IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:37 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

met al die afzeggingen van bands ben ik toch blij dat ik toch maar niet gegaan ben vandaag. wilde voor sadistic intent en devourment en internal bleeding. devourment hadden ze al op de zaterdag getieft. had alleen nog IB overgebleven en daar werd het me dan alleen toch een te dure grap voor


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:40 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:37 schreef Doodskop het volgende:
met al die afzeggingen van bands ben ik toch blij dat ik toch maar niet gegaan ben vandaag. wilde voor sadistic intent en devourment en internal bleeding. devourment hadden ze al op de zaterdag getieft. had alleen nog IB overgebleven en daar werd het me dan alleen toch een te dure grap voor
Ik heb je post doorgestuurd naar msn.com. want dit is me toch een factor belangrijk.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:48 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

je bent echt een gestoorde idioot.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:51 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:48 schreef Doodskop het volgende:
je bent echt een gestoorde idioot.
Geen enkele creme ter wereld gaat je anus redden van mijn toorn.

Rotterdam?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:53 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Alles voor de aandacht he ?
echt. figuren als jou moeten ze gewoon een spuitje geven. is voor figuren als jou gewoon het beste. ben jij van alles af en wij van jouw gezeik.



Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:53 schreef Doodskop het volgende:
Alles voor de aandacht he ?
echt. figuren als jou moeten ze gewoon een spuitje geven. is voor figuren als jou gewoon het beste. ben jij van alles af en wij van jouw gezeik.


Tot het spuitje heb ik gewoon toegang tot openbaar vervoer. Tot voor aan jouw huis.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:55 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ik wacht in spanning af. niet dat het er ooit van gaat komen, want figuren als jou hebben enkel een grote bek. tot ze weer instorten en liever dood willen.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:55 schreef Doodskop het volgende:
ik wacht in spanning af. niet dat het er ooit van gaat komen, want figuren als jou hebben enkel een grote bek. tot ze weer instorten en liever dood willen.
Je ruggengraat is gewoon merg waar ik soep van trek.

Je bent in je leven nog nooit een echte patient tegen gekomen. Hou dat zo.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:57 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Maar verder is de line up wel ok.

Ik zou een kaartje kopen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:57 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

De dag dat je weer instort doe ik een vreugdedansje en trek een paar blikken bier open. ik merk al dat je weer aan het afglijden bent want dit hele gezeik is weer een schreeuw om aandacht van je. ga lekker verder, ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. kneus.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 12:59 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:57 schreef Doodskop het volgende:
De dag dat je weer instort doe ik een vreugdedansje en trek een paar blikken bier open. ik merk al dat je weer aan het afglijden bent want dit hele gezeik is weer een schreeuw om aandacht van je. ga lekker verder, ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. kneus.
Je naam is Reinier van Loon, en dit is niet jackass.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-03-2018 13:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Okay. Kunnen de twee ex-gedetineerden elkaar met rust laten? Anders komt voor beiden de permban weer terug.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 13:07 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 13:04 schreef iPim het volgende:
Okay. Kunnen de twee ex-gedetineerden elkaar met rust laten? Anders komt voor beiden de permban weer terug.
SMAAD.

Serieus, trek je woorden terug of ik maar er legaal werk van.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 13:07 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

En hou je fucking kankerbek dicht Pim, we hebben het hier al vaker over gehad.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 13:08 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Je loopt reclame inkomsten mis als je mij bant /kankerjood


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-03-2018 13:20 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Lijkt me duidelijk dat er iemand een permban krijgt.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 13:23 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

heeft ie nu.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-03-2018 13:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hadden sommige vaders maar een spermban gehad...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-03-2018 13:31 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-03-2018 13:32 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

The Flesh heeft wel connecties met Herder. Zo te horen een gave blackmetal/hardcorecombi.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 13:34 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

black metal / hardcore combinaties pakken in 666% van de gevallen niet zo goed uit


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-03-2018 15:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo, dat zit er weer op voor dit jaar (zaterdag)

Spijtig dat mijn GSM plat ging, dus geen ultracoole foto's.

Rectal Smegma (Slayer but gayer ) vond ik best een aangename verrassing. De muziek mocht er best wezen, en de sympathieke frontman zorgde voor een goede sfeer (alleen die die-hard fans die perse met een WC-borstel moesten staan zwaaien vond ik iets te carnavalesk).

Jig-Ai vond ik voor dezelfde redenen fijn om te zien. In dit geval de gekke-bekken-trekkende gitarist, die af en toe eens een Japanse kreet in de micro sloeg.

Esoteric was wederom fantastisch. Maar ik had ze enkele maanden geleden gezien op een klein Luiks festivalletje, waar ze (als headliner) ruimschoots twee uur (of zelfs meer) speeltijd kregen, en dan krijg je toch een intensere belevenis.

Bij Emperor vloekte ik een beetje op m'n té efficiënte oordopjes, maar zonder was gewoon geen optie. Lag het nu ook aan mijn oordopjes dat de basgitaar zo hard in de mix leek te staan?

Dragged into sunlight was een perfect afsluiter, met hun very evil gedoe. Het bokken-schedel-ornament lijkt elk optreden groter te worden. Ik hou wel van zo'n groepen die all the way gaan, ook met het hele imago. Alleen vraag ik me af of op hun "we-staan-lekker-met-onze-rug-naar-het-publiek-te-spelen" (tijdens de soundcheck mocht je de zaal zelfs niet binnen)-houding na een tijd geen sleet gaat komen. Ach ja, ik ben al lang blij dat ze hun 'hits' gespeeld hebben.

De eettentjes vond ik best ok (ook al stonden ze buiten), zeker de 'oer-burger' en zelfs de Hollandse patatjes (een compliment hoor van een Belg ).



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 16:08 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

hoe duur is het bier daar tegenwoordig ? nog redelijk of niet ?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-03-2018 7:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

tja, 1 bon, maar hoeveel dat nu exact was, weet ik eerlijk gezegd niet meer


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-03-2018 8:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 15:57 schreef PandroidJack het volgende:
Bij Emperor vloekte ik een beetje op m'n té efficiënte oordopjes, maar zonder was gewoon geen optie. Lag het nu ook aan mijn oordopjes dat de basgitaar zo hard in de mix leek te staan?



Geen last van gehad, dat had ik juist bij Evoken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-03-2018 8:54]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen