IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2019 13:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Sjeezzz...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2019 13:23 by spectre Profiel van spectre

oog om oog, tand om tand of niet Fusion? Of is dat ook verkeerd vertaald?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 13:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

tering wat scherp!!!! WTF!!1!!


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2019 13:38 by spectre Profiel van spectre

dankje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 13:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Tsja hoe moest je anderes reageren he. Keuze uit 2 slappe opties.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2019 13:47 by spectre Profiel van spectre

het is goed Meneertje Doodstraf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 13:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2019 13:47 schreef spectre het volgende:
het is goed Meneertje Doodstraf
het is goed Meenertje Bijbelexpert met Superspannende Muzieksmaak


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-01-2019 14:06 by WMP Profiel van WMP

Geen reden om je zo geforceerd te verdedigen, Fusion. Talrijke voorbeelden van fundamentalisten die zeggen dat ze zo pro-leven zijn (je weet wel wel: de woorden van Jezus die je zegt zo te waarderen), en tegelijkertijd geen probleem hebben met de doodstraf. Wat dat betreft ben je bij lange na niet de enige hypocriet.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 14:11 by faalhaas Profiel van faalhaas

Walgelijk om te lezen zo'n nieuwsbericht..

Ik zag een keer een filmpje hoe ze met pedoseksuelen omgaan in een of andere bananenrepubliek. Werd zo'n gast de straat op gesleurd en iedereen mocht er tegen aan trappen en doen tot ie dood was. Op zich zijn verdiende loon maar ja dat moeten we toch niet willen hier. Geeft veel te veel overlast

En ook met de tussenkomst van een rechter is de doodstraf niet heel effectief als je kijkt naar misdaadcijfers in bijv. de VS. En in geval van dwaling ook een beetje lastig weer recht te zetten. Dus nee, ik ben er geen voorstander van.



... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 14:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Weer onder je steen vandaan met een vlijm-scher-pe opmerking? Tering die zit hoor. Word je niet moe van al die aannames, opmerkingen in monden duwen en stropoppen? Vast niet.

EDIT: at WMP dus

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-01-2019 14:12]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 14:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2019 14:11 schreef faalhaas het volgende:
Walgelijk om te lezen zo'n nieuwsbericht..

Ik zag een keer een filmpje hoe ze met pedoseksuelen omgaan in een of andere bananenrepubliek. Werd zo'n gast de straat op gesleurd en iedereen mocht er tegen aan trappen en doen tot ie dood was. Op zich zijn verdiende loon maar ja dat moeten we toch niet willen hier. Geeft veel te veel overlast

En ook met de tussenkomst van een rechter is de doodstraf niet heel effectief als je kijkt naar misdaadcijfers in bijv. de VS. En in geval van dwaling ook een beetje lastig weer recht te zetten. Dus nee, ik ben er geen voorstander van.

Tsja, het juiste antwoord heb ik uiteraard niet. Het is meer t uiten van frustratie. Recidivisme is volgens mij sky high bij dit soort mongolen. Wat moet een maatschappij ermee? Soms denk ik idd wel eens aan de doodstraf, bijv bij tweede vergrijp. Maar ja, sluitendheid bewijsvoering etc lastig allemaal.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 14:29 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 januari 2019 14:14 schreef Fusion het volgende:
Recidivisme is volgens mij sky high bij dit soort mongolen.


Yup. Ik denk dat je het daarom meer moet zien als een soort ongeneeslijke ziekte. Sowieso nooit meer loslaten in de maatschappij dit soort lieden, en ja dat kost bakken met geld.


... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 14:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2019 14:29 schreef faalhaas het volgende:
Yup. Ik denk dat je het daarom meer moet zien als een soort ongeneeslijke ziekte. Sowieso nooit meer loslaten in de maatschappij dit soort lieden, en ja dat kost bakken met geld.
Idd. Lastig. Wellicht dan geld besparen door geen psychologen en -iaters in te schakelen maar alleen maar bewakers (want gaat toch wel in herhaling vallen) en gewoon derde wereld decoratie ipv mooie kamer, centrale spelletjesruimte etc etc. Ik weet het ook niet. Iets in mij schreeuwt om extreme vergelding. Dit is zo ontzettend evil wat er gebeurt.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 14:53 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 januari 2019 14:33 schreef Fusion het volgende:
Iets in mij schreeuwt om extreme vergelding. Dit is zo ontzettend evil wat er gebeurt.


In gevangenissen staan ze helemaal onderaan in de pikorde he. Halfdood geslagen worden door de echte zware jongens is daar meer regel dan uitzondering. Misschien dat dit toch wat rust geeft


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2019 15:00 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 24 januari 2019 14:11 schreef faalhaas het volgende:
Walgelijk om te lezen zo'n nieuwsbericht..

Ik zag een keer een filmpje hoe ze met pedoseksuelen omgaan in een of andere bananenrepubliek. Werd zo'n gast de straat op gesleurd en iedereen mocht er tegen aan trappen en doen tot ie dood was. Op zich zijn verdiende loon maar ja dat moeten we toch niet willen hier. Geeft veel te veel overlast

En ook met de tussenkomst van een rechter is de doodstraf niet heel effectief als je kijkt naar misdaadcijfers in bijv. de VS. En in geval van dwaling ook een beetje lastig weer recht te zetten. Dus nee, ik ben er geen voorstander van.




Eens.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 15:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Nou ja, dat hoor je wel eens ja, maar of dat echt zo is. En in Nederland? Eigenlijk ook wel triest dat ik extreme vergelding wens. Het slachtoffer help je er niet mee,


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 15:13 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 januari 2019 15:01 schreef Fusion het volgende:
Nou ja, dat hoor je wel eens ja, maar of dat echt zo is. En in Nederland?

In Suriname heb ik het met eigen ogen gezien. Ik heb daar in 2006 een half jaar stage gelopen in de gevangenis als reclasseringsambtenaar. Die gasten waren hun leven echt niet zeker. Maar dat was een halfopen inrichting, dus men kon er niet uit maar binnen de inrichting kon men zich redelijk vrij bewegen. In Nederland is dat natuurlijk anders, maar zal de dreiging er wel steeds zijn.

quote:
Op 24 januari 2019 15:01 schreef Fusion het volgende:
Eigenlijk ook wel triest dat ik extreme vergelding wens. Het slachtoffer help je er niet mee,

Voor een slachtoffer kan zware bestraffing vd dader wel degelijk helpen. Voor zo'n meisje kan het de bevestiging zijn dat het echt niet aan haar lag bijv.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-01-2019 15:15]


... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 15:19 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Snap ik (dat laatste). Vergelding is ook gewoon onderdeel van de redenen van justitiele straffen. Maar bij dit soort gevallen ga ik ment0l. Dan is er een gedeelte van mij dat gewoon graag zware lichamelijke straf of zelfs doodstraf wenst. Primaire wraakgevoelens zeg maar.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 15:23 by faalhaas Profiel van faalhaas

Is een soort oerinstinct denk ik. Is heel normaal, heb ik net zo, ratio vs gevoel.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2019 15:24 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En dit zijn onbekende mensen. Wat als h t je eigen familie is.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 15:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ja dan gaat het licht in de bovenkamer echt even uit.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-01-2019 15:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 januari 2019 14:11 schreef faalhaas het volgende:
Walgelijk om te lezen zo'n nieuwsbericht..

Ik zag een keer een filmpje hoe ze met pedoseksuelen omgaan in een of andere bananenrepubliek. Werd zo'n gast de straat op gesleurd en iedereen mocht er tegen aan trappen en doen tot ie dood was. Op zich zijn verdiende loon maar ja dat moeten we toch niet willen hier. Geeft veel te veel overlast

En ook met de tussenkomst van een rechter is de doodstraf niet heel effectief als je kijkt naar misdaadcijfers in bijv. de VS. En in geval van dwaling ook een beetje lastig weer recht te zetten. Dus nee, ik ben er geen voorstander van.




Mja ik ben tegen de doodstraf maar meer omdat ik te weinig vertrouwen heb in de rechterlijke macht en de staat dan dat ik geloof dat iedereen kan beteren.

Veel mensen zullen kunnen beteren, maar ook veel die het nooit zullen doen. Beetje wikipediaen en je komt zo met een lijstje meest gruwelijke mensen die herhaaldelijk dingen pleegden en beter dood dan levend waren. Maar achteraf makkelijk bepalen, tijdens een leven met een aantoonbaar faalbare overheid is het niet zo slim.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2019 15:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2019 15:36 schreef ElitE het volgende:
Veel mensen zullen kunnen beteren, maar ook veel die het nooit zullen doen. Beetje wikipediaen en je komt zo met een lijstje meest gruwelijke mensen die herhaaldelijk dingen pleegden en beter dood dan levend waren. Maar achteraf makkelijk bepalen, tijdens een leven met een aantoonbaar faalbare overheid is het niet zo slim.
Volgens mij is er weinig literatuur over. Ik dacht zo rond de 50% recidivisme, maar dan wel over een lange tijdspanne.


When your people matter, menstrual health matters


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 24-01-2019 19:16 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 24 januari 2019 14:12 schreef Fusion het volgende:
Weer onder je steen vandaan met een vlijm-scher-pe opmerking? Tering die zit hoor. Word je niet moe van al die aannames, opmerkingen in monden duwen en stropoppen? Vast niet.

EDIT: at WMP dus


Je bent net zo'n jingletape, die jengelt ook eindeloos hetzelfde.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-01-2019 23:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 januari 2019 14:11 schreef faalhaas het volgende:
Walgelijk om te lezen zo'n nieuwsbericht..

Ik zag een keer een filmpje hoe ze met pedoseksuelen omgaan in een of andere bananenrepubliek.

Ik vind dat je hier te kort door de bocht gaat. De meneer uit het artikel van Fusion lijkt me eerder een psychopaat dan slechts een pedoseksueel. Dat blijkt m.i. uit het feit dat hij heel berekenend te werk is gegaan: hij heeft een meisje uitgepikt dat al in een heel kwetsbare, geïsoleerde positie zat. Ook heeft hij het slachtoffer voor allerlei andere doeleinden misbruikt behalve enkel aan zijn eigen gerief komen.
Bij pedoseksuelen die een keer over de schreef zijn gegaan, is wel degelijk een behandeling mogelijk om de kans op recidive te verminderen. Door cognitieve gedragstherapie, waarbij ze leren dat seks met kinderen dan wel hun voorkeur is, maar dat dit nooit in de praktijk gebracht mag worden. Juist erkenning is in dit proces belangrijk, en afkeuring als persoon, hard straffen of mensen isoleren verhoogt in dezen de kans op recidive.
Het goede nieuws is, dat psychopaten zoals uit dat bericht van Fusion (wiens preoccupatie met dit soort verschrikkelijke berichten, dierenleed en andere bewuste buitensporige menselijke slechtheid op mij ook enigszins verontrustend over komt) relatief weinig voorkomen. Ja, dit soort figuren zullen niet genezen en een gevaar voor de samenleving blijven. Maar ze zijn heel zeldzaam en hebben weinig met de gemiddelde pedoseksueel te maken. Zoals de gemiddelde Marokkaan ook maar weinig met IS, kopschoppers uit Spijkenisse of Redouan Taghi te maken heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-01-2019 23:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen