IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 15-01-2019 15:16 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 15 januari 2019 14:36 schreef Mark het volgende:
Snappen wellicht, maar ik kan toch moeilijk sympathie opbrengen voor individuen die gaan lopen schreeuwen en boos doen zonder zichzelf eerst eens goed te informeren.


Mensen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-01-2019 15:25 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 15 januari 2019 14:36 schreef Mark het volgende:
Snappen wellicht, maar ik kan toch moeilijk sympathie opbrengen voor individuen die gaan lopen schreeuwen en boos doen zonder zichzelf eerst eens goed te informeren.


dit bedoelde ik eigenlijk te zeggen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 15:30 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2019 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind dat wel een beetje moeilijk met al die cijfers en moeilijke woorden en grafieken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 15:51 by bastianus Profiel van bastianus

Dyslexie heeft er niks mee te maken. De belabberde staat van ons onderwijs wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-01-2019 16:33 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hm, geel staat me voor geen meter. Ik wacht de volgende volksopstand even af.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2019 16:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

geel is mijn lieflinkskleur


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-01-2019 21:02 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Wat ik me goed kan voorstellen is dat er hele groepen mensen zijn die het gevoel hebben dat zo'n beetje de hele wereld aan ze voorbijgaat. Dat er een soort machine aan de gang is waar ze geen enkele controle over of invloed op hebben, die ze niet in zijn geheel kunnen (over)zien of er zich zelfs maar een voorstelling van kunnen maken, terwijl die machine wel zo'n beetje alle facetten van hun leven bepaalt. Dan kan ik me ook nog heel goed voorstellen dat je daar Klaver (inderdaad een engerd) of Jetten (een nog grotere engerd) als de personificatie van ziet. Maar hoe je vanaf daar tot ongecoördineerde massale rellen komt, is me niet helemaal helder.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-01-2019 21:03]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 8:48 by bastianus Profiel van bastianus

Niks aan toe te voegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-01-2019 8:59 by spectre Profiel van spectre

Engerds? Omdat ze jong, knap en in pak staan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 9:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2019 8:59 schreef spectre het volgende:
Engerds? Omdat ze jong, knap en in pak staan?
Dat pak doet het hem, denk ik. Ze spreken hoogopgeleiden veel meer aan dan laagopgeleiden, door hun studentikoze voorkomen. Verder zijn ze geen van beiden bang om de klimaatkwestie aan te snijden, en ook dat spreek hoogopgeleiden meer aan dan laagopgeleiden. (Ik heb trouwens een hekel aan de woorden hoog en laag in deze context, maar ik weet zo gauw geen betere termen)
Als ik hoor dat ik meer aan het klimaat moet doen, ben ik best bereid daar e.e.a. voor op te offeren. Zo ben ik b.v. al aan het zoeken naar werk dichter bij huis om de auto weg te kunnen doen, liggen er zonnepanelen op het dak, eet ik biologisch en kan ik, indien nodig, best een investering doen om van het gas af te gaan.
Voor mensen die moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen, betekent het echter alleen maar dat de basisbehoeften duurder worden. Brandstof wordt duurder, gas wordt duurder, en dat terwijl de vaste lasten al haast niet op te brengen zijn. Dan zie je die klimaatfreaks alleen maar als de zoveelste politicus die het geld uit je zak probeert te kloppen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-01-2019 9:22 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Klaver ok, dat zie ik nog wel. Maar jetten knap?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-01-2019 9:28 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 januari 2019 9:22 schreef bastianus het volgende:
Dat pak doet het hem, denk ik. Ze spreken hoogopgeleiden veel meer aan dan laagopgeleiden, door hun studentikoze voorkomen. Verder zijn ze geen van beiden bang om de klimaatkwestie aan te snijden, en ook dat spreek hoogopgeleiden meer aan dan laagopgeleiden.


Sorry hoor, maar ik kan daar niks mee. Het is nu eenmaal het uniform van een politicus. En hoe in hemelsnaam kan het Klimaat je niet aanspreken..



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-01-2019 9:51 by WMP Profiel van WMP

De kwalificatie 'kilmaatfreaks' spreekt ook weer boekdelen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2019 9:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 januari 2019 9:28 schreef spectre het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan daar niks mee. Het is nu eenmaal het uniform van een politicus. En hoe in hemelsnaam kan het Klimaat je niet aanspreken..




- Niet weten wat het precies inhoud
- niet weten wat het belang is voor de gehele mensheid
- niet weten welke dingen nu daadwerkelijk effect erop hebben
- niet weten of er uberhaupt dingen aan te doen zijn
- geen vertrouwen in mensen boven je die uberhaupt een grotere bijdrage hebben geleverd aan het veroorzaken ervan.
- niet de tijd,resources, aandacht of geestelijke vermogen hebben verder te kijken dan je werk/uitkering,familie en je dagelijkse leven.


Vergeet niet dat per definitie gemiddeld 50% van de mensen een IQ onder de 100 heeft en per definitie (!) zit 16% onder de 85%.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2019 10:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 januari 2019 9:51 schreef WMP het volgende:
De kwalificatie 'kilmaatfreaks' spreekt ook weer boekdelen.


Wil je nu ontkennen dat er klimaatfreaks zijn?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-01-2019 10:01 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 januari 2019 8:59 schreef spectre het volgende:
Engerds? Omdat ze jong, knap en in pak staan?


Nee hoor, dat doet me allemaal niet zo veel. 'Engerds' is misschien ook niet de beste term. Laat ik het opnieuw proberen.

Het zijn de betwetertjes die je in iedere schoolklas had. Van die lulletjes rozenwater die bij de meester gaan klikken, zodat een ander geen lolletje meer kan hebben. Type Brilsmurf. Zulke types wekken over het algemeen weinig sympathie op en de natuurlijke reactie is dan vaak om het met zo iemand nooit eens te willen zijn.

Even voor de goede orde, voordat ik als alt-righter word weggezet: dat is geen waardeoordeel over hun kundigheid of de validiteit van hun argumenten, dat laat ik in het midden. Het is alleen een constatering die ik doe over hun (media-)persona. Veel mensen houden daar nou eenmaal niet van, en dan krijg je zulke sentimenten.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-01-2019 10:02]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-01-2019 10:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 januari 2019 9:59 schreef ElitE het volgende:


Vergeet niet dat per definitie gemiddeld 50% van de mensen een IQ onder de 100 heeft en per definitie (!) zit 16% onder de 85%.




De kans is groot dat deze mensen nu wel gaan stemmen. Spannend, hoor.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-01-2019 10:07]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 10:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2019 9:51 schreef WMP het volgende:
De kwalificatie 'kilmaatfreaks' spreekt ook weer boekdelen.
De kans is groot dat deze mensen mij ook een klimaatfreak vinden, met mijn zonnepanelen, biologisch-dynamische leefstijl etc. Ik schreef even vanuit hun perspectief.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 10:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2019 9:59 schreef ElitE het volgende:
- niet de tijd,resources, aandacht of geestelijke vermogen hebben verder te kijken dan je werk/uitkering,familie en je dagelijkse leven.
Vergeet niet dat per definitie gemiddeld 50% van de mensen een IQ onder de 100 heeft en per definitie (!) zit 16% onder de 85%.

Op zich is dit allemaal niet zo schokkend. Wat ik erger vind is dat de gemiddelde progressieve politicus de voeling met deze groep mensen compleet kwijt is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-01-2019 10:17 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 januari 2019 10:16 schreef bastianus het volgende:
dat de gemiddelde progressieve politicus de voeling met deze groep mensen compleet kwijt is.


Heel veel van dat.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 10:23 by bastianus Profiel van bastianus

Iemand als Wilders heeft dat donders goed door, en spreekt ook de taal van deze mensen. Zouden meer mensen moeten doen. En dan wel met betere “oplossingen” natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-01-2019 10:23]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-01-2019 10:23 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 januari 2019 10:16 schreef bastianus het volgende:
Op zich is dit allemaal niet zo schokkend. Wat ik erger vind is dat de gemiddelde progressieve politicus de voeling met deze groep mensen compleet kwijt is.

Andersom ook

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-01-2019 10:25]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2019 10:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2019 10:23 schreef spectre het volgende:
Andersom ook
Klopt helemaal. Het resultaat van jaren bezuinigen op vooral “lager” onderwijs gaat zich een keer wreken. Plus de rest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-01-2019 14:29 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 16 januari 2019 10:23 schreef bastianus het volgende:
Iemand als Wilders heeft dat donders goed door, en spreekt ook de taal van deze mensen. Zouden meer mensen moeten doen. En dan wel met betere “oplossingen” natuurlijk.


Dan krijg je een one-size-fits-all-politicus, en dat lijkt me voor zowel de lager- als de hogeropgeleide niet wenselijk. Als ik naar Wilders luister, dan -nog afgezien van zijn 'oplossingen'- voel ik me volstrekt niet serieus genomen. Dat is ook niet zo erg want ik behoor niet tot zijn doelgroep, maar het lijkt me ondoenlijk voor een politicus om beiden aan te spreken. Voor de lageropgeleiden zal het al snel in moeilijk gezeur belanden, terwijl de hogeropgeleiden niet als een debiel aangesproken wenst te worden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen