IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Pain of Salvation Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2007 20:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zonde

prima drummer


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 30-06-2009 12:25 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Zo, die zijn door het faillissement van SPV van de ProgNation tour geflikkerd:
http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#pnlineup

Who's next?


10.10.1942 - 20.11.2011


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 12:37 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Da's oud nieuws hoor

Wel leuk om te lezen hoe sommige patriotistische amerikanen als reactie dan weer moeten benadrukken dat ze het niet erg vinden dat Daniel Gildenlow hun lang niet bezoekt.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 12:37 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

(hier ging duidelijk iets mis.. flood protection? )

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-06-2009 12:38]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 12:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 12:37 schreef Daops het volgende:
Da's oud nieuws hoor

Wel leuk om te lezen hoe sommige patriotistische amerikanen als reactie dan weer moeten benadrukken dat ze het niet erg vinden dat Daniel Gildenlow hun land niet bezoekt.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 12:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

(en weer..)


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-06-2009 12:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 juni 2009 12:37 schreef Daops het volgende:
Da's oud nieuws hoor

Wel leuk om te lezen hoe sommige patriotistische amerikanen als reactie dan weer moeten benadrukken dat ze het niet erg vinden dat Daniel Gildenlow hun lang niet bezoekt.
Er zijn vrouwen die daar dan weer anders over denken




Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 12:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 12:39 schreef Judge M. het volgende:
Er zijn vrouwen die daar dan weer anders over denken

Absoluut, en een hoop mannelijke NAC-supporters ook wel denk ik

Anyway, betrap mezelf erop dat ik eigenlijk een beetje uitgekeken ben op POS. Althans de nieuwere platen. Vond het Symforce optreden vorig jaar nogal tegenvallen, met name de nieuwe drummer.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-06-2009 12:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 juni 2009 12:44 schreef Daops het volgende:
Absoluut, en een hoop mannelijke NAC-supporters ook wel denk ik
Die staan inderdaad bekend om hun uitstekende muzieksmaak

Maar om daar nu vanuit Breda speciaal voor naar de VS te reizen dat is wat al teveel van het goede. Armenie is al een heel eind, altijd nog aanzienlijk verder dan Groningen, toch?



Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2009 13:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 12:52 schreef Judge M. het volgende:
Die staan inderdaad bekend om hun uitstekende muzieksmaak

Maar om daar nu vanuit Breda speciaal voor naar de VS te reizen dat is wat al teveel van het goede. Armenie is al een heel eind, altijd nog aanzienlijk verder dan Groningen, toch?
Ontopic verdorie!!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-10-2009 10:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb die Linoleum-EP nu zeker 10 keer geluisterd en ik weet nog steeds niet wat ervan moet denken. Mss een groeiplaat, maar het kan evengoed mijn eerste PoS-teleurstelling worden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2010 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Pain Of Salvation doet nu ook mee in de voorronder voor Eurovisie met Road Salt


signature


Rolf
Rock 'n Rolf
Usericon van Rolf
Posted 21-01-2010 13:12 by Rolf Wijzig reactieProfiel van RolfQuote dit bericht

Ik vind de EP best wel ok...Nouja, laat ik het zo zeggen: ik vind hun bedoeling wel vet...Hou wel van die 70's sound die ze toch een beetje opzoeken naar mijn idee! Nu nog iets meer uitwerken en over 2 jaar met een sterke plaat komen!


Wat je zegt ben je zelf!


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 19-05-2010 12:51 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Interessant werkje, die nieuwe schijf.
Na een paar recensies had ik verwacht dat hij me niet meteen zou pakken, maar ik vind hem eigenlijk wel erg lekker.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-05-2010 13:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb de lp in bestelling staan, ben erg benieuwd...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 19-05-2010 15:14 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Komt er nu nog een perfect element part 2?


Only sick music makes money today - Nietsche.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2010 15:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 15:14 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Komt er nu nog een perfect element part 2?
Dat is in 2007 uitgebracht onder de naam Scarsick.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-06-2010 16:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Even wennen die nieuwe, maar wat een heerlijke plaat met een heerlijke sfeer. Het geluid is wat te vlak, maar niet hinderlijk.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 02-06-2010 16:55 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

+1 Lekker bij wegdromen.



meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 04-06-2010 11:16 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Heb hem al wel binnen. Moet hem alleen nog luisteren. ben wel benieuwd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2010 11:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Deze plaat groeit echt per luisterbeurt en begint voor mij echt verslavend te worden. Sinds BE was ik wel een beetje klaar met PoS, maar met deze plaat ben ik weer helemaal om.

Weinig reakties verder op Road Salt One hier.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2010 11:26 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Prima plaat, dapper dat ze weer een andere weg in durven slaan.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-06-2010 2:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het is weer een fraai album geworden. Was wel even wennen, maar ik raak steeds meer onder de indruk. Bij "Scarsick" was dat precies andersom.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 11:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden.

Qua stijl spreken mij albums als Entropia tot en met Perfect Element Part 1 mij toch nog steeds het meest aan.

Begrijp me niet verkeerd, de albums daarna zijn ook allemaal prima albums maar toch raken ze mij op één of andere manier net minder.

Ik vind ze een vanaf BE beetje last hebben van, wat ik noem, het Marillion Syndroom.
Elk album weer duidelijk herkenbaar als PoS maar toch ook elke keer op de proppen komen met een afwijkende sound / stijl.
Da's wel iets waar ik doorgaans meer mee heb dan met bands die er mee weg komen om 30 jaar het zelfde trucje te herhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-06-2010 11:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 12:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het nummer 'Sisters' trouwens licht geïnspireerd door het nummer 'Nocturne' van 'Secret Garden' of ligt dat aan mij?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen