IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 10:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Liefste zm-ertjes.. Begin juni ga ik naar het Sweden Rock festival en blijf achteraf nog wat dagen plakken ginder om wat Zweedse sfeer op te snuiven. Er is me al aangeraden om Gotenborg te gaan bekijken, ligt ook het dichtste bij het festival zelf. Iemand van jullie daar al geweest? Leuke dingen gezien of gedaan? Met andere woorden, overlaad mij met tips... Morgen boek ik de tickets. Nu enkel nog een jeugdherberg te pakken krijgen die nog plaats heeft.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-05-2003 10:54 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik heb wel gehoord dat Umeå heel mooi is. Ze noemen het de stad van de zilveren berken.
Ik noem het de stad van de mooie mannen.

maar goed, das wel een eindje bij Göteburg uit de buurt...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 10:55 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Götenborg is inderdaad een mooie stad!

Ik ben er geweest (kwoon zelf inStockholm) en heb toen een uitstapje gemaakt naar Elfsborg Slottet. Das een soort verdedigings kasteel (tegen de denen) voor de kust van Götenborg. Is leuk... mooi boottochtje en een rondleiding door het kasteel!

Maar een paar dagen Göteborg is misschien wat veel, zoveel is er niet te doen tenzij je van Musea houdt!

check deze link www.alltomgoteborg.se

ik zou je aanraden als je toch in Zweden bent om gewoon door te gaan naar Stockholm, pak de trein, duurt 5 uur met de goedkope trein. Is veel mooier! boek je ticket zo dat je terug vliegt vanaf arlanda! kost niet heel veel meer!

Stockholm is super mooi! en er is veel meer te doen!

check anders deze site: www.alltomstockholm.se





I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 10:57 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Er is mij idd verteld dat er meer te bezichtigen valt in Stockholm, maar dat de sfeer dat veel minder open is. En aangezien ik in mijn upje ga wil ik daar wel wat mensen leren kennen.. Hier en daar een babbeltje doen. Plus, het zouden maar 3 à vier dagen zijn.. Langer vakantie nemen zit er niet in vrees ik.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 16-05-2003 10:58 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Voor foto's in een envelop onthoudt dit:

OBS!
Vikes ej.

Erg belangrijk,dat betekend,Pas Op Niet Vouwen!!

Grappig om te weten toch?
Das een goede tip voor een fotografe.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 10:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hehe.. Da's idd een goeie tip..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 11:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 16 mei 2003 10:55 schreef rvanderholst het volgende:

check deze link www.alltomgoteborg.se

www.alltomstockholm.se





Zijn er hier ook Engelse versies van.. Mijn Zweeds is zo'n beetje onbestaande.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 11:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 10:57 schreef Sharteel het volgende:
Er is mij idd verteld dat er meer te bezichtigen valt in Stockholm, maar dat de sfeer dat veel minder open is. En aangezien ik in mijn upje ga wil ik daar wel wat mensen leren kennen.. Hier en daar een babbeltje doen. Plus, het zouden maar 3 à vier dagen zijn.. Langer vakantie nemen zit er niet in vrees ik.


Hier kan je wel eens gelijk in hebben maar als je in een jeugdherberg zit dan ontmoet je altijd wel mensen!

Stockholm is wel wat geslotener maar nu ik er langer zit valt het ook wel weer mee, misschien komt dat ook omdat ik een aardig mondje zweeds kan! maar ja ik kan je toch Stockholm van harte aanraden.

En Umeå is inderdaad veel te ver weg en naar mijn mening rete saai! Geen fuck te doen daar tenzij je wil gaan hiken in de natuur! Ik ben zelf in het noorden van zweden geweest (Abisko) en daar is het echt super super mooi! maar ja dat zal er voor jou niet inzitten! andere keer!!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 11:04 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:00 schreef Sharteel het volgende:
Zijn er hier ook Engelse versies van.. Mijn Zweeds is zo'n beetje onbestaande.


Ah sorry ik dacht dat je de site in het engels kon zetten maar die functie is blijkbaar weggehaald....

kijk anders in de lonely planet van Zweden, die is erg goed!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2003 11:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ga binnenkort misschien ook een lang weekend naar Stockholm.
Lijkt me wel wat.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 11:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:04 schreef NecRobert het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook een lang weekend naar Stockholm.
Lijkt me wel wat.

Neem je wel geld mee dan.....???

Ik heb er op een avondje (van 3 uur smiddags tot 1 uur snachts) met mijn broertje 150 euro doorgejast aan bier

(twas wel lekker bier: Visby Kloster Öl jammie!!!!!!)


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2003 11:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:06 schreef rvanderholst het volgende:
Neem je wel geld mee dan.....???

Ik heb er op een avondje (van 3 uur smiddags tot 1 uur snachts) met mijn broertje 150 euro doorgejast aan bier

(twas wel lekker bier: Visby Kloster Öl jammie!!!!!!)

Dan hoop ik wel dat je daarna ook goed bezopen was!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 11:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wat denk je zelf?


I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 11:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

[quote]Op 16 mei 2003 11:06 schreef rvanderholst het volgende:
Ik heb er op een avondje (van 3 uur smiddags tot 1 uur snachts) met mijn broertje 150 euro doorgejast aan bier
[quote]



Ben ik al blij dat ik mijn vliegtuigtickets niet moet betalen.. Kan ik dat geld in lekkers ginder investeren.
Enig idee hoe ik van Malmö/Solvesborg in Gotenborg geraak? De mensen van Sweden Rock gingen me helpen, maar ze zijn niet te bereiken..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-05-2003 11:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euh reis niet te veel naar het westen want dan zit je in Noorwegen.


Bazzio Attacks!!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 11:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Enig idee hoe ik van Malmö/Solvesborg in Gotenborg geraak? De mensen van Sweden Rock gingen me helpen, maar ze zijn niet te bereiken..


Ik denk dat je je eerst moet begeven naar Malmö (er is vat wel een bus van het vliegveld daar naar toe, en dan met de trein naar Göteborg, lijkt me het simpelst


I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 16-05-2003 11:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Bedankt voor de tips alvast.. Heb net de trein enzo opgezocht, is allemaal heel eenvoudig zo te zien. Ik heb er zin in!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-05-2003 11:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-05-2003 11:50]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-05-2003 13:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 mei 2003 11:00 schreef Sharteel het volgende:
Zijn er hier ook Engelse versies van.. Mijn Zweeds is zo'n beetje onbestaande.

knulla = fuck
kuksugare = cocksucker
arselhål = arsehole
rövknullare = assfucker
jävla kukballe = fucking dickballs
fitta = pussy
fan = satan
helvete = hel
vafan = vad fan = what the fuck...
kärring = old bitch

Meer heb je niet nodig


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2003 13:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

knuddelah= neuke
tjsuk javal= klote duitsers

spelling is onjuist maar zo klinkt het. Heb ik vorig jaar op wacken geleerd


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 16-05-2003 13:31 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

smörkaka = botertoetje


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 16-05-2003 13:47 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Stockholm is ben er 1 keer geweest
super gave stad(vind ik dan)


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-05-2003 15:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:47 schreef Asherah het volgende:
.

Daar heb je wel een punt, ja




Maar de meeste Zweden kennen toch ook wel Engels?

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-05-2003 15:59]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-05-2003 15:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 15:24 schreef Iskariot het volgende:
Daar heb je wel een punt, ja



Ik kan een beetje zweeds, maar er stond n fout in, nu goed


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-05-2003 16:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 15:33 schreef Asherah het volgende:
Ik kan een beetje zweeds, maar er stond n fout in, nu goed

Helemaal perfect joh!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-05-2003 16:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 13:16 schreef Zenial het volgende:
knulla = fuck
kuksugare = cocksucker
arselhål = arsehole
rövknullare = assfucker
jävla kukballe = fucking dickballs
fitta = pussy
fan = satan
helvete = hel
vafan = vad fan = what the fuck...
kärring = old bitch

Meer heb je niet nodig


Ha ha, dat zijn een paar mooie woorden!

komt ie:

Vad Fan Håller du på med??? = What the fuck are you doing???

sjutton också!!! = Damn it!

Helvete jävla shit = helse duivelse poep!! (een van de meest zware uitdrukkingen in zweden)

Finnjävlar = klote fin!

Håll kjäften kärring = Hou je bek, bitch!

(goh wat is Zweeds toch leuk!)




I Find That I Am Not There...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen