IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : volkert 18 jaar Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 14:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 13:10 schreef Sporty Voleg het volgende:
Elk geval van politieke moord is dus hetzelfde?



Waar heb ik dat gezegd

quote:
Bovendien denk ik dat de nabestaanden van bijvoorbeeld een op brute wijze van het leven beroofde tweeling van een jaar of vijf er schijt aan heeft als bijvoorbeeld een Janmaat (ja een rechts voorbeeld, lullig van me) om zeep zou worden geholpen.


Dus? De nabestaanden van Janmaat dan (de man is overigens al weer enige jaren geleden aan een hartstilstand overleden..) vinden het vast net zo 'kut' dat hun Janmaat vermoord is als de ouders van de op brute wijze afgeslachtte tweeling het 'kut' vinden dat hun tweeling vermoord is. Dit is dus de 'nabestaanden schade'.

Een 'gewone' moord heeft geen (amper) maatschappelijke consequenties. Een politieke moord daarentegen wel, ookal is die schade natuurlijk zeer moeilijk te bepalen/ meten.

Daarom wordt een pleger van een politieke moord zwaarder gestraft als een pleger van een 'gewone' moord OMDAT DIE EERSTE MEER SCHADE VEROORZAAKT HEEFT

quote:
*knip*
Ik kan niet voor de nabestaanden van de respectievelijke voorbeelden bepalen voor wie de gevolgen zwaarder wegen.


Euhm

Zie boven

EDIT -- Je kan het Oud Neerlandsch Taelgebruyck overdrijven

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-04-2003 14:46]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik vind dat gerechtigheid met deze uitspraak goed is aangedaan. Een mensenleven is een mensenleven..

En voor alle mensen die doodstraf en ophangen en neerschieten roepen, neem een voorbeeld aan "de vrienden van Pim Fortuyn" en reageer je frustraties af door een onschuldige vrouw als hoer te bestempelen en bespugen omdat ze de vrouw van v.d. Graaf is...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 15:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als je dat zo erg vind moet je nog maar eens de verslagen van de linkse reactie (vandalisme, rellen) op een vredige nvu betogin lezen laatst in apeldoorn? dus dat is wel normaal?


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:36 schreef Phriar het volgende:
Ik vind dat gerechtigheid met deze uitspraak goed is aangedaan. Een mensenleven is een mensenleven..

En voor alle mensen die doodstraf en ophangen en neerschieten roepen, neem een voorbeeld aan "de vrienden van Pim Fortuyn" en reageer je frustraties af door een onschuldige vrouw als hoer te bestempelen en bespugen omdat ze de vrouw van v.d. Graaf is...




De uitspraak is niet gerechtigheid, zoals al eerder gezegd is, dit is een politieke moord een aanslag op democratie! Daarom moet die gast voor de rest van z'n leven hangen, denk daar maar eens over na


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik zie niet in wat dit daar mee te maken heeft, of wat dit het schandalige gedrag van die stupide Fortuynisten goed praat.

De nvu heb ik weinig mee te maken gehad en dat wil ik met alle liefde zo houden.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 15:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2003 15:40 schreef Phriar het volgende:
Ik zie niet in wat dit daar mee te maken heeft, of wat dit het schandalige gedrag van die stupide Fortuynisten goed praat.

De nvu heb ik weinig mee te maken gehad en dat wil ik met alle liefde zo houden.


ik heb het niet over de letterlijke partij maar het fenomeen links/rechts, iedereen zeikt op elkaar en allebei zijn ze net zo fout dus om daarover te gaan zeiken is een bodemloze put vullen met water...

nvu houdt rustige demonstratie en anti demonstratie breekt half apeldoorn af voordat het uberhaupt begonnen is en dan nog links verdedigen? zo blijf je aan het heen en weer zeiken, netzozeer dat wat jij opnoemde


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:40 schreef Phriar het volgende:
Ik zie niet in wat dit daar mee te maken heeft, of wat dit het schandalige gedrag van die stupide Fortuynisten goed praat.

De nvu heb ik weinig mee te maken gehad en dat wil ik met alle liefde zo houden.


Alsof ik het daar over heb, wat kan mij die aanhangers nou schelen. Het gaat erom dat de gegeven straf tekort schiet, klaar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 15:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als hij nog geleefd had was er veel veranderd en hadden die miljoenen stemmers ergens op kunnen stemmen met inhoud, iets wat een kans kreeg. na zn dood is dat juist niet gelukt, dankzij die moord is misschien ook dit parlement gevallen omdat de lpf geen leiding meer had gevonden in zo'n korte tijd...


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:47 schreef karnivoor het volgende:
als hij nog geleefd had was er veel veranderd en hadden die miljoenen stemmers ergens op kunnen stemmen met inhoud, iets wat een kans kreeg. na zn dood is dat juist niet gelukt, dankzij die moord is misschien ook dit parlement gevallen omdat de lpf geen leiding meer had gevonden in zo'n korte tijd...


Het staat idd vast dat het de politiek beinvloed heeft


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Gaan we dan met wetten afwegen dat sommige mensen beter zijn dan andere en dus dat het erger is als die vermoord worden?

Zal Pim leuk gevonden hebben

Maar karnivoor, je kan me niet vertellen dat het alleen links is dat rotzooi schopt, zowel bij rechts als bij links zijn er veel te extreme figuren die elkaar liever dood dan levend zien, maar in weze dus gewoon op elkaar lijken.

En voor iedere (extreem)rechtse demonstratie die verstoord wordt is er een (extreem)linkse
demonstratie die verstoord wordt.

Tegenpolen trekken elkaar gewoon aan.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tering, je hebt echt stront in je ogen of niet. Ik ga het niet eens meer uitleggen ook
Volgens mij snap je het niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-04-2003 16:01 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

Wat een slap gelul allemaal man.
Als pim fortuyn vermoordt zou zijn voordat hij zo bekend was geworden zou het gewoon een dooie homo zijn.
Maar nu is het opeens het einde van de nederlandse politiek en meer van zulke bullshit? Jullie hebben toch ogen, kijk naar de lpf! Als fortuyn nog zou leven zouden ze het echt niet veel langer uitgehouden hebben hoor. Discussieren? Nee, weglopen als een klein kind wanneer hij zijn zin niet kreeg. Dat hebben we echt nodig hier in nl ja.

Laat nederland nu eerst maar eens normale straffen gaan geven voor pedofielen, verkrachters en (normale? ) moorden.


My madness, my sadness


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nog zo 1


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 16:05 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 15:47 schreef karnivoor het volgende:
als hij nog geleefd had was er veel veranderd en hadden die miljoenen stemmers ergens op kunnen stemmen met inhoud, iets wat een kans kreeg. na zn dood is dat juist niet gelukt, dankzij die moord is misschien ook dit parlement gevallen omdat de lpf geen leiding meer had gevonden in zo'n korte tijd...


Pim Fortuyn en inhoud? 't moet niet gekker worden. Op het moment dat die grapjas nog geleefd had was er van het LPF ook vrij weinig terecht gekomen denk ik, toen onze Pimmie nog wel leefde spraken hij en de nummer 2 van de partij ook al tegen. Met of zonder hem was de partij al los zand en was het gewoon een kwestie van tijd voordat het misliep.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:02 schreef 0Tolerence het volgende:
nog zo 1

jajaja we weten nu wel dat jij het over de aaanslag op de democratie hebt...
vermoeiend mannetje


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:06 schreef FireFox het volgende:
jajaja we weten nu wel dat jij het over de aaanslag op de democratie hebt...
vermoeiend mannetje


ja ik wordt ook moe van mensen die het niet zien


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:07 schreef 0Tolerence het volgende:
ja ik wordt ook moe van mensen die het niet zien

het blijft toch naar mijn mening een menings kwestie... maargoed


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:08 schreef FireFox het volgende:
het blijft toch naar mijn mening een menings kwestie... maargoed


ja prima, vind ik dus niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 16:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

het valt mij op dat niemand op mijn posts reageerT

Hoe komt dat?

edit -- jezus wat een domme fout

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-04-2003 16:21]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-04-2003 16:13 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 16 april 2003 16:12 schreef Snaack het volgende:
het valt mij op dat niemand op mijn posts reageerd

Hoe komt dat?

wil je daar een eerlijk of een leuk antwoord op?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:12 schreef Snaack het volgende:
het valt mij op dat niemand op mijn posts reageerd

Hoe komt dat?

valt wel mee toch ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:05 schreef Jebes het volgende:
Pim Fortuyn en inhoud? 't moet niet gekker worden. Op het moment dat die grapjas nog geleefd had was er van het LPF ook vrij weinig terecht gekomen denk ik, toen onze Pimmie nog wel leefde spraken hij en de nummer 2 van de partij ook al tegen. Met of zonder hem was de partij al los zand en was het gewoon een kwestie van tijd voordat het misliep.


Knap dat je dat kan beoordelen, jou woorden zijn los zand, dit soort zaken zal je gewoon nooit weten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 16:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Waarom moeten deze discussies altijd zo'n moddergooi wedstrijden worden?

(misschien meer rhetorische vraag trouwens)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Nou laat ik eens mn mening neergooien, ik vind het een redelijke straf hoor. En voor mij blijft een mens een mens ook al vertegenwoordigt hij de mening van vele andere mensen, dus vind ik bv de genoemde 'doodsstraf' of 'levenslang' omdat pim politicus was niet nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 16-04-2003 16:40]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 16:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Te weinig! Als iemand in staat is een moord te plegen die hij/zij lange tijd heeft voorbereid, dan is hij/zij ook in staat nog een keer een moord te plegen. Dit soort mensen moeten uit de maatschappij gehaald worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen