IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Yeah, well, that's just, like, your opinion, man. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2014 20:05 by MetalJan Profiel van MetalJan

Iemand Fury al gezien? Ik ga er zondag heen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2014 20:22 by spectre Profiel van spectre

Brad, altijd goed. Ik zet hem op de todo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2014 20:22 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 5 november 2014 11:46 schreef Mark het volgende:
Benieuwd naar Interstellar.
Siked zelfs.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2014 20:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Kook. Ben een sukker voor SF, ook voor Hollywood SF. Heerlijk. Ben idd siked voor deze!


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-11-2014 15:33 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 5 november 2014 11:46 schreef Mark het volgende:
Benieuwd naar Interstellar.
Ga ik zondag zien waarschijnlijk, ik hoop dat er een pauze is.

Laatst gezien: The Drop en Tristesse Club, beiden leuk.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-11-2014 15:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gebrek aan pauzes bij Pathé gaat mij steeds meer tegenstaan. Niet omdat ik het zelf niet aankan, maar omdat je duidelijk merkt dat veel mensen na anderhalf uur onrustig beginnen te worden, en in veel gevallen dus irritant.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-11-2014 16:07 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Ik vind anderhalf uur stil zitten in zo'n bioscoopstoeltje wel het maximale daarna zit het niet meer zo lekker. Een plas en rookpauze is altijd wel welkom.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-11-2014 22:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Interstellar net gezien.... mmmm... mooie graphics, leuke rol van n bekende acteur die verder niet aangekondigd was, maar t pakte me niet zo. Slechte pacing, niet echt sterk verhaal (vond ik dan).


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-11-2014 22:56 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 november 2014 22:54 schreef Fusion het volgende:
Interstellar net gezien.... mmmm... mooie graphics, leuke rol van n bekende acteur die verder niet aangekondigd was, maar t pakte me niet zo. Slechte pacing, niet echt sterk verhaal (vond ik dan).


Standaard probleem van Nolan; een opzich interessant concept gebruiken, dit consistent aanhalen ter promotie maar uiteindelijk telkens vervallen in de standaard Hollywood-clichés.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-11-2014 7:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat heeft ie nog meer op zijn gew... eh zijn naam staan dan?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-11-2014 8:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Inception, wat ik wel een erg geslaagde film vond. Ik kijk ook wel uit naar Interstellar, maar blijkbaar moet ik mij niet voorbereiden op een even complex verhaal, zoals dat bij Inception wel het geval was.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-11-2014 8:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Inception, die was geniaal. Veel olezier iig!


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-11-2014 11:08 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 10 november 2014 7:22 schreef Fusion het volgende:
Wat heeft ie nog meer op zijn gew... eh zijn naam staan dan?


Hier staat een rijtje; klik

Zowel Inception als The Prestige vallen mijns inziens in hetzelfde rijtje. Idem met de Batman-trilogie (doch werkt het daar iets anders, gezien het thema).

Het probleem met The Prestige (binnen hetgeen ik in mijn vorige post benoemde) is dat het film aanvankelijk met een ingenieus concept werkt, en het publiek ook meeneemt in het kunstige verhaal waarin de goocheltrucs op een realistische manier vertelt worden, totdat Nolan op het laatst toch een soort traditionele spanningsboog wil aanhalen waarna er opeens Science-fiction (kloon-technologie, dankzij N. Tesla) bij komt kijken, terwijl verdergaan met het concept aan het begin en daarmee ook eindigen schijnbaar te riskant was.

Idem met Inception. Het concept is briljant, maar de drie lagen waarbinnen het team zich uiteindelijk in nestelt is lijkt eerder een soort "level 1 van videogame A" dan dat het visueel uitdagend is (iets wat alleen in "Limbo" gebeurd in feite). Idem met de standaard personages (hoofdpersoon met liefdesdrama waarin zaken niet kloppen, geniale kind dat zichzelf betrokken voelt bij de hoofdpersoon, persoon puur aanwezig voor expositie enzovoorts. Maar ja, het scheelt wel dat Zimmer meewerkte gezien die van het uitlaten van de hond nog een muzikaal epos kan maken

Zeg ik hiermee dat de films ontzettend slecht zijn? Nee, maar ik vind het jammer dat Nolan zich niet altijd wil, kan of de interesse heeft zich volledig aan het concept over te geven en te vaak en te duidelijk binnen de 'Hollywood-lijnen' blijft.


[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-11-2014 11:16]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-11-2014 11:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 november 2014 11:08 schreef Mythics het volgende:
Hier staat een rijtje; klik

Zowel Inception als The Prestige vallen mijns inziens in hetzelfde rijtje. Idem met de Batman-trilogie (doch werkt het daar iets anders, gezien het thema).

Van de films die ik van hem als regisseur gezien heb (alles behalve Following, Insomnia, Interstellar) blijft Memento echt geweldig (die heeft heel wat meer lagen diepte dan bvb. Inception), verder klopt je eerdere opmerking wel aardig:
quote:
Op 9 november 2014 22:56 schreef Mythics het volgende:
Standaard probleem van Nolan; een opzich interessant concept gebruiken, dit consistent aanhalen ter promotie maar uiteindelijk telkens vervallen in de standaard Hollywood-clichés.

Waarmee die films dus wel alsnog boven Hollywood uitstijgen, omdat het concept sterk is en de technische uitvoering verder ook. En in het geval van de Batman-trilogie is het inderdaad een ander verhaal, dat zijn voor de soort films gewoon erg goede exemplaren (en TDK een van de beste ooit).
quote:
Op 10 november 2014 8:42 schreef Fusion het volgende:
Inception, die was geniaal. Veel olezier iig!

Technisch wel, maar qua diepte zeker niet. Valt weinig aan te ontrafelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-11-2014 11:17]


I wish I was a butterfly


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-11-2014 11:19 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 10 november 2014 11:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Van de films die ik van hem als regisseur gezien heb (alles behalve Following, Insomnia, Interstellar) blijft Memento echt geweldig (die heeft heel wat meer lagen diepte dan bvb. Inception), verder klopt je eerdere opmerking wel aardig:

Waarmee die films dus wel alsnog boven Hollywood uitstijgen, omdat het concept sterk is en de technische uitvoering verder ook. En in het geval van de Batman-trilogie is het inderdaad een ander verhaal, dat zijn voor de soort films gewoon erg goede exemplaren (en TDK een van de beste ooit).


Zie ook mijn edit nog aan mijn bericht, en ik ben het zeker met je eens dat Momento ook echt een prima film is!

En inderdaad, het stijgt zeker boven de standaard Hollywoord norm uit, maar ik zou graag een Nolan met zijn huidige miljardenwinst van diens vorige films zich eens helemaal ontkoppeld van Hollywood willen zien.

Ik vond het bij Interstellar bv. wel interessant dat Nolan stelde zich te baseren op Solyaris, maar als ik de reviews zo lees blijkt de film bijna het omgekeerde te zijn, juist ook hoe beide 'het onbekende' behandelen. Denk toch dat Nolan zich hierin "beperkt" blijft voelen, losstaand dat het zeker opzich prima films (kunnen) zijn.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-11-2014 11:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 november 2014 11:19 schreef Mythics het volgende:
Zie ook mijn edit nog aan mijn bericht, en ik ben het zeker met je eens dat Momento ook echt een prima film is!

En inderdaad, het stijgt zeker boven de standaard Hollywoord norm uit, maar ik zou graag een Nolan met zijn huidige miljardenwinst van diens vorige films zich eens helemaal ontkoppeld van Hollywood willen zien.

Dat zou inderdaad vet zijn, en zeer goed mogelijk gezien de credit die hij nu heeft (Gelezen dat om mee te mogen doen aan de distributie van Interstellar Warner Bros Friday the 13th plus nog iets onbekends, en via Legendary Pictures Batman v Superman, aan Paramount 'gegeven' heeft? Bizar...)
quote:
Ik vond het bij Interstellar bv. wel interessant dat Nolan stelde zich te baseren op Solyaris, maar als ik de reviews zo lees blijkt de film bijna het omgekeerde te zijn, juist ook hoe beide 'het onbekende' behandelen. Denk toch dat Nolan zich hierin "beperkt" blijft voelen, losstaand dat het zeker opzich prima films (kunnen) zijn.

Heeft hij dat gezegd, ja? Interessant, wat ik verder zo van Interstellar gehoord heb gaat het erg hard op de wetenschappelijke kant en dat gaat Solyaris niet (dus ik snap dat die reviews dat ook zeggen). Pfft, wat een film was dat ook, meesterwerkje hoor. Zelfde onbeschrijflijke vaag- en traagheid als zijn Stalker, en toch zo intrigerend...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-11-2014 11:26]


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 14:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Christopher Nolan, verschrikkelijk overrated regisseur. Met name Memento is tenenkrommend slecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2014 15:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Gisteren Daywalkers nog eens gezien

volgens mij de beste vampierenfilm ooit (afgezien van de originele Dracula-film dan)


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-11-2014 15:08 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, goeie film. Wat wil je, met zo'n cast.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2014 15:14 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 november 2014 14:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Christopher Nolan, verschrikkelijk overrated regisseur. Met name Memento is tenenkrommend slecht.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 15:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 10 november 2014 15:14 schreef spectre het volgende:



Ga eens ergens anders huilen, ongestelde kneus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2014 15:39 by spectre Profiel van spectre

huilen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 15:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 10 november 2014 15:39 schreef spectre het volgende:
huilen?


Elke keer als ik een mening geef waar jij het niet mee eens bent dan begin je te huilen als een klein meisje ja, begint een beetje vervelend te worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-11-2014 15:57 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 november 2014 15:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Elke keer als ik een mening geef waar jij het niet mee eens bent dan begin je te huilen als een klein meisje ja, begint een beetje vervelend te worden.


Hahahaha OWW die huilt over anderen die huilen over anderen met een andere mening


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 16:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hahaha, Ha!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen