IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2004 15:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oranje gata ERUIT Mwuahahahahahahahah


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 27-06-2004 17:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 juni 2004 15:33 schreef Jenje het volgende:
Oranje gata ERUIT Mwuahahahahahahahah


kuch



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-06-2004 17:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de zweedse dames... das mijn tip!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2004 17:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 15:33 schreef Jenje het volgende:
Oranje gata ERUIT Mwuahahahahahahahah



...sprak de kenner.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-06-2004 19:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2004 11:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Vertrek maandag naar obisko in lapland. Nog volk dat daar al geweest is?


mvg wk10


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2004 11:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 juli 2004 11:56 schreef windkracht10 het volgende:
Vertrek maandag naar obisko in lapland. Nog volk dat daar al geweest is?
De Lappen


I'm not being rude. You're just insignificant.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 15:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

steeds meer nederlanders hier in zweden... uiteindelijk na alle tips in dit topic zit midnight hier voorlopig nog wel even!!!

leuk hoor verhuizen zo midden in de nacht....


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2005 15:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ga deze vakantie oa naar Kopenhagen. Dan wil ik een dagje Malmo meepikken aangezien er slechts een brug tussen deze twee steden zit. Is het de moeite waard een dagje Malmo?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 15:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ga deze zomer ook weer 3 weken naar Zweden: Göteborg.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 15:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 15:27 schreef Mark Z het volgende:
Ga deze vakantie oa naar Kopenhagen. Dan wil ik een dagje Malmo meepikken aangezien er slechts een brug tussen deze twee steden zit. Is het de moeite waard een dagje Malmo?


Malmö is best geinig ja, en inderdaad je zit er zo! kopenhagen is wel veel leuker....


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 15:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 15:30 schreef aerodis het volgende:
ik ga deze zomer ook weer 3 weken naar Zweden: Göteborg.


3 weken?? vriendinnetje daar???


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 15:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

familjebesök, det har redan varit 3 jävlar år sedan!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 15:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 15:53 schreef aerodis het volgende:
familjebesök, det har redan varit 3 jävlar år sedan!


aha, jag förstor, göteborg är en trevlig stan, bor din familj i göteborg själv eler utanför?

ha det så skönt där!


I Find That I Am Not There...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 06-06-2005 15:56 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 15:30 schreef aerodis het volgende:
ik ga deze zomer ook weer 3 weken naar Zweden: Göteborg.


Mag ik mee?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 15:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de bor i en liten by några mil till öster av Göteborg. Kanske att jag tar tåget till Stockholm, aldrig varit där förut


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 16:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tåget tar bara 3 timmar, och Stockholm är väldigt vacker, specielt i sommar, kanske vi kan ta några öl när du kommer förbi här!! det skulle vara kul!


I Find That I Am Not There...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-06-2005 16:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juni 2005 15:57 schreef aerodis het volgende:
de bor i en liten by några mil till öster av Göteborg. Kanske att jag tar tåget till Stockholm, aldrig varit där förut


Geezzz wat staat daar?
Dat jullie gaan liften naar het oosten van Götenborg? Met een kans dat jullie target bij stockholm ligt?? Echt geen idee


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 16:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehehe FOUT. Ga terug naar Nederland


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-06-2005 16:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tåget = trein!


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 16:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de trein, he


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-06-2005 16:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ja ik snap wel dat ik daar fout zat, maar vond het wel een leuk bedenksel
Maar hoezo ga terug naar Nederland? Ik zit niet eens in Zweden Ik doe tenminste een poging de taal te leren begrijpen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 16:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ok, les 1

Hur många trappor upp bor du?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2005 16:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 16:03 schreef rvanderholst het volgende:
tåget = trein!

ett of en ??


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-06-2005 16:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

neutrum natuurlijk


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen