IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2003 1:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 september 2003 20:39 schreef MBMarduk het volgende:
Wie o wie kan mij een goede FTP CLIENT voor Windhoos aanraden die geen shareware/adware/spyware/demo-versie is?
Voor Linux/Unix ken ik er tientallen, allemaal uitgebreid en gratis maar in onder Windhoos is het bedroevend gesteld met het aangebodene
Filezilla!!

Te vinden op Sourceforge



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-09-2003 1:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 1:27 schreef Judge M. het volgende:
Filezilla!!

Te vinden op Sourceforge
Precies! prachtig ding!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2003 1:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hmmm.. laat ik die ook maar eens checken.. Wordt schijtziek van WS_FTP_AMATEUR


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-09-2003 8:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 1:27 schreef Judge M. het volgende:
Filezilla!!

Te vinden op Sourceforge

Ik WIST wel dat die bestond!
Thanx


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2003 12:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2003 8:54 schreef MBMarduk het volgende:
Ik WIST wel dat die bestond!
Thanx

Enjoy!

Trouwens een tip: Om zelf PDF-files te maken hoef te tegenwoordig geen Adobe Acrobat meer aan te schaffen want die mogelijkheid zit nu ook in OpenOffice.org!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-09-2003 14:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:07 schreef Judge M. het volgende:
Enjoy!

Trouwens een tip: Om zelf PDF-files te maken hoef te tegenwoordig geen Adobe Acrobat meer aan te schaffen want die mogelijkheid zit nu ook in OpenOffice.org!

Inderdaad! Ik had gisteren OOo 1.1.0rc4 geinstalleerd en het ziet er als een tiet uit, zo mooi en overzichtelijk. Ik vind het allemaal veel logischer in elkaar steken dan 1.0.x, dingen kloppen gewoon met je denkpatroon en verwachtigen omtrent de functionaliteit.
De HELP functie heerscht ook.
Waar je ook zit in de menu's, je klikt op HELP en je krijgt pico bello uitleg.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 17:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:07 schreef Judge M. het volgende:
Enjoy!

Trouwens een tip: Om zelf PDF-files te maken hoef te tegenwoordig geen Adobe Acrobat meer aan te schaffen want die mogelijkheid zit nu ook in OpenOffice.org!


Of je gebruikt FOP van Apache wat een XML gestuurde tool is waarmee je eigenlijk vanuit elk formaat direct PDF kan genereren. Leuke van FOP is dat het i.t.t. veel andere non-Adobe pakketten ook encryptie en bescherming van je PDF ondersteunt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 15-09-2003 23:11 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Hier een vraagje voor de hackers onder ons:

http://www.freewebs.com/biotechchallenges/level504.htm?1252

deze link is een challenge bij een site om spelenderwijs te leren hacken. Nu zit ik al 2 dagen vast bij deze 5e challenge. Vrienden en anderen konden mij niet helpen. Ik zou zeggen, kijk er eens naar en zie of je de oplossing weet.

Alvast bedankt voor de moeite.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 15-09-2003 23:15 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Add: laat maar. Echt heel dom, het ging om een getal wat je moest maken met 3 cijfers door dee te vermenigvuldigen. 545 deed niets en 554 ook niet. ik had alleen 455 nog neit geprobeert....


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-09-2003 15:58 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik maak sinds vorig jaar voor het bedrijf waar ik werk een nieuwsbrief voor de personeelsleden. Ik heb het geprobeerd in Word te maken, maar daar kan ik niet genoeg "spelen" met de kolommen en de afrastering. Ik klooi nu al een tijdje aan met Excel, wat op zich wel oké gaat, maar niet echt lekker werkt.
Ik heb net van internet wat shareware gedownload van Adobe Pagemaker en Publish, maar ik heb 0 ervaring met dit soort programma's. Heeft hier iemand ervaring mee? En zo ja, wat is werkbaar voor een halve computern00b?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-09-2003 16:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Adobe Acrobat misschien? Daarmee maak je PDF bestanden, die zijn erg prettig en werken op ieder platform.


I'm not being rude. You're just insignificant.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-09-2003 16:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja PDF heeft wel z'n pluspunten maar toch vind ik het persoonlijk erg beperkend. Not my choice.
Laatst nog dit gelezen: PDF: Unfit for Human Consumption
quote:

Users get lost inside PDF files, which are typically big, linear text blobs that are optimized for print and unpleasant to read and navigate online. PDF is good for printing, but that's it. Don't use it for online presentation.




[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-09-2003 16:15]


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-09-2003 18:09 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 16:03 schreef helmet het volgende:
Adobe Acrobat misschien? Daarmee maak je PDF bestanden, die zijn erg prettig en werken op ieder platform.

Acrobat heb ik geïnstalleerd staan op m'n pc op m'n werk. Deze gebruik ik eigenlijk alleen voor het omzetten van Word documenten in beveiligde .pdf files. Werkt het een beetje praktisch om een nieuw document in te maken... (heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd )


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-09-2003 18:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 16:14 schreef MBMarduk het volgende:
Tja PDF heeft wel z'n pluspunten maar toch vind ik het persoonlijk erg beperkend. Not my choice.
Laatst nog dit gelezen: PDF: Unfit for Human Consumption



Heb je dan wel iets waarvan je zegt bij langere lappen tekst op een computer, ja dit leest lekker? Ik kan echt niks bedenken hoor...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 18:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 18:09 schreef Iron Maiden het volgende:
Acrobat heb ik geïnstalleerd staan op m'n pc op m'n werk. Deze gebruik ik eigenlijk alleen voor het omzetten van Word documenten in beveiligde .pdf files. Werkt het een beetje praktisch om een nieuw document in te maken... (heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd )


Nee.

Voor het opmaken van documenten raad ik toch PageMaker aan.

Is het een gedrukte nieuwsbrief? Of is het een online nieuwsbrief?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-09-2003 18:17 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 18:13 schreef Chelman het volgende:
Nee.

Voor het opmaken van documenten raad ik toch PageMaker aan.

Is het een gedrukte nieuwsbrief? Of is het een online nieuwsbrief?

Gedrukt.... tenminste... ik print um zelf uit
Pagemaker heb ik gedownload staan. Is het ook een beetje simpel uit te vogelen hoe 't werkt?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 18:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 16:14 schreef MBMarduk het volgende:
Tja PDF heeft wel z'n pluspunten maar toch vind ik het persoonlijk erg beperkend. Not my choice.
Laatst nog dit gelezen: PDF: Unfit for Human Consumption

quote:
Users get lost inside PDF files, which are typically big, linear text blobs that are optimized for print and unpleasant to read and navigate online. PDF is good for printing, but that's it. Don't use it for online presentation.



Volgens mij maakt IM geen online document maar een gedrukte Nieuwsbrief.

De regel: PDF files, which are typically big, linear text blobs that are optimized for print klopt niet helemaal. De grote blobs van tekst zijn niet door PDF veroorzaakt maar door het oorspronkelijke document opmaak. PDF is enkel een manier om een document platform onafhankelijk te vertalen en het gaat geen wonders verrichten t.a.v. slechte opmaak natuurlijk.

En de vergelijking tussen PDF en online presentaties/websites slaat als een tang op een varken aangezien ze hele andere doelstellingen hebben.

Edit: ongewenste auto smiley :p

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-09-2003 18:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-09-2003 18:19 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 18:18 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij maakt IM geen online document maar een gedrukte Nieuwsbrief.

De regelDF files, which are typically big, linear text blobs that are optimized for print klopt niet helemaal. De grote blobs van tekst zijn niet door PDF veroorzaakt maar door het oorspronkelijke document opmaak. PDF is enkel een manier om een document platform onafhankelijk te vertalen en het gaat geen wonders verrichten t.a.v. slechte opmaak natuurlijk.

En de vergelijking tussen PDF en online presentaties/websites slaat als een tang op een varken aangezien ze hele andere doelstellingen hebben.

Jij snapt um


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 18:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 18:17 schreef Iron Maiden het volgende:
Gedrukt.... tenminste... ik print um zelf uit
Pagemaker heb ik gedownload staan. Is het ook een beetje simpel uit te vogelen hoe 't werkt?


Ik vond van wel. Heb in mijn studententijd veel boekjes/posters/flyers met PM gemaakt en had het snel onder de knie (sneller dan Quark XPress iig.)

If memory serves me correctly kan je nadat je klaar bent je je PM document naar een PDF vertalen en hem als zodanig naar je lezers distirbueren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-09-2003 18:21 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 18:20 schreef Chelman het volgende:
Ik vond van wel. Heb in mijn studententijd veel boekjes/posters/flyers met PM gemaakt en had het snel onder de knie (sneller dan Quark XPress iig.)

If memory serves me correctly kan je nadat je klaar bent je je PM document naar een PDF vertalen en hem als zodanig naar je lezers distirbueren.

Thnxx iig. Ik ga het morgen 'ns uitproberen. Als ik het niet snap, hoor je het nog wel


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 28-09-2003 12:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Heeft iemand CursorXp plus?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-11-2003 10:32 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Weet iemand een goed typproggie liefst freeware


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-11-2003 11:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 november 2003 10:32 schreef grindcore het volgende:
Weet iemand een goed typproggie liefst freeware
Als in "Ik wil leren typen" of "Ik ben te lui en ik wil dat voortaan al mijn teksten uit zichzelf op mijn scherm verschijnen"?



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-11-2003 12:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 11:20 schreef Judge M. het volgende:
Als in "Ik wil leren typen" of "Ik ben te lui en ik wil dat voortaan al mijn teksten uit zichzelf op mijn scherm verschijnen"?


't zou wel een mooi proggie zijn, die opschrijft wat je denkt ofzo...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-11-2003 12:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:19 schreef DaVinz het volgende:
't zou wel een mooi proggie zijn, die opschrijft wat je denkt ofzo...


Neh, wordt niks.
"NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN"


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen