IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waar hebben we het aan verdiend... Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2003 11:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Inhoudelijk verandert er zeer weinig [een van de redenen waarom ik niet ga stemmen].


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-01-2003 14:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"Het gedoogbeleid wordt afgeschaft. Regels overtreden betekent straf krijgen." - standpunt van CDA, deze eikels willen dat het gedoogbeleid afgeschaft wordt en dat we allemaal lekker naar hun normen en waarden mogen leven...

, dus gisteravond, onder het genot van immortal en mistig maanlicht:

Best read in moonlight
Just shadowphantoms they are
Carved inken stone
Inscribing on the pure white throne
T'is not a drug but my destiny
Proclaims now the violent melody
Against the doctrine your parents obey
Against the hypocrisy of C.D.A.
The dutch catholic peace enders
Spirit of Holland destroyers
Enemies of all things
Taught by the ancient kings
(of both polar ends)
Now we unite my friends
And declare now as they all see
None shall be allowed to take from us
The freedom of our destiny



Ik zeg het niet vaak: maar @ CDA



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2003 14:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ach, er zijn meer dan genoeg manieren om aan wiet en dergelijke te komen [buiten de shop dan].


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-01-2003 14:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ze moeten er gewoon met hun vieze gristendemokratische fikken vanaf blijven

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 23-01-2003 14:22]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-01-2003 15:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik ben voor een regering met: SP, CDA, Groenlinks, D66, ChristenUnie en SGP

Maar serieus, ik hoop dat het CDA/VVD/D66 word


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-01-2003 15:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 15:34 schreef Gangrad het volgende:
Ik ben voor een regering met: SP, CDA, Groenlinks, D66, ChristenUnie en SGP

Maar serieus, ik hoop dat het CDA/VVD/D66 word


Ja, leuk, een rechtse regering...

Een coalitie met de VVD maar zonder de PvdA vind ik niet erg recht doen aan de verkiezingsuitslag, om het zwak uit te drukken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-01-2003 15:39 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 januari 2003 15:34 schreef Gangrad het volgende:
Ik ben voor een regering met: SP, CDA, Groenlinks, D66, ChristenUnie en SGP

Maar serieus, ik hoop dat het CDA/VVD/D66 word


Ik hoop dat het deze drie NIET worden... CDA en VVD samen in de coalitie mag rampzalig genoemd worden.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-01-2003 16:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het is gewoon weer allemaal vieze trukerij van die Balkebrij om zich niet te afhankelijk op te stellen tov de PvdA, anders kan de PvdA weer te veel eisen. Ik kan zijn taktiek wel begrijpen, maar het strookt niet met eerdere beloftes over duidelijkheid en een einde van de achterkamertjespolitiek.

Sowieso afschieten die Gristenhond!


Dear dirty delightful old drunken old days


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-01-2003 16:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Het is gewoon weer allemaal vieze trukerij van die Balkebrij om zich niet te afhankelijk op te stellen tov de PvdA, anders kan de PvdA weer te veel eisen. Ik kan zijn taktiek wel begrijpen, maar het strookt niet met eerdere beloftes over duidelijkheid en een einde van de achterkamertjespolitiek.

Sowieso afschieten die Gristenhond!

nou idd!! ik erger me echt rot aan dat achterbakse mannetje


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Blablabla, naar de kiezer wordt niet geluisterd blabla LPF VVD CDA werkte niet dus nu vast ook niet meer blablabla...

Tsjongejonge. Koffie iemand?

Nee, inderdaad. Die Balkenende zal wel gek zijn om zich iets van alle kiezers aan te trekken. Wat wil een kiezer?

- meer geld
- minder werken
- meer natuurgebieden
- meer wegen om naar zijn werk te komen
- beter openbaar vervoer

etc. etc.

Wat is het werk van Balkenende? Het land regeren. Heeft de gemiddelde kiezer daar verstand van? Laat me niet lachen, excuseer, ik móet al lachen, alleen het idee al. Naar de kiezer luisteren is net zoiets als een leerkracht die naar een leerling luisterd hoe hij zijn werk moet doen, en dan verwacht die leerling op grond van zijn eigen wensen en geliefde werkmethode dat het allemaal goed komt, zonder moeite.
Zo'n leerling zal zakken, evenals een kiezer behoorlijk in de shit komt als al zijn wensen worden vervuld. Laat Balkie het land maar regeren, daar heeft ie voor gestudeerd.

Dat gezeik met het vorige rechtse kabinet? Debet aan de LPF, interne strubbelingen, en NIET aan het feit dat het een rechts kabinet was. Okee, sommige mensen zien dat anders, maar goed. Singh Varma hoor je ook niemand meer over, was dat een typisch links fenomeen of iets menselijks? Nou dan! Dat de LPF zonder echte voorman net zo stabiel was als een trein vol nitro, dat snapt iedereen wel. dat de LPF inmiddels zo weinig stemmen heeft gekregen dat ze geen enkele bedreiging meer vormen en in een regering wel zullen móeten luisteren naar grote jongens VVD en CDA, ook dat snappen sommigen onder jullie niet.
Onder het PvdA heeft Nederland zijn aanhoudende economische groei verloren die de VVD er de jaren ervoor heeft laten "gebeuren" (en nu niet zeiken over dat het in de eerste paar jaren onder die linksen ook goed ging; een eenmaal aangemaakte economische groei nek je niet in één of twee jaar, echt niet, dus dat was níet te danken aan het PvdA.) en persoonlijk vind ik het een goed plan dat de economie eerst maar weer eens op de rails geholpen mag worden voor we hier met z'n allen nóg socialer worden. Dat sociale gedoe, het "oh geeft niet, vast een slechte jeugd blabla dus geeft niet, ram die meneer maar dood" heeft er mede voor gezorgd dat er in Nederland onder de PvdA een ware escalatie van geweld heeft plaatsgevonden. Uitzettingsprocedures, opvangcentra voor meest economische vluchtelingen, criminelen die veel te vroeg weer los worden gelaten op de burgers... PvdA bedankt! Als het aan velen op dit forum ligt, mogen jullie er de komende 4 jaar weer mee doorgaan!
Velen zijn inmiddels alweer vergeten dat in dat half jaar de hoeveelheid asielaanvragen opeens drastisch zakte (minder oorlog? Welnee, minder te halen hier! Oprotten naar je geiteland!) met een dikke 65%. Had de LPF minder last gehad van ego's in de partij dan hadden we nog meer van dit soort vruchten mogen plukken van een gezond rechts beleid. Want noem eens iets dat door toedoen van het afgelopen rechtse kabinet juist minder is geworden?

Eerst de economie aanpakken zodat we geld krijgen voor het aanpakken van problemen. Wouter Bos is een dromer die mensen laat zien wat ze willen zien, iemand die de kiezers naar de bek praat en straks zijn budget niet rondkrijgt, met z'n leuke smoeltje. Sneu.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 16:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat is dit voor onzin? Er zijn naar ik meen meer mensen die rechts hebben gestemd, dan mensen die links hebben gestemd. Als je de kiezer dus echt wilt negeren, dan moet je een links kabinet maken. Conclusie: RECHTS KABINET!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 16:16 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:09 schreef Greycloak het volgende:
Blablabla, naar de kiezer wordt niet geluisterd blabla LPF VVD CDA werkte niet dus nu vast ook niet meer blablabla...

Tsjongejonge. Koffie iemand?

Nee, inderdaad. Die Balkenende zal wel gek zijn om zich iets van alle kiezers aan te trekken. Wat wil een kiezer?

- meer geld
- minder werken
- meer natuurgebieden
- meer wegen om naar zijn werk te komen
- beter openbaar vervoer

etc. etc.

Wat is het werk van Balkenende? Het land regeren. Heeft de gemiddelde kiezer daar verstand van? Laat me niet lachen, excuseer, ik móet al lachen, alleen het idee al. Naar de kiezer luisteren is net zoiets als een leerkracht die naar een leerling luisterd hoe hij zijn werk moet doen, en dan verwacht die leerling op grond van zijn eigen wensen en geliefde werkmethode dat het allemaal goed komt, zonder moeite.
Zo'n leerling zal zakken, evenals een kiezer behoorlijk in de shit komt als al zijn wensen worden vervuld. Laat Balkie het land maar regeren, daar heeft ie voor gestudeerd.

Dat gezeik met het vorige rechtse kabinet? Debet aan de LPF, interne strubbelingen, en NIET aan het feit dat het een rechts kabinet was. Okee, sommige mensen zien dat anders, maar goed. Singh Varma hoor je ook niemand meer over, was dat een typisch links fenomeen of iets menselijks? Nou dan! Dat de LPF zonder echte voorman net zo stabiel was als een trein vol nitro, dat snapt iedereen wel. dat de LPF inmiddels zo weinig stemmen heeft gekregen dat ze geen enkele bedreiging meer vormen en in een regering wel zullen móeten luisteren naar grote jongens VVD en CDA, ook dat snappen sommigen onder jullie niet.
Onder het PvdA heeft Nederland zijn aanhoudende economische groei verloren die de VVD er de jaren ervoor heeft laten "gebeuren" (en nu niet zeiken over dat het in de eerste paar jaren onder die linksen ook goed ging; een eenmaal aangemaakte economische groei nek je niet in één of twee jaar, echt niet, dus dat was níet te danken aan het PvdA.) en persoonlijk vind ik het een goed plan dat de economie eerst maar weer eens op de rails geholpen mag worden voor we hier met z'n allen nóg socialer worden. Dat sociale gedoe, het "oh geeft niet, vast een slechte jeugd blabla dus geeft niet, ram die meneer maar dood" heeft er mede voor gezorgd dat er in Nederland onder de PvdA een ware escalatie van geweld heeft plaatsgevonden. Uitzettingsprocedures, opvangcentra voor meest economische vluchtelingen, criminelen die veel te vroeg weer los worden gelaten op de burgers... PvdA bedankt! Als het aan velen op dit forum ligt, mogen jullie er de komende 4 jaar weer mee doorgaan!
Velen zijn inmiddels alweer vergeten dat in dat half jaar de hoeveelheid asielaanvragen opeens drastisch zakte (minder oorlog? Welnee, minder te halen hier! Oprotten naar je geiteland!) met een dikke 65%. Had de LPF minder last gehad van ego's in de partij dan hadden we nog meer van dit soort vruchten mogen plukken van een gezond rechts beleid. Want noem eens iets dat door toedoen van het afgelopen rechtse kabinet juist minder is geworden?

Eerst de economie aanpakken zodat we geld krijgen voor het aanpakken van problemen. Wouter Bos is een dromer die mensen laat zien wat ze willen zien, iemand die de kiezers naar de bek praat en straks zijn budget niet rondkrijgt, met z'n leuke smoeltje. Sneu.


Kijk, dat vind ik nou ook. Een links kabinet is op dit moment een doodsteek voor de economie. Verder, zie boven


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:15 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is dit voor onzin? Er zijn naar ik meen meer mensen die rechts hebben gestemd, dan mensen die links hebben gestemd. Als je de kiezer dus echt wilt negeren, dan moet je een links kabinet maken. Conclusie: RECHTS KABINET!!
Was ook mijn conclusie, ja. En nog snap ik niet dat er mensen zijn die willen stemmen op een partij die Nederland langzaam de shit in wil draaien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bean
Usericon van bean
Posted 23-01-2003 16:27 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Precies, de economie is de motor waarop een land draait. Die rooie rakkers zijn gewoon slecht voor de economie. Alles nivelleren en dan denken dat alles goed komt. bah
ik hoop cda/vvd/lpf of d66

laat JPB maar goed de kont in de krib gooien met de formaties. wellicht dat ze bovenstaande combinaties gaan onderzoeken



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 16:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:26 schreef Greycloak het volgende:
Was ook mijn conclusie, ja. En nog snap ik niet dat er mensen zijn die willen stemmen op een partij die Nederland langzaam de shit in wil draaien.
Wat ik sowieso niet snap, is dat er opeens veel kiezers van het rechtse LPF naar het (extreem) linkse PvdA zijn gegaan. Wat is Nederland toch hypocriet. 'Hee, die gast lijkt me cool, daar ga ik maar op stemmen.' Of men gaat lekker even op links stemmen omdat de armen dan geld zouden krijgen. Denk eventjes na wat alle rijken en bedrijven doen als ze teveel belasting moeten betalen? Dikke snikkel Nederland, we gaan naar Belgie, of Zwitserland. AAAAAAAAARGH


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 1:32 schreef Snaack het volgende:
Olé, olé olé olééééééééh!!!!!!!

Helaarsch geen VVD/CDA coalitie, maar met een 3e partij moet het wel lukken

Wat had die Bos trouwens een arrogantie blik op zijn smoel zeg
Wacht maar af, na de formatie (waar hij ongetwijfeld niet in zit; JPB is daar te slim voor) gaat ie weer flink zielig doen en afgeven op rechts. Van "Oh, wee ons, rechts weer aan de macht en we weten allemaal hoe dat laatst is afgelopen". Ja, en de gemiddelde burger (IQ laag, neemt snel wat aan van mensen in een pak) maar meejammeren met die snol en de volgende keer op hem stemmen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:31 schreef Misanthrope het volgende:
Wat ik sowieso niet snap, is dat er opeens veel kiezers van het rechtse LPF naar het (extreem) linkse PvdA zijn gegaan. Wat is Nederland toch hypocriet. 'Hee, die gast lijkt me cool, daar ga ik maar op stemmen.' Of men gaat lekker even op links stemmen omdat de armen dan geld zouden krijgen. Denk eventjes na wat alle rijken en bedrijven doen als ze teveel belasting moeten betalen? Dikke snikkel Nederland, we gaan naar Belgie, of Zwitserland. AAAAAAAAARGH
En ik denk ook dat als mijn baas meer gaat verdienen ik daar de vruchten ook van pluk. Van hogere uitkeringen en een betere opvang van langdurig zieligdoenden (Oh, ik heb hoofdpijn, ik meld me een jaar ziek) word ik écht niet beter hoor!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 16:33 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

En dan nog wat je stemd als Wouter Bos en je krijgt Job Cohen nou daar ben je blij mee


Nabua Vonveilla


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:33 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
En dan nog wat je stemd als Wouter Bos en je krijgt Job Cohen nou daar ben je blij mee
Yup, kiezers verneuken en gratis reclame scoren! Ingelaste nieuwsuitzendingen omdat draaikont Bos eindelijk bekend wou maken wie hun eerste man zou worden, de linkmiechel. Kost 'm nix, en wie betaald er weer voor...? U en ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-01-2003 16:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:33 schreef Greycloak het volgende:
En ik denk ook dat als mijn baas meer gaat verdienen ik daar de vruchten ook van pluk. Van hogere uitkeringen en een betere opvang van langdurig zieligdoenden (Oh, ik heb hoofdpijn, ik meld me een jaar ziek) word ik écht niet beter hoor!



Weet je dat er ook mensen zijn die niet voor de lol thuiszitten?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 16:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nog iets: Ik ben blij met Balkenende. Iedereen weet dat Balkenende niet met de PvdA in zee wil, dus als CDA en PvdA toch samen in de regering komen, dan weet je dat dat tegen Balkenende's zin in gebeurd en dat de partij dus niet meer achter Balkenende staat. Als een partij niet meer achter de minister president staat, betekent dat instabiliteit en hoop ik ook het einde van deze regeringscoalitie. Als dat niet het geval is, dan zal de regeringscoalitie tussen CDA en PvdA toch ten einde komen binnen korte tijd vanwege de vele idealenverschillen die waarschijnlijk uitvloeien in instabiliteit van de regering, dus weer nieuwe verkiezingen dan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:35 schreef Vampie het volgende:
Weet je dat er ook mensen zijn die niet voor de lol thuiszitten?
En weet je dat de VVD dat verschil eerder ziet dan een PvdA, die iedereen maar het voordeel van de twijfel gunt? Ik ben scherp, niet kortzichtig. Ik snap best dat er mensen zijn die thuis zitten met ziekte, en snap jij ook dat de meesten daarvan best licht administratieve werkzaamheden o.i.d. kunnen doen voor hun bedrijf, in plaats van de hele dag handje ophouden? Het wordt veel te makkelijk om je ziek te melden, er zijn bijna geen sancties en te weinig redenen weer aan de slag te gaan. Je hebt veel mensen die denken ach, laat een ander maar werken. Nu ben je ongetwijfeld niet zo'n sneue trut als het geval dat ik nu voorspiegel, maar snap je mij ook? Ik werk me de pleuris terwijl ik een vet percentage kwijt ben aan onwillende honden. Daar baal ik van.

Maar met dat "ook" in je zin zit je akelig accuraat. En ja, dat weet ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-01-2003 16:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Sorry hoor, maar ik hoor van een aantal mensen (ik noem geen namen) weer de welbekende "ik ben *gelukkig* gezond dus laat de rest maar barsten" en de "mijn papa heeft gelukkig genoeg geld, dus als ik het ff moeilijk heb, klop ik wel bij hem aan" redenaties.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 16:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:35 schreef Vampie het volgende:
Weet je dat er ook mensen zijn die niet voor de lol thuiszitten?
Voor ik het vergeet: als alle onwillende honden weer aan het werk gaan of eindelijk een baan in bijvoorbeeld het onderhoud van toiletten zouden aannemen, pluk ook jij als echt zieke daar de vruchten van, omdat er meer geld te verdelen is. Daar al aan gedacht...? Dat bereik je niet door SP te stemmen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bean
Usericon van bean
Posted 23-01-2003 16:43 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

precies, als ik die koffiehuizen vol zie zitten met kaartende medelanders denk ik van "donder op" daar gaat mijn wao afdracht dus heen



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen