IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-01-2019 22:56 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 januari 2019 22:49 schreef Schweinhein het volgende:
Wat moet ik me bij een waarschuwing voorstellen?
Iets als "En nu stil anders bel ik de politie!"?


Ik woon in dit huis nu zo'n 23 jaar en het is 2 keer voorgekomen dat de buurvrouw (twee onder een kap huis) aanbelde om te vragen of het minder kon (niet op 1 avond). De politie werd niet genoemd, maar dat hoef je ook niet te zeggen, maar kan je wel denken. Denk ik dan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-01-2019 23:53 by bastianus Profiel van bastianus

Nou dat dus. Communiceren.
Moet ook wel in een dorp. Je komt elkaar overal tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-01-2019 23:59]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-01-2019 6:23 by XXL Profiel van XXL

Goed vreugdevuurtje daar in Scheveningen.

Daar kunnen ze hier in de regio nog wat van leren:

http://www.paasvuurdijkerhoek.nl/wordpress/uitslagen/


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-01-2019 9:16 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 2 januari 2019 6:23 schreef XXL het volgende:
Goed vreugdevuurtje daar in Scheveningen.

Daar kunnen ze hier in de regio nog wat van leren:

http://www.paasvuurdijkerhoek.nl/wordpress/uitslagen/



quote:
Bij de rondgang van de keuringscommissie worden de leden steeds zeer gastvrij ontvangen en verwend met een hapje (gekookte eieren) en een drankje (al of niet alcoholisch).

Aan het eind van deze zaterdag vindt in café Toontje aan de Stationsstraat de prijsuitreiking plaats en worden de felbegeerde hoofdprijzen onder grote belangstelling uitgereikt.




[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 02-01-2019 9:17]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Northward
Usericon van Northward
Posted 02-01-2019 9:40 by Northward Profiel van Northward

Paar jaar terug oud en nieuw gevierd in Kanaleneiland. Best gezellig. Twee auto’s opgeblazen naast het huis. Die van ons toen maar bij de moskee geparkeerd, daar bleef het wat rustiger, de rest van de wijk stond half in de fik haha.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-01-2019 9:56 by WMP Profiel van WMP

Vuur(werk)terrorisme en hulpverlenerhooliganisme zijn dan ook eeuwenoude oer-Hollandsche tradities.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 02-01-2019 9:58 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Oh.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2019 12:51 by bastianus Profiel van bastianus

Ik zie een patroon. Volgens mij vindt vrijwel alle ellende plaats in wat we vroeger "Vogelaarwijken" noemden. Deze PvdA-politica had ooit als één van de weinigen het lef om iets aan deze wijken te doen, maar alles en iedereen liet haar vallen, zelfs haar eigen partij, omdat ze niet zo handig was in de omgang met persmuskieten van b.v. Powned.
Daarna zijn deze wijken aan hun lot overgelaten, en zijn het haast no go-area's geworden. Om dan nu de ellende daar aan te grijpen om vuurwerk af te schaffen of ouders af te zeiken die hun jongeren niet meer onder controle hebben vind ik te makkelijk. Bovendien los je structurele ellende in dit soort wijken echt niet op door particulier vuurwerk te verbieden, vuurwapens worden daar ook gewoon gehanteerd.
Mensen in dit soort wijken niet meer aan hun lot overlaten, dat zou al veel schelen. Maar ja. Vogelaar is met pek en veren afgevoerd, coaches en buurtwerk zijn wegbezuinigd, politie durft op sommige plekken niet meer te handhaven.
Zolang we elke poging tot verbetering van structurele problematiek weg laten zetten als "theeleuten", "multicultiknuffelen" en alles in die hoek duwen, gaan dit soort dingen niet opgelost worden. Roepen om zaken als "minder Marokkanen", stigmatiseren of juist niet durven ingrijpen zoals bij dat vuur in Scheveningen werkt ook niet. Maar het zou al veel helpen als iemand als Dijkhoff niet steeds de PVV of het FvD probeerde na te praten, of als Rutte kapte met Nederland in "normale fatsoenlijke" en andere mensen in te delen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2019 13:15 by bastianus Profiel van bastianus

Overigens zou ik er niet heel rouwig om zijn als particulier (vuur)werk verboden gaat worden. Maar dan meer om omgeving en (huis)dieren te ontzien. Wel hypocriet, besef ik, maar zolang het nog kan vind ik het leuk om met de kinderen pijlen af te blijven steken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 02-01-2019 15:31 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 2 januari 2019 9:56 schreef WMP het volgende:
Vuur(werk)terrorisme en hulpverlenerhooliganisme zijn dan ook eeuwenoude oer-Hollandsche tradities.


Die "vreugde"vuren bij Scheveningen etc zijn zelfs inmiddels cultureel erfgoed ongelooflijk, wat een aan fluiting


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-01-2019 16:14 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 januari 2019 12:51 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij vindt vrijwel alle ellende plaats in wat we vroeger "Vogelaarwijken" noemden.


In Vinexwijken gebruiken ze alleen speciale vuurpijlen die niet in je oog kunnen komen?


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2019 18:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 januari 2019 16:14 schreef faalhaas het volgende:
In Vinexwijken gebruiken ze alleen speciale vuurpijlen die niet in je oog kunnen komen?
Ik bedoel meer het huizen in brand steken en dan hulpverleners met vuurwerk bekogelen. In mijn vinexwijk dragen we beschermbrillen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-01-2019 18:33 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 januari 2019 18:21 schreef bastianus het volgende:
Ik bedoel meer het huizen in brand steken en dan hulpverleners met vuurwerk bekogelen. In mijn vinexwijk dragen we beschermbrillen.


Ach so. Ik kreeg meer de indruk dat je in een ghetto woonde.


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-01-2019 21:33 by Doodskop Profiel van Doodskop



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-01-2019 21:58 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Godver, dat had ik kunnen zijn...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-01-2019 21:58 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 2 januari 2019 21:33 schreef Doodskop het volgende:
Dat gekke Veenendaal hahahahaha

https://www.ad.nl/utrecht/vrouw-glijdt-uit-over-pot-mayonaise-en-krijgt-11-500-euro-schadevergoeding~a4bcc0f8/


Wim zijn pot mayonaise laten vallen?

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 02-01-2019 21:58]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-01-2019 22:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 januari 2019 9:40 schreef Northward het volgende:
Paar jaar terug oud en nieuw gevierd in Kanaleneiland. Best gezellig. Twee auto’s opgeblazen naast het huis. Die van ons toen maar bij de moskee geparkeerd, daar bleef het wat rustiger, de rest van de wijk stond half in de fik haha.


Heb zelf vier jaar op Kanaleneiland gewoond, maar blijkbaar ben ik er weggekomen voordat het *echt* erg werd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-01-2019 22:22 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 januari 2019 21:58 schreef Buiksmurf het volgende:
Wim zijn pot mayonaise laten vallen?


49 jaar en vakkenvuller. Nee, zo kansloos ben ik nou ook weer niet.

En ik ben van de fritessaus, niet van de mayo. Doch dit terzijde.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2019 1:13 by XXL Profiel van XXL

https://www.duic.nl/algemeen/fijnstof-utrecht-tijdens-oud-nieuw-hoogst-van-nederland/

Beste Gemeente Utrecht,

Gaarne niet meer lopen janken als ik met mijn dieseltje het centrum in wil.

,

XXL.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-01-2019 1:14]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-01-2019 1:34 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 2 januari 2019 22:17 schreef Mark het volgende:
Heb zelf vier jaar op Kanaleneiland gewoond, maar blijkbaar ben ik er weggekomen voordat het *echt* erg werd.


Ik leef met uitzicht op Kanaleneiland en het was wel weer een feestje, hoor! Binnen een half uur heb ik meer dan vijf brandweerwagens voorbij zien sjezen richting plaats delict.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2019 14:38 by Mark Profiel van Mark

Ik woonde destijds (eind jaren '90) op de Afrikalaan en het was niet ongebruikelijk dat, als ik om 2 uur 's ochtends op een doordeweekse dag met een zatte kop terug kwam fietsen uit de stad van een studentenfeestje, er een groepje van 6-7 kinderen (leeftijden variërend van 7 tot 14 jaar) op straat rond hing en je dan wat krachttermen naar je hoofd slingerde als je er voorbij reed. Vrienden van me woonden boven het winkelcentrum. Een paar andere vrienden woonden in de zijstraat van dat winkelcentrum en daar is tot 2-3 keer toe de garage in de fik gestoken. Hebben ze nog mooi wat geld van opgestreken want de vorige bewoners hadden er kapot witgoed in achter gelaten (koelkast, droger, etc) dus toen dat ding voor het eerst in de hens ging claimden ze die dingen terug. De verzekering vraagt namelijk niet na of de inboedel in werkende staat was voordat de boel in de hens ging en de inboedelverzeking zat in bij de huurprijs, of zoiets.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2019 14:39 by Mark Profiel van Mark

Mooie tijden. Kutwijk. De Griekse buren van mijn hospita verhandelden drugs vanuit hun flat en daar lag soms gewoon een pistool open en bloot op tafel (een maat van me zat daar in onderhuur, dus ik kwam er geregeld langs) en er zat ook een ranzig Grieks mannetje in wiens paspoort ze hadden afgepakt, dus die werkte voor zijn onderdak en levensbehoeften verder helemaal kosteloos in de lokale shoarmatent van de huisbas.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-01-2019 14:41]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2019 14:43 by Mark Profiel van Mark

Die maat werd een paar jaar later trouwens van de een op de andere dag op straat gemieterd met al zijn inboedel door deurwaarders, omdat blijkbaar die huisbaas de maandelijkse rente die mijn maat netjes betaalde al maandenlang niet doorbetaald had aan de gemeente (die de officiële eigenaar van het pand was). Illegale onderhuur van studenten was endemisch in die buurt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-01-2019 14:43]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2019 14:44 by Mark Profiel van Mark

Tot zo ver het oud nieuws topic.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-01-2019 21:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb er onlangs nog een vissie gegeten bij de plaatselijke marrokaan, die buurt viel me toen op het eerste gezicht erg mee. Ziet er aan de oppervlakte velen malen beter uit dan de slechte wijken van Den Haag (Moerwijk, Escamp, Laak, Schilderswijk)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen