IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Depeche Mode Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2005 12:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:50 schreef TekNoir het volgende:
1. de zanger is nooit weggeweest.
2. als het concert in Nl is uitverkocht, dan is die in BEL en de vele concerten in DLD zeker uitverkocht, want daar zitten de meeste fans.

Niet alle buitenlandse concerten zijn al in de voorverkoop.

Maarre hopelijk heb ik eens geluk en win ik kaarten via Mtv, maar aangzien ik nog nooit iets gewonnen heb is die kans nogal klein.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2005 12:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die kaarten komen toch binnenkort op ebay en marktplaats.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2005 13:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja, en wat ook zo iets is: zoveel mensen hebben een kaartje gekocht begin juni, maar hebben slechts de hoop dat ze die zondag eind maart kunnen. En ik hoop van niet natuurlijk


En desnoods loopt er bij Ahoy buiten vast wel een groepje van die kaartjes Turken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2005 13:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die zijn er zeker. Wel nuttig wanneer je bijvoorbeeld Rammstein wilt bezoeken met 7 man maar voor de deur van ahoy achterkomt dat iemand maar 6 kaartjes haalde....hehe.

Dat was een duur kaartje.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 04-11-2005 15:33 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ze staan in maart 2006 hier in Globen, de grootste venue van Stockholm. Ze waren in no-time uitverkocht, maar een vriendin van mij stond al heel vroeg in de rij en was zo lief om ook een kaartje voor mij en mijn vriend te kopen. Ik ben echt heel erg benieuwd


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 02-03-2006 23:31 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Jaaaa was gaaf gisteren! 15 000 man die compleet uit hun dak gingen met DM!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-03-2006 23:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-03-2006 0:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hoe de fuck ga je "uit je dak" op DM?


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-03-2006 6:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

I JUST CANT'T GET ENOUGH!!


Ofzoiets..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-03-2006 10:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 0:02 schreef aerodis het volgende:
Hoe de fuck ga je "uit je dak" op DM?

Ga Gegen die Wand maar eens kijken dan


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-10-2008 17:02 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Depeche Mode gaat weer op toernee, maar ze komen niet naar Nederland , en er komt een nieuwe cd.
http://www.depechemode.com/temp/




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-10-2008 17:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beter van het nieuwe album dan, Playing the Angel was opnieuw een ouderwetse goede DM plaat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-10-2008 18:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Kijken voor Belgie of Duitsland dan maar.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 08-10-2008 10:03 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2008 18:38 schreef Sater het volgende:
Kijken voor Belgie of Duitsland dan maar.


Precies, duitsland zal het worden


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 08-10-2008 14:19 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Wat zien ze er oud uit zeg!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-10-2008 16:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Drugs are bad.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 23-04-2009 9:22 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Iemand de nieuwe Sounds of the Universe al gehoord?
En.. extra concerten in Duitsland eind oktober/november. Nederland dus alleen Pinkpop.


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 23-04-2009 9:44 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 23 april 2009 9:22 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Iemand de nieuwe Sounds of the Universe al gehoord?
En.. extra concerten in Duitsland eind oktober/november. Nederland dus alleen Pinkpop.


yep, heb vrijdag ff gehaald, gave plaat vooral de single (Wrong) is erg gaaf.

Lekker cd-tje!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2009 9:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jep al gehoord en op mijn Iphone geknald, lekker plaatje..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2009 12:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 9:22 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Iemand de nieuwe Sounds of the Universe al gehoord?
En.. extra concerten in Duitsland eind oktober/november. Nederland dus alleen Pinkpop.


Ben nog aan het afwegen of ik mijn eerste pinkpop bezoek ga beleven hiervoor.....
Ik wil ze wel zien maar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2009 13:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2009 13:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het Pinkpop publiek hè.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2009 15:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Idd ja. Ik sta niet zo te wachten op het moeten neermeppen van josties.

Vrije vertaling: iedereen die ik ken die er ooit heen is gegaan heeft mindere ervaringen met het publiek daar.




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2009 16:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 15:57 schreef Argus het volgende:

Vrije vertaling: iedereen die ik ken die er ooit heen is gegaan heeft mindere ervaringen met het publiek daar.




Apart, omdat ze zelf toch ook publiek daar waren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2009 16:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tja, dat is vast heel grappig.
Voor jou dan.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen