IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-06-2017 12:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

10 bands erbij:

The Afternoon Gentlemen
Agents of Abhorrence
Altarage
Dragged into Sunlight
Evoken
Jig-Ai
Root
Suffocation
Vallenfyre
Witchery

Evoken er ook nog eens bij Beste funeral doom festival ooit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-06-2017 17:57 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

leuke namen maar niets echt spannends, al heb ik veel goeds gehoord over altarage en agents of abhorrence.

hoop nog steeds op demigod die slumber helemaal gaat spelen of iets in die trant.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-06-2017 19:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat zijn wel heel mooie toevoegingen. Agents of Abhorrence


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 11:47 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

Er is altijd wel wat te zeuren hè? Ik vind er gave namen tussen staan en duur is het zeker niet. (Veel geld misschien, maar dat is een ander verhaal.) Alleen maar goede bands is ook waardeloos, want dan heb je nooit tijd om fatsoenlijk bier te drinken. Dus ik ben erbij. En bij Goblin sta ik vooraan.


Hakuna matata


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2017 12:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jij had vroeger zeker wiskunde in je pakket.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 13:09 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 12:13 schreef bastianus het volgende:
Jij had vroeger zeker wiskunde in je pakket.


Alleen wiskunde B. Daar had je tenminste nog wat aan. En Duits natuurlijk.


Hakuna matata


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-08-2017 12:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Darkspace


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-08-2017 15:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2017 12:46 schreef Tool-fan het volgende:
Darkspace


Dat, + Blood en Grave met oud werk.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-08-2017 16:09 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Yep, door die 3 toevoegingen inderdaad meer geneigd om een ticket aan te schaffen. Het zou ook leuk zijn mocht At the gates eens wat meer oud werk spelen in plaats van die afgezaagde Slaughter of the soul nummers, maar ik vrees dat dat wishful thinking is...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2017 16:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2017 12:46 schreef Tool-fan het volgende:
Darkspace


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 07-08-2017 16:36 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Komt Darkspace live een beetje over? Ik vind dat toch echt muziek om thuis op de koptelefoon te beluisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-08-2017 16:36]



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 07-08-2017 16:51 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik heb Darkspace ooit op Roadburn gezien en dat viel me toch zwaar tegen. Op plaat vind ik het geweldig.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-08-2017 20:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

At the Gates
Blood
Darkspace
Grave (performing material from their demos and Into the Grave)
Hacavitz
Internal Bleeding
Kjeld
Meat Spreader
Pulmonary Fibrosis
The Ominous Circle
Sacrificial Slaughter

Zo.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-08-2017 21:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Optreden was niet super, maar werd toch wel flink meegezogen in Darkspace destijds.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-08-2017 3:47 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

niet heel spannende aankondigingen om eerlijk te zijn



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-08-2017 8:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2017 3:47 schreef tomcat ha het volgende:
niet heel spannende aankondigingen om eerlijk te zijn


Klopt. Matig programma.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 10-08-2017 8:18]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-08-2017 21:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-08-2017 11:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Laatste paar toevoegingen;

EMPEROR!!!!oneone!one!11!11
Profanatica
Looking for an Answer
Hierophant
Leng Tch'e
Merrimack
Rectal Smegma
Rites of Thy Degringolade
Auroch
Skullhog


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-08-2017 12:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nog steeds met de Anthemsshow?

edit: waarschijnlijk wel want op Inferno gaan ze die ook spelen, las ik zopas.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-08-2017 12:27]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-08-2017 14:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De enige keer dat ik Emperor zag was in...013


smallie
Usericon van smallie
Posted 18-08-2017 21:14 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Op Wacken onlangs: geweldig. Lijkt me extra bijzonder om ze in een zaal te zien spelen.


Moonstorm
Usericon van Moonstorm
Posted 19-08-2017 14:44 by Moonstorm Wijzig reactieProfiel van MoonstormQuote dit bericht

Edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonstorm op 23-08-2017 19:00]


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-08-2017 14:54 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2017 11:57 schreef ColdheartMinor het volgende:
Laatste paar toevoegingen;

EMPEROR!!!!oneone!one!11!11
Profanatica
Looking for an Answer
Hierophant
Leng Tch'e
Merrimack
Rectal Smegma
Rites of Thy Degringolade
Auroch
Skullhog


Echt tering vette DEATH METAL allemaal.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-08-2017 16:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

LOL!

Wel Profanatica! Nooit gezien, jammer dat ze dan weer op zo'n fest staan en niet gewoon een clubtour doen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-08-2017 16:40 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ja snap ik ook niet. ik weiger om naar dit soort fests te gaan. 122 ofzo euro voor drie fucking dagen, het bier is niet goedkoop en het vreten ook niet. Doe mij maar de gewone club shows ipv dit massale gedoe.


TUFKAM


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen