IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Websites Maken nr 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 15-07-2004 10:22 by Airwolf Profiel van Airwolf

de website van SoulreaveR is online! (met dank aan Schaep voor de handleiding )

helaas valt de laag van de inhoud bij sommige computers over het menu heen

ik werk met Dreamweaver MX. moet ik de lagen dan in een tabel proppen of zo

www.soulreaver.wingsofdeath.nu


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-07-2004 12:14 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 juni 2004 13:26 schreef Schaep het volgende:
Vandaag inleveren: http://145.37.208.80/cmv/172284/

Let niet op de taalfouten.


6,5


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-07-2004 12:48 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 16 juli 2004 12:14 schreef Schaep het volgende:
6,5


goed gedaan!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-07-2004 14:07 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 juli 2004 10:22 schreef Airwolf het volgende:
de website van SoulreaveR is online! (met dank aan Schaep voor de handleiding )

helaas valt de laag van de inhoud bij sommige computers over het menu heen

ik werk met Dreamweaver MX. moet ik de lagen dan in een tabel proppen of zo

www.soulreaver.wingsofdeath.nu


Ziet er goed uit!

In Opera werkt het menu ook wat minder makkelijk en zo, maar mijn website klopt ook niet in Opera.

Verder heb ik hier nergens last van en heb ik eigenlijk ook geen idee hoe je dat probleem kan verhelpen.

quote:
Op 16 juli 2004 12:48 schreef Morgil het volgende:
goed gedaan!




scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-07-2004 23:19 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 16 juli 2004 14:07 schreef Schaep het volgende:
Ziet er goed uit!
In Opera werkt het menu ook wat minder makkelijk en zo, maar mijn website klopt ook niet in Opera.
Verder heb ik hier nergens last van en heb ik eigenlijk ook geen idee hoe je dat probleem kan verhelpen.


In Opera en Mozilla ziet de site er best goed uit.
Ik werk zelf gewoon met notepad en werk aan de sites van mijn bands.
Dat is bij de verschillende browsers soms erg lastig aangezien ze niet altijd op de zelfde manier met tables en javascripts omgaan.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2004 12:24 by spectre Profiel van spectre

als ik met de muis over links ga dan opent er 1 of ander irritant geluid... schrik me dood man


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 8:56 by Morgil Profiel van Morgil

Ik hoop dat hier mensen zitten met wat Flash kennis. Ik werk met flash MX trouwens.
Ik heb een button, die een movieclip afspeelt als je er op duwt. Nu wil ik dus dat ie aan het einde van de movieclip naar scene 2 gaat, maar dat krijg ik niet voor elkaar. OF hij speelt de movieclip af, OF hij gaat naar scene 2, maar nooit allebei. Help!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 10:02 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 augustus 2004 8:56 schreef Morgil het volgende:
Ik hoop dat hier mensen zitten met wat Flash kennis. Ik werk met flash MX trouwens.
Ik heb een button, die een movieclip afspeelt als je er op duwt. Nu wil ik dus dat ie aan het einde van de movieclip naar scene 2 gaat, maar dat krijg ik niet voor elkaar. OF hij speelt de movieclip af, OF hij gaat naar scene 2, maar nooit allebei. Help!

Kun je de actie niet gewoon in de laatse frame van je movieclip zetten? In de trend van gotoAndPlay("scene 2",1);


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:18 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:02 schreef FireFox het volgende:
Kun je de actie niet gewoon in de laatse frame van je movieclip zetten? In de trend van gotoAndPlay("scene 2",1);


Werkt niet, dan speelt ie steeds opnieuw het filmpje af? En als ik er een stop(); achter zet, begint ie weer gewoon bij scene 1, frame 1.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2004 10:19 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2004 10:18 schreef Morgil het volgende:
Werkt niet, dan speelt ie steeds opnieuw het filmpje af? En als ik er een stop(); achter zet, begint ie weer gewoon bij scene 1, frame 1.
stop();
_root.gotoAndPlay("scene 2",1);

?

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-08-2004 10:19]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:21 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:19 schreef helmet het volgende:
stop();
_root.gotoAndPlay("scene 2",1);

?


Nee.. de clip speelt wel af, maar gaat niet naar de volgende scene aan het einde. Hij blijft gewoon bij het laatste frame hangen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2004 10:25 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2004 10:21 schreef Morgil het volgende:
Nee.. de clip speelt wel af, maar gaat niet naar de volgende scene aan het einde. Hij blijft gewoon bij het laatste frame hangen.
Ja, maar dat bedoel ik.. dat moet dan toch in de laatste frame van die movieclip? Zodat ie stopt met afspelen van de movieclip en vervolgens de hele flash naar scene 2 (of wat voor een label dan ook) stuurt?


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 10:25 by FireFox Profiel van FireFox

Je "scene 2" heet ook echt scene 2 toch? (of heb je hem een andere naam gegeven?)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:26 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:25 schreef helmet het volgende:
Ja, maar dat bedoel ik.. dat moet dan toch in de laatste frame van die movieclip? Zodat ie stopt met afspelen van de movieclip en vervolgens de hele flash naar scene 2 (of wat voor een label dan ook) stuurt?


Hij speelt hem dus wel af en stopt met afspelen, maar stuurt hem niet naar scene 2.

En ja, de scene heet gewoon scene 2.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 10:27 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 augustus 2004 10:26 schreef Morgil het volgende:
Hij speelt hem dus wel af en stopt met afspelen, maar stuurt hem niet naar scene 2.

En ja, de scene heet gewoon scene 2.

Hmmm ik herinner me plots dat flash case sensative was.... maak er even "Scene 2" van...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:28 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:27 schreef FireFox het volgende:
Hmmm ik herinner me plots dat flash case sensative was.... maak er even "Scene 2" van...


tried that..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-08-2004 10:28 by bazzio Profiel van bazzio

Hehe, nooit gedacht dat ik ook nog hulp zou moeten hebben. Maar ik ben bezig met een gecombineerde flash/html site in frames. nu wil ik dat flash movie-1 in frame-1 wacht met spelen totdat flash movie-2 in frame-2 is ingeladen. nu ben ik aan het kloten met if frameloaded.. maar de 2 praten niet met elkaar. Verwijzing met javascript:parent.movieid.movie werkt niet.

Oftewel hellup.


Bazzio Attacks!!!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:29 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:28 schreef bazzio het volgende:
Hehe, nooit gedacht dat ik ook nog hulp zou moeten hebben. Maar ik ben bezig met een gecombineerde flash/html site in frames. nu wil ik dat flash movie-1 in frame-1 wacht met spelen totdat flash movie-2 in frame-2 is ingeladen. nu ben ik aan het kloten met if frameloaded.. maar de 2 praten niet met elkaar. Verwijzing met javascript:parent.movieid.movie werkt niet.

Oftewel hellup.


uh uh.. ik was eerst!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 10:31 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 augustus 2004 10:28 schreef Morgil het volgende:
tried that..

Vaag hier werkt dat gewoon...
Gewoon gotoAndPlay("Scene 2",1); plaatsen in de laatste frame van je movieclip.

sorry foutje (uit mn hoofd vandaar)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 23-08-2004 10:32]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2004 10:34 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2004 10:28 schreef bazzio het volgende:
Hehe, nooit gedacht dat ik ook nog hulp zou moeten hebben. Maar ik ben bezig met een gecombineerde flash/html site in frames. nu wil ik dat flash movie-1 in frame-1 wacht met spelen totdat flash movie-2 in frame-2 is ingeladen. nu ben ik aan het kloten met if frameloaded.. maar de 2 praten niet met elkaar. Verwijzing met javascript:parent.movieid.movie werkt niet.

Oftewel hellup.
Eens denken, zo zou ik 't doen:

In frame 1 een javascript functie startMovie() maken die zorgt dat de movie in dat frame begint te spelen. In frame 2 een functie endMovie() maken die in frame 1 startMovie aanroept (window.parent.frame1.startMovie(); ofzo?).

Vervolgens kun je vanuit de flash in movie 2 als allerlaatste actie getUrl("javascript:endMovie();" aanroepen om de boel in werking te zetten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:36 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:31 schreef FireFox het volgende:
Vaag hier werkt dat gewoon...
Gewoon gotoAndPlay("Scene 2",1); plaatsen in de laatste frame van je movieclip.

sorry foutje (uit mn hoofd vandaar)


vervelend zeg! Hier werkt dat niet.. dan speelt ie steeds opnieuw de movieclip af.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-08-2004 10:37 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 23 augustus 2004 10:34 schreef helmet het volgende:
Eens denken, zo zou ik 't doen:

In frame 1 een javascript functie startMovie() maken die zorgt dat de movie in dat frame begint te spelen. In frame 2 een functie endMovie() maken die in frame 1 startMovie aanroept (window.parent.frame1.startMovie(); ofzo?).

Vervolgens kun je vanuit de flash in movie 2 als allerlaatste actie getUrl("javascript:endMovie();" aanroepen om de boel in werking te zetten.


Hmmz ja idd, dat zou moeten werken.

@Morgil, heb je nextSceneAndPlay(); al geprobeerd?


Bazzio Attacks!!!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-08-2004 10:40 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 23 augustus 2004 10:37 schreef bazzio het volgende:
Hmmz ja idd, dat zou moeten werken.

@Morgil, heb je nextSceneAndPlay(); al geprobeerd?



ja.. werkt dus ook niet. echt vreemd!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2004 10:55 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2004 10:40 schreef Morgil het volgende:
ja.. werkt dus ook niet. echt vreemd!
Je zou bijna zeggen dat er iets raars is met je scene en dat het probleem niet bij die movieclip zit.

Heb je al eens trace("Blaat"); neergezet voor of in plaats van die gotoAndPlay om te zien of 't wel goed uitgevoerd wordt?

En eventueel ook een trace("Debug"); aan 't begin van scene twee als allereerste actionscript.


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 10:57 by FireFox Profiel van FireFox

Dit gaat me teveel tijd kosten, ik heb gepoogd je een werkende versie toe te sturen van de constructie die jij maakt in flash, maar het lukt niet. Ik wil het eventueel wel ff mailen...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen