IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 05-10-2002 14:11 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

en waar kan ik dat vinden ?
Ik had ook al driver gedownload ofzo en dat pakte die ook niet..


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-10-2002 14:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 14:10 schreef MBMarduk het volgende:
...Waarschijnlijk kan dat bij microsoft.com
Zelfde verhaal voor je scanner....



Of natuurlijk bij de website van de fabrikant.
Maar WHQL is niet gegarandeerd.
Trouwens volgens mij kan je dat "niet-ondertekende drivers" BS omzeilen op 1 of andere manier maar ik gebruik geen Windows XP dussss...snuffel wat rond bij http://gathering.tweakers.net/ bij het forum "Windows Operating System" o.i.d.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-10-2002 14:18]


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 05-10-2002 14:16 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

oww hehe
iig thanks
ik ga ff kijke


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 22:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Iets erg vreemds: Ik probeerde Metal Gear Solid van KaZaa te halen, en dat lukte [nouja]. Nu staat die file in My Shared Folders, en hij kan niet weg! De cursor lijkt het bijna niet te doen en ik kan in die map geen files selekteren [sinds die file er staat].
Ik probeerde het via Zoeken, maar zodra die file tevoorschijnt komt gaat m'n cursor weer door het lint.
Hoe de neuk krijg ik die file van m'n PC!?


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 09-10-2002 22:51 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 22:48 schreef Slechtheid het volgende:
Iets erg vreemds: Ik probeerde Metal Gear Solid van KaZaa te halen, en dat lukte [nouja]. Nu staat die file in My Shared Folders, en hij kan niet weg! De cursor lijkt het bijna niet te doen en ik kan in die map geen files selekteren [sinds die file er staat].
Ik probeerde het via Zoeken, maar zodra die file tevoorschijnt komt gaat m'n cursor weer door het lint.
Hoe de neuk krijg ik die file van m'n PC!?
opstarten in dos?


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 22:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 22:51 schreef XdeckX het volgende:
opstarten in dos?
Uh, hoe moet dat?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 22:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

klinkt als een virus dude!

Anyway, wat wellicht helpt is je PC in DOS-mode opstarten en dan naar de juiste directory gaan en dan de boel handmatig deleten. Maar aangezien jij een PC-kneus was meen ik me te herinneren gaat dat vast niet lukken...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 22:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tering zooi! Naja, vertel me maar eens eerst hoe ik m'n schatje in DOS kan opstarten, kijken we dan verder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 22:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, en dan vervolgens wil je hier vragen hoe het verder moet, en dan kan het niet want je zit in dos

Wat voor windoos versie heb je?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 22:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

ME.
En m'n PC begint nu wel heel erg raar te doen. Als ik naar beneden scroll gaat hij automatisch weer naar boven!
Shit man, een dag zonder internet overleef ik niet.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 22:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Beuh.... ik ken geen ME.

Als eerste adviseer ik een reboot, btw.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-10-2002 22:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Probeer eerst Kazaa eens af te sluiten...


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 22:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Al een paar keer ge-reboot.
KaZaa is ook al afgesloten.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-10-2002 22:58]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-10-2002 23:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Opstarten in veilige modus? Controleren of er rare programma's actief zijn (ctrl-alt-del, processlijst bekijken). Virusscanner laten lopen direct na het opstarten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 09-10-2002 23:06 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

volgens mij kan je met ME gewoon met f8 in een of ander bootmenu komen en daar opstarten in DOS kiezen. maar ik weet het weer even niet zeker.

*zucht* zaten we nog maar in het dos tijdperk... wat was dat een tijd


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 23:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Met 98 kon het wel iig, in DOS-mode. ME weet ik niet meer... met 2000 (bij mijn weten) niet.

Je kunt ook een DOS-opstartdisk maken, maar dat zal ook wel weer te moeilijk zijn.
Maar waar zou het probleem wat Slechtheid heeft aan kunnen liggen? Ik gok een virus, maar da's natuurlijk speculatie?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2002 23:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Een scan geeft niets.
Nog eens proberen die file weg te gooien en anders moet ik de hele map maar deleten.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-10-2002 23:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 oktober 2002 23:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar waar zou het probleem wat Slechtheid heeft aan kunnen liggen? Ik gok een virus, maar da's natuurlijk speculatie?
Dat zou mijn beste gok ook zijn, maar het blijft vaag. Ik weet niet precies wat Windows allemaal met een bestand doet als ie het in (bijvoorbeeld) Explorer laat zien, maar het klinkt als een vaag moment om een virus te activeren. Het zou ook simpelweg een verrotte header (garbage in de filename ofzo)van het bestand kunnen zijn waar Winblows van over de zeik raakt.


I'm not being rude. You're just insignificant.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 10-10-2002 10:52 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:45 schreef Slechtheid het volgende:
Een scan geeft niets.
Nog eens proberen die file weg te gooien en anders moet ik de hele map maar deleten.
als je een file niet kan deleten kan je waarschijnlijk ook de directory waar ie instaat niet deleten...

en als je geen virus hebt zou ik het toch maar es via DOS proberen... dos doet vaak wonderen... meer dan windows iig


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-10-2002 10:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:45 schreef Slechtheid het volgende:
Een scan geeft niets.
Nog eens proberen die file weg te gooien en anders moet ik de hele map maar deleten.

Welke file is het en heeft een ander programma hem niet geopend (ff op ctrl-alt-delete drukken en alle programma/taken beeindigen). Anders even chkdisk draaien (kan misschien een fout zitten op het bestandssysteem).


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-10-2002 11:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, ik heb de hele map uit ellende maar weggegooid, en nou lijkt er niets meer aan de hand.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-10-2002 14:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Aaargh! Linux, of eigenlijk vim, krijgt Windows kuren

Ik heb een Perl bestand met de extensie .gz (omdat Windows anders niet snapt dat het een archief is) dat dus een gzip bestandformaat uitspuugt. Alleen, nou wil ik het openen met vim en dan geeft ie de een foutmelding omdat ie denkt dat het een .gz bestand is en het wil gaan uitpakken.

Iemand enig idee hoe ik vim duidelijk kan maken dat het een gewoon tekstbestand is, ondanks de extensie? Ik heb nu tijdelijk een softlink aangemaakt zonder extensie, en dan opent ie 'm natuurlijk wel goed.. maar dat vind ik niet netjes


I'm not being rude. You're just insignificant.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-12-2002 17:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Kan iemand mij even vertellen waar ik een goeie pop-up killer vandaan kan halen? (gratis uiteraard).


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 14-12-2002 17:15 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 14 december 2002 17:10 schreef XnegativeX het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar ik een goeie pop-up killer vandaan kan halen? (gratis uiteraard).


download.com



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-12-2002 17:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark



Dit slaat nergens op.


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen