IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wie is er al in de goliath geweest (Sixflags)? Pretparken / achtbanen topic Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-01-2018 16:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 15:56 schreef Tommeh het volgende:
"Je wacht maar gewoon netjes op je beurt net zoals de andere kindertjes."

Bovenstaande is mij vroeger geleerd.


Ik snap niet wat het kopen van een fast pass met beleefdheid te maken heeft. Je dringt immers niet voor maar betaalt fors extra voor een aanvullende dienst.

Als je een eerste klas kaartje voor de trein koopt zodat je in de spits kunt zitten is dat toch ook niet asociaal voor de mensen die er voor kiezen te staan in de tweede klasse?

En ook de cijfers liegen niet: op drukke dagen is de price per ride een stuk lager met fast passes. Simpel voorbeeld:

Zonder fast pass 100 dollar toegang, 4 rides op een dag, kosten 25 dollar per ride.

Met fast pass 200 dollar toegang, 25 rides op een dag, kosten 8 dollar per ride.

En kom op, wie vind het nou leuk om in de rij te staan?

Het is toch een PRETpark, geen WACHTpark.

quote:

Je typte dat het raar voelde [als ik het goed gelezen heb]. Waar kwam dat gevoel vandaan?


De mensen die geen fast passes konden of wilden kopen keken zo verdrietig toen wij ze met een brede grijns voorbij liepen.

Getuige zijn van al dat geveinsde leed was toch een beetje een smet op de ervaring moet ik zeggen.

Gelukkig waren er ook attracties genoeg met volledig gescheiden paden.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 10-01-2018 16:34 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Zoals appartementen in Londen?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 10-01-2018 16:47 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 16:22 schreef Snaack het volgende:
Ik snap niet wat het kopen van een fast pass met beleefdheid te maken heeft. Je dringt immers niet voor maar betaalt fors extra voor een aanvullende dienst.

Als je een eerste klas kaartje voor de trein koopt zodat je in de spits kunt zitten is dat toch ook niet asociaal voor de mensen die er voor kiezen te staan in de tweede klasse?

En ook de cijfers liegen niet: op drukke dagen is de price per ride een stuk lager met fast passes. Simpel voorbeeld:

Zonder fast pass 100 dollar toegang, 4 rides op een dag, kosten 25 dollar per ride.

Met fast pass 200 dollar toegang, 25 rides op een dag, kosten 8 dollar per ride.

En kom op, wie vind het nou leuk om in de rij te staan?

Het is toch een PRETpark, geen WACHTpark.



De mensen die geen fast passes konden of wilden kopen keken zo verdrietig toen wij ze met een brede grijns voorbij liepen.

Getuige zijn van al dat geveinsde leed was toch een beetje een smet op de ervaring moet ik zeggen.

Gelukkig waren er ook attracties genoeg met volledig gescheiden paden.
Hehehe, Chelman zou trots op je zijn.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-01-2018 16:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het handigste is om een gehandicapt iemand bij je te hebben. Dan mag je ook zo doorlopen en het kost geen geld. De toenmalige vrouw van mijn broertje die in Florida woonde bracht uitkomst. (DOOF!)

Te lang voor voor een achtbaan.

Dat kan natuurlijk ook.

In die tijd was mijn haar heel erg lang. Toch af en toe benauwde momenten meegemaakt in die achtbanen. Gelukkig goed gegaan. (In je shirt proppen etc.)




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-01-2018 16:52]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-01-2018 17:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 16:47 schreef Tommeh het volgende:
Hehehe, Chelman zou trots op je zijn.


Sja, u vraagt (naar de bekende weg), wij draaien

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-01-2018 17:18]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2018 18:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ah, de forumpochert is ook weer terug.

Wel tegenvallend hoor hein, maar één schamele foto om het verhaal kracht bij te zetten.

Keken die mensen daarom zo beteuterd, uit medelijden voor die arme sloebers uit Nederland?




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2018 18:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ga jaarlijks naar Wacken. Is dat ook ontopic?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-01-2018 18:28 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vind ík iig geen pretpark.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2018 18:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

XXL heeft er waarschijnlijk wel pret.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2018 19:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 16:22 schreef Snaack het volgende:
De mensen die geen fast passes konden of wilden kopen keken zo verdrietig toen wij ze met een brede grijns voorbij liepen.

Getuige zijn van al dat geveinsde leed was toch een beetje een smet op de ervaring moet ik zeggen.

Gelukkig waren er ook attracties genoeg met volledig gescheiden paden.


Wat ben je toch een grote jongen geworden. Wil je nog even een klopje op je rug zodat je een boertje kunt laten?


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 10-01-2018 20:29 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 19:34 schreef faalhaas het volgende:
Wat ben je toch een grote jongen geworden. Wil je nog even een klopje op je rug zodat je een boertje kunt laten?


harder werken joh.. dan kun je dat dat wat snaack doet ook ooit... dat postje van je komt een beetje zuur over


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2018 20:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

nah.. ik hou niet van werken en niet van pretparken


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 10-01-2018 20:52 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

zelfde.... hahaha. te massaal die dingen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 1:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 18:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Ah, de forumpochert is ook weer terug.


*maakt buiging*

quote:

Wel tegenvallend hoor hein, maar één schamele foto om het verhaal kracht bij te zetten.


Ik maak echt zelden foto's, ik vind daar geen reet aan.

Maar dankzij vrouwlief is er fotografisch bewijs:



Grutjes, wat een vette ride is dat zeg.



Geen ride, wel vet.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 1:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2018 19:34 schreef faalhaas het volgende:
Wat ben je toch een grote jongen geworden. Wil je nog even een klopje op je rug zodat je een boertje kunt laten?


Ik ben eigenlijk best een normale jongen, maar ik speel de rol die hier kennelijk van mij verwacht wordt met plezier.

Tom is wat dat betreft net zo doorzichtig als het kapsel van Trump.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 11-01-2018 7:22 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Niet zo koud joh.

Zitten er nog unieke dingen bij? Loopings, corkscrews, vertical drops, het is allemaal redelijk bekend.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 17:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

In mijn ervaring zijn de rides vrijwel allemaal een stuk ruiger en langer dan in Nederland, in alle drie de parken.

In Universal zijn het vrijwel allemaal 4d rides, dus met 3d bril, bewegend karretje en andere ongein. Dat klinkt misschien lame maar is echt fucking goed gedaan.

Alleen The Hulk en The Mummy zijn coasters (de laatste in het donker).

In Busch Gardens zijn het allemaal "gewone" coasters, maar:

Montu is inverted (dus je hangt in plaats van dat je zit)
In Cobra's Curse draaien de karretjes tijdens de ride en ga je een stuk achteruit/ horizontaal.
Sheikra is een zieke drop coaster met 2 drops.
Cheetah Hunt heeft 3 launches! En de ride duurt dik 3 minuten.
Falcon's Fury is een drop tower van 100 meter hoog.

Orlando is themepark heaven, er zitten een stuk of 10 parken bij elkaar dus je zou er gerust een paar weken door kunnen brengen als dat je ding is. Tampa (Busch Gardens) is ongeveer 2 uur rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-01-2018 17:17]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-01-2018 17:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik wil graag even met jullie praten over het geloof...


When your people matter, menstrual health matters


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 11-01-2018 18:33 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ik zou knetter gek worden van al die schreeuwende kut kinderen daaro


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 18:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kinderen... In Busch Gardens waren vrij veel gezinnen maar de parken van Universal zijn (afgezien van Seuss land) op een wat ouder publiek gericht. Ze draaiden zelfs overal metal en rock. Op Super Hero Island zelfs op flink volume.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-06-2018 21:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Deze week Gold Rush in Slagharen een aantal keer gedaan... Damn, wat een tof ding! Ziet er niet echt imposant uit, maar dat ding packt een behoorlijke punch. Eerste launch stelt niet veel voor, maar de achterwaartse die daarop volgt is behoorlijk krachtig, waarna je op z'n kop nog even stilhangt. Daarna op volle kracht (95 km/u) de baan in, goeie bak airtime en vooral de laatste diveloop is behoorlijk krachtig.



Verder niet een heel wereldschokkend park, maar erg leuk met kleine kinderen. Mooi aangelegd en goed onderhouden, een heel verschil met 30 jaar geleden toen ik er voor het laatst was. Midweekje geweest (zat financieel even niet meer in dit jaar) maar optimaal vermaakt. Prima zwembad met een lading glijbanen en een heleboel kindervermaak (hele zwembad antislip-vloeren, geniaal), en als eenmaal rond een uur of 3 de schoolreisjes weer huiswaarts gaan kun je in elke attractie gewoon doorlopen. Binnen 3 minuten had ik een rondje Gold Rush gedaan, inclusief doorlopen van de wachtrij. Blijven zitten voor een extra rondje kon ook (bijna) altijd. Wachtrijen overdag nergens langer dan 10 minuten. Toegegeven, doordeweeks en voorseizoen, maar toch.

Verder een prima aantal attracties voor kleine muppets, vooral de Olifantjes waren favoriet.



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-06-2018 21:47 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, daar ben ik als klein kind een paar keer een week geweest, de eigenaar was familie van mijn moeders kant, dus extra cheapo. Dat was nog met een pony bij je huisje, die over het algemeen je hand op elk mogelijk moment van je arm probeerde te bijten. Dat was toen ook al, overdag druk, maar later op de dag overal zo in kunnen zonder lange rijen. Later nooit meer geweest. Staat die apollo zweefmolen er nog?

VET SHIRT, BTW!

edit. ze hadden toen al arcadehalletjes, met arcade cabinetten en flipperkasten. Ik speelde daar gewoon in 81 oid asteroids!






[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-06-2018 21:52]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-06-2018 21:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 23 juni 2018 21:47 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, daar ben ik als klein kind een paar keer een week geweest, de eigenaar was familie van mijn moeders kant, dus extra cheapo. Dat was nog met een pony bij je huisje, die over het algemeen je hand op elk mogelijk moment van je arm probeerde te bijten. Dat was toen ook al, overdag druk, maar later op de dag overal zo in kunnen zonder lange rijen. Later nooit meer geweest. Staat die apollo zweefmolen er nog?

VET SHIRT, BTW!

edit. ze hadden toen al arcadehalletjes, met arcade cabinetten en flipperkasten. Ik speelde daar gewoon in 81 oid asteroids!







Hehe, ik heb ook nog een Atari-shirt ;-)

Heb in 5 dagen geen enkel paard gezien, volgens mij hebben ze daar nu een ander park in de buurt voor geopend, Ponyparkcity oid. Apollo staat er inderdaad nog, sterker nog, de meeste attracties had ik zelf 30 jaar geleden ook al ingezeten, inclusief de olifantjes, hehe... Monorail, reuzenrad, draaimolens.. Dat over-de-kop-schip is inmiddels wel vertrokken, maar er zijn nog arcades genoeg! Maar inmiddels van een betonnen bak met wat attracties veranderd in een sfeervol parkje.

Nu nog steeds cheapo, overigens, met zijn drieën voor een stacaravan, inclusief onbeperkt toegang tot het park en zwembad was geloof ik 225 euro, alles bij elkaar. Merk je ook wel een beetje aan het publiek overigens, nog nooit zoveel Dylano's, Chayenne's en Djayvano's bij elkaar gezien. Één gezin presteerde het om hun 3 blagen Miley, Destiny en Wesley te noemen. Zo heerlijk als vooroordelen blijken te kloppen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-06-2018 22:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Één gezin presteerde het om hun 3 blagen Miley, Destiny en Wesley te noemen. Zo heerlijk als vooroordelen blijken te kloppen


Wow. Just wow.



WMP
Usericon van WMP
Posted 23-06-2018 22:21 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2018 21:59 schreef Ethereal het volgende:
Merk je ook wel een beetje aan het publiek overigens


Waartoe jij dus ook behoort?


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen