IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waar hebben we het aan verdiend... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2003 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hoeft toch niet perse zwaar werk te doen, je kunt toch ook administratief werk gaan doen ofzo?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:40 schreef Lady Rose het volgende:
ja erg slim is het niet.

Stom dat mensen daar trots kunnen zijn om dat soort dingen. (niet persoonlijk bedoelt Bint )"Kijk ik heb een verbreizelde knie maar ik werk nog altijd 40 per week in de bouw. Want ik wil geen luie uitkeringstrekker zijn". "


Ii vind het wel bewonderingswaardig maar slim is het niet. Als je effe de tijd neemt om volledig te genezen kun je veel effectiever aan de slag als het voorbij is. je moet de kans krijgen om goed te herstellen maar wel met een sterke controle vind ik dus.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:43 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:41 schreef Jenje het volgende:
Je hoeft toch niet perse zwaar werk te doen, je kunt toch ook administratief werk gaan doen ofzo?

ja dat lijkt me ook. Maar dan heb je weer het probleem dat de arbeidsmarkt je niet wilt als je niet die papiertjes hebt * en omscholing is duur.


* dit is natuurlijk zwaar gestigmatiseerd, maar u begrijpt mijn punt.


bla...bla...bla...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:41 schreef Jenje het volgende:
Je hoeft toch niet perse zwaar werk te doen, je kunt toch ook administratief werk gaan doen ofzo?


maar de WERKGEVERS moeten ook flink bij hun ballen gepakt worden! Als je 25 bent ben je al te oud, of anders ben je weer te jong, of heb je weer te veel ervaring of juist te weing. Die zullen ook hun (absurde) eisen drastisch moeten bijstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2003 17:46]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 17:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 8:57 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik heb ook VVD gestemd.... ben gewoon tegen die linkse kutrakkers en half communisten...... weg ermee.....


"linkse kutrakkers" "half communisten"

Wat hebben wij jou ooit misdaan om op die manier aangesproken te worden?

Ik maak jullie toch ook niet uit voor allerlij dingen. Als links zo fout zit ga de discussie dan maar is aan en bewijs ons ongelijk maar...



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:46 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:45 schreef attila_de_hun het volgende:
maar de WERKGEVERS moeten ook flink bij hun ballen gepakt worden! Als je 25 bent ben je al te oud, of anders ben je weer te jong, of heb je weer te veel ervaring of juist te weing. Die zullen ook hun (absurde) eisen drastisch moeten bijstellen.


he he.. eindelijk


bla...bla...bla...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:46 schreef Lady Rose het volgende:
he he.. eindelijk


ervaring. het was nooit goed.wanhopig werd je ervan.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2003 17:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2003 17:43 schreef Lady Rose het volgende:
ja dat lijkt me ook. Maar dan heb je weer het probleem dat de arbeidsmarkt je niet wilt als je niet die papiertjes hebt * en omscholing is duur.
DAt is een kwestie van de overheid (CWI) overtuigen van het feit dat je die omscholing nodig hebt om volwaardig aan de maatschappij deel te kunnen nemen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:49 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Ii vind het wel bewonderingswaardig maar slim is het niet. Als je effe de tijd neemt om volledig te genezen kun je veel effectiever aan de slag als het voorbij is. je moet de kans krijgen om goed te herstellen maar wel met een sterke controle vind ik dus.


dit kan helaas niet met rust worden opgelost en ik kom neit in aanmerking voor een operatie ofzo


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:45 schreef Dargull het volgende:
"linkse kutrakkers" "half communisten"

Wat hebben wij jou ooit misdaan om op die manier aangesproken te worden?

Ik maak jullie toch ook niet uit voor allerlij dingen. Als links zo fout zit ga de discussie dan maar is aan en bewijs ons ongelijk maar...


Je moet wel respect voor elkaar hebben ja, maar toch zie ik jullie het liefst in de oppossitie zitten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:48 schreef attila_de_hun het volgende:
ervaring. het was nooit goed.wanhopig werd je ervan.

daar zit ik dus ook al een tijdje in.
Vandaar dat ik pleit (damn ik lijk zelf wel een politicus) voor een tolleranteer arbeidsmarkt.
Makkelijkere bazen, minder uitkeringstrekkers, bloeiende economie (ff kort door de bocht)


bla...bla...bla...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:43 schreef Lady Rose het volgende:
ja dat lijkt me ook. Maar dan heb je weer het probleem dat de arbeidsmarkt je niet wilt als je niet die papiertjes hebt * en omscholing is duur.


* dit is natuurlijk zwaar gestigmatiseerd, maar u begrijpt mijn punt.



heheh papiertjes zat. Ik heb meer het probleem dat ik te hoog geschoold ben voor licht administratief werk.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-01-2003 17:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:50 schreef Lady Rose het volgende:
daar zit ik dus ook al een tijdje in.
Vandaar dat ik pleit (damn ik lijk zelf wel een politicus) voor een tolleranteer arbeidsmarkt.
Makkelijkere bazen, minder uitkeringstrekkers, bloeiende economie (ff kort door de bocht)


stem VVD


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:49 schreef helmet het volgende:
DAt is een kwestie van de overheid (CWI) overtuigen van het feit dat je die omscholing nodig hebt om volwaardig aan de maatschappij deel te kunnen nemen.

Het zal de overheid aan zijn kont roesten. Ik heb geen werk, wil dolgraag werken. Er is een leraren tekort dus stel ik voor om me te laten omscholen. 2 vliegen in 1 klap, iedereen blij. Maar nee, dat kan zomaar niet. Ik moet toch eerst zeker een jaar een uitkering hebben hoor. Dus dan zit er echt nix anders op dan van de week toch maar een steuntrekker te gaan worden.


bla...bla...bla...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:51 schreef Bintmeister het volgende:
heheh papiertjes zat. Ik heb meer het probleem dat ik te hoog geschoold ben voor licht administratief werk.


dat is ook weer zo een "bazenprobleem". Als jij zegt dat je genoegen neemt met het standaard salaris kun je wat mij betreft hersenchirurg zijn. Gewoon nemen die baan (en ik ben nog wel een linkse rode rakker)


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 17:55 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Oh en even over het feit dat links slecht is voor de economie onzin, dit land is opgebouwd door links samen met de christen democraten.

Pak je geschiedenisnoek er maar bij en ontdek dat nederland naar de oorlog is opgebouwd door de SDAP (nu PvdA) en de KVP (een van de CDA voorlopers). Drees en Lieftinck, met wetten als de AOW en de AWW is dit land van de grond gekomen het nederland waar jullie allemaal in wonen is op gebouwd door Links en de Christendemocraten, een coalitie die nu weer een optie is idd.

Nee rechts roept wel zo hard dat ze beter voor de economie zijn maar dat valt nog alleszins te bezien.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tijden veranderen, zo ook wat voor een regering we nodig hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 17:57 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:56 schreef Misanthrope het volgende:
Tijden veranderen, zo ook wat voor een regering we nodig hebben.


Tiden veranderen zeker ja, blijkbaar, toen hadden we niks maar kon alles...

Nu hebben we alles maar als ik de VVD moet geloven kan er niks meer...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:58 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:56 schreef Misanthrope het volgende:
Tijden veranderen, zo ook wat voor een regering we nodig hebben.


Voor iemand die nog niet mag stemmen heb je wel erg uitgesproken meningen. Hoe lang intresseer je je al voor politiek?


bla...bla...bla...


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:59 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Nederland heeft een enorme staatsschuld die moet weggewerkt worden, Dat doe je niet door in wandelpaden te investeren, ik stem liever rechts en dat ik iets meer van mn studiegeld zelf moet betalen dan dat ik links stem en en ik minder moet betalen maar dat de staat bankroet gaat.


Nabua Vonveilla


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2003 18:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:59 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Nederland heeft een enorme staatsschuld die moet weggewerkt worden, Dat doe je niet door in wandelpaden te investeren, ik stem liever rechts en dat ik iets meer van mn studiegeld zelf moet betalen dan dat ik links stem en en ik minder moet betalen maar dat de staat bankroet gaat.
Goh, wat "sociaal" van je, hehehe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-01-2003 18:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:59 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Nederland heeft een enorme staatsschuld die moet weggewerkt worden, Dat doe je niet door in wandelpaden te investeren, ik stem liever rechts en dat ik iets meer van mn studiegeld zelf moet betalen dan dat ik links stem en en ik minder moet betalen maar dat de staat bankroet gaat.
Elk land heeft een staats schuld.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 18:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:58 schreef Lady Rose het volgende:
Voor iemand die nog niet mag stemmen heb je wel erg uitgesproken meningen. Hoe lang intresseer je je al voor politiek?
Een paar jaartjes, maar ik hoop toch nog wat praktijk ervaring op te doen, in plaats van alleen af te kunnen gaan op wat ik hoor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 18:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:59 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Nederland heeft een enorme staatsschuld die moet weggewerkt worden, Dat doe je niet door in wandelpaden te investeren, ik stem liever rechts en dat ik iets meer van mn studiegeld zelf moet betalen dan dat ik links stem en en ik minder moet betalen maar dat de staat bankroet gaat.


ja 150 miljard euro ongeveer, en nee, wat een onzin denk je serieus dat het aflossen van 1 miljard per jaar een invloed heeft op de rente? een druppel op de gloeiende plaat...

En trouwens nederland heeft helemaal niet zoveel staatsschuld in verhouding tot andere europese landen.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 18:04 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 18:01 schreef wladimir het volgende:
Elk land heeft een staats schuld.


Daarom gaat het ook slechter met de economie de schulden worden TE groot,


Nabua Vonveilla


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen