IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2003 8:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Door politie gedode man herdacht


Zo'n 500 mensen hebben op het Mercatorplein in Amsterdam de 33-jarige man van Marokkaanse komaf herdacht, die daar gisteren in eetcafé Warung Swietie door een politieman werd doodgeschoten nadat hij de agent met een mes bedreigd had. De herdenking verliep in een broeierige sfeer en er vonden enkele vechtpartijen plaats.

Een vriendin van de man ontkende dat hij de agent die hem doodde, met een mes had bedreigd. Een andere spreker zei dat zijn dood ligt aan de "stigmatisering" die de Marokkaanse gemeenschap ten deel valt.

Politiecommissaris Van Riessen zei begrip te hebben voor de emoties. Hij bezocht vandaag met burgemeester Cohen de nabestaanden van het slachtoffer. De politie was in beperkte mate op het Mercatorplein aanwezig, om niet te provoceren.

De dodelijke schietpartij leidde gisteravond tot tumultueuze toestanden op het Mercatorplein. Jongeren bekogelden de politie met stenen. Agenten grepen kort in, maar hielden daarna afstand om de gemoederen niet verder te doen oplopen


Ongelooflijk.Wat ben ik blij dat ik geen agent ben. Als een politie zich verdedigt krijgt die de pers en de "gemeenschap" ook nog eesn op zijn/haar dak. Iedereen weet dat in Nederland de politie alleen in uiterste noodzaak een wapen trekt en nog minder gebruikt.het geldt natuurlijk niet voor allemaal maar de nederlandse politie zijn echt niet van machtsgeile figuren die zomaar effe iemand neerknallen. Het moet dus wel ernstig zijn geweest. Die gast staat daar met een mes te zwaaien, om zijn nagels schoon te maken zeker????Daar hoor je dan niks over. Nee, het is weer de schuld van de politie. Nou, van mij mag de politie zich wel verdedigen en die lompe gast heeft gewoon pech gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-11-2013 21:28]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-08-2003 8:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik vind het trouwens vreemd dat de omstanders het een grof optreden van de politie vond.. (Dan heb ik het dus over dat op dat plein alles bekogeld werd met stenen)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-08-2003 8:41]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-08-2003 8:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De politie mag wat mij betreft wel es wat vaker naar de wapens grijpen.De politiemacht in nederland stelt toch geen bliksem meer voor toch??Nog effe,dan moeten ze een verzoek in drievoud indienen voordat ze es een kogeltje af mogen vuren


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2003 8:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 8:50 schreef varanus het volgende:
De politie mag wat mij betreft wel es wat vaker naar de wapens grijpen.De politiemacht in nederland stelt toch geen bliksem meer voor toch??Nog effe,dan moeten ze een verzoek in drievoud indienen voordat ze es een kogeltje af mogen vuren


ja zo is het toch onderhand al? ik snap het wel die regels zijn ervoor om te voorkomen dat de politie te controleren wat betreft wapengrbuik. Maar we zijn toch iets te ver doorgeschoten. Die gast stond met een mes te zwaaien. Dan heb je jet wat mij betreft voor jezelf verpest. Ik bergijp niet dat de media daar geen aandacht aan besteedt in plaats van: boehoehoe, er is weer een zielig slachtoffer bruut door de politie vermoord.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-08-2003 8:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 8:50 schreef varanus het volgende:
De politie mag wat mij betreft wel es wat vaker naar de wapens grijpen.De politiemacht in nederland stelt toch geen bliksem meer voor toch??Nog effe,dan moeten ze een verzoek in drievoud indienen voordat ze es een kogeltje af mogen vuren

Als je dat als in: Zelfverdediging bedoeld ben ik het ermee eens. Maar dan liever een knuppeltje, het is ook weer zo overtrokken om meteen op alles te gaan schieten

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-08-2003 8:58]


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 9:00 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

de politie moet meer rechten krijgen. Nu zijn ze alleen verkeersagenten, want op dat gebied mogen ze nog wat.
Bovendien als die ***marokkaan een mes had, is het zelfverdediging. The asshole had it coming...
AANPAKKEN DIE HAP!! Minder rechten voor daders, meer voor slachtoffers.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 9:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 8:57 schreef Elfensteen het volgende:
Als je dat als in: Zelfverdediging bedoeld ben ik het ermee eens. Maar dan liever een knuppeltje, het is ook weer zo overtrokken om meteen op alles te gaan schieten

Daar ben ik het dan wel mee eens, vuurwapens helpen alle ste snel naar de zak, afslaan met een knuppel zou ik eerder op zijn plaats vinden---->maar die politiemensen zijn vaak zo gefrustreerd dat ze maar al te triggerhappy zijn bij het minste voorval.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-08-2003 9:03]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 9:04 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 8:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo'n 500 mensen......De herdenking verliep in een broeierige sfeer en er vonden enkele vechtpartijen plaats.

.... leidde gisteravond tot tumultueuze toestanden op het Mercatorplein. Jongeren bekogelden de politie met stenen.

Typisch.... (ligt het nu aan mij, of waarom gaat het hier wel weer mis om een of andere nobody. Bij Pim Fortuyn verliep alles probleemloos, het enige waar mee gegooid werd, waren bloemen.)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 9:04 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Typisch. De Marokkaanse gemeeschap reageert precies zoals verwacht: met veel frustratie en woede omdat een van hen terecht om zeep is geholpen.

Al jaren wordt dit gedeelte van Amsterdam geterroriseerd door dit bandietenvolk, dat rooft, plundert, inbreekt, verkracht, islam-uitdraagt, parasiteert, fraudeert, provoceert en moordt. Ik twijfel er niet aan dat die agent heeft gehandeld zoals eenieder het zou doen. Alleen had de agent hem eerst op zijn beide knieschijven moeten schieten zodat ie wat langer kon uitkermen van pijn, om alsnog een schot in zijn nek te verkopen.

En het is een gotspe dat Cohen de familie bezocht. Hij had verdomme het bevel moeten geven om ook dat zooitje een enkeltje hel te bezorgen.

Dood aan dat gespuis!


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 9:06 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 8:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Een vriendin van de man ontkende dat hij de agent die hem doodde, met een mes had bedreigd. Een andere spreker zei dat zijn dood ligt aan de "stigmatisering" die de Marokkaanse gemeenschap ten deel valt.

Tuuuurlijk. 'Ja hoor, die agent kwam binnen en schoot hem zo maar neer.' Sure.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 9:07 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 9:04 schreef bonobo het volgende:
Typisch. De Marokkaanse gemeeschap reageert precies zoals verwacht: met veel frustratie en woede omdat een van hen terecht om zeep is geholpen.

Al jaren wordt dit gedeelte van Amsterdam geterroriseerd door dit bandietenvolk, dat rooft, plundert, inbreekt, verkracht, islam-uitdraagt, parasiteert, fraudeert, provoceert en moordt. Ik twijfel er niet aan dat die agent heeft gehandeld zoals eenieder het zou doen. Alleen had de agent hem eerst op zijn beide knieschijven moeten schieten zodat ie wat langer kon uitkermen van pijn, om alsnog een schot in zijn nek te verkopen.

En het is een gotspe dat Cohen de familie bezocht. Hij had verdomme het bevel moeten geven om ook dat zooitje een enkeltje hel te bezorgen.

Dood aan dat gespuis!

Goh, ik ben het zowaar met Bonobo eens.
(*checked bloeddruk en temperatuur* )


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-08-2003 9:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:04 schreef bonobo het volgende:
En het is een gotspe dat Cohen de familie bezocht. Hij had verdomme het bevel moeten geven om ook dat zooitje een enkeltje hel te bezorgen.

Ik denk dat hij dat gedaan heeft om het "Marokkaanse gedeelte" in Amsterdam te kalmeren en niet te provoceren. Ik denk overigens dat er nog best veel Marokkaanse mensen in Nederland wonen, die het wel erg vonden van wat er is gebeurt. Het is alleen jammer dat je het kleine groepje onruststokers hoort


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-08-2003 9:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:04 schreef bonobo het volgende:
Typisch. De Marokkaanse gemeeschap reageert precies zoals verwacht: met veel frustratie en woede omdat een van hen terecht om zeep is geholpen.

Al jaren wordt dit gedeelte van Amsterdam geterroriseerd door dit bandietenvolk, dat rooft, plundert, inbreekt, verkracht, islam-uitdraagt, parasiteert, fraudeert, provoceert en moordt. Ik twijfel er niet aan dat die agent heeft gehandeld zoals eenieder het zou doen. Alleen had de agent hem eerst op zijn beide knieschijven moeten schieten zodat ie wat langer kon uitkermen van pijn, om alsnog een schot in zijn nek te verkopen.

En het is een gotspe dat Cohen de familie bezocht. Hij had verdomme het bevel moeten geven om ook dat zooitje een enkeltje hel te bezorgen.

Dood aan dat gespuis!




spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2003 9:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:06 schreef Mithrandir het volgende:
Tuuuurlijk. 'Ja hoor, die agent kwam binnen en schoot hem zo maar neer.' Sure.



off-topic: ik zeg dat niet hoor! dat lijkt net zo als je de quote ziet.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2003 9:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 augustus 2003 9:12 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk dat hij dat gedaan heeft om het "Marokkaanse gedeelte" in Amsterdam te kalmeren en niet te provoceren. Ik denk overigens dat er nog best veel Marokkaanse mensen in Nederland wonen, die het wel erg vonden van wat er is gebeurt. Het is alleen jammer dat je het kleine groepje onruststokers hoort


ze zouden ook opnieuw in het gareel kunnen worden gebracht door harde maatregelen. maar dat doen ze dan weer niet want alles moet zo vreedzaam mogelijk opgelost worden


Je moeder.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 9:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:22 schreef karnivoor het volgende:
ze zouden ook opnieuw in het gareel kunnen worden gebracht door harde maatregelen. maar dat doen ze dan weer niet want alles moet zo vreedzaam mogelijk opgelost worden

Typisch, dan denken die gasten weer van "Hey, hier laten ze toch lekker over zich heen lopen, dus doen we maar op"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 9:24 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

quote:
Op 8 augustus 2003 9:12 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk overigens dat er nog best veel Marokkaanse mensen in Nederland wonen, die het wel erg vonden van wat er is gebeurt. Het is alleen jammer dat je het kleine groepje onruststokers hoort


Elfensteen, waar woon jij dan wel? Ik heb een tijdje in Amsterdam gewoond in Bos & Lommer en ik heb daar NOG NOOIT een fatsoenlijke Marokkaan ontmoet, gezien of iets positiefs meegemaakt met die schurken. Want schurken zijn het! Al jaren klagen dat ze worden gediscrimineerd, maar intussen schaamteloos doorgaan met hun criminele activiteiten. Ik kan niet zeggen dat ik een volk op aarde collectief naar de gaskamers wil schoppen, maar voor dit stel parasieten maak ik graag een uitzondering.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 9:26 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 9:20 schreef attila_de_hun het volgende:
off-topic: ik zeg dat niet hoor! dat lijkt net zo als je de quote ziet.

Sorry, niet de bedoeling. Maar de strekking is wel duidelijk, toch?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 9:34 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Even off-topic: mietrander, haal godverdomme die irritant bewegende foto van je homo-kop weg, idioot! Ik word er hartstikke misselijk van, turd. Vervang het met een foto van een geit of zo.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-08-2003 9:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:24 schreef bonobo het volgende:
Elfensteen, waar woon jij dan wel? Ik heb een tijdje in Amsterdam gewoond in Bos & Lommer en ik heb daar NOG NOOIT een fatsoenlijke Marokkaan ontmoet, gezien of iets positiefs meegemaakt met die schurken. Want schurken zijn het! Al jaren klagen dat ze worden gediscrimineerd, maar intussen schaamteloos doorgaan met hun criminele activiteiten. Ik kan niet zeggen dat ik een volk op aarde collectief naar de gaskamers wil schoppen, maar voor dit stel parasieten maak ik graag een uitzondering.
Ikzelf woon in Hoorn, maar kom regelmatig in Amsterdam en in Den Haag, ik heb over het algemeen niet zo'n probleem met Marrokanen of andere "buitenlanders", het is denk ik maar net hoe je ze zelf behandeld..maar ik vind wel dat de Politie strenger mag gaan optreden idd (dus gedeeltelijk ben ik het wel met je eens)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-08-2003 9:49 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 9:24 schreef bonobo het volgende:
Elfensteen, waar woon jij dan wel? Ik heb een tijdje in Amsterdam gewoond in Bos & Lommer en ik heb daar NOG NOOIT een fatsoenlijke Marokkaan ontmoet, gezien of iets positiefs meegemaakt met die schurken. Want schurken zijn het! Al jaren klagen dat ze worden gediscrimineerd, maar intussen schaamteloos doorgaan met hun criminele activiteiten. Ik kan niet zeggen dat ik een volk op aarde collectief naar de gaskamers wil schoppen, maar voor dit stel parasieten maak ik graag een uitzondering.


Okay dat is dus volslagen belachelijk! Je kan toch niet zomaar een complete bevolkingsgroep over 1 kam scheren? Over generalisering gesproken!!

En iedere Turk is zeker lui en stinkt? Sure dude...

Wat betreft het politie optreden, tja als je met een mes wordt bedreigt schiet je idd uit pure zelfverdediging. Had 'ie maar geen mes moeten treken naar een politieagent, da's vragen om problemen lijkt me zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-08-2003 9:51]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 10:01 by bonobo Profiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

.

[geen nazi-troep]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 08-08-2003 10:04]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-08-2003 10:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-08-2003 10:03]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 08-08-2003 10:03 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 9:34 schreef bonobo het volgende:
Even off-topic: mietrander, haal godverdomme die irritant bewegende foto van je homo-kop weg, idioot! Ik word er hartstikke misselijk van, turd. Vervang het met een foto van een geit of zo.

Doe maar een foto van jou, aansteller!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 10:07 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Elfensteen, aansteller die je bent, mijn post was IRONISCH bedoeld! Hoezo nazi-troep?

Mietrander, of je haalt je bewegende foto weg of ik verbouw je gezicht bij een eerstvolgende ontmoeting. Haal die foto weg, schandknaap!


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-08-2003 10:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Nog even...gedraag je een beetje wil je.

ontopic nu


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen