IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-01-2019 21:40 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

In elkaar slaan met zijn handtasje, zei wilders.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2019 21:47 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 11 januari 2019 20:03 schreef bastianus het volgende:
Als een echte Fusion.

Begin jij nou ook al? Beetje jammer dit.


... hoe de hazen lopen ...


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 11-01-2019 22:29 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

:')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2019 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2019 21:47 schreef faalhaas het volgende:
Begin jij nou ook al? Beetje jammer dit.
In dit geval. Omdat hij er onlangs voor pleitte om lijfstraffen in te voeren ter bestrijding van asogedrag. Verder vind ik hem een fijne kerel hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2019 23:28 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 11 januari 2019 22:54 schreef bastianus het volgende:
In dit geval. Omdat hij er onlangs voor pleitte om lijfstraffen in te voeren ter bestrijding van asogedrag. Verder vind ik hem een fijne kerel hoor.

Snap je punt, maar het lijkt hier ook een sport geworden om alles tot in den treure er aan de haren bij te slepen om hem onderuit te halen. En had zin om ff de moraalridder uit te hangen.
quote:
Op 11 januari 2019 22:29 schreef Schweinhein het volgende:
:')

Jan nadoen is zooo 2013.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2019 0:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2019 23:28 schreef faalhaas het volgende:
Snap je punt, maar het lijkt hier ook een sport geworden om alles tot in den treure er aan de haren bij te slepen om hem onderuit te halen. En had zin om ff de moraalridder uit te hangen.

Dat snap ik, die behoefte heb ik ook vaak. Het siert je ook, trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2019 6:11 by XXL Profiel van XXL

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4570676/stroomnet-kraakt-onder-enorme-toename-zonnepanelen

En nu maar hopen dat het net straks wel al die stroompalen voor onze toekomstige auto's aankan die er ook nog eens bij moeten komen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2019 9:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Je kan beter wat doen in plaats van alleen hopen. Maar dat staat ook op de planning.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2019 19:33 by bastianus Profiel van bastianus

https://www.nu.nl/binnenland/5682278/opgepakte-nederlander-niet-betrokken-bij-doodrijden-gele-hesjes-demonstrant.amp

Deze had ik gemist. Maar niet fraai. Omdat ik gisteren al berichten zag voorbijkomen waarin desbetreffende chauffeur met naam en toenaam werd genoemd. Die man is misschien al flink beschadigd hierdoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2019 21:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Eneco naar Shell ik naar een andere energie leverancier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-01-2019 21:32 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 14 januari 2019 19:33 schreef bastianus het volgende:
https://www.nu.nl/binnenland/5682278/opgepakte-nederlander-niet-betrokken-bij-doodrijden-gele-hesjes-demonstrant.amp

Deze had ik gemist. Maar niet fraai. Omdat ik gisteren al berichten zag voorbijkomen waarin desbetreffende chauffeur met naam en toenaam werd genoemd. Die man is misschien al flink beschadigd hierdoor.


Tja, dat is het internet anno 2019. Je bent er mooi klaar mee als je naam zo gepubliceerd wordt.

Overigens: ben ik de enige die de acties van de Gele Hesjes volslagen stompzinnig vindt? Als je dan een of ander punt wilt maken, ga dan bij een parlementsgebouw staan of zo, laat de boel heel en laat normale mensen die part noch deel hebben aan het beleid waar je moeite mee hebt lekker met rust.

Om nog maar te zwijgen van voor een vrachtwagen gaan staan op de snelweg. Vrachtwagens zijn zwaar, als je er onder terechtkomt ben je dood, en als je mensen achter het stuur van zo'n ding voor hun gevoel in het nauw drijft neem je het risico dat zo iemand in blinde paniek iets doms doet - en dan ben jij dus dood. Eikel.





ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2019 21:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2019 21:32 schreef Negatieveling het volgende:
Tja, dat is het internet anno 2019. Je bent er mooi klaar mee als je naam zo gepubliceerd wordt.

Overigens: ben ik de enige die de acties van de Gele Hesjes volslagen stompzinnig vindt? Als je dan een of ander punt wilt maken, ga dan bij een parlementsgebouw staan of zo, laat de boel heel en laat normale mensen die part noch deel hebben aan het beleid waar je moeite mee hebt lekker met rust.

Om nog maar te zwijgen van voor een vrachtwagen gaan staan op de snelweg. Vrachtwagens zijn zwaar, als je er onder terechtkomt ben je dood, en als je mensen achter het stuur van zo'n ding voor hun gevoel in het nauw drijft neem je het risico dat zo iemand in blinde paniek iets doms doet - en dan ben jij dus dood. Eikel.





Hehe ik vroeg pas in een winkel, tijdens het prille begin, of de gele vestjes een beetje liepen bleek de meneer zelf ook een gele vestjes man die een paar dagen eerder op de erasmusbrug had gestaan. Ik vroeg nog wat hij nu vond maar vooral onvrede over een paar dingen maar geen duidelijk coherent geheel. Waarschijnlijk zijn een hoop gele hesjes falikant tegen elkaars standpunten als ze echt met elkaar gaan praten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2019 22:02 by bastianus Profiel van bastianus

De gemeenschappelijke factor lijkt me “ontevreden zijn met de huidige situatie”. En dat dan uiten op een onhandige manier. Al dan niet op instigatie van akelige mannetjes als Jan Dijkgraaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-01-2019 22:11 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 14 januari 2019 21:52 schreef ElitE het volgende:
Waarschijnlijk zijn een hoop gele hesjes falikant tegen elkaars standpunten als ze echt met elkaar gaan praten.


De afgelopen weken zijn we natuurlijk doodgegooid met mensen in gele hesjes die hun zegje mogen doen voor een microfoon en coherente verhalen hoor ik dan maar zelden. Als ik die interview-snippets dan bij elkaar optel, doet het me in die zin een beetje denken aan dit groepje:









bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2019 23:59 by bastianus Profiel van bastianus

Aan de andere kant: ik snap de onvrede over b.v. klimaatmaatregelen wel. Dan komen van die melkmuilen als Jetten en Klaver, strak in het confectiepak zo uit de collegebanken, jou even vertellen dat je brandstof- of gasrekening honderden euri gaat stijgen. Terwijl je de centen niet hebt om een elektrische auto of warmtepomp aan te schaffen. Zeker niet als je baan is verplaatst naar lageloonlanden of overgenomen door Oost-Europeanen die 25 uur per dag werken... De kloof tussen rijk/arm of gestudeerd/anders opgeleid wordt ook steeds groter. Dan weet je wel dat, maar niet hoe je genaaid wordt als slachtoffer, want die hoogopgeleiden doen dat ook nog eens op een moeilijke manier. Tja, dan maar een geel hesje aan en willekeurig je woede uiten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-01-2019 1:59 by WMP Profiel van WMP

In je aversie tegen Klaver negeer je geregeld feiten, ook nu weer. Klaver en co pleiten er juist voor dat de kosten van bijvoorbeeld de energietransitie meer bij bedrijven komen te liggen en minder bij particulieren. Zo komt er bijvoorbeeld geen CO2-tax voor de vervuilende industrie, maar vrijwillige boetes als bedrijven na tig jaar niet aan een of ander weinigzeggende quatum voldoen (een quotum die volgens de VVD namelijk niet vaststaat).

Je moet eens stoppen met de (moedwillige?) herhaling van verdraaïngen die met name het rechtse deel van de media hanteren dat 'links' de schuld is van oplopende kosten. Dat zijn ze namelijk aantoonbaar een stuk minder dan rechts.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 7:01 by bastianus Profiel van bastianus

Dat snap ik wel. Maar die gele hesjes niet. Hetzelfde met de vreemdelingenhaat: ik keur het niet goed, maar begrijp het ontstaan wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-01-2019 8:21 by XXL Profiel van XXL

Wat een geneuzel allemaal.

Die bedrijven stoten niet voor Jan Lul CO2 uit maar om dingen te maken die wij consumeren.
Ook bij een heffing voor bedrijven betaalt de consument deze gewoon.

Wie dat niet wil zal gewoon minder moeten consumeren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-01-2019 8:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 15 januari 2019 1:59 schreef WMP het volgende:

Je moet eens stoppen met de (moedwillige?) herhaling van verdraaïngen die met name het rechtse deel van de media hanteren dat 'links' de schuld is van oplopende kosten. Dat zijn ze namelijk aantoonbaar een stuk minder dan rechts.


dit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 9:55 by bastianus Profiel van bastianus

Jaja, duidelijk, WMP en Spectre. Maar bekijk het nu eens vanuit het perspectief van een lageropgeleide die de hele dag het nieuws vanuit zijn filterbubbel via de Telegraaf, Geenstijl, De dagelijkse standaard en allerlei andere nare media opgediend krijgt. In hapklare brokken en met uiteraard een duidelijke slechte partij (linksmensen!) en helden (Geert en Thierry durven te zeggen waar het op staat! En Pim zou dat ook gedaan hebben!) Ik kan me dan goed voorstellen dat de meer genuanceerde boodschap van klimaataanhangers als Klaver en Jetten niet goed binnenkomt. Dat is ook de tragiek van links, die moeten altijd het meer grijze, genuanceerde verbindende verhaal vertellen in plaats van het zwart-witte, verdelende verhaal met makkelijke zondebokken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2019 9:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2019 8:21 schreef XXL het volgende:
Wat een geneuzel allemaal.

Die bedrijven stoten niet voor Jan Lul CO2 uit maar om dingen te maken die wij consumeren.
Ook bij een heffing voor bedrijven betaalt de consument deze gewoon.

Wie dat niet wil zal gewoon minder moeten consumeren.


Bedrijven zijn toch mede verantwoordelijk, natuurlijk komen dingen omdat consumenten troep kopen of zelfs zinnige dingen maar met een enorm vervuilend bedrijfsproces.

Consumenten hebben maar weinig weet hoe het bedrijfsproces gaat en hebben ook geen keuze als een hoop bedrijven geen zin hebben in transitie. Die kosten voor transitie moet de consument uiteindelijk weten maar omdat er nergens wat op de verpakking vermeld staat kan hij niet eens een overwogen besluit nemen. Zo kun je netjes innovatief producten schoon produceren maar dan kom je er ook niet uit.

OVerigens betaal je voor een hoop producten de bijkomende milieu schade achteraf, jammer genoeg ook enkele generaties later. Wil je verandering dan heeft simpelweg iedereen verantwoordelijkheden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 10:01 by bastianus Profiel van bastianus

Oja: en de VVD en het CDA zijn nog gehaaider. Die kunnen namelijk sceptisch over "de elite" (wijn drinkende Amsterdammers?) doen als hun spindokter dat aanraadt, maar ook op andere momenten weer doen alsof ze vooruitstrevend zijn. Op het moment dat het even moeilijk wordt kunnen ze weer afstand nemen en de schuld aan "links" geven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-01-2019 10:10 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 15 januari 2019 9:55 schreef bastianus het volgende:
Jaja, duidelijk, WMP en Spectre. Maar bekijk het nu eens vanuit het perspectief van een lageropgeleide die de hele dag het nieuws vanuit zijn filterbubbel via de Telegraaf, Geenstijl, De dagelijkse standaard en allerlei andere nare media opgediend krijgt.


Waarom zou ik dat doen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2019 12:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 januari 2019 10:10 schreef spectre het volgende:
Waarom zou ik dat doen?
Omdat je dan kunt snappen waarom die gele hesjes zo boos zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-01-2019 14:36 by Mark Profiel van Mark

Snappen wellicht, maar ik kan toch moeilijk sympathie opbrengen voor individuen die gaan lopen schreeuwen en boos doen zonder zichzelf eerst eens goed te informeren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen