IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : volkert 18 jaar Vorige pagina | Volgende pagina
Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 16:40 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

Hij is uit de maatschappij als hij in de gevangenis zit.
En zijn gezicht is wel bekend, dus hij zal niet zo makkelijk langs beveiligingen komen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:38 schreef Misanthrope het volgende:
Te weinig! Als iemand in staat is een moord te plegen die hij/zij lange tijd heeft voorbereid, dan is hij/zij ook in staat nog een keer een moord te plegen. Dit soort mensen moeten uit de maatschappij gehaald worden.

Op dat punt ben ik het wel met je eens, ik vind vaak Nederlandse straffen voor moord te laag, ik zou vaker levens lang voor moord met voorbedachte rade willen zien.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 16:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2003 16:05 schreef Jebes het volgende:
Pim Fortuyn en inhoud? 't moet niet gekker worden. Op het moment dat die grapjas nog geleefd had was er van het LPF ook vrij weinig terecht gekomen denk ik, toen onze Pimmie nog wel leefde spraken hij en de nummer 2 van de partij ook al tegen. Met of zonder hem was de partij al los zand en was het gewoon een kwestie van tijd voordat het misliep.


in ieder geval beter dan nu, beter een partij met een duidelijke leider dan één zonder


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:43 schreef FireFox het volgende:
Op dat punt ben ik het wel met je eens, ik vind vaak Nederlandse straffen voor moord te laag, ik zou vaker levens lang voor moord met voorbedachte rade willen zien.


Ja en toch vind je het een redelijke straf, het is een moord met voorbedachte rade + een politieke moord. Als dat niet kwalificeert dan weet ik het ook niet meer


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 16:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja en toch vind je het een redelijke straf, het is een moord met voorbedachte rade + een politieke moord. Als dat niet kwalificeert dan weet ik het ook niet meer

ja omdat ik deze straf vergelijk met de straffen die normaal in Nederland gegeven worden en zoals ik al eerder vermeldde vind ik niet dat het een zwaardere straf zou moeten zijn omdat het hier om een politieke moord gaat.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 16:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

politieke moord en geen zwaardere straf dat vat ik niet...


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 17:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:59 schreef karnivoor het volgende:
politieke moord en geen zwaardere straf dat vat ik niet...


nee, ik vat het ook niet. Het is imo logisch dat iemand langer zit omdat hij de democratie schade heeft toegebracht en niet alleen een persoon! Dat rechvaardigt een hogere straf


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2003 17:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sja voor mij een meningsverschil, en jullie denken waarschijnlijk dat ik bepaalde dingen niet inzie, maakt niet uit. Ik moet nu alleen weg


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 17:07 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

Accepteer het nou maar gewoon en zit niet zo te zeiken.
Pim Fortuyn stelde toch niks voor.
Hij zorgde alleen voor een jerry springer show in de politiek. Niets meer


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 17:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:07 schreef Hvergelmir het volgende:
Accepteer het nou maar gewoon en zit niet zo te zeiken.
Pim Fortuyn stelde toch niks voor.
Hij zorgde alleen voor een jerry springer show in de politiek. Niets meer


Als je onzin te melden heb doe dat dan in het onzin forum


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 17:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2003 17:07 schreef Hvergelmir het volgende:
Accepteer het nou maar gewoon en zit niet zo te zeiken.
Pim Fortuyn stelde toch niks voor.
Hij zorgde alleen voor een jerry springer show in de politiek. Niets meer


jij hebt zeker een jaartje in het buitendland vertoeft toen..?


Je moeder.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 17:31 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:08 schreef 0Tolerence het volgende:
Als je onzin te melden heb doe dat dan in het onzin forum
De waarheid is hard.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 17:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:07 schreef Hvergelmir het volgende:
Accepteer het nou maar gewoon en zit niet zo te zeiken.
Pim Fortuyn stelde toch niks voor.
Hij zorgde alleen voor een jerry springer show in de politiek. Niets meer
Je hebt gelijk, en Saddam zong vrolijk liedjes met zijn volk, niets meer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 17:32 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:31 schreef Misanthrope het volgende:
Je hebt gelijk, en Saddam zong vrolijk liedjes met zijn volk, niets meer.

Wat heeft Fortuyn met Saddam te maken?
Niet relevant


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 16-04-2003 17:33 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 16 april 2003 17:07 schreef Hvergelmir het volgende:
Accepteer het nou maar gewoon en zit niet zo te zeiken.
Pim Fortuyn stelde toch niks voor.
Hij zorgde alleen voor een jerry springer show in de politiek. Niets meer



Net of de hele politiek sinds mei vorig wel ergens over gaat ?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 17:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:32 schreef Hvergelmir het volgende:
Wat heeft Fortuyn met Saddam te maken?
Niet relevant
Alsof hetgeen jij daarnet typte wel relevant was? Misschien was dat wel de reden waarom ik ook maar totale bullshit neertypte.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 17:38 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:33 schreef Triple-Dan het volgende:
Net of de hele politiek sinds mei vorig wel ergens over gaat ?


Heb ik niet gezegd.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 16-04-2003 17:40 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Wortd gewoon ziek van de hele politiek al ten eerste....... en ten tweede moeten ze gewoon de doodstraf weer invoeren ........hoppa kee.... iemand die het verdiend frituren........ strafrecht is zowieso nergens op gebaseerd hier in NL......


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 17:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2003 17:31 schreef Hvergelmir het volgende:
De waarheid is hard.


helaas voor jou argumenten ook...


Je moeder.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 17:58 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:53 schreef karnivoor het volgende:
helaas voor jou argumenten ook...

Als je nou is stopt met persoonlijke aanvallen. Ooit gehoord van foutieve argumenten, dan stop ik er ook mee.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 18:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2003 17:58 schreef Hvergelmir het volgende:
Als je nou is stopt met persoonlijke aanvallen. Ooit gehoord van foutieve argumenten, dan stop ik er ook mee.



hahahaha reply op jezelf en btw dat heb ik en anderen ook al duidelijk meerdere malen aan jou geprobeert duidelijk te maken dus jij moet niet zo arrogant doen alsof je het wèl weet.

en nu zijn we het eens: je gaat argumenten gebruiken vanaf nu


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 18:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Jongens: msn?
Verkeerde topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 16-04-2003 18:02]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-04-2003 18:15 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ja, Volkert is nu wel gepakt en hij is veroordeeld, maar heeft hij het wel gedaan? Kwam de kogel niet toch van links en was het Machinepistolen Melkertje of Ratatat Rosenmuller? Zou niet toch gewoon een badmuts kunnen zijn gebruikt om Volkert erin te luizen, het gebeurde zo snel.

Was het TL licht dat aan moest blijven in zijn cel, zogenaamd voor camera-observatie, onmerkbaar in morse-code aan het knipperen, waardoor hij er zelf van overtuigd raakte dat hij het gedaan had?

Daarentegen, de man had in zijn schuurtje een voorraad van het uiterst brandbare terpentine, waardoor de verdenking terecht lijkt dat hier een link kan worden gelegd naar Al Qaida en is Volkert toch stiekem een allochtoon?

En hoe pijnlijk ook, we moeten ons de vraag stellen: is Fortuyn eigenlijk wel echt dood? Hij is immers in een mediapark doodgeschoten, dat is natuurlijk een uiterst merkwaardige lokatie voor een politieke moord.

Inmiddels zijn we het eerste land waarin naast de meer voorkomende standbeelden van massamoordenaars, plunderaars en volksverlakkers ook een (bijna onthoofd) standbeeld staat van een irrelevante randfiguur die door niemand gelezen columns schreef in een wachtkamerperiodiek en af en toe wat deed in de adviseurensfeer waarbij hij werd dwarsgezeten door burgervader Peper (nu een adept) en wat andere pluchereten. Hoe dan ook, voor het deificeren van Die-Zij-Pim-Noemen-En-Die-Iedereen-Persoonlijk-Kent verdient mijns inziens ook Volkert van der G. een standbeeld.

Ik ga een girorekening openen en t.z.t zult u daarvan bericht krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 16-04-2003 18:15]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 18:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tja, of niet, he?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 18:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Weet je Oebe, van alle mensen die ik intens haat omdat ze keer op keer het bloed onder mijn nagels vandaan halen sta jij dankzij je bijzonder inhoudsloze 'argumenten' op dit moment bovenaan mijn shitlist

Wat is het nut van je post? Je 'humor' voegt niets aan de 'kracht' van je argumenten toe, zij moeten slechts het feit dat je geen steekhoudende argumenten kunt verzinnen verhullen.

Now please fuck off, walgelijk persoon

edit - '.' teveel

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-04-2003 19:04]


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen