IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-08-2005 21:45 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weet iemand wtf ik met een .mdf en een .mds file aanmoet?

Het gaat om een uitgepakt drumprogramma.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2005 10:04 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Op computerwoorden.nl:

MDS:
Media Descriptor Image file, wat een image van een CD-ROM bevat. Het is mogelijk om met een brander programma een image te maken van een CD-ROM en deze bijvoorbeeld op de harde schijf te bewaren. Wanneer je met een CD-brander de mds opent, is het vervolgens weer mogelijk om de image weer naar de CD-ROM weg te schrijven, waarbij de doel-cd een exacte copy wordt van de originele CD.
Inhoud: CD-image
Programma: Alcohol 120%
Te openen met: Alcohol 120%

MDF:
Bestand dat door Alcohol 120% bij het maken van een CD-ROM image wordt opgeslagen, met informatie over de betreffende image (.mds). Met dit bestand is het mogelijk om de image te mounten met Alcohol 120%, zodat je de opgeslagen CD-ROM kan benaderen, zonder deze eerst te moeten branden. Een virtuele CD-ROM is via een schijfletter onder Windows dan te benaderen.
Inhoud: Informatie bestand over een CD-image
Programma: Alcohol 120%
Te openen met: Alcohol 120%


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 11:07 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Elke keer ik op het print-icoontje van een browser klik, herstart mijn computer, en bij het zenden van het error rapport krijg ik https://oca.microsoft.com/en/Response.aspx?sid=10 , maar weten wat ik daarmee moet aanvangen doe ik dus niet.

Iemand?


"Obras son amores y no buenas razones"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2005 11:14 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Volgens Windows zit de fout in de drivers, dus elek als je probeert te printen loopt ie vast. Het updaten van je drivers ligt voor de hand.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 11:17 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:14 schreef Nimbus het volgende:
Volgens Windows zit de fout in de drivers, dus elek als je probeert te printen loopt ie vast. Het updaten van je drivers ligt voor de hand.
En dusch?

Komen die updates automatisch?


"Obras son amores y no buenas razones"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2005 11:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:17 schreef Malekith het volgende:
En dusch?

Komen die updates automatisch?


Uh sorry was niet helemaal compleet,nee die moet je downloaden, dat kan meestal op de site van de fabrikant. Anders even zoeken op google naar drivers. Wat voor printer heb je?


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 11:22 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:20 schreef Nimbus het volgende:
Uh sorry was niet helemaal compleet,nee die moet je downloaden, dat kan meestal op de site van de fabrikant. Anders even zoeken op google naar drivers. Wat voor printer heb je?
HP Deskjet 3740 Series.

Maar hij werkt perfect, enkel daarbij (ik dacht dat 't gewoon print screen was...) krijg ik dus dat.


"Obras son amores y no buenas razones"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2005 11:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:22 schreef Malekith het volgende:
HP Deskjet 3740 Series.

Maar hij werkt perfect, enkel daarbij (ik dacht dat 't gewoon print screen was...) krijg ik dus dat.


Dus als je bijvoorbeeld iets uit word uitprint heb je geen probleem? Alleen in je browser? En welke browser is dat?


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 11:27 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:24 schreef Nimbus het volgende:
Dus als je bijvoorbeeld iets uit word uitprint heb je geen probleem? Alleen in je browser? En welke browser is dat?
Enkel in de browser ja, heb gister nog gewoon Word uitgeprint zonder problemen. Behalve dan dat de zwarte cartridge bijna op is.

Internet Explorer heb ik.


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2005 12:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:27 schreef Malekith het volgende:
(...)

Internet Explorer heb ik.


Welke versie precies?

5.5?
6.0 zonder SP1?
6.0 met SP1?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 12:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 12:16 schreef altx het volgende:
Welke versie precies?

5.5?
6.0 zonder SP1?
6.0 met SP1?


Geen idee, hoe check ik dat?


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2005 12:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 12:23 schreef Malekith het volgende:


Geen idee, hoe check ik dat?


Kijk in het menu onder het kopje Help bij About Internet Explorer en geef maar even letterlijk de stukken tekst die achter "Version:" en "Update versions:" staan.
(of wat er precies mag staan in de Nederlandse versie - ik heb zelf de Engelse versie).



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 12:32 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ook Engels hiero.

Version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

Update Version:; SP2;


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2005 12:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 12:32 schreef Malekith het volgende:
Ook Engels hiero.

Version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

Update Version:; SP2;


Ah, er is ondertussen zelfs al een ServicePack 2 zie ik. (Dat krijg je met die M$-zooi... )

Zo te zien heb je dus de allerlaatste versie. Als we ervan uit gaan dat ze geen nieuwe fouten geïntroduceerd hebben (kun je bij M$-zooi nooit helemaal vanuit gaan, maar goed...), zou daar het probleem niet mogen liggen.

Het heeft er toch alle schijn van dat je op zoek zal moeten naar nieuwe drivers voor je printer.

Ik vind het alleen wel vaag dat-ie het in Word wel doet en in Internet Explorer niet, maar ja, zo zijn computers dan weer...

Kun je voor alle zekerheid je compu nog even scannen op spyware? Dat kan er theoretisch ook de oorzaak van zijn als in je browser iets niet meer correct functioneert.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 12:42 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Nu wil ik niet onmeuig dom klinken, maar wat precies is een driver? En hoe zoek ik een nieuwe dan?

Heb wel een virusscanner, overigens, maar weet niet hoe die werkt. Zal dat nog wel 'ns laten doen dan maar.


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 12:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Driver = bestand(en) die de computer vertellen hoe met het apparaat te communiceren. Driver kaduuk, dan snapt je pc er geen mallemoer van


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2005 12:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 12:42 schreef Malekith het volgende:
Nu wil ik niet onmeuig dom klinken, maar wat precies is een driver? En hoe zoek ik een nieuwe dan?

Heb wel een virusscanner, overigens, maar weet niet hoe die werkt. Zal dat nog wel 'ns laten doen dan maar.


Een driver is een stukje software dat zorgt voor de aansturing van een bepaald stuk hardware. In dit geval dus wordt door de driver aan de printer verteld wat-ie precies moet doen.

Naar nieuwe drivers zoeken doe je doorgaans op de website van de fabrikant, in dit geval HP dus.



Scannen op spyware kun je het beste met een programma als Ad-Aware doen by the way.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 12:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hitman pro Alt-x ... dat werkt pas relaxt ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-08-2005 17:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 augustus 2005 10:04 schreef Nimbus het volgende:
Op computerwoorden.nl:

MDS:
Media Descriptor Image file, wat een image van een CD-ROM bevat. Het is mogelijk om met een brander programma een image te maken van een CD-ROM en deze bijvoorbeeld op de harde schijf te bewaren. Wanneer je met een CD-brander de mds opent, is het vervolgens weer mogelijk om de image weer naar de CD-ROM weg te schrijven, waarbij de doel-cd een exacte copy wordt van de originele CD.
Inhoud: CD-image
Programma: Alcohol 120%
Te openen met: Alcohol 120%

MDF:
Bestand dat door Alcohol 120% bij het maken van een CD-ROM image wordt opgeslagen, met informatie over de betreffende image (.mds). Met dit bestand is het mogelijk om de image te mounten met Alcohol 120%, zodat je de opgeslagen CD-ROM kan benaderen, zonder deze eerst te moeten branden. Een virtuele CD-ROM is via een schijfletter onder Windows dan te benaderen.
Inhoud: Informatie bestand over een CD-image
Programma: Alcohol 120%
Te openen met: Alcohol 120%



Godver. Dat is dus goed.

Thanks!!!



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2005 17:40 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Your welcome


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2005 18:07 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 12:50 schreef altx het volgende:
Een driver is een stukje software dat zorgt voor de aansturing van een bepaald stuk hardware. In dit geval dus wordt door de driver aan de printer verteld wat-ie precies moet doen.

Naar nieuwe drivers zoeken doe je doorgaans op de website van de fabrikant, in dit geval HP dus.



Scannen op spyware kun je het beste met een programma als Ad-Aware doen by the way.
Heb Spybot en Spyware Doctor staan.

Maar moest die driver stuk zijn, zou de printer dan ook geen vreemde dingen doen bij gewoon uitprinten van een Word-bestand?

Thanks anyway!


"Obras son amores y no buenas razones"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-11-2005 17:19 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

klein vraagje

Is het normaal dat een ge-upload jpg-bestanden op het net een tikkeltje lichter en met minder contrast worden weergegeven dan het origineel?

[Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 17-11-2005 17:20]


mvg wk10


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-11-2005 17:19 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

dubbelpost

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 17-11-2005 17:19]


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2005 17:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 17:19 schreef windkracht10 het volgende:
klein vraagje

Is het normaal dat een ge-upload jpg-bestanden op het net een tikkeltje lichter en met minder contrast worden weergegeven dan het origineel?


Nee. Het is wel zo dat plaatjes soms anders in een Viewer dan in een browser uitzien...afhankelijk van hoe zij het beeld weergeven. Het kan ook zijn dat je plaatje geresized getoond wordt wat een illusie van andere kleuren KAN opwekken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-11-2005 17:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 17:33 schreef Chelman het volgende:
Nee. Het is wel zo dat plaatjes soms anders in een Viewer dan in een browser uitzien...afhankelijk van hoe zij het beeld weergeven

mm... dan zal het hier aan liggen. Beetje vervelend.


mvg wk10


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen