IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-10-2006 11:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik ken teveel mensen die beweren tonen te horen die een hond al niet meer op kan pikken

Maar die draaien dan ook louter platen en geen crappy slecht geluid CD's


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 11:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:26 schreef moerke het volgende:

En je kan echt opdonderen als je me wijs wilt maken dat jij wel het onderscheid kan maken tussen een CD en 320 een kbps MP3.
Dat beweer ik ook niet Mark


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-10-2006 11:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:27 schreef Argus het volgende:
Ik ken teveel mensen die beweren tonen te horen die een hond al niet meer op kan pikken

Maar die draaien dan ook louter platen en geen crappy slecht geluid CD's


Toch heeft het afdraaien/degraderen van tonen buiten het hoorbaar bereik ook effect op het wel hoorbare gebied.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-10-2006 11:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:27 schreef Argus het volgende:
Ik ken teveel mensen die beweren tonen te horen die een hond al niet meer op kan pikken

Maar die draaien dan ook louter platen en geen crappy slecht geluid CD's


Dat zou erg knap zijn! Gezien het feit een hond tot 25Khz kan horen en de mens in ideale omstandigheden tot 20Khz ofzo..
Er zullen vast uitzonderingen zijn (dove honden of heel goedhorende mensen), maareh.. ruikt naar bullshit.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 11:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:45 schreef jbassist het volgende:
Toch heeft het afdraaien/degraderen van tonen buiten het hoorbaar bereik ook effect op het wel hoorbare gebied.
Jep klopt

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-10-2006 11:46]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-10-2006 11:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:45 schreef Illusione het volgende:
Dat zou erg knap zijn! Gezien het feit een hond tot 25Khz kan horen en de mens in ideale omstandigheden tot 20Khz ofzo..
Er zullen vast uitzonderingen zijn (dove honden of heel goedhorende mensen), maareh.. ruikt naar bullshit.


Bij pasgeboren baby's is het 20KHZ pakweg, als je er zuinig meeomgaat het je tussen je 20/40ste nog tot 15 khz is me vertelt.

met laag weet ik het niet eigenlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 31-10-2006 11:49]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-10-2006 11:50 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 11:49 schreef jbassist het volgende:
Bij pasgeboren baby's is het 20KHZ pakweg, als je er zuinig meeomgaat het je tussen je 20/40ste nog tot 15 khz is me vertelt.

met laag weet ik het niet eigenlijk!


Volgens mij gaat laag juist erg lang mee. Kan er ook mee te maken hebben dat je de echt lage frequencies ook nog 'voelt'.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-10-2006 20:12 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb een vraag wat betreft de SLI techniek van Nvidia, ik weet niet of er hier mensen mee beken zijn? Maar het gaat dus om het volgende: Mijn moederbord kan de SLI techniek toepassen, dat wil zeggen 2 grafische kaarten tegelijk laten draaien dus het dubbele vermogen. Wat ik me nu afvraag moet je 2 exact dezelfde grafische kaarten gebruiken? En zijn er nog haken en ogen waar ik rekening mee moet houden?


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2006 20:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 15:50 schreef spectre het volgende:
Hotmail doet volgens mij sowieso niets onder de 2 mb. Of het nou rar is of wat anders. Yousendit!


En hoe zit dat eigenlijk met Gmail, weet iemand dat toevallig?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-10-2006 20:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 oktober 2006 20:16 schreef Onweerwolf het volgende:
En hoe zit dat eigenlijk met Gmail, weet iemand dat toevallig?


Max. 10 mb per bericht (inc. bericht zelf dus)


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2006 20:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 20:17 schreef Burzum het volgende:
Max. 10 mb per bericht (inc. bericht zelf dus)


Thanx Babe



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2006 20:55 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Heb ik net een album van Muddy Waters gedownload, blijkt het in FLAC formaat te zijn gecodeerd, zijn er plugins voor winamp die zorgen dat ik dat kan afspelen, en zoja, iemand enig idee waar ik die moet zoeken?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2006 21:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 20:55 schreef Rasputin het volgende:
Heb ik net een album van Muddy Waters gedownload, blijkt het in FLAC formaat te zijn gecodeerd, zijn er plugins voor winamp die zorgen dat ik dat kan afspelen, en zoja, iemand enig idee waar ik die moet zoeken?


He gozer, lang niet gesproken.


Maar geen WinAmp gebruiken, maar foobar2000. Die heeft built-in support voor een hoop gangbare formaten. Het programma ziet er heel spartaans uit, maar hij is goed in waar hij voor bedoeld is, namelijk het afspelen van geluidsbestanden.

URL: http://www.foobar2000.org


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2006 21:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 31 oktober 2006 21:14 schreef altx het volgende:
He gozer, lang niet gesproken.


Maar geen WinAmp gebruiken, maar foobar2000. Die heeft built-in support voor een hoop gangbare formaten. Het programma ziet er heel spartaans uit, maar hij is goed in waar hij voor bedoeld is, namelijk het afspelen van geluidsbestanden.

URL: http://www.foobar2000.org


Gaan we doen dank je.

En nee, sinds ik studeer heb ik veel minder tijd, en in de Baroeg kom ik ook zo vaak niet meer, simpelweg omdat er nog maar weinig vette gigs zijn. Vandaar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2006 21:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 21:16 schreef Rasputin het volgende:
Gaan we doen dank je.

En nee, sinds ik studeer heb ik veel minder tijd, en in de Baroeg kom ik ook zo vaak niet meer, simpelweg omdat er nog maar weinig vette gigs zijn. Vandaar.


Ik ken het probleem. Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de Baroeg ben geweest, want er komt inderdaad weinig echt boeiends meer de laatste tijd.

Zou alleen van het weekend wel gaan (Dutch Doom Day), maar ik zocht weer een heel mooi moment uit om ziek te worden...

[/offtopic]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2006 21:46 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Als we dan toch off-topic gaan.
Ik was ook van plan de zondag mee te pakken ja, Reverend Bizarre is altijd wel een feestje, maar ja, ik had zaterdag te veel gezopen, en was zodoende zondag veel te laat mijn nest uit gekomen, waardoor het nog maar weinig zin had om op de trein te stappen.

Helaas helaas, volgende keer beter.
Nog steeds tevreden met je baan e.d.?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2006 21:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 21:46 schreef Rasputin het volgende:
(...)
Nog steeds tevreden met je baan e.d.?


Ja op zich wel. Had alleen vandaag precies een baaldag maar ja, die heb je zo nu en dan. Ik ben trouwens van plan om pakweg eerste kwartaal volgend jaar een huisje te gaan kopen (ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat het precies gaat worden, maar daar kan ik nog even over nadenken...).

[nu echt /offtopic]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-11-2006 18:18 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 20:12 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb een vraag wat betreft de SLI techniek van Nvidia, ik weet niet of er hier mensen mee beken zijn? Maar het gaat dus om het volgende: Mijn moederbord kan de SLI techniek toepassen, dat wil zeggen 2 grafische kaarten tegelijk laten draaien dus het dubbele vermogen. Wat ik me nu afvraag moet je 2 exact dezelfde grafische kaarten gebruiken? En zijn er nog haken en ogen waar ik rekening mee moet houden?


Dat moeten inderdaad 2 exact dezelfde kaarten zijn. Overigens word de rekenkracht natuurlijk niet verdubbelt, maar ik denk zo'n 70% op zijn meest. Je moet ook een erg ziek systeem (processor + geheugen) hebben wil je hier echt goed gebruik van maken + dat je 2 erg dure kaarten moet kopen wil je hier iets aan hebben want 1 mooie kaart heb je veel meer aan dan 2 van 300 euro.
Wat ik niet weet is of deze teckniek toegepast kan worden op elke kaart.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-12-2006 17:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weet iemand wat ik met deze file aanmoet? Het schijnt het optreden van carnivore op wacken te zijn.

mms://84.19.179.46/woa/woa2006_07.wmv



renYek
Usericon van renYek
Posted 24-12-2006 17:28 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 17:21 schreef Oud Vuil het volgende:
Weet iemand wat ik met deze file aanmoet? Het schijnt het optreden van carnivore op wacken te zijn.

mms://84.19.179.46/woa/woa2006_07.wmv


dat is een streaming file. in media player bij file kiezen voor url openen en dan die link erin plakken en dan doet ie het


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-12-2006 17:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Aha, ok. Thanks!



renYek
Usericon van renYek
Posted 24-12-2006 17:39 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-01-2007 16:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Met welk (gratis) programma kun je video tracks van een DVD rippen om ze vervolgens om te zetten naar audio tracks op de PC?

Alvast bedankt.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-01-2007 19:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-01-2007 10:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Iemand een idee hoe je een PDF omzet naar een ZIP file?


mvg wk10


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen