IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waar hebben we het aan verdiend... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:06 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, Balkenende wil vaak uitleg geven, maar daar krijgt hij de kans niet toe.


dat is natuurlijk wel erg makkelijk. dat kun je dan ook voor Bos zeggen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-01-2003 17:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Er wordt hier weer veel te veel gehamerd op een goede economie, is geld nou echt het enige wat jullie gelukkig maakt?

Allereerst zou Nederland nooit de VS moeten steunen in een mogelijke oorlog tegen Irak. Fuck oorlog, halveer de defensie uitgaven, geven we het goede voorbeeld. Als we nouw ook niet mee hadden gedaan aan die jsf hadden we ook weer bakken geld bespaard.

Laten we nu vooral veel natuur behouden en opnieuw aanleggen. Maak van polders bossen! En heel belangrijk, cultuur behouden, wat dat betreft ben ik rechts. Dit is voor mij belangrijker dan een goede economie, als je gewoon kan doen wat je wilt ben je volgens mij veel gelukkiger.

En haha, vergeet de coalitie VVD, CDA en D66 maar want D66 is links en bijv. tegen de oorlog in Irak. Bovendien hebben ze dat zelf ook al gezegd.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 17:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:06 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, Balkenende wil vaak uitleg geven, maar daar krijgt hij de kans niet toe.
Precies, Bos zegt alleen maar hoe hij denkt dat de andere partijen het zullen gaan doen. Te bang om naar zijn eigen punten te kijken denk ik? Hij wist ook al weinig te zeggen toen Zalm Bos' begroting doornam en hem in alle eerlijkheid vertelde dat er nogal wat gaatjes inzaten. Bos. Ach ja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 17:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:11 schreef Sjaan het volgende:
Er wordt hier weer veel te veel gehamerd op een goede economie, is geld nou echt het enige wat jullie gelukkig maakt?

Nope, maar het kan Nederland weer uit de recessie halen, en met meer geld kan je meer doen, zelfs sociale dingen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:11 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is natuurlijk wel erg makkelijk. dat kun je dan ook voor Bos zeggen.
Lees wat ik net zei: Vraag. Antwoord Bos: daar kan ik 12,5!!!!! antwoorden op geven....
Hij geeft nooit het standpunt van zijn partij, hij zegt alleen maar wat de mensen willen horen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:10 schreef Greycloak het volgende:
Dan is dat iemand die mag blijven proberen, regelmatig kan solliciteren om zijn quotum briefjes in de maand te kunnen halen en vervolgens met een rein geweten zijn uitkering kan gaan halen. Nix mis mee, maar voor elk persoon die er zo bijzit, zijn er 10 die te fokking lui zijn.


Heet dit niet jezelf tegenspreken?

quote:
Op 23 januari 2003 16:59 schreef Greycloak het volgende:
Beetje jammer, ooit gehoord van thuiswerken? Sassette heeft laatst nog gesolliciteerd op een baan met 8 uur in de week, en schoonmaakwerk gaat ook écht niet de hele dag door. Maar ja, waarom zou je 's avonds schoonmaken als je net goed en wel wakker bent en Goede Tijden zo begint?


Kan aan mij liggen hoor, maar als ik de vergelijking met Bos moet trekken doe je het goed. Je verandert ook om de 5 minuten van mening.


bla...bla...bla...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:04 schreef Lady Rose het volgende:
Ik zal een helder voorbeeld geven dat iedereen toch wel zal snappen (hoop ik) en dan ben ik benieuwd wat jullie oplossing is.

Stel: Je bent jong, geestelijk gezond en wilt werken. Maar je hebt een slechte rug en kan dus geen zwaar lichamelijk werk doen (schoonmaken valt daar onder ja). Verder heb je last van een vermoeidheidssyndrome waardoor je geen 36 uur kan werken. Maar 3 a 4 dagen in de week hoeft geen probleem te zijn.

Leg mij maar uit waarom zo'n iemand geen werk kan vinden.


Ok, we hebben:
-Slecht rug (dus niet tillen of bukken)
-niet instaat om meer dan 36 uur werken per week.

Vervolgens heb je dan te maken met het intelligentie niveau van deze vrouw. Is ze instaat advies te geven over onderwerpen als verzekering, uitkering. Kan ze eenvoudige data invoeren, zoals loonstrookjes, inkoopfacturen?


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:16 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

wrom stemmen mensen bos?
als je op bos stemd krijg je Cohen als premier?


Nabua Vonveilla


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:14 schreef Misanthrope het volgende:
, hij zegt alleen maar wat de mensen willen horen.


en de VVD doet dat natuurlijk niet.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:17 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

VVD heeft standpunten en blijven bij die standpunten en hebben een echt mening de PvdA niet


Nabua Vonveilla


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:14 schreef Bintmeister het volgende:
Ok, we hebben:
-Slecht rug (dus niet tillen of bukken)
-niet instaat om meer dan 36 uur werken per week.

Vervolgens heb je dan te maken met het intelligentie niveau van deze vrouw. Is ze instaat advies te geven over onderwerpen als verzekering, uitkering. Kan ze eenvoudige data invoeren, zoals loonstrookjes, inkoopfacturen?

Wie zegt dat het hier om een vrouw gaat?

Maar goed; stel dat ze dat idd kan. Waarom heeft deze persoon dan nog steeds een uitkering?
Dat zal ik je vertellen. Omdat de arbeidsmarkt geen partime mensen wil met vage lichamelijke klachten.

Moraal van dit verhaal:

Veel uitkeringstrekkers willen best werken, maar krijgen de kans niet omdat ze niet aan de "eissen" voldoen.
Vandaar mijn vraag om een tollerante arbeidsmarkt met een betere economische groei als gevolg.


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 17:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:14 schreef Lady Rose het volgende:
Heet dit niet jezelf tegenspreken?


Kan aan mij liggen hoor, maar als ik de vergelijking met Bos moet trekken doe je het goed. Je verandert ook om de 5 minuten van mening.
Nee hoor, heb ik ooit gezegd dat niemand in aanmerking kan komen voor een uitkering? Ik zei net al tegen Vampie dat er best mensen zijn die er wél voor in aanmerking mogen komen. Quote me eens terug op het punt waar ik mezelf tegenspreek anders?
En mijn mening verandert pas als iemand met een beter alternatief komt. En Bos verandert niet van mening, hij zegt alleen maar "hun-dit-hun-dat". Hij behoudt goddank tenminste wel een vaste manier van spreken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:21 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:16 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
wrom stemmen mensen bos?
als je op bos stemd krijg je Cohen als premier?


zalm is een van de weinigen die heeft gezegd dat Nederland vol is.

verkeerde geqoute....

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 23-01-2003 17:21]


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:21 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:19 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, heb ik ooit gezegd dat niemand in aanmerking kan komen voor een uitkering? Ik zei net al tegen Vampie dat er best mensen zijn die er wél voor in aanmerking mogen komen. Quote me eens terug op het punt waar ik mezelf tegenspreek anders?
En mijn mening verandert pas als iemand met een beter alternatief komt. En Bos verandert niet van mening, hij zegt alleen maar "hun-dit-hun-dat". Hij behoudt goddank tenminste wel een vaste manier van spreken.


Lees je eigen quotes maar in mijn post. Eerst roep je dat ik lui ben en vervolgens heeft iemand in een soort gelijke situatie wel recht op een uitkering in jouw ogen.

I rest my case


bla...bla...bla...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:17 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
VVD heeft standpunten en blijven bij die standpunten en hebben een echt mening de PvdA niet


Ik geef je wel gelijk dat de VVD meer consequent is. Dat komt omdat de PVDA een partij in het midden is, net als het CDA. Die schuiven dus wat meer. Alle kritiek in deze vorm naar de PVDA geldt ook voor het CDA.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik geef je wel gelijk dat de VVD meer consequent is. Dat komt omdat de PVDA een partij in het midden is, net als het CDA. Die schuiven dus wat meer. Alle kritiek in deze vorm naar de PVDA geldt ook voor het CDA.


klopt. Maar waarom wordt er nnu altijd het CDA aangehaald als het om VVD'ers gaat? Dat snap ik dus echt niet. Ik heb net zo'n hekel aan het CDA als aan het PVDA.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:23 schreef Bintmeister het volgende:
klopt. Maar waarom wordt er nnu altijd het CDA aangehaald als het om VVD'ers gaat? Dat snap ik dus echt niet. Ik heb net zo'n hekel aan het CDA als aan het PVDA.


ja, daar heb je wel gelijk in. Maar dat komt nu vooral doordat balkenende en zalm al heel vroeg lieten weten met elkaar door te willen gaan. En het CDA is rechts van het midden. En balkenende is gewoon een liberaal verstopt achter een huichelachtig semichristelijk jasje. Ik respecteer de VVD ook vele malen meer als het CDA.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 17:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:21 schreef Lady Rose het volgende:
Lees je eigen quotes maar in mijn post. Eerst roep je dat ik lui ben en vervolgens heeft iemand in een soort gelijke situatie wel recht op een uitkering in jouw ogen.

I rest my case
Okee, en je beticht mij ervan dat ik moet leren lezen. Damn.
Okee, lees het even terug als zijnde wat ik bedoel, ja? Of vind je jezelf misschien iemand die best liever thuis zit en er geen fuck aan wil doen om terug te keren op de arbeidsmarkt? Dat mag ik niet hopen, ik had je dan hoger zitten!
Fijn te weten dat je onbegrip over mijn standpunten berust op een misverstand.

Voor de erg erg slechte lezer: ik noemde geen namen, maar gaf algemene voorbeelden.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-01-2003 17:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:30 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:29 schreef Greycloak het volgende:
Okee, en je beticht mij ervan dat ik moet leren lezen. Damn.
Okee, lees het even terug als zijnde wat ik bedoel, ja? Of vind je jezelf misschien iemand die best liever thuis zit en er geen fuck aan wil doen om terug te keren op de arbeidsmarkt? Dat mag ik niet hopen, ik had je dan hoger zitten!
Fijn te weten dat je onbegrip over mijn standpunten berust op een misverstand.

zoals altijd toch. Dat is consequent en dat voor een linkse rakker hehehe


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 17:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:30 schreef Lady Rose het volgende:
zoals altijd toch. Dat is consequent en dat voor een linkse rakker hehehe
Off-topic: Ja, wij en misverstanden, hou op zeg...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:18 schreef Lady Rose het volgende:
Wie zegt dat het hier om een vrouw gaat?

Maar goed; stel dat ze dat idd kan. Waarom heeft deze persoon dan nog steeds een uitkering?
Dat zal ik je vertellen. Omdat de arbeidsmarkt geen partime mensen wil met vage lichamelijke klachten.

Moraal van dit verhaal:

Veel uitkeringstrekkers willen best werken, maar krijgen de kans niet omdat ze niet aan de "eissen" voldoen.
Vandaar mijn vraag om een tollerante arbeidsmarkt met een betere economische groei als gevolg.


hmm... een paar posts daarboven ging het over een vrouw. Maargoed afgezien van die leesfout.
Ik zeg neit dat ik geweldig ben, maar ik kan op dit moment mijzelf ff als beste voorbeeld gebruiken. Ik mag van de fysio niet rennen, springen of draaien met mijn enkels en knieen. Daarnaast heb ik een slecht rug en zit er een zooi gruis ofzo in mn beide schouders, waardoor die nou niet echt bepaald soepel draaien enzo. Als ik een uur lang stil sta bij een concert ofzo heb ik al last van mn rug. Toch werk ik parttime in een magazijn en loop 2 dagen in de week met pakketten van 10-60 kilo te sjouwen. Ik doe liever dit werk dan dat ik thuis zit geld te vangen.

Het persoon van de vraagstelling zou te werk gesteld kunnen worden in vele sectoren. Ik geef toe dat er niet zo 123 een baan is gevonden en dat het moeilijker is dan iemand die 'gezond' is. Thuiswerken is ook een goede mogelijkheid en secretaresse werk doet het ook altijd goed. Met mijn nichtje is niets mis, ze heeft alleen een jong kind dus kan ook niet hele weken werken. Toch werkte ze (bedrijf is helaas failliet) 2 dagen in de week als secretaresse.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:33 schreef Bintmeister het volgende:
hmm... een paar posts daarboven ging het over een vrouw. Maargoed afgezien van die leesfout.
Ik zeg neit dat ik geweldig ben, maar ik kan op dit moment mijzelf ff als beste voorbeeld gebruiken. Ik mag van de fysio niet rennen, springen of draaien met mijn enkels en knieen. Daarnaast heb ik een slecht rug en zit er een zooi gruis ofzo in mn beide schouders, waardoor die nou niet echt bepaald soepel draaien enzo. Als ik een uur lang stil sta bij een concert ofzo heb ik al last van mn rug. Toch werk ik parttime in een magazijn en loop 2 dagen in de week met pakketten van 10-60 kilo te sjouwen. Ik doe liever dit werk dan dat ik thuis zit geld te vangen.

Het persoon van de vraagstelling zou te werk gesteld kunnen worden in vele sectoren. Ik geef toe dat er niet zo 123 een baan is gevonden en dat het moeilijker is dan iemand die 'gezond' is. Thuiswerken is ook een goede mogelijkheid en secretaresse werk doet het ook altijd goed. Met mijn nichtje is niets mis, ze heeft alleen een jong kind dus kan ook niet hele weken werken. Toch werkte ze (bedrijf is helaas failliet) 2 dagen in de week als secretaresse.


Mooi als iemand die kans krijgt. Maar mijn punt blijft staan. Het zijn uitzonderingen als deze de regel bevestigen.


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2003 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bint: spot niet met blessures aan de rug .. je komt zo echt thuis te zitten met 24/7 pijn.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:39 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:36 schreef Jenje het volgende:
Bint: spot niet met blessures aan de rug .. je komt zo echt thuis te zitten met 24/7 pijn.


i know, ik ga dan ook binnenkort fitnissen om o.a. mn rug te sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:36 schreef Jenje het volgende:
Bint: spot niet met blessures aan de rug .. je komt zo echt thuis te zitten met 24/7 pijn.

ja erg slim is het niet.

Stom dat mensen daar trots kunnen zijn om dat soort dingen. (niet persoonlijk bedoelt Bint )"Kijk ik heb een verbreizelde knie maar ik werk nog altijd 40 per week in de bouw. Want ik wil geen luie uitkeringstrekker zijn". "


bla...bla...bla...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen