IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Pain of Salvation Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-08-2004 11:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Klinkt veelbelovend. Toch weer net ietsje anders.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-09-2004 12:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 21:31 schreef Daops het volgende:
Er zijn samples van "BE" te beluisteren op de Insideout-site: http://www.insideout.de/indexx.php?arg=ARcTBEtBQUyRAQ




Een van die samples is erg folky, gaaf


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 11-09-2004 13:52 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Ik heb vorige week vrijdag nog Remedy Lane gekocht
Wel geinig cdtje

[Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 11-09-2004 13:59]


How can I know so many never really knowing anyone?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-09-2004 14:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Daniel: "Yes, I guess we can finally give away for sure that there is in fact a Pain of Salvation DVD on its way. The "BE" DVD will be out hopefully as soon as this December, and will really complete the "BE" world in a very nice way - it will most likely contain a live CD of "BE" as well and a lot more booklet information and pictures, and is thus the ultimate "BE" box together with the studio album, which is being released late September. This is by far the best and most original and brainy stuff that's ever come out of the band. It will be truly painful having to knock it down the ladder with our coming albums... *laughs*"


dat wordt dus een dubbele aanschaf van BE



Havermout
Usericon van Havermout
Posted 23-09-2004 14:12 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

Luister op dit moment naar het nieuwe album "BE" welke ik afgelopen weekend op PPusa heb kunnen bemachtigen, Inside Out America verkocht hem daar -gelukkig- al voor een 'vriendenprijsje' $14 is omgerekend Eur 11,85.

Persoonlijk vindt ik het een heerlijk album, totaal niet te vergelijken met alle voorgaande albums. De heren (of eigenlijk Daniel) hebben weer iets compleet anders op plaat uitgebracht. Er zullen velen zijn die er flink aan zullen moeten wennen of het echt niks vinden. Veel teksten/samples, maar op zich niet echt storend, het geheel past behoorlijk goed in het concept van het album.

Ook het optreden afgelopen weekend op PP usa was weer eentje om de vingers bij af te likken, rete strak en Daniel heb ik nog nooit zo goed horen zingen.




Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 23-09-2004 20:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 14:12 schreef Havermout het volgende:
Luister op dit moment naar het nieuwe album "BE" welke ik afgelopen weekend op PPusa heb kunnen bemachtigen, Inside Out America verkocht hem daar -gelukkig- al voor een 'vriendenprijsje' $14 is omgerekend Eur 11,85.

Persoonlijk vindt ik het een heerlijk album, totaal niet te vergelijken met alle voorgaande albums. De heren (of eigenlijk Daniel) hebben weer iets compleet anders op plaat uitgebracht. Er zullen velen zijn die er flink aan zullen moeten wennen of het echt niks vinden. Veel teksten/samples, maar op zich niet echt storend, het geheel past behoorlijk goed in het concept van het album.

Ook het optreden afgelopen weekend op PP usa was weer eentje om de vingers bij af te likken, rete strak en Daniel heb ik nog nooit zo goed horen zingen.





Hoe snel had je dat binnen?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 24-09-2004 9:42 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 23 september 2004 20:06 schreef Aeolus het volgende:
Hoe snel had je dat binnen?


Binnen???

Ik was daar, dus heb 'm daar kunnen kopen en meenemen.

btw, alle foto's staan inmiddels online

http://www.havermout.cistron.nl/images/PPusa/V/index.htm



[Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 24-09-2004 9:43]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-09-2004 12:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nog maar 3 dagen. Dee eerste recenties (van de Aardschak en Progwereld) zijn in iedergeval al behoorlijk positief. Wel jammer dat er door alle literaire verwijzingen en extra info geen plek meer was voor songteksten in het boekje. En die heb je denk ik wel nodig voor een dergelijk conceptalbum


Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 26-09-2004 21:58 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Ik krijg 'Be' al dagen niet uit mijn CD speler, veel metal is er niet op te vinden. maar wat een SUPER album!!



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-09-2004 22:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik heb zelden zo'n zouteloze kut-plaat gehoord dit jaar, als dat "Be"-gedrocht.


Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 26-09-2004 23:16 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

ja tis er wel eentje van: óf je vind hem geweldig, óf geweldig kut

[Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 26-09-2004 23:17]



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-09-2004 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

ge-wel-dig


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 26-09-2004 23:48 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Dat bedoel ik



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-09-2004 12:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

PoS gaat pas in November allemaal extra filosofische info en verwijzingen online zetten op www.painofsalvation.com/be

hou dat iig in de gaten, het concept is echt heel goed uitgewerkt


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 01-10-2004 19:37 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Morgen komt BE hopelijk binnen, gister geld overgemaakt en bestelt enzo


How can I know so many never really knowing anyone?


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 19:38 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Gisteren gekocht, vandaag eens goed luisteren.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-10-2004 13:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Met elke luisterbeurt vallen er meer puzzelstukjes op hun plek, en onthuld 'BE' meer van zijn ware aard. En dat wordt steeds emotioneler (Nihil Morari, Iter Impius ). Ik ga na een week intensief luisteren geen oordeel vellen en ik vraag em af of ik dat ooit nog wel eens ga doen. Buiten kijf staat dat het muziek van een zéér hoog niveau is.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-10-2004 0:09 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

just fell in love with the album.....DAMNNNN!!!!!!!!!! idd een kwestie van wennen , maar het wordt iedere keer beter.... vind het alleen jammer dat er zo veel sampletjes in zitten


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-10-2004 13:16 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hij wordt voor mij per luisterbeurt beter en beter. Bij hun andere platen werd ik meteen gegrepen, maar deze had wat meer tijd nodig.

Maar kan hem nu niet meer uit mijn speler halen. Niet echt een typische metalplaat, maar who cares! Wat een klasse en originaliteit!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-10-2004 15:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 13:16 schreef Daops het volgende:
Hij wordt voor mij per luisterbeurt beter en beter. Bij hun andere platen werd ik meteen gegrepen, maar deze had wat meer tijd nodig.

Maar kan hem nu niet meer uit mijn speler halen. Niet echt een typische metalplaat, maar who cares! Wat een klasse en originaliteit!



Idd! Het duurt gewoon een tijd voordat je het als één geheel ziet. maar als je dat door hebt, onthult het zijn ware aard


pos
Usericon van pos
Posted 12-10-2004 9:55 by pos Wijzig reactieProfiel van posQuote dit bericht

superplaat die inderdaad keer op keer beter wordt. De eerste keer denk je echt van wanneer begint die plaat eens een keer. Gisteren had ik hem echter op de koptelefoon en dan komt de plaat pas echt goed tot zijn recht. Hopelijk komen de mannen snel deze kant op.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 12-10-2004 11:24 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Inderdaad, even de tijd nemen om goed te beluisteren, maar 'Be' is natuurlijk weer aan waar meesterwerk.

Ik had hetzelfde trouwens ook met Remedy Lane.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-10-2004 14:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Door Remedy lane ben ik van PoS gaan houden, en het duurde best lang voordat ik die plaat door kreeg. Daarna The Perfect Element aangeschaft en die blies me na een luisterbeurt finaal van mn kruk. Dar ervoer ik niet met BE... maar het niveau is echt even hoog!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-01-2005 18:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

And so, there is finally a time of release set for the long awaited "BE" DVD. In the first days of April it will be available; just before the planned European tour.

The DVD consists of the Original Stage Production, which was filmed during one of the last performances. It was performed on a specially built stage, just for this occasion, and was quite impressive. People came from all corners of the world to see this unique show, and since it will never again be performed like this, the DVD offers the possibility to get at least a hint of how it was for all of those who never had a chance to see it.

In addition to the show there is a pile of extra material like commentary tracks, slideshows, a bunch of Messages to God (in addition to the ones in Vocari Dei) never heard before, and quite a lot of hidden features and Easter Eggs. Simply a Must-Have.






[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-01-2005 18:01]


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 22-01-2005 0:21 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Oeh, hebbuh !


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen