IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-06-2003 18:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

als je pissed bent met de bm scene van tegenwoordig moet je niet stoppen met spelen maar juist die scene overdonderen met je muziek


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-06-2003 18:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ja en als je als band bang bent dat je muziek te complex voor de fans is dan ben je ook niet goed bezig geloof ik..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-06-2003 18:59 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:18 schreef Sharteel het volgende:
ABIGOR Split Up! - June 2, 2003

Austrian black metal outfit ABIGOR have officially split up, according to mainman Peter Kubik. "There are different reasons for my decision, mainly because I am pissed by the entire Black-Metal genre," Kubik explained in a statement announcing the group's decision to disband. "I simply can't identify myself, nor ABIGOR with today's Black-Metal genre anymore — it simply limits my creativity in so many ways, and I guess too many people and fans won't be able to understand the new material, because it's by far too untypical, technical and complex. Too many are addicted to old values, and our previous releases, while I hate stagnation and I am not willed to compose a copy of any previous record just to satisfy the need of the people, and our distributions!

"ABIGOR was deeply rooted within Black-Metal, within its true values — not addicted to sale-rates, not addicted to the opinion & reviews of magazines, and fucking not addicted, nor interested in the views & opinions of x-hundred fans, that tried to tell us how we should create music that they like it. ABIGOR stud for individuality! We never set us any limits, it was the union of quite different and insane individuals that tried to realize their visions through music — self-realization — as I called it throughout the years — all on a very personal level. To sum it up, ABIGOR was the expression of extreme mental attitudes through extreme music, based on a satanic, blasphemic & misanthropic background. However, I won't discuss about decisions anymore, just accept it — ABIGOR is dead & gone!

"I'd like to thank all the current, new- and ex-members, and the Napalm [Records] crew for their 200% support. A last hail to all our die-hard fans that supported ABIGOR since 1993, and all the bands and individuals I am in frequent contact with, you know who you are — the flame's still burning, but the circle is closed...

"The website will still be online and updated from time to time, just to inform you about the new/other activities of the members, but be sure, there won't be a re-union!

"--- Peter
(ABIGOR 1993-2003)"


hmmz ik moest vandaag die kerel interviewen van Graveworm die ook voor Abigor zingt en die zei dat Peter zei dat het nog in orde ging komen met het label enzo... en dat ze in september in de studio gingen ofzo


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2003 19:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de blackmetal scenen gooit dus haar eigen ruiten in, lekker slim bezig?!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-06-2003 19:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zwaar naatje dat die band ermee ophoud. Abigor was een van de meest interessante BM bands op deze aardkloot. Hoewel ik niet echt gecharmeerd was van hun laatste album. Maar als ik het dus goed begrijp stoppen ze omdat ze zo vreemd en technisch zijn dat niemand ze meer begrijpt? Wat een lulreden.

AgonY, hoe is het interview gegaan?
Ik dacht trouwens dat die gasten van Graveworm gristenlijk waren. Maar dat zal wel niet als ze ook connecties hebben met Abigor.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 19:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind het ook een bullshit reden.
Verzonnen IMO om een andere reden te verdoezelen. Kinders? Relatie? Slechte verkopen? Algemene ouderdom en metaalmoeheid?
Anyhow, het maakt mij geen zak uit want de laatste paar CD's van Abigor konden mij toen noch nu bekoren.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 20:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vond Abigor juist één van de treurig weinige bands die nog interessante black metal maakte. Ik ben het best met die gast eens dat het een kaalslag is geweest, maar inderdaad, wat een bullshitreden om ermee te kappen. Als je zulke goede ideeën hebt, laat ze dan maar horen.

'it limits my creativity so much' -- pfff, fag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-06-2003 20:21]


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 02-06-2003 20:42 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Godver, "Satanized" was nou net zo gaaf!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-06-2003 21:42 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 18:59 schreef AgonY het volgende:
hmmz ik moest vandaag die kerel interviewen van Graveworm die ook voor Abigor zingt en die zei dat Peter zei dat het nog in orde ging komen met het label enzo... en dat ze in september in de studio gingen ofzo


Als Abigor zo'n truie black metal band is waarom zingt dan die gast van de niet al te hetero'we Graveworm bij hun

Ohja bijna vergeten Abigor heerschd best wel!!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-06-2003 23:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Deze band kent problemen met de label baas.
Vorige week las ik nog, dat de band leden Abigor op de tweede plan zouden zetten, door diverse projecten en dus label problemen, en dat nu de studio ergens in November was geboekt. Als de band zijn instrumenten aan de wilgen gaat hangen is dat jammer natuurlijk.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:20 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

God zij dank zijn ze uit elkaar

voordat een band "interessante muziek" wil gaan maken zullen ze toch eerst de basisbeginselen van het musiceren onder de knie moeten krijgen.

-Strak spelen
-Niet langs elkaar heen spelen
-Tempo vasthouden
-Niet vals "zingen"
-Gitaren stemmen

Ik heb zelden zo'n baggerband gehoord als Abigor, dat heeft niets te maken met "sfeer" of "true", maar dit is domweg wanstaltig slecht.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je hebt gelijk

Er zouden meer band zoals TMDC moeten zijn






TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:23 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

We hebben Nile toch al?

2 bands vind ik wel zat



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
God zij dank zijn ze uit elkaar

voordat een band "interessante muziek" wil gaan maken zullen ze toch eerst de basisbeginselen van het musiceren onder de knie moeten krijgen.

-Strak spelen
-Niet langs elkaar heen spelen
-Tempo vasthouden
-Niet vals "zingen"
-Gitaren stemmen

Ik heb zelden zo'n baggerband gehoord als Abigor, dat heeft niets te maken met "sfeer" of "true", maar dit is domweg wanstaltig slecht.



En jouw bandje interesseert mij weer geen flikker.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:23 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
We hebben Nile toch al?

2 bands vind ik wel zat


Euhm

wat bedoel je nou?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 23:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:24 schreef Snaack het volgende:
Euhm

wat bedoel je nou?

Dat-ie z'n eigen muziek al saai begint te vinden geloof ik...


Blijf het jammer vinden van Abigor, bah!


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:25 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het gaat hier ook niet om mijn bandje, het gaat hier om Abigor die godzijdank de zelfreflectie hebben gehad om er mee te kappen.

Beter lezen maat



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:28 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:25 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het gaat hier ook niet om mijn bandje, het gaat hier om Abigor die godzijdank de zelfreflectie hebben gehad om er mee te kappen.

Beter lezen maat


Ja meneer. Maar het is oneerlijk verdeeld in de wereld. Unieke, sfeervolle en interessante bands als Emperor en Abigor kappen; en standaard Death metal bandjes en Nile-rip offs als TMDC blijven bestaan.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:33 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Beste filosofem

een band als Emperor in 1 adem noemen met Abigor grenst aan je reinste blasfemie. Waar Emperor geniale cd's heeft afgeleverd ingespeeld door briljante muzikanten heeft Abigor je reinste bagger afgeleverd.

Neem me nu even niet kwalijk. Even een situatieschets. Je zit als Abigor in de studio naar de master van de komende cd te luisteren, platenbaas erbij enzo. Als er dan niemand hoort dat de gitaren zo vals zijn als een hoer, dat de cleane zang alle kanten opgaat en de drummer fills maakt waar iemand van de Jostiband nog een puntje aan zou kunnen zuigen dan is er toch iets grondi mis ofniet?

Je mag toch wel van een gitarist verwachten dat hij zijn gitaar kan stemmen?! Vertel me nu niet dat zo hoort. Vals is vals, onstrak is onstrak en dat heeft geen moer met sfeer te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 02-06-2003 23:35]



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-06-2003 23:35 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
God zij dank zijn ze uit elkaar

voordat een band "interessante muziek" wil gaan maken zullen ze toch eerst de basisbeginselen van het musiceren onder de knie moeten krijgen.

-Strak spelen
-Niet langs elkaar heen spelen
-Tempo vasthouden
-Niet vals "zingen"
-Gitaren stemmen

Ik heb zelden zo'n baggerband gehoord als Abigor, dat heeft niets te maken met "sfeer" of "true", maar dit is domweg wanstaltig slecht.




Wat een treurnis, wat een stelletje verwaande kwasten, bij het eerst volgende concert dat jullie spelen kom je er wel 'n keer achter, vuile gore smeerlappen, arrogante kuttekoppen, Monolith het wanvertoning in de Duitse metal-bladen, geen enkele positief oordeel, alleen Belgie en Nederland zijn (te) nog lief voor jullie soort domme figuren, eerst Black metal spelen, of dat wel heel erg vunzige Death metal bandje Altar, en nu death metal opkomt, ja laten we dat gaan doen Nile na-spelen, vieze jatters, klonen, gore geitenbreiers, hierbij roep ik op tot het boycotten van Monolith Deathkut, en dat we panflatten uitdelen, net als vogelpest eieren. Vuile bloedzuigers.

Abigor heerst. En Monolith zijn Nile-clonen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-06-2003 23:40]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

altijd lachen met Kriegje


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 23:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Steun bm, steun krieg gegen tmdc


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 02-06-2003 23:38 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht



TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:40 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

HOERAAAAA!!!

Heer Krieg, ik dacht dat je nooit zou komen!!!

Boycot ons, zend ons hatemail!!
WHAHAHA!!!

Mijn hoofd op een flyer, het zou de mooiste dag van mijn leven zijn! Zit je toevallig ook bij de blackmetalmaffia?



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 23:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het gaat hier over abigor wordprutser, on-topic.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen