IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-03-2003 11:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tjah, als ik er ooit een tegen kom in m'n woonomgeving groet ik hem/haar altijd automatisch. Vreemd.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-03-2003 11:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 11:00 schreef Zenial het volgende:
Hehe... Ik heb vaak gezien dat als twee metalheads elkaar zien lopen, terwijl ze elkaar niet kennen, dat hun gedrag dan een beetje lijkt op twee honden die elkaar tegenkomen. Ze merken elkaar meteen op, kijken een beetje nieuwsgierig, proberen vaak te zien wat voor bandshirt de ander aan heeft. Hahaha ze gaan nog net niet aan elkaars kont ruiken maar soms scheelt het niet veel

Tja, je hebt dan misschien zo iets van: "Tiens, niet alleen, ..als hij/zij grimmig blijft kijken, dan ik ook "

Alhoewel dat ik bij een mooie 'zij'toch een wat vriendelijker gezicht ga opzetten


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-03-2003 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wat Grindcore stelt, is wel gedeeltelijk waar: Het lijkt geaccepteerder geworden om een muzieksmaak te hebben die breder is dan metal alleen.

Toch geldt voor veel lieden die pretenderen breed georiënteerd te zijn, dat ze bepaalde invloeden hardnekkig menen te moeten weren uit de metal (denk bijvoorbeeld aan gothic en/of nu-metal).

M.a.w.: een brede muzikale voorkeur is geaccepteerd, maar als het om metal gaat, is een groot percentage erg conservatief.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-03-2003 13:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat is toch goed. Metal is kunst, daar moet je geen rotzooi gelijk rap gaan ingooien. Klassiek, folk, en zelfs Country en western, OK, maar GEEN rap.

On topic: Ik denk dat er geen keuze is om meer te accepteren, er zijn nu zoveel verschillende metal-stijlen, dat als je alleen mensen accepteert die naar exact dezelfde stijl luisteren de metal wereld uiteenvalt.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 14:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Waarom zouden we ook nog elkaar gaan haten en vervelend doen, als de zgn. "normale" mensen dit al doen.
Laten we op z'n minst een beetje relaxt doen tegen elkaar.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 14:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm ik krijg eigenlijk best vaak ruzie met metalheads, de weinige keren dat ik ook op de vuist ging waren eigenlijk alleen metalheads (middelbare school ff niet meegeteld)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-03-2003 14:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:24 schreef FireFox het volgende:
hmm ik krijg eigenlijk best vaak ruzie met metalheads, de weinige keren dat ik ook op de vuist ging waren eigenlijk alleen metalheads (middelbare school ff niet meegeteld)


Dan is dat toch meteen uitgepraat


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 14:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:39 schreef Gunman het volgende:
Dan is dat toch meteen uitgepraat

ja das waar


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-03-2003 14:45 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.

Skinheads skinheads ruling with an iron hand!
LOL van die twee honden. Moet dan eens die metal bikers bekijken hèhè.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 14:50 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mijn ervaring is juist dat MetalHeads voor elkaar opkomen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 14:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.

grrrrrrrrrr











[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 14-03-2003 14:51]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-03-2003 14:55 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:50 schreef Leviathanica het volgende:
Mijn ervaring is juist dat MetalHeads voor elkaar opkomen.


weze dit dan een les zijnde voor ons allen!!


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 14:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:50 schreef Leviathanica het volgende:
Mijn ervaring is juist dat MetalHeads voor elkaar opkomen.



quote:
FireFox schreef het volgende:
hmm ik krijg eigenlijk best vaak ruzie met metalheads



Lekker tegenstrijdig


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 14:56 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 maart 2003 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.


Tsss...Waar slaat dat nou weer op!

Het gaat er toch om dat je van Metal houdt!
En stel dat je haar gewoon niet wil groeien, of dat je teveel krullen hebt om het te laten groeien, of je vindt kort haar gewoon leuker, dan kan je echt nog wel oprecht van Metal houden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2003 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou wat accepteren we elkaar weer lekker ..

Alleen als we dezelfde 'echte' metal luisteren en dezelfde haar ende klederdracht hebben.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-03-2003 14:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 maart 2003 13:41 schreef campske666 het volgende:
Dat is toch goed. Metal is kunst, daar moet je geen rotzooi gelijk rap gaan ingooien. Klassiek, folk, en zelfs Country en western, OK, maar GEEN rap.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben absoluut tegenstander van nu-metal mallcore, maar in een band als Clawfinger zie ik dan wel weer een acceptabele invoering van rap binnen de metal. Het is wel degelijk mogelijk dus, als je het mij vraagt.

quote:
dat als je alleen mensen accepteert die naar exact dezelfde stijl luisteren de metal wereld uiteenvalt.
Toch lijken er een aantal mensen te zijn die dat wel doen. Jammer, maar waar.


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 14:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:56 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Lekker tegenstrijdig

Ik kleed me niet altijd even metal, dus misschien hebben ze moeite me als metalhead te herkennen ofzo


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 14:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:57 schreef FireFox het volgende:
Ik kleed me niet altijd even metal, dus misschien hebben ze moeite me als metalhead te herkennen ofzo


O...dus jij loopt in ultra-strakke-broeken-waar-je-noten-pijn-van-doen en in merkshirtjes


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-03-2003 15:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:56 schreef Leviathanica het volgende:
Tsss...Waar slaat dat nou weer op!

Het gaat er toch om dat je van Metal houdt!
En stel dat je haar gewoon niet wil groeien, of dat je teveel krullen hebt om het te laten groeien, of je vindt kort haar gewoon leuker, dan kan je echt nog wel oprecht van Metal houden.


Take it easy on Grijskapje. Hij is eigenlijk wel , de deugniet.


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 15:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:59 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
O...dus jij loopt in ultra-strakke-broeken-waar-je-noten-pijn-van-doen

dat was vroeger toch echt in hoor (thrash metal, gympen eronder en leren motorjack)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-03-2003 15:01 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:59 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
O...dus jij loopt in ultra-strakke-broeken-waar-je-noten-pijn-van-doen en in merkshirtjes

...waar haar op staat


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 15:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:56 schreef Leviathanica het volgende:

En stel dat je haar gewoon niet wil groeien, of dat je teveel krullen hebt om het te laten groeien.


dat van die krullen is bullsh*t, ik heb een hele kop vol krullen en ik laat het ook gewoon groeien en dat werkt best goed (alleen je staart wordt dan krullerig enzo )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 15:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 15:01 schreef FireFox het volgende:
dat was vroeger toch echt in hoor (thrash metal, gympen eronder en leren motorjack)


Dude...ik loop zelf ook in strakke broeken, ik had het meer over die hoogwaterdingen met opgerolde broekspijpjes enzo


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 15:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 15:03 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Dude...ik loop zelf ook in strakke broeken, ik had het meer over die hoogwaterdingen met opgerolde broekspijpjes enzo

ik heb wel eens een broek met opgerolde pijpen maar niet zo'n hoge dat staat niet, overig heb ik alleen een beetje schijt aan elke dag t zelfde aan, dus ik draag gewoon wat ik mooi vind en maak me niet zo druk of het wel metal is (draag alleen wel relatief veel bandshirts das altijd makkelijk kleding kopen )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-03-2003 15:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 15:02 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
dat van die krullen is bullsh*t, ik heb een hele kop vol krullen en ik laat het ook gewoon groeien en dat werkt best goed (alleen je staart wordt dan krullerig enzo )


Dat is wel waar, maar voordat je haar lang is loop je 4 jaar rond gelijk een idioot.
Als mijn haar langer wordt dan 5 cm ofzo is het al net een ontplofte matras. K heb echt geen zin om zo jaren aan een stuk rond te lopen. Daarom heb ik voor metal kapsel nummer twee gekozen: de wekelijkse tondeuze. Prakisch én troe.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen