IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waar hebben we het aan verdiend... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:04 schreef Lady Rose het volgende:
actief lid van de VVD of alleen nog maar in theorie voorstander?
Ik bedoel het niet negatief, ik ben gewoon nieuwsschierig hoe een jong iemand geintresseerd raakt in politiek.
Eujm... ik heb me aangemeld voor de JOVD.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:32 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:29 schreef Dargull het volgende:
Vriendelijk verzoek mijnerzeids om op te houden met het afkatten van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ laten we heb een beetje beschaafd houden.

dank u mr Mod (K)


bla...bla...bla...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 18:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:29 schreef Dargull het volgende:
Vriendelijk verzoek mijnerzeids om op te houden met het afkatten van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ laten we heb een beetje beschaafd houden.


juist, stoppen met het gedogen van deze discussie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:04 schreef Sjaan het volgende:
Net, anders zou-ie niet zo dom zijn om rechts te willen stemmen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:27 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ik was de vorige keer ook voor de LPF
En nu ben je voor de VVD?

Waarom als ik vragen mag? Wat zou je motivatie zijn om voor de VVD te stemmen, waarom zou je de vorige keer LPF gestemd hebben? Wat is er veranderd in de tussentijd?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:29 schreef Misanthrope het volgende:
Eujm... ik heb me aangemeld voor de JOVD.

Het fasineerd me dat je zo geintreseerd bent in politiek links/rechts/midden doet er niet zo toe in dat opzicht.
Hoe is die fasinatie ontstaan? Zijn je ouders misschien erg politiek actief?

(misschien handiger om dit via de mail te doen bedenk ik me net)


bla...bla...bla...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:34 schreef helmet het volgende:
En nu ben je voor de VVD?

Waarom als ik vragen mag? Wat zou je motivatie zijn om voor de VVD te stemmen, waarom zou je de vorige keer LPF gestemd hebben? Wat is er veranderd in de tussentijd?
De ideeen van de VVD en de LPF komen eigenlijk grotendeels overeen, het verschil is dat VVD zeker een stabiele partij is en LPF afgelopen jaar het tegendeel heeft bewezen en eerst maar eens als kleine partij wat stabieler moet worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:35 schreef Lady Rose het volgende:
Het fasineerd me dat je zo geintreseerd bent in politiek links/rechts/midden doet er niet zo toe in dat opzicht.
Hoe is die fasinatie ontstaan? Zijn je ouders misschien erg politiek actief?

(misschien handiger om dit via de mail te doen bedenk ik me net)
Mwoa, ik ben er niet extreem door gefasineerd, ik zie het meer als een hobby. Ik praat er veel over met sommige vrienden en thuis ook ooit, maar mijn ouders zijn niet politiek actief.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
De ideeen van de VVD en de LPF komen eigenlijk grotendeels overeen, het verschil is dat VVD zeker een stabiele partij is en LPF afgelopen jaar het tegendeel heeft bewezen en eerst maar eens als kleine partij wat stabieler moet worden.
En wat? Vorig jaar had je het idee dat de LPF wel een stabiele partij vormde? Kom op, dat kan niemand serieus gedacht hebben.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2003 18:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Nog steeds vertrouwen in de mensen/kiezers, hehe.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:39 schreef helmet het volgende:
En wat? Vorig jaar had je het idee dat de LPF wel een stabiele partij vormde? Kom op, dat kan niemand serieus gedacht hebben.
De partij was wel stabiel geweest als Pim Fortuyn niet doodgeschoten was. De meeste mensen hebben toen LPF gestemd uit protest. Eigenlijk wel raar, aangezien je inderdaad van te voren kon voorstellen dat de instabiliteit van de partij problemen zou gaan opleveren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:40 schreef Misanthrope het volgende:
De partij was wel stabiel geweest als Pim Fortuyn niet doodgeschoten was. De meeste mensen hebben toen LPF gestemd uit protest. Eigenlijk wel raar, aangezien je inderdaad van te voren kon voorstellen dat de instabiliteit van de partij problemen zou gaan opleveren.

[sarcasme modus]tja gelukkig hebben bij de vorige verkiezingen mensen echt op inhoud gestemd en niet op poppetjes.[/sarcasme modus]


bla...bla...bla...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:42 schreef Lady Rose het volgende:
[sarcasme modus]tja gelukkig hebben bij de vorige verkiezingen mensen echt op inhoud gestemd en niet op poppetjes.[/sarcasme modus]
[sarcasme modus] gelukkig dit jaar ook weer [sarcasme modus]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-01-2003 18:46 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Stemmen is voor homo's, negers, en minima...

Het is nu helemaal niet nodig meer om te stemmen, het komt toch wel op zijn pootjes terecht, alleen als er een populist van het formaat Fortuyn opstaat om de politiek tot een amerikaanse soap te maken, DAN moet je wel stemmen, om het te voorkomen.

Over 4 jaar is iedereen dit gezeik weer vergeten.


Dit slaat nergens op.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:54 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Ja in de LPF zitten niet echt goede mensen vind ik alleen nummer 5 is wel goed de donkere man maar herben enzo zijn nix
dan ga ik liever naar een VVD die geen ruzie heeft


Nabua Vonveilla


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2003 19:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 januari 2003 1:51 schreef Snaack het volgende:
De Graaf was niet echt enthousiast nee.. Maar goed, hij treedt waarschijnlijk af, en wie weet wat er uit de onderhandelingen komt....


Dittrich is de nieuwe lijsttrekker; kan iemand inschatten wat zijn voorkeur is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-01-2003 19:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 januari 2003 19:12 schreef Mutilator het volgende:
Dittrich is de nieuwe lijsttrekker; kan iemand inschatten wat zijn voorkeur is?
Dittrich gaat CDA en VVD niet aan een meerderheid helpen en ik geef hem groot gelijk...



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-01-2003 19:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Jongens, vergeet het nou!


Dit slaat nergens op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:55 schreef Dargull het volgende:

Nee rechts roept wel zo hard dat ze beter voor de economie zijn maar dat valt nog alleszins te bezien.


effe generalizerend maar ik denk dat rechts vooral "behoudende"economie wilt, meer wegen, transport etc etc, terwijl Links meer vernieuwende economie wilt, kennis, investeren in nieuwe dingen etc etc. Ja, ik weet dat het zwart-wit is maar in groffe lijnen klopt het denk ik wel.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 20:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:08 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
en waarom zou je links stemmen dan?

ik zwoeg 6 jaar lang voor een VWO diploma, daarna doe ik ong. 6 jaar een peperdure Universitaire studie,
Dan is het toch niet gek dat ik veel meer geld wil verdienen dan iemand die zonder moeite even de mavo heeft gedaan,
Ik vind dat voor het geld en de inzet die ik in mijn studie heb gestoken ook wel veel meer mag terug krijgen


studeren moet je eigenlijk vooral uit interesse of uit roeping doen, niet voor de centen. Ik heb vet moeten lenen voor mijn studie en bijn voorlopig nog lang aan het afbetalen maar dat heb ik bewust voor gekozen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-01-2003 22:54 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

LPF mag niet zomaar weer mee regeren, laat ze eerst maar eens in de oppositie of zo gaan, laat ze eerst fatsoenlijk het truukje van de politiek af kijken van de partijen die langer bestaan, een CDA/VVD/LPF coalitie zou funest zijn:

Nederland wordt:
- Schoothondje van Amerika, lijfeigene van Bush en zijn oliezuchtige cohorten
- Zuinig met alles behalve defensie, --> zie jsf!!!
- Een land waarin de criminaliteit alleen zal groeien na de afschaffing van het gedoogbeleid, (kijken of al die oudjes die voor de CDA stemden met in hun achterhoofd de gedachten dat al die junkies rechtstreeks uit de coffeeshops kwamen het leuk vinden als de dealers voor hun deur gaan staan)
- Een land waarin de natuur moet wijken voor nog meer auto's, nog meer asfalt en nog meer vliegtuigen, maar waar men blijft zeggen dat er geen plaats is voor iemand die ook maar er uit ziet alsof hij illegaal is.
- Een land waarin je op straat rond moet lopen met je identificatie omdat iedereen een potentiele crimineel en ordeverstoorder is en maar beter in de gaten gehouden kan worden

Lang leve de rechterkant, die de economie zal redden van de ondergang...

En welke prijs gaan wij daar voor betalen?




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-01-2003 23:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 januari 2003 22:54 schreef Phriar het volgende:
LPF mag niet zomaar weer mee regeren, laat ze eerst maar eens in de oppositie of zo gaan, laat ze eerst fatsoenlijk het truukje van de politiek af kijken van de partijen die langer bestaan, een CDA/VVD/LPF coalitie zou funest zijn:
Dat had men zich na 15 mei in mijn ogen ook gerust mogen realiseren.. Als het aan mij had gelegen dan was de LPF ook als een 5-mans fractie in de kamer begonnen en hadden ze zich zo kunnen orienteren op het kamerschap.. Een goed stukje tegengas geven (en het liefste nog met Fortuyn erbij).. Zo zijn de SP en D66 ook begonnen. De LPF claimde echter meteen de macht....

quote:
Nederland wordt:
- Schoothondje van Amerika, lijfeigene van Bush en zijn oliezuchtige cohorten
- Zuinig met alles behalve defensie, --> zie jsf!!!
- Een land waarin de criminaliteit alleen zal groeien na de afschaffing van het gedoogbeleid, (kijken of al die oudjes die voor de CDA stemden met in hun achterhoofd de gedachten dat al die junkies rechtstreeks uit de coffeeshops kwamen het leuk vinden als de dealers voor hun deur gaan staan)
- Een land waarin de natuur moet wijken voor nog meer auto's, nog meer asfalt en nog meer vliegtuigen, maar waar men blijft zeggen dat er geen plaats is voor iemand die ook maar er uit ziet alsof hij illegaal is.
- Een land waarin je op straat rond moet lopen met je identificatie omdat iedereen een potentiele crimineel en ordeverstoorder is en maar beter in de gaten gehouden kan worden

Lang leve de rechterkant, die de economie zal redden van de ondergang...

En welke prijs gaan wij daar voor betalen?
Zo zwart zie ik het nog net niet in.. Ik hou hoop op een CDA/PVDA coalitie...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2003 12:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 23:32 schreef Judge M. het volgende:
Zo zwart zie ik het nog net niet in.. Ik hou hoop op een CDA/PVDA coalitie...
Pfff, ik ook.. maar ja, dan lees ik net dit:

Advies Balkenende: Informateur van CDA-huize

Okay, daar kan ik inkomen. CDA is de grootste partij, is normaal dat zij met de informateur op de proppen komen. Maar dan...

"Volgens Balkenende heeft de Pvda weliswaar een grote winst behaald, maar heeft de kiezer het centrum-rechtse beleid niet afgewezen. Van een aardverschuiving in het politieke landschap is geen sprake, meent de CDA-leider."

Kunnen de oogkleppen op die knakker nog groter?! Dit figuur moet ons land leiden?


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-01-2003 12:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 12:04 schreef helmet het volgende:
Pfff, ik ook.. maar ja, dan lees ik net dit:

Advies Balkenende: Informateur van CDA-huize

Okay, daar kan ik inkomen. CDA is de grootste partij, is normaal dat zij met de informateur op de proppen komen. Maar dan...

"Volgens Balkenende heeft de Pvda weliswaar een grote winst behaald, maar heeft de kiezer het centrum-rechtse beleid niet afgewezen. Van een aardverschuiving in het politieke landschap is geen sprake, meent de CDA-leider."

Kunnen de oogkleppen op die knakker nog groter?! Dit figuur moet ons land leiden?

ja je gaat bijna twijfelen aan democratie in zo'n geval, overig moet ik zeggen dat ik eens blij ben met de beslissing van D66, als ze eht op een akkoordje hadden gegooid was ik werkelijk al mn vertrouwen in deze partij kwijt (nu zijn ze toch wel weer gestegen in mn achting)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen