IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
smallie
Usericon van smallie
Posted 05-03-2018 9:36 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Ondanks afzeggingen, al dan niet te goede oordoppen (of het geluid even wat minder), enzovoort, was het weer een leuk feestje!


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-03-2018 9:39 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2018 7:21 schreef PandroidJack het volgende:
tja, 1 bon, maar hoeveel dat nu exact was, weet ik eerlijk gezegd niet meer


2,65 eurio


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-03-2018 10:14 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

valt mee.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-03-2018 11:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gisteren een halve dag geweest. Een band gezien, Shape of Despair. Briljant, was gelijk genoeg voor het hele weekend.


Northward
Usericon van Northward
Posted 05-03-2018 13:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De zondag geweest.

+++ Shape of Despair
++ Darkspace, Goblin
+ Mournful Congregation, Kjeld
+/- The Flesh, At The Gates
- Angel Witch


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-03-2018 13:20 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Kjeld +/-
Urn +/-
Broken Hope +/-
Suffocation +/-

Carcass +
1349 +
Aura Noir +
Evoken +
Angel Witch +

Emperor ++
At the Gates ++

Esoteric +++
Shape of Despair +++
Darkspace +++



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-03-2018 13:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Angel Witch -
1349 -

Kjeld +/-
At The Gates +/-
Goblin +/-

Evoken +

Mournful Congregation ++
Shape of Despair ++
Esoteric ++

Emperor +++

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-03-2018 13:26]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-03-2018 13:34 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

+ en - ??? t lijkt verdomme asice wel


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2018 15:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ja, ik doe ook mee met de AsIce-taferelen! Vrijdag en zaterdag geweest.

+++++++++
Emperor

++
Carcass
Rotten Sound
Dragged Into Sunlight

+
Hierophant
The Ominous Circle
Suffocation
Teethgrinder
Skinless
Witchery
Esoteric

+/-
Aura Noir
Victims
Devourment

-
Hellbomb
Yacopsae
Nunslaughter (wat een trieste posers)

Recensie met woorden komt later wel op de frontpage.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-03-2018 16:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Yacopsae viel tegen? Jammer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2018 16:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2018 16:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Yacopsae viel tegen? Jammer.


Was bagger man.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-03-2018 16:32 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

??? wat was der triest aan nunslaughter ? vette band man !


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2018 16:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2018 16:32 schreef Doodskop het volgende:
??? wat was der triest aan nunslaughter ? vette band man !


Stoere praatjes tussen de nummers door. Prima als dat je allure is, maar maak dan in ieder geval goede muziek.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-03-2018 16:40 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

hehe damn. nunslaughter is pure cult ! jammer dat je dat niet trekt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-03-2018 18:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nunslaughter vind ik pas stoer als ze hun naam in Imamslaughter veranderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-03-2018 18:17 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

sorry maar ik zou ook liever een non hebben dan een imam...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-03-2018 19:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2018 16:36 schreef iPim het volgende:
..., maar maak dan in ieder geval goede muziek.


vond hun optreden ook niet spetterend, beetje jammer


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-03-2018 21:56 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 5 maart 2018 16:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Yacopsae viel tegen? Jammer.


Ik las dat Van Es wel een vette set speelde.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-03-2018 22:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Jacobse weet van niets.

sorry




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-03-2018 22:03]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-03-2018 1:48 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

alle 3 de dagen geweest, uiteindelijk toch geslaagd.

aura noir was gewoon weer goed al passen ze gewoon niet in een grote zaal.

10 min van hierophant meegekregen klonk als realm of chaos volgende keer meer kijken dus.

the ominous circle was live zoals verwacht boven gemiddelde caverncore maar nog altijd niet een van de beste vond het meer dan vermakelijk alsnog.

Suffocation nog niet eerder zo slecht gezien maar dat kwam vooral door de drummer die het niet helemaal trekte.

Victims was zeker leuk maar door het geluid verdween hun karakter wel in een zee van d-beats terwijl ze toch gewoon een van de betere bands van de stijl zijn.

Carcass was saai zoals verwacht

Yacopsae had bizarre geluid waar ik niets mee kon.

Profanatica was beter dan verwacht, de platen vind ik vooral best aardig maar wou ze vooral zien om ze gezien te hebben. Had verwacht dat het live door de mand zou vallen maar was gewoon best te pruimen.


zaterdag begonnen met skullhog, blijft niet hoogstaand maar langzaam en celtic frost achtig maakt me al snel tevreden.

Hacavitz was de verrassing van het festival. Ik ben er niet aan toegekomen om van te voren naar hun te luisteren en had tech death verwacht. Nee het was "gewoon" een black metal versie van the chasm, erg goed dus.

Nunslaughter is live altijd leuker dan op de plaat maar vraag met wat voor drummer ze toch de meest bekende lid van de band zouden vervangen. Huidige drummer bleek meer dan prima sloeg hard en technisch zeker niet verkeerd. Was erg gaaf.

Skinless had eigenlijk de sound, performance en attitude die suffocation een dag had moeten hebben. Natuurlijk is hun materiaal minder maar blijf het alsnog een van de betere NYDM bands vinden en dat bewezen ze ook live.

Evoken was goed.

Had zelf esoteric nog niet eerder gezien en was zeker niet teleurgesteld volgende keer een echte club headline show hopelijk.

Blood vond ik live zoals verwacht, een soort van 3de rangs agathocles en niet boeiend.

Ik heb niet echt veel met emperor maar had verwacht dat anthems wel wat beter zou zijn live en dit klopte ook. Nog steeds niet meer dan aardig.

Dragged into sunlight was erg goed, misschien de beste show van hun die ik gezien heb.

ggul is natuurlijk geen Root maar je moet wat. Vond het zo waar leuker dan de vorige keer alsnog een goede afsluiter van de dag.


Zondag na trein drama rond eindhoven uiteindelijk op tijd binnen gekomen voor Altarage die helaas me meer het gevoel gaven van de wat saaie 2de plaat dan de redelijk goede 1ste plaat.

The flesh was soort van alles door elkaar heen maar met de basis in up tempo sludge. Klonkt wel redelijk voor een nieuwe band maar heeft nog wel een weg te gaan voordat ze echt het waard zijn.

Cauldron black ram was niet boeiend.

Angel Witch heeft natuurlijk na hun eerste album nooit meer iets zo goed gemaakt. Ze speelden dan vooral ook materiaal hiervan. Was fijn om ze eindelijk gezien te hebben maar de geluid van 013 was nog steeds ingesteld op standje extreme metal en dat was wel jammer. Uiteindelijk toch zeker wel leuk.

Goblin was een beetje vreemd deze keer. Ze speelden veel harder alsof ze dat moesten doen op NDF wat natuurlijk niet zo is. De soort van front woman die bas speelde terwijl ze hotpants aan had was ook beetje een rare combi. Natuurlijk blijven de nummers goed maar heb ze beter gezien.

Shape of despair was goed, mooi ook dat de vrouw niet echt veel tekst heeft en vooral begeleid of hoe je dat ook wilt noemen.

Mournful Congregation blijft een beetje zielig lelijke logo hebben maar gelukkig is hun muziek wel erg goed. Mooi ook dat alle 4 de funeral doom bands toch uiteindelijk live echt anders dan elkaar waren en alle 4 meer dan goed waren.

at the gates was niet bijzonder boeiend, ze mogen toch live echt wat meer oudere materiaal spelen om wat broodnodige diversiteit aan hun set toe te voegen, helemaal gaaf zou een the red in the sky is ours tour zijn maar of dat gaat gebeuren?

Darkspace blijft live gewoon niet overeind, thuis zet ik net zeker wel graag op maar het werkt gewoon niet op een podium

helaas ging de laatste trein naar eindhoven al vroeg en heb daarom maar een beetje van mortuary drape gezien maar dat beetje was wel weer erg goed. Ik wil ze eens een keer een echte club headline toer zien doen.




Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-03-2018 12:04 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2018 1:48 schreef tomcat ha het volgende:

Suffocation nog niet eerder zo slecht gezien maar dat kwam vooral door de drummer die het niet helemaal trekte.



Ik was er niet bij maar deze drummer is normaal gesproken een machine die dit zo goed als foutloos speelt. Ik heb ook wat filmpjes gecheckt en ik kan werkelijk niks horen wat ook maar enigszins onstrak is.





Wat is hier precies mis mee dan?


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-03-2018 13:58 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

hij mepte gewoon niet hard genoeg en de drum patronen zijn niet zo boeiend. De echte suffocation gevoel kreeg ik niet echt.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2018 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Shape of Despair, wat een prachtig optreden!!
Evoken was ook erg sterk, erg blij dat ik nog naar binnen kon, ik had even geen rekening gehouden met de enorme rij buiten.

Suffocation, Kjeld, Devourment, Looking For an Answer, Broken Hope, Esoteric, Emperor, Grave en At The Gates waren erg fijn. Altarage en Darkspace waren voor mij de nieuwe ontdekkingen. Dragged Into Sunlight, Yacopsae en Carcass waren wel oke. Waarbij ik het optreden van Carcass heel veilig en wat aan de saaie kant vond.

De cocktailbar beneden was niet al te best (wel een goede poging), en ik heb de speciaal biertjes in Patronaat dit jaar gemist (dicht). Geluid helaas niet overal goed, qua drukte overal vond ik het wel weer goed te doen. Verder was het vreetplein een handige toevoeging.

Angelwitch, Witchery en Nunslaughter waren niet zo mijn ding.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 06-03-2018 18:20 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 6 maart 2018 13:58 schreef tomcat ha het volgende:

hij mepte gewoon niet hard genoeg en de drum patronen zijn niet zo boeiend. De echte suffocation gevoel kreeg ik niet echt.

Ik sluit me aan bij Sjon: heeft niks met de drummer te maken. Op de bovenstaande filmpjes hoor ik "gewoon" een slechte zaalmix (oftewel: keiharde kicks/triggers en onhoorbare snare/toms).


Vox Clamatis in Deserto


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-03-2018 20:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, ook weer een beetje bijgekomen. Was een goed feestje! Naast een hoop gezelligheid (en het nodige bier), ook gave optredens gezien van oa Hierophant, The Ominous Circle, Suffocation, Devourment, Looking For An Answer, Guttural Secrete, 1349, Rotten Sound, Emperor, Fleshgore en Grave.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen