycotten van Monolith Deathkut, en dat we panflatten uitdelen, net als vogelpest eieren. Vuile bloedzuigers.

Abigor heerst. En Monolith zijn Nile-clonen.


Wie begint er dus over mijn bandje? Ik niet dus



TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 23:40 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

heb nimmer een slecht nummer van hun kunnen waarnemen, luister en huiver hoe perfect hun instrumentenbeheersing is op Satanized.

-Heer Krieg, u krijgt het iedere keer weer voor elkaar om mij met verbijstering uw posts te laten lezen.

Perfecte instrumentenbeheersing???!?!?!

Heer Krieg, de gitaren zijn zo vals als een hoer, ze kunnen ABSOLUUT niet spelen en het rammelt aan alle kanten. Dat "sfeer" noemen is aan zwaktebod dat alle a-muzikale blekkies standaard opdreunen om het gebrek aan talent van hun idolen te maskeren.

De zang lijkt nergens op en die drummer heeft naar alle waarschijnlijkheid het Down Synfroom of een tumor van heb ik jouw daar.
Rammelrammelplofplofframmelrammel.


Verder valt op dat de band soms wat betreft de instrumentenbeheersing wat vals overkwam, maar zo is hun muziek ingericht.

-Nee, dat heet pure onkunde

Abigor afzeiken omdat men iets unieks deed vind ik waanzinnig en kinderachtig te gelijk, als je niet begrijpt wat de bedoelingen zijn van Abigor, dan heb je het niet goed begrepen, en kun je maar beter de Black metal scene verlaten. Ook is het jammer dat ik de band nooit live heb gezien, de reden is simpel ze hebben echt nooit live gespeeld, omdat er geen goede gitaristen rond liepen die het soort Black metal wat Abigor speelde, niet live konden waarmaken. Jammer maar voor de rest koester Abigor in their LEGENDS.
Hail Abigor, zo en nou Brinta pap.

Neem er nog een



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 23:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Abigor in de 1ste helft van de 1990's is erg anders dan in de 2de helft.
Van Satanized zelf hoef ik ook niks te hebben.


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 05-06-2003 1:28 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Abigor, een van de vele wanna-be-treu Blacktroep...
Ruisblackmetal is kut. Punt.


...only dead people are cool...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2003 10:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mensen, mensen...
Luister nu alstublieft Nachthymnen en Supreme Immortal Art en kom terug op jullie negatieve gezeik op deze geniale band!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2003 12:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 juni 2003 23:26 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
"YMCAWordfuhrer: het is een beetje triest om allerlei topics met geblaat over je eigen band te vervuilen."

...ik ben niet ... begonnen


oooooh shit *Kindergarten Flashback*


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-06-2003 18:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eerste paar Abigor albums zijn waanzinnig goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-06-2003 18:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 18:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
De eerste paar Abigor albums zijn waanzinnig goed

Vol-le-dig met je eens.
IMO staan Verwustung..., Orkblut... en Nachthymnen nog op eenzame (BM) hoogte tot de dag van vandaag.
"The king is dead...long heersch the king!"


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 27-07-2003 23:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggghhhhhhhh
wat heerscht nachthymnen hard, hoe is orkblut?


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 28-07-2003 1:14 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

een korte cd 25 min ofzo met veel instrumentaaltjes ertussen die best goed zijn. De gitaren klinker erg iel en de drums wat plofferig maar dat geeft niet. Het is de enige abigor cd die ik echt goed vindt van degene die ik ken (orkblut, channeling the quintessence of satan, supreme immortal art)


Follow the freezing moon...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2003 1:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 1:14 schreef Freduk het volgende:
een korte cd 25 min ofzo met veel instrumentaaltjes ertussen die best goed zijn. De gitaren klinker erg iel en de drums wat plofferig maar dat geeft niet. Het is de enige abigor cd die ik echt goed vindt van degene die ik ken (orkblut, channeling the quintessence of satan, supreme immortal art)
ik vind zelf tot nu toe nachthymnen en verwustumg/envoke de beste 2 dus die kan ik zeker aanraden een keer te luisteren.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 28-07-2003 1:16 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

ook leuk zijn die drums op de achtergrond (ik noem ze altijd wardrums) die pom pom..... pom pom meetikken en buiten de rest van het drumgeluid vallen


Follow the freezing moon...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2003 11:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nachthymnen is nog steeds mijn favoriet.

Qua sfeer en diepgang is Supreme Immortal Art toch wel de meest geniale.
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-07-2003 13:40 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 1:28 schreef grevdrake het volgende:
Abigor, een van de vele wanna-be-treu Blacktroep...
Ruisblackmetal is kut. Punt.


Beetje kort door de bocht deze opmerking.
Abigor was tenminste serieus in wat zij deed en waren één van de eersten begin jaren 90 wat betreft de 2e golf black metal (darkthrone, mayhem, abigor enz.)
Daar komt nog bij dat Abigor een eigen orginele sound heeft gecreërd.

Nou gaan we het eens over Goddess of Desire hebben:
Een stel lachwekkende clowns met een stel gore wijven erbij die zich op het podium als een stel hoeren gedragen.
En dan nog de muziek, wat naast imago op de 2e plaats komt te staan:
plagiaat van de bovenste plank, met alle clichés van dien, slechte nummers enzovoortsch!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 15:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 13:40 schreef Koffies Kip het volgende:
Beetje kort door de bocht deze opmerking.
Abigor was tenminste serieus in wat zij deed en waren één van de eersten begin jaren 90 wat betreft de 2e golf black metal (darkthrone, mayhem, abigor enz.)
Daar komt nog bij dat Abigor een eigen orginele sound heeft gecreërd.

Nou gaan we het eens over Goddess of Desire hebben:
Een stel lachwekkende clowns met een stel gore wijven erbij die zich op het podium als een stel hoeren gedragen.
En dan nog de muziek, wat naast imago op de 2e plaats komt te staan:
plagiaat van de bovenste plank, met alle clichés van dien, slechte nummers enzovoortsch!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2003 15:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 13:40 schreef Koffies Kip het volgende:

Nou gaan we het eens over Goddess of Desire hebben:
Een stel lachwekkende clowns met een stel gore wijven erbij die zich op het podium als een stel hoeren gedragen.
En dan nog de muziek, wat naast imago op de 2e plaats komt te staan:
plagiaat van de bovenste plank, met alle clichés van dien, slechte nummers enzovoortsch!




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2003 16:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 13:40 schreef Koffies Kip het volgende:
Beetje kort door de bocht deze opmerking.
Abigor was tenminste serieus in wat zij deed en waren één van de eersten begin jaren 90 wat betreft de 2e golf black metal (darkthrone, mayhem, abigor enz.)
Daar komt nog bij dat Abigor een eigen orginele sound heeft gecreërd.


abigor heeft zeker een originele sound. Maar qua melodie lijntjes en gitaar loopjes enzo vind ik het toch eigenlijk dark metal in een black jasje (<-- de sfeer)


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 28-07-2003 21:13 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Abigor? Hm, erg bloemrijk waren hun laatste twee platen 'Tutu wearing Gay Warriors in the Nation of Queers' en 'My Arse and His Prick'. Erg mooi die huppelachtige keyboards bovendien..

Even serieus, waarom gaan die homo's in Abigor met hun fans incluis niet allemaal dood aan AIDS?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 12:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

misschien om dezelfde rede waarom jij niet sterft aan tenen kaas op je oog bal.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 29-07-2003 14:44 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 21:13 schreef bonobo het volgende:
Abigor? Hm, erg bloemrijk waren hun laatste twee platen 'Tutu wearing Gay Warriors in the Nation of Queers' en 'My Arse and His Prick'. Erg mooi die huppelachtige keyboards bovendien..

Even serieus, waarom gaan die homo's in Abigor met hun fans incluis niet allemaal dood aan AIDS?



Wat zit je dwars kerel, die 3 steenpuisten op je reet?
Heeft je meisje je verlaten?
Of krijg je hier ook al niet genoeg aandacht?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 15:06 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Het enige dat mij dwars zit is dat zulke flikkers als jij menen metalheads te zijn. En ga verdomme je AIDS-remmers innemen, fucktwerp!


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 15:08 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



stelleke kneuskes


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 29-07-2003 15:18 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 15:06 schreef bonobo het volgende:
Het enige dat mij dwars zit is dat zulke flikkers als jij menen metalheads te zijn. En ga verdomme je AIDS-remmers innemen, fucktwerp!


Tuttut, die steenpuisten gaan vanzelf weg lieverd, nog even doorbijten 'metalhead'


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen