IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Funeral Mist Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-10-2003 9:20 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2003 1:09 schreef telluriet het volgende:
Heb je de Mortician CD al ontvangen?

Yep, carpathian forest al binnen?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-10-2003 17:20 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Nog niet, vandaag zat er ook niks bij... komt dan van de week wel


Ik zal je nog wel mailen als ik m heb!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-10-2003 23:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Gruwelijk, gruwelijk, gruwelijk.... grrrrrruwelijk....



Ohh wat blijft dit toch een gruwelijk giftige CD, gaat echt vlak onder je huid zitten en dan krijg je dit krankzinnige doch devote kleinood niet meer uit je kop...




Holy poison, holy doom


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2003 10:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nou, daargaatie

NP: Funeral Mist- The Devils Emmissary


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ben een mp3 aan het luisteren. Ze zijn best goed, maar ben er niet van onder de indruk ofzo.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-10-2003 10:52 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:39 schreef campske666 het volgende:
Ben een mp3 aan het luisteren. Ze zijn best goed, maar ben er niet van onder de indruk ofzo.


Leg dan maar eens "Bringer of Terror" op van hun Devilry album, max. vol.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:52 schreef Wolveken het volgende:
Leg dan maar eens "Bringer of Terror" op van hun Devilry album, max. vol.


MP3...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-10-2003 10:56 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:55 schreef campske666 het volgende:
MP3...


wel, download het dan he


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:56 schreef Wolveken het volgende:
wel, download het dan he


Waar ?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2003 10:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik luister het later nog wel een keer, het is wel okay.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-10-2003 11:30 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:57 schreef campske666 het volgende:
Waar ?


Geen idee, waar heb je die andere mp3 vandaan?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-11-2003 17:04 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Och, wat rost Salvation toch.

(ik moest het weer ff kwijt)

NP: Salvation


Dit slaat nergens op.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-11-2003 23:43 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Zitten de heren van Funeral Mist ook niet in de ubertrieste Blackmetal Maffia?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2003 0:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 23:43 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Zitten de heren van Funeral Mist ook niet in de ubertrieste Blackmetal Maffia?

Nee.


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 13:49 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Leuk, maar afgaande op dat ene nummer ga ik het album toch maar niet kopen.

Er zijn er betere van de nieuwe black metal lichting


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-11-2003 13:52 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 13:49 schreef Pyrexia het volgende:
Leuk, maar afgaande op dat ene nummer ga ik het album toch maar niet kopen.

Er zijn er betere van de nieuwe black metal lichting


Dan zal je toch al heel hard mogen zoeken.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 14:37 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 13:52 schreef Wolveken het volgende:
Dan zal je toch al heel hard mogen zoeken.


Tsjuder, Craft, Azrael, Shining, Must Missa, Dust, Blackwinds,...


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-11-2003 14:40 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 14:37 schreef Pyrexia het volgende:
Tsjuder, Craft, Azrael, Shining, Must Missa, Dust, Blackwinds,...


Zijn niet beter, 1e Shining album haalt misschien dat niveau, Craft bijna, Azrael ver onder, ...

Salvation van Funeral Mist duurt 76 min lang, 1 nr. zegt dus niets ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 14:44 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Is dan ook jou mening.

De rest van het album zal wel niet zo erg verschillen van dat ene nummer.


A black heart can only find beauty in darkness.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2003 14:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 14:44 schreef Pyrexia het volgende:
Is dan ook jou mening.

De rest van het album zal wel niet zo erg verschillen van dat ene nummer.

Tja, ik trok op mijn wenkbrauwen op bij een paar bands die je noemde, maar goed -- smaak. Met je tweede opmerking zit je echter verkeerd, 'Salvation' is een zeer divers album, alle nummers verschillen wezenlijk van elkaar en toch rost elk nummer ongenadig...


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 14:48 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Dat doen ze er goed aan van wat samples op het Net te gooien, want ik koop niks waarvan ik niks gehoord heb


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-11-2003 14:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 14:48 schreef Pyrexia het volgende:
Dat doen ze er goed aan van wat samples op het Net te gooien, want ik koop niks waarvan ik niks gehoord heb


Wel, dat doen ze nu eens bewust niet.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 14:55 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ahja, het gaat hen om de muziek natuurlijk, niet om verkoopscijfers?


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-11-2003 15:02 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 14:55 schreef Pyrexia het volgende:
Ahja, het gaat hen om de muziek natuurlijk, niet om verkoopscijfers?


Dat alleszins niet, anders doe je er geen 5 jaar over om een nieuw album uit te brengen.

Nog veel grotere reden is dat deze schijf gewoonweg niet te vervatten is in wat samples.

Ik heb het al tot vervelens toe gezegd maar "Bringer of Terror" vanop hun Devilry MCD is voor mij HET allerbeste black nummer ooit. Deze band staat op eenzame hoogte.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 04-11-2003 15:03]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 04-11-2003 15:27 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik begrijp je wel, het is nooit representatief voor het hele album, maar toch, paar samples kunnen geen kwaad volgens mij.

Ik moet zeggen dat door die samples ik al heel wat meer albums gekocht heb.


A black heart can only find beauty in darkness.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen