IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wie is er al in de goliath geweest (Sixflags)? Pretparken / achtbanen topic Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-07-2002 0:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wie is er al in de goliath geweest (six flags)? en hoe was dat qua ervaring???

ik ben een enorme achtbaan freak. we gaan speciaal naar bepaalde pretparken om een nieuwe achtbaan te berijden

six flags robin hood rulede al, houten achtbaan.

ook al 2X in florida geweest, achtbaan heaven!

universal studios, island of adventure.
- the hulk
bush gardens
- gwazi (tiger en lion ride, dacht ik).

nog meer achtbaan fanaten?

ps. we gaan laatste week van augustus, door de weeks natuurlijk=korte of geen rijen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2007 22:18]


Oud Vuil.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-07-2002 0:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb er nog niet in gezeten, maar dat gaat wel gebeuren deze zomer. Ik ben gek op achtbanen.
Space-shots vind ik trouwens ook erg gaaf. Bij Warner Brother in Duitsland staat er nu ook één, daar wil ik ook in.


the only pleasure is pain


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-07-2002 0:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juli 2002 0:32 schreef Vampire_girl het volgende:

Space-shots vind ik trouwens ook erg gaaf. Bij Warner Brother in Duitsland staat er nu ook één, daar wil ik ook in.


dan word je toch gelanceerd??? nee dank u.


Oud Vuil.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-07-2002 0:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Schijterd!!


the only pleasure is pain


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-07-2002 0:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juli 2002 0:34 schreef Vampire_girl het volgende:
Schijterd!!


hehheh, 't gaat niet om het gelanceerd worden, als het maar met een achtbaan is. met de achtbaan hulk werd je ook gelanceerd.

maar ik dacht eigenlijk, dat je zo'n ding bedoelde, waar je gewoon naar boven gaat, heel snel dan, en dan weer naar beneden en dat was 't. dat vink niet zo, 'k heb nl. hoogtevrees jaja, en toch achtbanen. tja, de kick...


Oud Vuil.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 06-07-2002 2:16 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ik ben er in geweest. Was wel gaaf. Maar dat zijn alle achtbanen- alleen die rij ervoor da's echt niet leuk


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 06-07-2002 3:34 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

kan maar 1 ding zeggen, alhoewel eigenlijk 2 :
1 nee, nog niet in de Goliath geweest, maar wil er zekers wel in!!!

2 achtbanen regeren, roelen, schopt kont, zijn fris etc etc

Diegene die de achtbaan uitgevonden heeft/hebben moeten ze echt een biertje aanbieden

oftewel: ikke ook heel erg achtbaan leuk vinden!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-07-2002 6:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nee.. sterker nog, ik ben nog NOOIT in six-flags geweest,, en slechts 2 maal in de efteling, waarvan 1 keer inclusief achtbaanbezoek.. voor de rest verder ook geen pretparken met achtbanen met loopings e.d. /.. .. Misschien nog wel een keer naar six-flags, maar zeker nooit naar Euro-disney (dat is net zoiets als geld betalen voor een Win-xp licentie)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-07-2002 6:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben absoluut geen pretparken fan. Maar op de momenten dat ik er ben heb ik het er wel voor over om 3 uur in de rij te gaan staan voor maar liefst 10 seconden achtbaan plezier.
Ik ben vorig jaar in de supermanride geweest. Die vond ik de leukste achtbaan tot nu toe. Je word meteen al in het begin gelanceerd wat je dus absoluut niet verwacht. (mist je hebt afgekeken bij je voorgangers)verder ben ik niet in de houten8baan geweest. Op 1 of andere manier staan dat soort dingen mij tegen.

De spaceshot mag ik helaas niet in vanwege een trommelvlies probleem . Ik weet trouwens ook niet of ik daar wel in zou durfen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-07-2002 9:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 2:16 schreef Sassette het volgende:
Ik ben er in geweest. Was wel gaaf. Maar dat zijn alle achtbanen- alleen die rij ervoor da's echt niet leuk

mwa net iets meer dan een uurtje heb ik gestaan geloof ik.. dat is ook wel weer te overleven


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-07-2002 11:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nee!Maar ik weiger dan ook in achtbanen te gaan...brrr


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 06-07-2002 12:02 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

nou, liever 120 achtbanen in dan in 1 zo'n kots-en-braak-apparaat...

bdw: Pretparken doordeweeks onder schooltijd roelen!! Was toen een keer op de HAVO naar de efteling geweest. toen 20x achter elkaar de python in gegaan
tja, zesvlaggen bestond toen nog niet...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 06-07-2002 12:04 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
wie is er al in de goliath geweest (six flags)?


ik niet


daVid
Usericon van daVid
Posted 06-07-2002 13:11 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik ga van de zomer wel. Als ik op lowlands ben. Tijd zat, want zovee leuke bandjes komen er toch niet.

daVid


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-07-2002 16:38 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

wil ook nog naar six flags en warner bros dit jaar effe het nieuwe spul testen, ben zelf ook de pretparken in florida afgeweest moet zeggen ze gaan daar toch ietjes harder als hier, mijn favo's daar zijn:

The Hulk en Dualing dragons



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-07-2002 16:49 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik denk niet dat ik durf.
Bovendien word ik altijd een beetje antrophobisch in pretparken, zeker in het hoogseizoen.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 06-07-2002 16:50]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2002 20:39 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja, Goliath wil ik zeker een keer in. Als het goed is ga ik eind augustus / begin september weer een keer naar SixFlags, dus...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 20:40 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik ben dr ingeweest. Hij is wel leuk. alleen ik was al 12 keer in andere achtbanen gegaan, dus de kick was dr ff vanaf. Volgende keer ga ik dr meteen in!!!

(ik heb zo een season pass)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2002 15:29 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Probeer de WildWildWest in WBMW in Duitsland, die was ook best gaaf


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 15:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 15:29 schreef SQT het volgende:
Probeer de WildWildWest in WBMW in Duitsland, die was ook best gaaf




Alle rollercoasters in:

-Efteling
-Fantasialand
-Bobbiejaanland
-Six Flags
-Warner Brothers Movie World

Zijn zaaddodend saai.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 15:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat doet dit topic bij het algemeen van een metalforum?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 15:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 15:33 schreef Asherah het volgende:
Wat doet dit topic bij het algemeen van een metalforum?


Waar moet het anders? Het is te serieus voor Onzin imo.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zolang een achtbaan maar niet over de kop gaat want dan ga ik er niet in! ook hoogtevrees is niet echt handig in die dingen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-07-2002 15:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 15:34 schreef Slechtheid het volgende:
Waar moet het anders? Het is te serieus voor Onzin imo.


Ergens "anders" dan...?


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 17:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ja ik ben in de Goliath geweest.. en nee ik snap niet waarom iedereen het zo geweldig vind, je gaat omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, je maar een bochtje, doet nog twee hobbels aan en je mag er weer uit..


verder is het heel verneukeratief van six flags, dat ze voor de goliath commercial beelden gebrukken van een veel hogere achtbaan uit de vs.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-07-2002 10:42 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 6 juli 2002 0:30 schreef webblaster wim het volgende:
wie is er al in de goliath geweest (six flags)? en hoe was dat qua ervaring???


Ik was bij de "grand opening" en mocht tijdens de eerste ritten, omdat ik een speciale uitnodiging had

Ik ga dus nooit meer in een achtbaan. Voorheen kon ik me er niet zo druk om maken en deed ik dat wel, maar ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar ik heb bijna in mijn broek gescheten van angst. Later gingen we in het reuzenrad (je weet wel, dat hele trage ding wat alleen maar heel langzaam ronddraait), ik zat doodsangsten uit! En ik heb niet eens hoogtevrees!

Ik kan dus heel erg slecht tegen adrealine uitbarstingen... Dan word ik ofwel bang ofwel agressief...



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen