IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Pain of Salvation Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-01-2005 12:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

uiteraard! En ze gaan in april/mei weer touren


Idioglossia
freedom is a state of mind
Usericon van Idioglossia
Posted 28-01-2005 10:46 by Idioglossia Wijzig reactieProfiel van IdioglossiaQuote dit bericht

Ik ga zeker naar een optreden. Maar vraag me af hoe ze 'be'live willen doen.
Maar goed, eerst nog een dvd'tje van ze als het goed is.

Pain of Salvation is de nummer 1 band voor mij.


freedom is a state of mind


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-01-2005 16:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 10:46 schreef Idioglossia het volgende:
Ik ga zeker naar een optreden. Maar vraag me af hoe ze 'be'live willen doen.
Maar goed, eerst nog een dvd'tje van ze als het goed is.

Pain of Salvation is de nummer 1 band voor mij.


same here (vette nick )


Idioglossia
freedom is a state of mind
Usericon van Idioglossia
Posted 03-02-2005 15:42 by Idioglossia Wijzig reactieProfiel van IdioglossiaQuote dit bericht

ey,

3x raden wie er in april optreed in Nederland


freedom is a state of mind


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 03-02-2005 16:14 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Pain of Salvation will finally go on a headline tour. As far as anybody knows at this point, the tour is planned to happen between mid April and early May.
Being a European tour, it will stop by all "The Most Typical European Tour Countries" as Daniel puts it. Poland and Hungary are on top of the band's "Wanted" list since they have never played headline shows there.
Keep your fingers crossed and check out the Tour section every once in a while.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-02-2005 10:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 15:42 schreef Idioglossia het volgende:
ey,

3x raden wie er in april optreed in Nederland

Porcupine tree , 11 april 013


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2005 11:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb net de DVD binnen gekregen en gekeken... ik heb geen woorden voor hetgeen ik heb gezien. Fantastisch... nee. Geniaal? Ook niet. Het is zoveel meer. Veel meer. Ik ben letterlijk met stomheid geslagen. En ik ben deze keer niet over-enthousiast bezig.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-04-2005 11:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hmmm... toch maar aan gaan schaffen dan....


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2005 11:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2005 11:48 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb net de DVD binnen gekregen en gekeken... ik heb geen woorden voor hetgeen ik heb gezien. Fantastisch... nee. Geniaal? Ook niet. Het is zoveel meer. Veel meer. Ik ben letterlijk met stomheid geslagen. En ik ben deze keer niet over-enthousiast bezig.
Ik heb 'm al in huis maar ik ben er nog niet eens aan toe gekomen om 'm te gaan kijken
Ik ga het zo snel mogelijk doen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 19-04-2005 11:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Pain Of Salvation vooruit gegaan in de afgelopen jaren? In het voorprogramma van Deram Theater vond ik ze niet zo geweldig...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2005 12:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Yes, morgenavond.
Heb er echt zin in, en is Dark Suns nou voorprogramma? Dat zou helemaal top zijn nml.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2005 12:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 april 2005 11:52 schreef AngelOfDeath het volgende:
Pain Of Salvation vooruit gegaan in de afgelopen jaren? In het voorprogramma van Deram Theater vond ik ze niet zo geweldig...


Pain of salvation is altijd al geweldig geweest. Hun debuut Enthropia is om je vingers bij af te likken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ze 2x live heb gezien waarvan 1x in het voorprogramma van Arena. Die keer hadden ze een heel slecht geluid en kwamen ze totaal niet uit de verf.

Misschien dat dat het probleem is geweest.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-04-2005 12:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

moet morgen licht doen voor magnum, dus PoS gaat niet door...
en vrijdag ook niet want dan is brainstorm in de biebob...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 19-04-2005 12:45 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2005 12:14 schreef Staalman het volgende:
Yes, morgenavond.
Heb er echt zin in, en is Dark Suns nou voorprogramma? Dat zou helemaal top zijn nml.


Klopt, Dark Suns is het voorprogramma.

PoS zal waarschijnlijk niet heel BE spelen hoorde ik, dit in verband met te hoge kosten of iets dergelijks..

Ik ga vrijdag in Helmond, heb er zin in!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2005 12:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Van mij hoeven ze "BE" ook niet helemaal te spelen, ik heb liever een set met oudere en nieuwe nummers...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2005 12:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

BE is een lekker album maar van mij mogen ze het op hun volgende albums wel weer gewoon mij hun oude vertrouwde stijl houden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2005 13:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Yep, en een vervolg op "The Perfect Element" zou helemaal te gek zijn! (met name muzikaal)


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2005 13:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmm, The Perfect element vind ik eigenlijk hun enige zwakke album. Mijn favorieten blijven toch Enthropia, One hour by the concrete lake en (met stip op 1) Remedy lane.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2005 13:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kan ik me wel in vinden, maar zoals die drummer los gaat op TPE is echt fenomenaal!

(dus eigenlijk ga ik meer voor 't drumwerk qua TPE)



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2005 13:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het drumwerk op Remedy lane, en dan vooral op het nummer Fandango, is toch ook fe-no-me-naal?!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2005 15:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben sinds de release bezig met het uitpluizen van het BE concept en het heeft me totaal verslaafd gemaakt. dat is mijn rede om BE boven alles te plaatsen, zelfs boven TPE (mijn andere favo). Niettemin vind ik al hun werk veruit geniaal, en alleen One Hour heeft zijn negatieve kanten wat vaak door de productie komt. Hierdoor komt de zang vaak niet goed uit de verf. (ja ik luister graag naar ubergeproduceerde popmuziek)


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2005 15:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wil er iemand trouwens een gratis kaartje hebben voor hun concert in Plato? Ik haal dat niet en heb een kaartje gehaald voor woensdag. Iemand interesse? Bel me dan op 0624412134 want ik heb thuis geen internet


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2005 19:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 april 2005 15:40 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben sinds de release bezig met het uitpluizen van het BE concept...


Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heb je de teksten gelezen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2005 15:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2005 19:25 schreef XnegativeX het volgende:
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heb je de teksten gelezen?


Het gaat natuurlijk niet alleen om de teksten. Daniel heeft meer dan 6 jaar aan dit concept gewerkt en heeft daarvoor tientallen boeken gelezen. Op hun webstek vind je er een aantal daarvan en met dat lijstje ben je al een paar maanden zoet. Als ik tijd heb deze zomer, ga ik mij er ook 's aanzetten. Voorlopig doe ik 't met de (toch weer prachtige) DVD met 'The Orchestra of Eternity'.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2005 15:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

http://www.painofsalvation.com/be/concept.htm

Hier staat het zo'n beetje...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen