IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-01-2004 13:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 13:37 schreef Elfensteen het volgende:
Goede vraag...

kijk hier eens: http://osx.freshmeat.net/articles/view/358

Thanks, best informatief dat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 13:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Doel van een applicatie is ook belangrijk.

Voor webapplicaties zoals ZM o.i.d. kan je met PHP o.i.d. volstaan.

Zodra je echter dingen zoals:

Transactie-beheer
Message queueing
(extreme)schaalbaarheid
Component ontwikkeling t.b.v. bijvoorbeeld een midoffice

etc.

etc.

Gaat praten kan je echt niet om de 'grote' raamwerken zoals bijvoorbeeld J2EE omheen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 20:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Kent er iemand een programma waarmee ik elektrische schakelingen kan simuleren?

Bij voorbaat dank!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-03-2004 20:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Probeer eens te googlen met de termen "printed board" "PCB" "electric(al)" "circuit" "simulator" "emulator" "free" "software" en desnoods met "linux" want de meeste 'free software' heeft een win32 port in de aanbieding.
Of tjek tucows en aanverwanten met hun bedroevende shareware.


' '
Usericon van ' '
Posted 02-03-2004 20:49 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 maart 2004 20:10 schreef Elfensteen het volgende:
Kent er iemand een programma waarmee ik elektrische schakelingen kan simuleren?

Bij voorbaat dank!


MaxPlus van Altera, bedoel je zoiets?


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 21:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 20:41 schreef MBMarduk het volgende:
Probeer eens te googlen met de termen "printed board" "PCB" "electric(al)" "circuit" "simulator" "emulator" "free" "software" en desnoods met "linux" want de meeste 'free software' heeft een win32 port in de aanbieding.
Of tjek tucows en aanverwanten met hun bedroevende shareware.
Bingo! Bedankt! had al iets gevonden
quote:
Op 2 maart 2004 20:49 schreef ' ' het volgende:
MaxPlus van Altera, bedoel je zoiets?
Iets in die richting ja!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-07-2004 21:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou wil ik directx 9.0b installeren op m'n game-pc.

Edoch:
Voor de installatieprocedure van DirectX is toegang tot het Internet en ongeveer 55 MB vrije ruimte op de vaste schijf vereist.

En die pc is niet aangesloten op het net.

Hoe krijg ik toch voor elkaar, dat ik directx op m'n gamepc krijg?


Oud Vuil.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-07-2004 21:43 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht



Like Some Snow-white Marble Eyes


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-07-2004 21:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juli 2004 21:43 schreef Pink Floyd het volgende:
http://download.microsoft.com/download/c/9/c/c9c8a1d4-7690-4c98-baf3-0c67e7f3751f/dx90update_redist.exe

downloaden, cd'tje bakken, klaar!


Oké dan, bedankt.


Oud Vuil.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-07-2004 21:46 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Yer welcome


Like Some Snow-white Marble Eyes


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 18-07-2004 22:24 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

raar probleem misschien, maar ik heb mn pc op mn stereo aangesloten, en nu hoor ik als ik geen muziek oid. draai het gekraak van mn HD doorversterkt door mn boxen
t was me vroeger ook wel es opgevallen met mn kleine pc boxjes maar nu is t echt storend...wat valt hier aan te doen?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-07-2004 23:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zo, een vraag van iemand met 0.0 verstand van computers:

Stopte ik vanmorgen een CD in mijn computer om wat nummers voor anderen te rippen, begint diezelfde CD te spelen bij het opstarten van de game GTA I (ik loop achter, inderdaad).
Dan zul je zeggen dat dat nog niet zo vreemd is, maar wat hierna gebeurde is echter wel een stuk raarder. Bij het instappen van een auto begon speelde het spel een ander nummer af, maar dan middenin. Nog vreemder was het feit dat als ik onder een viaduct doorreed, het geluid gedempt werd.
Als ik uit de auto stape (en een ander nummer begon) en 10 seconden later weer instapte, bleek het nummer gewoon te zijn doorgespeeld, waar hij gebleven was.
Is dit net zo bizar als ik denk dat het is, of is hier een simpele ende logische verklaring voor?

Ben benieuwd!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 19-07-2004 23:59 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Als je onder een viaduct door rijdt wordt het geluid sowieso gedempt, dus waarschijnlijk ook de muziek die op de achtergrond speelt.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-07-2004 0:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

GTA neemt aan de cd van het spel erin zit en speelt zo doende de audio tracks af zoals ie dat normaliter met de audio op de cd van gta zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-07-2004 0:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 23:59 schreef CoenV het volgende:
Als je onder een viaduct door rijdt wordt het geluid sowieso gedempt, dus waarschijnlijk ook de muziek die op de achtergrond speelt.

Kan kloppen, er treedt altijd vertraging op bij het afspelen van geluid tijdens GTA. Dan heb ik het over zowel het gewone GTA-geluid, als muziek afgespeeld door Winamp. Echter heb ik er ditmaal totaal geen last van gehad.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-07-2004 0:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, heers, nooit geweten.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-08-2004 20:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Weet iemand nog een programma dat dezelfde functie heeft als InCD van Nero, maar dat wel functioneert onder windows 98 en XP?


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2004 21:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:18 schreef Manifest het volgende:
Weet iemand nog een programma dat dezelfde functie heeft als InCD van Nero, maar dat wel functioneert onder windows 98 en XP?


Misschien een stomme vraag, maar wat doet InCD dan precies?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-08-2004 21:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Er bestaan geen stomme/domme vragen, alleen domme antwoorden.

Met In-cd kan je makkelijk bestanden op een Cd-rw opslaan net zoals bij een diskette.
Het zit meestal bij de Nero Express cd.



[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 16-08-2004 21:52]


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2004 22:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 21:51 schreef Manifest het volgende:
Er bestaan geen stomme/domme vragen, alleen domme antwoorden.

Met In-cd kan je makkelijk bestanden op een Cd-rw opslaan net zoals bij een diskette.
Het zit meestal bij de Nero Express cd.



Bij Easy CD Creator zit een programma genaamd DirectCD dat hetzelfde doet. Die werkt in ieder geval onder Windows98, maar of-ie ook onder XP werkt weet ik niet. Ik hoor van een hoop mensen dat Easy CD Creator problemen geeft onder WindowsXP.


Vraagje: Waarom doet InCD het dan niet?

En een kanttekening: Heb je daar echt een programma voor nodig? Een nieuwe sessie aan de CD-RW toevoegen en als er te veel sessies op komen, de inhoud naar je harddisk kopiëren, de CD-RW wissen en dan het hele zwikkie er weer naar toe branden is toch ook weer niet zo heel erg arbeidsintensief?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-08-2004 1:01 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Als ik met Nero de cd's heb gewist en de CD-rw's opnieuw probeer te branden geeft hij aan dat ze niet genoeg ruimte hebben.
Ik denk dat ik net over het randje zat met het aantal mb brandden. Als ik dat heb geprobeert en het nog niet lukt.....tjah... dan zie ik het wel.
InCd werkt alleen voor Windows XP en 2000.
Op me laptop staat XP en op me normale PC windhoos 98.


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 17-08-2004 1:02]


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2004 15:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ff een domme vraag van mij. Ik heb nu winXP +sp2 op een cd. Die wil ik op m'n gamepc installeren. Kan dit gewoon over win98se heen? (zodat ik m'n data op de harde schijf kan bewaren) of moet ik de boel formatteren en helemaal opnieuw beginnen?


Oud Vuil.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-08-2004 15:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 augustus 2004 15:00 schreef webblaster wim het volgende:
Ff een domme vraag van mij. Ik heb nu winXP +sp2 op een cd. Die wil ik op m'n gamepc installeren. Kan dit gewoon over win98se heen? (zodat ik m'n data op de harde schijf kan bewaren) of moet ik de boel formatteren en helemaal opnieuw beginnen?
Kun je beter helemaal overnieuw beginnen. Sowieso zal je al je software al opnieuw moeten installeren omdat je systeemdirectory compleet vernieuwd wordt.

Daarbij heb ik overigens enorm slechte berichten over SP2 gehoord. Zou ik ook even mee uitkijken als ik jou was..



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2004 15:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, bedankt.



Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-08-2004 15:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

bij een nieuwe installatie zou ik het gewoon proberen, er zijn genoeg positieve berichten over SP2. Verbeterde security wat zeker geen overbodige luxe is meer tegenwoordig

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 21-08-2004 15:55]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen