IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 16-09-2017 12:22 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Om de één of andere reden vind ik Darkspace niet echt een liveband.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-09-2017 15:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Van hun fecesboek:

In addition to Emperor, the following bands have confirmed to complete the billing for Netherlands Deathfest 2018:
Profanatica
Looking for an Answer
Hierophant
Leng Tch'e
Merrimack
Rectal Smegma
Rites of Thy Degringolade
Auroch
Skullhog


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-09-2017 15:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zaterdagticket is binnen. Emperor, Evoken, Esoteric en Vallenfyre op die dag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-09-2017 16:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2017 15:28 schreef Mark Z het volgende:
Zaterdagticket is binnen. Emperor, Evoken, Esoteric en Vallenfyre op die dag.

Dagindeling bekend, of op basis van tourschema's van deze bands?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-09-2017 16:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-09-2017 17:10 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



Die zondag is wel nice met o.a. Shape of Despair, Mournful Congregation en Darkspace.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 27-09-2017 17:15]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-09-2017 19:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-09-2017 19:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ook aanwezig op de zaterdag voor Emperor! En een beetje 1349 en Dragged into Sunlight.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-09-2017 20:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zaterdag en zondag spreken me wel aan, vanwege bovengenoemde bands. Ga nog zien of het 1 of 2 dagen zal worden.
Op zich vallen de ticketprijzen nog mee, dus overweeg wel 2 dagen te kiezen.
Al is het wel hopen op geen overlap en degelijke lengte van de speelduur per band.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-09-2017 14:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2017 19:51 schreef bokkie666 het volgende:
Ook aanwezig op de zaterdag voor Emperor! En een beetje 1349 en Dragged into Sunlight.


Same here, alleen Esoteric er nog bij voor mij.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-10-2017 12:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ticket voor zaterdag is binnen. Nu nog vervoer, en waarschijnlijk verblijf regelen, want het zal niet met de auto zijn, gok ik.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-11-2017 19:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heel weekend aanwezig.. erg veel zin in... goeie namen!!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-01-2018 14:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

https://zwaremetalen.com/nieuws/netherlands-deathfest-iii-tijdschema

Prima tijdschema, lijkt me. Ik kan zelf nog geen pijnlijke clashes opmerken.

Dit jaar alleen aanwezig op vrijdag en zaterdag. Die zondag namelijk Amenra in Haarlem.

Vrijdag: Aura Noir, Hierophant, Broken Hope, Leng T'che, Suffocation, Victims, Carcass, Yacopsae. Wellicht check ik tussendoor toch wat van Auroch/The Ominous Circle/Rites Of Thy Degringolade in Patronaat.

Zaterdag: Vallenfyre, The Afternoon Gentlemen, Nunslaughter, Skinless, Evoken, Witchery, Esoteric, 1349, Rotten Sound, Emperor, Dragged Into Sunlight.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-01-2018 14:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2018 14:07 schreef iPim het volgende:
https://zwaremetalen.com/nieuws/netherlands-deathfest-iii-tijdschema

Prima tijdschema, lijkt me. Ik kan zelf nog geen pijnlijke clashes opmerken.


Ik ook niet voor de zaterdag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-01-2018 19:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Prima schema. Alleen waarom ze Devourment in de kleine zaal neerzetten is mij een raadsel.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-01-2018 19:47 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ik ga de zondag, bitches .

lekker lomp doen bij devourment en internal bleeding. en bij sadistic intent en urn een beetje de schedel op en neer laten bewegen


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-01-2018 19:52 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2018 19:42 schreef MetalJan het volgende:
Prima schema. Alleen waarom ze Devourment in de kleine zaal neerzetten is mij een raadsel.


Devourment hoort in de kleine zaal man. dit soort death metal hoort niet in een grote zaal. dan komt het niet tot zijn recht joh.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-01-2018 21:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mwah, laatste keer ging het goed los hoor in de grote zaal. Het zal misschien nog gaver zijn in de kleine zaal, maar het is alleen een nadeel dat je dan wel ruim op tijd er al moet zijn anders kun je überhaupt die zaal niet meer in, omdat het godsgruwelijk druk is


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 03-01-2018 23:15 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

https://clashfinder.com/s/ndf2018/?user=tomcat_ha&

mijn eerste idee qua wat ik ga zien.
beetje jammer van victims tegelijkertijd met rites of thy degringolade maar heb Victims recent nog gezien.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-01-2018 14:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zaterdag komen er, buiten Vallenfyre, vooral nobele onbekenden voor mij, maar kan plezante ontdekkingstocht worden. Skinless wil ik wel eens bezig zien, Esoteric zeker na hun fantastisch optreden in Luik alhoewel ze nu heel wat minder speeltijd hebben. Dan nog 1349, een beetje Rotten Sound, en dan nog Emperor en Dragged into Sunlight om in stijl te eindigen. Zal waarschijnlijk nog wel een slaapplek moeten zoeken. Zit het snel vol in de buurt met zo'n fest?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-01-2018 15:07 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2018 14:47 schreef PandroidJack het volgende:
Zaterdag komen er, buiten Vallenfyre, vooral nobele onbekenden voor mij, maar kan plezante ontdekkingstocht worden. Skinless wil ik wel eens bezig zien, Esoteric zeker na hun fantastisch optreden in Luik alhoewel ze nu heel wat minder speeltijd hebben. Dan nog 1349, een beetje Rotten Sound, en dan nog Emperor en Dragged into Sunlight om in stijl te eindigen. Zal waarschijnlijk nog wel een slaapplek moeten zoeken. Zit het snel vol in de buurt met zo'n fest?


Ik zou zeggen veel succes, in Tilburg is volgens mij weinig meer te krijgen, je kunt nog proberen in Oisterwijk of omringende plaatsen. Maar op kruipafstand kun je denk ik wel vergeten...


an evil incarnation of DEATH!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-01-2018 16:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ben dan maar gegaan voor Auberge Du Bonheur (benieuwd hoe ze dat uitspreken in Tilburg ), zo'n 4 km van de 013. Zal nog net lukken denk ik.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2018 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 16:23 schreef PandroidJack het volgende:
Ben dan maar gegaan voor Auberge Du Bonheur (benieuwd hoe ze dat uitspreken in Tilburg ), zo'n 4 km van de 013. Zal nog net lukken denk ik.


Leuk hotel!
Ook wel eens gezeten, terug met taxi is wel geinig dan. Breng ons maar naar Auberge du hotel..


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-01-2018 4:18 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik had zelf vorig jaar toen de nieuwe data bekend werden al een hotel gereserveerd in Tilburg. 't raakt allemaal erg snel vol nu.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-01-2018 16:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ze moeten die stadscamping opengooien! Nee serieus, ik zit zelf in een hotel in Breda. Is ook nog wel te doen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen