IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Speciaal Bieren Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2005 17:13 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 januari 2005 17:08 schreef Immortella het volgende:
M'n pa heeft het al door de gootsteen gegoten.. Iedereen vond 't smerig bij ons thuis.






HEILIGSCHENNIS!!


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 17:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 januari 2005 9:48 schreef Jenje het volgende:
Gurbe, het is een vrouw .. en een Twentse ook nog .. daarmee moet je geen gesprekken over bieren voeren
*SCHOP*


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-01-2005 18:25 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 januari 2005 17:13 schreef varanus het volgende:
HEILIGSCHENNIS!!


Als je iets eerder was geweest, had ik 'm gerust via de post richting Fryslan willen sturen

@Jenje: Shut up!


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-01-2005 19:57 by M. Profiel van M.

Hey Immo, misschien moet je eens een Leffe Bruin proberen ipv blond, die is een stuk bitterder.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2005 20:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 januari 2005 18:25 schreef Immortella het volgende:
Als je iets eerder was geweest, had ik 'm gerust via de post richting Fryslan willen sturen





spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-01-2005 20:16 by Schaep Profiel van Schaep

In de supermark verkopen ze nu het bier "BEER" voor 36 cent. Maar ja, dat is voor zwervers. Geef mij maar Hollandia.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2005 20:21 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 januari 2005 20:16 schreef Schaep het volgende:
In de supermark verkopen ze nu het bier "BEER" voor 36 cent. Maar ja, dat is voor zwervers. Geef mij maar Hollandia.


Is dus pils en geen speciaal bier


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-01-2005 20:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 28 januari 2005 20:21 schreef varanus het volgende:
Is dus pils en geen speciaal bier


Voor mij is het heel speciaal, omdat het me toch voor een deel gevormt heeft.


Oke, je hebt een punt.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2005 20:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 januari 2005 20:26 schreef Schaep het volgende:
Voor mij is het heel speciaal, omdat het me toch voor een deel gevormt heeft.





Hehe, maar dan valt roosvicee ook onder speciaal


spelfout weggehaald...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-01-2005 21:31 by madeline usher Profiel van madeline usher

Heb halve liter tripel in blik op de kop weten te tikken...morgen zal ik weten te vertellen hoe-ie smaakte en of ik die nog eens ga uitproberen,hèhè Vandaag alcoholvrije dag ingelast


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-01-2005 21:34 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 januari 2005 20:16 schreef Schaep het volgende:
In de supermark verkopen ze nu het bier "BEER" voor 36 cent. Maar ja, dat is voor zwervers. Geef mij maar Hollandia.
Hollandia is gelukkig stukken beter dan BEER. NOT
koop dan HJ, dat is tenminste lekker


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2005 2:59 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 28 januari 2005 20:27 schreef varanus het volgende:
Hehe, maar dan valt roosvicee ook onder speciaal


Hehe, maar dat is dan weer geen bier.

quote:
Op 28 januari 2005 21:34 schreef arrebar het volgende:
Hollandia is gelukkig stukken beter dan BEER. NOT
koop dan HJ, dat is tenminste lekker


Ik vind Hollandia een stuk lekkerder ja. Die 9 cent proef je wel. Hertog Jan is lekker, maar ik ga meer voor kwantiteit dan voor kwaliteit.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 05-02-2005 20:55 by Curunír Profiel van Curunír

Ik zat gisteren op mijn kamer aan mijn bureau met mijn potlood te spelen. Neerslachtig keek ik naar al dat werk dat ik nog voor mijn examens moest doen. Een gevoel dat ik niet kan beschrijven deed me plotseling beseffen dat ik niet alleen op de kamer was. Ik keek op en zag haar staan: naakt!! Ze stond kaarsrecht, onbeweeglijk en met een houding die enerzijds bedeesd en verlegen aandeed, maar anderzijds brutaal en uitdagend was. Het was alsof ze met haar houding wilde zeggen: "Nou, komt er nog wat van of durf je niet? Ik weet best wat je wil en je kunt de verleiding toch niet weerstaan." En ze had gelijk, ik wilde wel en waarom ook niet? Met haar was het elke keer weer een genot. Maar ja, mijn werk... Dus probeerde ik haar te negeren. Toch dwaalden mijn ogen steeds af naar haar gebruinde lichaam. Mijn bureaulamp deed haar vochtige huid glanzen en liet haar rondingen nog beter uitkomen. Wat is ze toch mooi, dacht ik bij mezelf. Wat me ervan weerhoudt haar lichaam perfect noemen, is het feit dat ze een beugel draagt. En toch is het juist die beugel die haar zo bijzonder maakt. Ik voel mijn slapen in mijn hoofd bonken. Nogmaals keek ik naar haar goddelijke gestalte. zoals ze daar stond... Ik slikte en liep op haar toe. Het gegons verdween, mijn gevoel had het wederom van mijn verstand gewonnen. Ik kwam rustig naderbij en keek in haar glasharde ogen. Ik legde mijn hand op haar taille en trok haar langzaam naar me toe, haar huid voelde enigzins koud en vochtig aan. De vingertoppen van mijn rechterhand streelden teder haar huid. Mijn ademhaling werd sneller. Mijn linkerhand die ik om haar taille geslagen had, verschoof ik nu naar haar hals, onderweg iedere oneffenheid aftastend. Een krachtige beweging kon haar ineens zo in vervoering brengen dat ze in een keer tot haar climax kwam. Mijn handen gleden naar haar mond toe, met beide handen duwde ik haar beugelstangen naar achteren en verwijderde de beugel. Met een zucht van verlichting opende ze haar mond. Mijn tong gleed over haar lippen, drong bij haar even binnen, om even snel weer terug te trekken. Ik verplaatste mijn hand weer naar haar taille en terwijl mijn mond de hare bleef omsluiten, tilde ik haar hoger op. Hoger en hoger tot het koele nat uit haar mond stroomde.
*
*
*
*
*
*
*
En wéér besefte ik dat Jupiler het beste bier is...


"I find your lack of faith disturbing."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2005 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je komt te weinig buiten


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 05-02-2005 20:57 by Curunír Profiel van Curunír



"I find your lack of faith disturbing."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-02-2005 0:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hahahaha, heersch!!


spelfout weggehaald...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-02-2005 1:57 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 5 februari 2005 20:55 schreef Curunír het volgende:
Ik zat gisteren op mijn kamer aan mijn bureau met mijn potlood te spelen. Neerslachtig keek ik naar al dat werk dat ik nog voor mijn examens moest doen. Een gevoel dat ik niet kan beschrijven deed me plotseling beseffen dat ik niet alleen op de kamer was. Ik keek op en zag haar staan: naakt!! Ze stond kaarsrecht, onbeweeglijk en met een houding die enerzijds bedeesd en verlegen aandeed, maar anderzijds brutaal en uitdagend was. Het was alsof ze met haar houding wilde zeggen: "Nou, komt er nog wat van of durf je niet? Ik weet best wat je wil en je kunt de verleiding toch niet weerstaan." En ze had gelijk, ik wilde wel en waarom ook niet? Met haar was het elke keer weer een genot. Maar ja, mijn werk... Dus probeerde ik haar te negeren. Toch dwaalden mijn ogen steeds af naar haar gebruinde lichaam. Mijn bureaulamp deed haar vochtige huid glanzen en liet haar rondingen nog beter uitkomen. Wat is ze toch mooi, dacht ik bij mezelf. Wat me ervan weerhoudt haar lichaam perfect noemen, is het feit dat ze een beugel draagt. En toch is het juist die beugel die haar zo bijzonder maakt. Ik voel mijn slapen in mijn hoofd bonken. Nogmaals keek ik naar haar goddelijke gestalte. zoals ze daar stond... Ik slikte en liep op haar toe. Het gegons verdween, mijn gevoel had het wederom van mijn verstand gewonnen. Ik kwam rustig naderbij en keek in haar glasharde ogen. Ik legde mijn hand op haar taille en trok haar langzaam naar me toe, haar huid voelde enigzins koud en vochtig aan. De vingertoppen van mijn rechterhand streelden teder haar huid. Mijn ademhaling werd sneller. Mijn linkerhand die ik om haar taille geslagen had, verschoof ik nu naar haar hals, onderweg iedere oneffenheid aftastend. Een krachtige beweging kon haar ineens zo in vervoering brengen dat ze in een keer tot haar climax kwam. Mijn handen gleden naar haar mond toe, met beide handen duwde ik haar beugelstangen naar achteren en verwijderde de beugel. Met een zucht van verlichting opende ze haar mond. Mijn tong gleed over haar lippen, drong bij haar even binnen, om even snel weer terug te trekken. Ik verplaatste mijn hand weer naar haar taille en terwijl mijn mond de hare bleef omsluiten, tilde ik haar hoger op. Hoger en hoger tot het koele nat uit haar mond stroomde.
*
*
*
*
*
*
*
En wéér besefte ik dat Jupiler het beste bier is...

Nooit geweten dat Jupiler ook in beugels komt...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-02-2005 11:26 by Tormented soul Profiel van Tormented soul


lekkerste bier ter wereld (IMO )


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 07-02-2005 16:48 by Curunír Profiel van Curunír

Wordt op 50 meter van mijn deur gebrouwen

Lolligste bier ter wereld om het toeristen te zien drinken is het alleszins.


"I find your lack of faith disturbing."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-02-2005 14:13 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Inderdaad, leuk om onwetenden te snel zsien drinken


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 08-02-2005 14:28 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bier ook nog niet op heb. Toch maar eens proberen aan de positieve reacties hier te zien


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


de laar
Usericon van de laar
Posted 08-02-2005 17:59 by de laar Profiel van de laar

Leuk glas trouwens voor in de verzameling.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-03-2005 1:55 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Misschien niet echt speciaal, maar net een Traugott Simon gehad. Wel speciaal voor mij omdat me naam er in staat.
Opzich had best lekker, was de Export variant, zijn meer soorten van; wit, donker etc etc. Is geloof ik een redelijk bekend bier in Duitsland.


Azragath
Usericon van Azragath
Posted 06-03-2005 12:07 by Azragath Profiel van Azragath

Als ik speciaal bier drink vind ik hertog jan primator en trippel wel lekker. Ook Afligem vind ik erg goed smaken (meeste trappisten bieren zijn wel lekker)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen