IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waar hebben we het aan verdiend... Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:01 schreef Misanthrope het volgende:
Een paar jaartjes, maar ik hoop toch nog wat praktijk ervaring op te doen, in plaats van alleen af te kunnen gaan op wat ik hoor.

actief lid van de VVD of alleen nog maar in theorie voorstander?
Ik bedoel het niet negatief, ik ben gewoon nieuwsschierig hoe een jong iemand geintresseerd raakt in politiek.


bla...bla...bla...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-01-2003 18:04 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 januari 2003 17:58 schreef Lady Rose het volgende:
Voor iemand die nog niet mag stemmen heb je wel erg uitgesproken meningen. Hoe lang intresseer je je al voor politiek?


Net, anders zou-ie niet zo dom zijn om rechts te willen stemmen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 17:53 schreef Lady Rose het volgende:
Er is een leraren tekort dus stel ik voor om me te laten omscholen. Maar nee, dat kan zomaar niet. Ik moet toch eerst zeker een jaar een uitkering hebben hoor.
Tja, je kunt toch moeilijk verwachten dat de staat zo maar iedereen die er om vraagt (i.e. claimt geen werk te kunnen vinden) een opleiding aanbiedt? Lijkt me logisch dat ze je eerst vragen om, geregistreerd en met hulp/trainingen, te proberen een baan te vinden en als het echt niet lukt een andere baan te vinden.

Bovendien ligt dat ook aan de sector waarin je werk zoekt/zocht en je eerder genoten opleidingen. Bij de ene sector zullen ze je sneller om laten scholen dan bij de andere, afhankelijk van hoeveel werk er is.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 18:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:04 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Daarom gaat het ook slechter met de economie de schulden worden TE groot,



Wat een onzin onder paars is de staatsschuld met bijna een 20% gereduceerd, de Zalm-Norm weet je nog?

Alleen wel jammer dat al dat geld (of desnoods de helft) niet in onderwijs en zorg is gestoken waarvan we NU de rekening gepresenteerd krijgen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 18:07 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:03 schreef Dargull het volgende:
En trouwens nederland heeft helemaal niet zoveel staatsschuld in verhouding tot andere europese landen.


klopt, maar nederland heeft niet genoeg ruimte om die af te lossen en de rente te betalen. (en de aflossing moet in zo'n 40-50 jaar, dus meer dan 1 miljard per jaar )


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:08 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

en waarom zou je links stemmen dan?

ik zwoeg 6 jaar lang voor een VWO diploma, daarna doe ik ong. 6 jaar een peperdure Universitaire studie,
Dan is het toch niet gek dat ik veel meer geld wil verdienen dan iemand die zonder moeite even de mavo heeft gedaan,
Ik vind dat voor het geld en de inzet die ik in mijn studie heb gestoken ook wel veel meer mag terug krijgen


Nabua Vonveilla


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:04 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Daarom gaat het ook slechter met de economie de schulden worden TE groot,

Mag ik even vragen op welke economische kennis jij deze conclusie in hemelsnaam trekt?!


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:08 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ik zwoeg 6 jaar lang voor een VWO diploma, daarna doe ik ong. 6 jaar een peperdure Universitaire studie,
Dan is het toch niet gek dat ik veel meer geld wil verdienen dan iemand die zonder moeite even de mavo heeft gedaan,
Ik vind dat voor het geld en de inzet die ik in mijn studie heb gestoken ook wel veel meer mag terug krijgen
Pfff, hallo... jij hebt het er over dat je geen communisme/marxisme (gelijke salarissen etc.) wilt hebben, dat is HEEL iets anders dan wat de (meeste) links politieke partijen in Nederland voor ogen hebben.

Bovendien is die studie van jou helemaal niet zo peperduur, aangezien het grootste deel door de staat betaald wordt en dat is niet dankzij plannen en besluiten van de rechtse partijen in ons land.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 18:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:08 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Dan is het toch niet gek dat ik veel meer geld wil verdienen dan iemand die zonder moeite even de mavo heeft gedaan,



Kerel serieus deze opmerking is misselijk makend...

realiseer je jezelf dat er mensen zijn die met pijn en moeite en 4 jaar keihard werken de mavo net halen?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-01-2003 18:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 januari 2003 18:08 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
en waarom zou je links stemmen dan?

ik zwoeg 6 jaar lang voor een VWO diploma, daarna doe ik ong. 6 jaar een peperdure Universitaire studie,
Dan is het toch niet gek dat ik veel meer geld wil verdienen dan iemand die zonder moeite even de mavo heeft gedaan,
Ik vind dat voor het geld en de inzet die ik in mijn studie heb gestoken ook wel veel meer mag terug krijgen


Niet alle mensen zijn slim genoeg om dat niveau te halen, die mensen kunnen daar verder ook weinig aan doen. Zij knappen andersoortige klusjes op. Als we allemaal hoogopgeleiden hadden was dit land echt helemaal nergens. Dus.. verschil mag maar het moet wel enigszins gecompenseerd worden!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:15 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

ok mensen die met moeite de mavo hebben gedaan zullen ook vast wel een baan vinden,
maja jammer dan dan nog vind ik dat ze minder moeten verdienen dan iemand die duizenden euros in een universitaire studie heeft gedaan


Nabua Vonveilla


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-01-2003 18:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:15 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ok mensen die met moeite de mavo hebben gedaan zullen ook vast wel een baan vinden,
maja jammer dan dan nog vind ik dat ze minder moeten verdienen dan iemand die duizenden euros in een universitaire studie heeft gedaan
DOE JE ECHT VWO?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-01-2003 18:19 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 januari 2003 18:18 schreef wladimir het volgende:
DOE JE ECHT VWO?


Neej man, hij heeft ook al 6 jaar Universiteit achter de rug


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:15 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Ok, mensen die met moeite de MAVO hebben gedaan zullen vast wel een baan vinden, maar ja, jammer dan. Dan nog vind ik dat ze minder moeten verdienen dan iemand die duizenden euros in een universitaire studie heeft gestopt.

quote:
Op 23 januari 2003 18:18 schreef wladimir het volgende:
DOE JE ECHT VWO?
Nah, vast niet En als wel, dan haalt ie 't vast niet met deze instelling...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 18:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:55 schreef Dargull het volgende:
Pak je geschiedenisnoek er maar bij en ontdek dat nederland naar de oorlog is opgebouwd door de SDAP (nu PvdA) en de KVP (een van de CDA voorlopers). Drees en Lieftinck, met wetten als de AOW en de AWW is dit land van de grond gekomen het nederland waar jullie allemaal in wonen is op gebouwd door Links en de Christendemocraten, een coalitie die nu weer een optie is idd.


Oeps, miscalculatie van je. Is het niet een algemeen bekend verschijnsel dat élk land er na een oorlog enorm op vooruitgaat in economisch opzicht? Zelfs onder een totalitaire linkse danwel rechtse dictatuur was dat nog wel gebeurd hoor. Die knakkers waren alleen de gelukkigen die het mochten meemaken. Dus zeg niet: "dankzij", maar liever "mede met behulp van" die partijen kwam Nederland na de Tweede Wereldoorlog aardig sterk in de lift. Zo'n invloed hebben die partijen niet gehad hoor. Kijk de geschiedenisboeken van andere deelnemers aan WO2 er maar op na, zelfs Japan en Duitsland deden het erna beter daan ooit. Ik ga niet zeggen van wie we hulp kregen voor ik van pro-Amerikaanse waandenkbeelden verdacht wordt, maar nogmaals, die PvdA voorloper had er weinig invloed op.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 18:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:15 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ok mensen die met moeite de mavo hebben gedaan zullen ook vast wel een baan vinden,
maja jammer dan dan nog vind ik dat ze minder moeten verdienen dan iemand die duizenden euros in een universitaire studie heeft gedaan


Als iemand die al 3 jaar werkt vertel ik het je nu maar vast in het bedrijfsleven word je betaalt naar je prestaties, niet naar het niveau van je opleiding.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:22 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

ik wil nie lullig doen ofsow
maar ja ik doe VWO en heb hoogste gemiddelde van school en geef ook nog eens 4 uur bijles in de week


Nabua Vonveilla


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 18:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 18:22 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ik wil nie lullig doen ofsow
maar ja ik doe VWO en heb hoogste gemiddelde van school en geef ook nog eens 4 uur bijles in de week
WHAHAHAHAAA

Wat? Je helpt je docent Nederlands met uitleggen waar fouten kunnen ontstaan?

edit: okay.. nou ga ik weer aardig doen.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-01-2003 18:24]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:24 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:22 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ik wil nie lullig doen ofsow
maar ja ik doe VWO en heb hoogste gemiddelde van school en geef ook nog eens 4 uur bijles in de week

woooooo indrukwekkend hoor.

Maar het gaat hier om een politieke duscussie en niet om iemands opleidingsnivo. Ook "slimme mensen" hebben de vorige keer LPF gestemd.
Dus laten we weer lekker door gaan met deze spannende discussie mensen.


bla...bla...bla...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 18:25 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:22 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ik wil nie lullig doen ofsow
maar ja ik doe VWO en heb hoogste gemiddelde van school en geef ook nog eens 4 uur bijles in de week


intelligentie wordt niet alleen bepaald door IQ maar ook door EQ


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-01-2003 18:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hm als hij de beste van het vwo is heb ik een unive*nogwattus* graad in de weetikveelwatkunde


My madness, my sadness


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:27 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

ik was de vorige keer ook voor de LPF


Nabua Vonveilla


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 18:27 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:26 schreef winters rage het volgende:
hm als hij de beste van het vwo is heb ik een unive*nogwattus* graad in de weetikveelwatkunde


ok ON TOPIC maar weer


bla...bla...bla...


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:29 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Nou gefeliciteerd met die graad dan maar he


Nabua Vonveilla


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 18:29 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Vriendelijk verzoek mijnerzeids om op te houden met het afkatten van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ laten we heb een beetje beschaafd houden.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen