IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Speciaal Bieren Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 14:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Piraat is tof. Een tikkeltje zwaar qua alcohol maar wel stoer. Tikje saier dan Duvel maar genoeg eigen smaak om voor de afwisseling te pakken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-12-2006 14:24 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Saai? Saaier dan Duvel?

Als ik iets een slap goedje vind is het wel de Duvel. Ik moet toegeven, het is wel een kunst een fiks alcoholpercentage met een laffe body te maskeren, maar dat is meer technisch indrukwekkend dan qua smaakbeleving.

Ik ben gewoon geen duvelliefhebber...


Dear dirty delightful old drunken old days


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 14:29 by Argus Profiel van Argus

Duvel doet het goed als zwaar bier in de zomer.

Piraat is duidelijk voor paupers.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En Duvel niet wil je zeggen? supermarktspeciaalbier ...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 29-12-2006 14:33 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik ga mezelf vanavond maar blij maken met m'n flesje la chouffe


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-12-2006 14:34 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 29 december 2006 14:29 schreef Argus het volgende:
Duvel doet het goed als zwaar bier in de zomer.

Piraat is duidelijk voor paupers.

Dank voor deze onderbouwde post. Hier is duidelijk een liefhebber aan het woord!


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 14:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 december 2006 14:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Saai? Saaier dan Duvel?

Als ik iets een slap goedje vind is het wel de Duvel. Ik moet toegeven, het is wel een kunst een fiks alcoholpercentage met een laffe body te maskeren, maar dat is meer technisch indrukwekkend dan qua smaakbeleving.

Ik ben gewoon geen duvelliefhebber...
Duvel gaat op den duur vervelen. Maar iedere keer als je na een tijdje weer een Duvel opentrekt weet je weer waarom je het ooit zo lekker vond.
Geniaal biertje, heerlijk aroma.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 14:39 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 29 december 2006 14:30 schreef Jenje het volgende:
En Duvel niet wil je zeggen? supermarktspeciaalbier ...


Dan mogen we bijna alles in dit topic wegstrepen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 14:40 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 29 december 2006 14:34 schreef Schaffelaer het volgende:
Dank voor deze onderbouwde post. Hier is duidelijk een liefhebber aan het woord!


En een pauper


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 december 2006 14:39 schreef Argus het volgende:
Dan mogen we bijna alles in dit topic wegstrepen
Duvel zie je in alle supermarkten, is gewoon een slap excuus voor speciaal bier ... ga maar eens naar een slijter, dan krijg je wat fatsoenlijks.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 14:58 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 29 december 2006 14:54 schreef Jenje het volgende:
Duvel zie je in alle supermarkten, is gewoon een slap excuus voor speciaal bier ... ga maar eens naar een slijter, dan krijg je wat fatsoenlijks.


Een standaard slijter heeft tegenwoordig echt niet meer bijzonders liggen Als je dat wilt hebben moet je af naar het zuiden rijden of een speciaal winkel hebben in de buurt die een beetje mee wil werken.
(Ik kom bijna nooit in de beste van Den Haag ivm de bagger openingstijden en mijn werkschema....)
Maar Duvel is een lekker zacht welhaast blond zwaar biertje voor in de zomer. In de winter mist het de warme kick die een lekkere bock of triple wel heeft.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 30-12-2006 16:36 by Kurk Profiel van Kurkhttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 29 december 2006 14:58 schreef Argus het volgende:

Maar Duvel is een lekker zacht welhaast blond zwaar biertje voor in de zomer. In de winter mist het de warme kick die een lekkere bock of triple wel heeft.





Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 30-12-2006 17:14 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Vandaag een paar flessen La Chouffe Ardense Blond gehaald voor morgen. Enorm lekker bier


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-12-2006 17:41 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Gisteren Duchesse de Bourgogne gedronken. Erg apart, maar wel verdomd lekker zeg! Kijken of ik ergens wat flessen op de kop kan tikken



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-12-2006 19:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 december 2006 17:14 schreef Triple-Dan het volgende:
Vandaag een paar flessen La Chouffe Ardense Blond gehaald voor morgen. Enorm lekker bier





Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-12-2006 16:00 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 29 december 2006 14:58 schreef Argus het volgende:
Een standaard slijter heeft tegenwoordig echt niet meer bijzonders liggen Als je dat wilt hebben moet je af naar het zuiden rijden of een speciaal winkel hebben in de buurt die een beetje mee wil werken.
(Ik kom bijna nooit in de beste van Den Haag ivm de bagger openingstijden en mijn werkschema....)
Maar Duvel is een lekker zacht welhaast blond zwaar biertje voor in de zomer. In de winter mist het de warme kick die een lekkere bock of triple wel heeft.


Ik woon in Groningen, maar heb toch weinig moeite met het verkrijgen van speciaal speciaalbier...

Maar om alle k*tsmoezen even opzij te leggen: wat zijn dan die bieren die jij zo graag wilt hebben, maar niet te krijgen zijn bij jou in de buurt??


quote:
Op 30 december 2006 17:41 schreef Panzerke het volgende:
Gisteren Duchesse de Bourgogne gedronken. Erg apart, maar wel verdomd lekker zeg! Kijken of ik ergens wat flessen op de kop kan tikken

Inderdaad één van de absolute topbieren op de markt! Bijzonder aan dit bier is het rijpen op eienhouten vaten, waardoor het diepere smaaklagen krijgt.



Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-01-2007 17:38 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Vandaag voor het eerst naar de bierwinkel in Rotterdam geweest (aan de Hoogstraat):

- La Trappe Tripel
- Barbar Blond
- Barbar Winterbok
- Kapittel
- Moinette Bruin
- Rochefort
- Affligem Blond
- Chimay
- Ename Dubbel

Ik ken alleen de La Trappe al, voor de rest heb ik me laten adviseren door een winkelmedewerker. Weet iemand of ie enigszins goed advies heeft gegeven, oftewel; zijn deze een beetje te drinken?



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-01-2007 18:19 by Verval Profiel van Verval

Als ik het me goed herinner dan is Kapittel erg lekker.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-01-2007 18:28 by Iskariot Profiel van Iskariot

Neen, zou ze aan mij geven


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2007 18:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Delerium Tremens moet je drinken, das zwaar en smakelijk bier


signature


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 05-01-2007 18:56 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Erg lekker inderdaad, maar doe mij dan maar een La Guillotine. Van dezelfde brouwer, ook in zo'n witte fles.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2007 20:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 5 januari 2007 17:38 schreef Tenderstrike het volgende:
Vandaag voor het eerst naar de bierwinkel in Rotterdam geweest (aan de Hoogstraat):

- La Trappe Tripel
- Barbar Blond
- Barbar Winterbok
- Kapittel
- Moinette Bruin
- Rochefort
- Affligem Blond
- Chimay
- Ename Dubbel

Ik ken alleen de La Trappe al, voor de rest heb ik me laten adviseren door een winkelmedewerker. Weet iemand of ie enigszins goed advies heeft gegeven, oftewel; zijn deze een beetje te drinken?


Hebben ze daar niet specialere soorten? Dezen staan hier gewoon zowat allemaal standaard bij de Mitra...

Desalnietemin smakelijke biertje allemaal hoor


spelfout weggehaald...


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 05-01-2007 20:05 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 5 januari 2007 20:04 schreef varanus het volgende:
Hebben ze daar niet specialere soorten? Dezen staan hier gewoon zowat allemaal standaard bij de Mitra...

Desalnietemin smakelijke biertje allemaal hoor


Ikke gister zo eentje kleingemaakt uit je avatar... mja mjam


Member of the iso-betawuste crew!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-01-2007 20:06 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 31 december 2006 16:00 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik woon in Groningen, maar heb toch weinig moeite met het verkrijgen van speciaal speciaalbier...

Maar om alle k*tsmoezen even opzij te leggen: wat zijn dan die bieren die jij zo graag wilt hebben, maar niet te krijgen zijn bij jou in de buurt??



Ik denk dat de vraag dan is wat jij speciaal speciaal bier noemt.....

Maar
Arrogant bastard stout
Stone Imperial stout
Westvleteren trapist
Bernardus Quadruple


Dat heeft de appie echt niet hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2007 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

voor de moment drink ik zelfs Maes...

tristesse


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen