IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Websites Maken nr 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-01-2004 7:43 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 januari 2004 1:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
Als iedereen in de goede taal html't waren er ook geen problemen...helaas is er zoiets als Microsoft-slang ontstaan...dus eigenlijk ben je gewoon een neger...


HTML is al een taaltje...
Het probleem zet hem meer in de dialexten (ik herken wel/geen iframe tag etc) en de browser attributen. Dat laatste is alleen maar logisch. Het zijn immers ook andere browsers

(oftewel, als je geen zin hebt je met meer dan IE bezig te houden, blijft daar af! ...( moet je natuurlijk alleen wel weten wat dat allemaal is enzo ))


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2004 10:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 januari 2004 7:30 schreef ' ' het volgende:
Standaard = dat wat het meest gebruikt wordt.

En niet: dat wat 3 ons linux-nerds vinden dat de standaard is.


Hehehe... je hebt de bel horen luiden, maar je hebt geen flauw idee waar die klepel hangt...

Standaard = wat door het W3C-consortium is vastgelegd als zijnde standaard, waar browser-ontwikkelaars (en website-ontwikkelaars eigenlijk ook) zich aan dienen te houden

Dat M$ erin slaagt om zijn rotzooi in iedereens maag te splitsen, wil nog niet gelijk zeggen dat M$ maar gelijk de standaarden mag gaan bepalen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-01-2004 10:44]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2004 13:32 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 januari 2004 10:41 schreef altx het volgende:
Hehehe... je hebt de bel horen luiden, maar je hebt geen flauw idee waar die klepel hangt...


As usual

quote:
Standaard = wat door het W3C-consortium is vastgelegd als zijnde standaard, waar browser-ontwikkelaars (en website-ontwikkelaars eigenlijk ook) zich aan dienen te houden

Dat M$ erin slaagt om zijn rotzooi in iedereens maag te splitsen, wil nog niet gelijk zeggen dat M$ maar gelijk de standaarden mag gaan bepalen...


Ik wil daar graag iets aan toevoegen.

M$ is natuurlijk het softwarehuis met verreweg het grootste budget, op alle gebieden. De grootste "denktank", het grootste ontwikkelteam (alleen aan testen zouden ze wat meer geld mogen besteden.. )

Hierdoor kunnen zij door het W3C gestandaardiseerde fucntionaliteit het snelst in hun browser stoppen. De ondersteuning in MSIE van bijv. CSS2 is nog steeds ongeƫvenaard.

Door de grote "denktank", kunnen zij waarschijnlijk ook de meeste voorstellen indienen bij het W3C dus zullen er ook veel van hun voorstellen gestandaardiseerd worden.

Zouden andere softwarehuizen indien zij meer tijd zouden hebben niet met grotendeels dezelfde voorstellen komen?

Aan de andere kant vind MS het W3C waarschijnlijk niet snel genoeg reageren (het W3C gaat i.t.t. M$ niet over 1 nacht ijs..) Hierdoor heeft IE fijn zijn eigen Javascript DOM i.p.v. die van het W3C in zijn browser gestopt. Ook wordt voor JAVA standaard de M$ Virtual Machine i.p.v. die van Sun meegeleverd.

Ik vermoed dat ze dat gedaan hebben, vooruitlopend op een standaardisering van bepaalde functionaliteit door het W3C. Niet netjes natuurlijk, maar M$ zal er alles aan doen zijn voorsprong in browserland te behouden.

Ook op MS Developers Network kan je zien dat veel "patenten" in de browser nog gestandaardiseerd moeten worden, maar FUCK, die gasten ontwikkelen zo ziekelijk veel nieuwe functionaliteit!! Dat kan ook het W3C niet bijbenen.. De concurentie dus al helemaal niet..

Nu vind ik MSIE alleen op het gebied van CSS2 en Javascript "ondersteuning" erg prettig, op alle andere gebieden is het een enorme kutbrowser. Geef mij dan maar Mozilla Firebird, Opera of Netscape.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 13:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 januari 2004 13:32 schreef Snaack het volgende:
Ook wordt voor JAVA standaard de M$ Virtual Machine i.p.v. die van Sun meegeleverd.



Dat had ook nog een juridische achtergrond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2004 13:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 januari 2004 13:34 schreef Chelman het volgende:
Dat had ook nog een juridische achtergrond.


Dat is me even ontgaan


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 22-01-2004 14:03 by Zagga Profiel van Zaggahttp://www.midian.nl

Compleet geschreven door een vriend van me en dagelijks onderhouden door onderandere mijzelf! (hoewel ik lang niet het meest doe, alleen het metalnieuws en reviews)

Dagelijks opvallende nieuwsberichten, en ook wel eens aandacht voor Metalbandtips, CD-reviews en Metal Nieuws. Gaat allen kijken op:

http://www.midian.nl


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 14:05 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

@Zagga: Leuke lay-out, maar niet erg overzichtelijk en een beetje "pixelig" naar mijn gevoel...mijn stukje werk (waar ik alweer bezig voor ben, WEER een nieuwe lay-out:

http://www.welcometothemachine.nl


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 14:46 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 22 januari 2004 7:30 schreef ' ' het volgende:
Standaard = dat wat het meest gebruikt wordt.



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2004 17:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 januari 2004 13:32 schreef Snaack het volgende:
As usual



Ik wil daar graag iets aan toevoegen.

M$ is natuurlijk het softwarehuis met verreweg het grootste budget, op alle gebieden. De grootste "denktank", het grootste ontwikkelteam (alleen aan testen zouden ze wat meer geld mogen besteden.. )

Hierdoor kunnen zij door het W3C gestandaardiseerde fucntionaliteit het snelst in hun browser stoppen. De ondersteuning in MSIE van bijv. CSS2 is nog steeds ongeƫvenaard.

Door de grote "denktank", kunnen zij waarschijnlijk ook de meeste voorstellen indienen bij het W3C dus zullen er ook veel van hun voorstellen gestandaardiseerd worden.

Zouden andere softwarehuizen indien zij meer tijd zouden hebben niet met grotendeels dezelfde voorstellen komen?

Aan de andere kant vind MS het W3C waarschijnlijk niet snel genoeg reageren (het W3C gaat i.t.t. M$ niet over 1 nacht ijs..) Hierdoor heeft IE fijn zijn eigen Javascript DOM i.p.v. die van het W3C in zijn browser gestopt. Ook wordt voor JAVA standaard de M$ Virtual Machine i.p.v. die van Sun meegeleverd.

Ik vermoed dat ze dat gedaan hebben, vooruitlopend op een standaardisering van bepaalde functionaliteit door het W3C. Niet netjes natuurlijk, maar M$ zal er alles aan doen zijn voorsprong in browserland te behouden.

Ook op MS Developers Network kan je zien dat veel "patenten" in de browser nog gestandaardiseerd moeten worden, maar FUCK, die gasten ontwikkelen zo ziekelijk veel nieuwe functionaliteit!! Dat kan ook het W3C niet bijbenen.. De concurentie dus al helemaal niet..

Nu vind ik MSIE alleen op het gebied van CSS2 en Javascript "ondersteuning" erg prettig, op alle andere gebieden is het een enorme kutbrowser. Geef mij dan maar Mozilla Firebird, Opera of Netscape.


Wow! Ik vind het een verademing om eens een reply te lezen van iemand die wel verstand van zaken heeft! @Snaack


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 22-01-2004 21:25 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

weet iemand misschien waar je gratis ergens je site kunt neerpoten zonder overal reclame tussen te krijgen, af en toe een pop up vind ik niet zo erg maar gewoon zonder reclame. alvast bedankt


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-01-2004 21:33 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 januari 2004 21:25 schreef Slave to Darkness het volgende:
weet iemand misschien waar je gratis ergens je site kunt neerpoten zonder overal reclame tussen te krijgen, af en toe een pop up vind ik niet zo erg maar gewoon zonder reclame. alvast bedankt

hoogstwaarschijnlijk op de webruimte van je eigen ISP


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 22-01-2004 21:42 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

vast weer een zeer debiele vraag maar wat bedoel je met isp?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 21:42 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Internet Service Provider.

Waar je je i-net van "krijgt"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 21:44 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

*zucht*


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 22-01-2004 21:45 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 22 januari 2004 21:25 schreef Slave to Darkness het volgende:
weet iemand misschien waar je gratis ergens je site kunt neerpoten zonder overal reclame tussen te krijgen, af en toe een pop up vind ik niet zo erg maar gewoon zonder reclame. alvast bedankt


Web1000.com


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-01-2004 21:46 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Voor metal sites: www.metalprovider.com


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 22-01-2004 21:47 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

ok bedankt,
nja ik heb dus zonnet maar op die site kan ik eigelijk uberhaupt niets vinden over een eigen website maken(ook niet betaald dus)


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 21:58 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 22 januari 2004 21:47 schreef Slave to Darkness het volgende:
ok bedankt,
nja ik heb dus zonnet maar op die site kan ik eigelijk uberhaupt niets vinden over een eigen website maken(ook niet betaald dus)
Kijk nog maar eens dan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 22-01-2004 21:59 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

heb je dan misschien een link ofzo want ik kan et dus niet vinden


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 22:16 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Moeilijk te vinden inderdaad die help daar...

pfff...vooruit...hier :

http://zonnet.nl/helpdesk/new/


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 22-01-2004 22:58 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

wat je ook iets verder kan helpen zijn sites zoals: http://www.handleidinghtml.nl/html/introductie/introductie01.html en http://home.12move.nl/~sh365555/htmlcursus_index.html
Daarin wordt uitgelegd hoe je teksten en afbeeldingen invoegd in een *.htm pagina.
Via google vind je veel linkjes die je verder kunnen helpen om websites te maken.
Ik ben zelf ook nog maar zo'n 3 maanden bezig HTML te leren.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2004 23:00]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 23:07 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Nou...heb je het nu wel kunnen vinden?

die handleiding html heb ik ook alles mee geleerd zo'n twee jaar geleden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2004 23:38 by Snaack Profiel van Snaack

Een van de beste sites als je begint:

W3 schools

de naam zegt genoeg online tutorials, toetsen om je kennis te meten etc..


' '
Usericon van ' '
Posted 23-01-2004 3:48 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 22 januari 2004 10:41 schreef altx het volgende:
Hehehe... je hebt de bel horen luiden, maar je hebt geen flauw idee waar die klepel hangt...

Standaard = wat door het W3C-consortium is vastgelegd als zijnde standaard, waar browser-ontwikkelaars (en website-ontwikkelaars eigenlijk ook) zich aan dienen te houden.


Lekker optimistische instelling. "waar iedereen zich aan dient te houden". Ook lekker conservatief natuurlijk.

Dus jij vind dat in plaats van dat een handjevol Linux nerds even die 4 homofiele browsers van ze aanpast zodat ze iets flexibeler HTML kunnen interpreteren, 50 miljoen mensen die webpagina's maken allemaal maar alle WC3 regeltjes moeten toepassen op hun websites?

Ga toch fietsen man...

Programmeurs en Software ontwikkelaars zijn er om klanten te helpen, normale mensen dus. HTML is een taal die iedere 'normale' mens tegenwoordig kan en wil gebruiken dus moet die simpel blijven. Dat ge-ouwehoer van je met je WC3-consortium crap-talk hou je maar voor je. Ga toch Linux-Drivers in Assembly schrijven man ...

Ik wacht nog steeds met smart op de dag dat Microsoft de regel "als je Linux draait: pleeg zelfmoord" doorvoert in het WC3-consortium...

[Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 23-01-2004 3:58]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2004 14:03 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ga toch happen omdat ik je zo'n domme klootzak vind, Claw/ JFrost/ ''

Ik vind het erg dapper van je om AltX aan te vallen terwijl je niet eens op mijn post ingaat, die als aanvulling op zijn post bedoeld was. Kinderachtig homootje..

quote:
Op 23 januari 2004 3:48 blaatte ' ' kansloos o.a. het volgende:
Dus jij vind dat in plaats van dat een handjevol Linux nerds even die 4 homofiele browsers van ze aanpast zodat ze iets flexibeler HTML kunnen interpreteren, 50 miljoen mensen die webpagina's maken allemaal maar alle WC3 regeltjes moeten toepassen op hun websites?


Het is ook zo moeilijk om eerst te lezen voordat je iets post.. Ik zou zeggen: lees eerst eens wat het W3C is en wat zij doet, Heaumeau, voordat je je grote domme bek opentrekt..

Hier bijvoorbeeld: W3C consortium

Niet dat je op mijn nerd-link gaat klikken, maar goed.. Jij als IT-student (...) zou toch moeten weten dat standaarden onmisbaar zijn bij de ontwikkeling van software (de industrie in het algemeen zelfs.. ELK product heeft een standaard..)


Ik heb geen behoefte verder te happen

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-01-2004 14:04]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen