IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Funeral Mist Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2009 0:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 0:05 schreef blackstar666 het volgende:
hail satan roepen a la dark funeral redelijk stompzinnig overkomt.

quote:

de standaard satan-worship


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2009 6:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 0:05 schreef blackstar666 het volgende:
Ikzelf heb compleet niks met teksten en lees ze eigenlijk nooit.


En dan een halve bladzijde zeuren over de teksten. Ja, hallooooo!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-05-2009 11:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 6:22 schreef Count Usher het volgende:
En dan een halve bladzijde zeuren over de teksten. Ja, hallooooo!
+1


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 04-05-2009 15:23 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Tja, niet bedoeld als gezeur maar meer als discussie-op-gang-brengen punt. Zit er niet in dus

En uiteraard werp ik wel eens een blik op teksten bij het doorbladeren van een cd-boekje maar je er in verdiepen valt daar niet onder. Ongeveer mijn hele punt

en @ nimbus, deze naam heb ik ooit in 2000 een keer bedacht toen ik 15 was. Hou hem eigenlijk aan vanwege het feit dat er hopelijk een goede reputatie aanhangt wat betreft het verkopen/traden van cd's.

[Dit bericht is gewijzigd door blackstar666 op 04-05-2009 15:25]



spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2009 15:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Teksten van metalbands :')


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-05-2009 15:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

'de ideologie'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-05-2009 15:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

*proest*

Kut. Hele bak koffie over m'n laptopscherm..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-05-2009 15:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 4 mei 2009 15:23 schreef blackstar666 het volgende:
Tja, niet bedoeld als gezeur maar meer als discussie-op-gang-brengen punt. Zit er niet in dus

En uiteraard werp ik wel eens een blik op teksten bij het doorbladeren van een cd-boekje maar je er in verdiepen valt daar niet onder. Ongeveer mijn hele punt


Als je je niet verdiept in teksten, wat valt er dan te discussiëren?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-06-2009 21:29 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godver, wat blijft 'ie goed


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-06-2009 21:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Gaat hoog hoog eindigen in 't jaarlijstje bij mij.


R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2009 21:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 23:15 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat betreft dat shockeren ben ik het niet met je eens. Daar zijn het, in mijn ogen, de bands gewoon niet voor.



Hoe kom ik daaaar toch bij:



Afijn.. vind het een van de betere BM bands out there..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-06-2009 21:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nee, dan dit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-06-2009 21:37 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Juustem, volgens mij houd Mortuus wel van wat shockeren. Maar de teksten zijn wel over nagedacht, dat kan je niet van elke BM band zeggen


R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2009 21:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben toch echt eerder geshockeerd van een 70+er die een oog in haar kut heeft zitten..


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-06-2009 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Even de bovenstaande discussies negeren, maar ik moet zeggen dat de nieuwe plaat mij véél minder bevalt dan Salvation. Salvation klonk nog veel rauwer en daardoor ook bruter en intenser.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 23:50 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

niet echt een blijfhertje de laatste.

salvation blijft mn favo.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 14:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Maranatha. Meesterwerk tot en met. Verpulvert enkele jaren later nog steeds alles en zal dat blijven doen.

In dat licht: wat voor fucking idioten geven zulke cijfers op MA?!? http://www.metal-archives.com/band.php?id=2854

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-03-2011 15:12]


I wish I was a butterfly


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-03-2011 14:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 14:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
fucking idioten


Je geeft het antwoord zelf al me dunkt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 14:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehe, touché


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2011 15:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 14:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Meesterwerk tot en met. Verpulvert enkele jaren later nog steeds alles en zal dat blijven doen.


Salvation bedoel je?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 15:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 15:09 schreef spectre het volgende:
Salvation bedoel je?

Whoops. Ik bedoel Maranatha.

Haakte wel op BJ's post in, maar dan eerste zin, niet de laatste


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2011 15:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

O ok, Salvation ok, maar Marantha vind ik niet zo sterk, weinig dynamiek in de songs, geen sterk geluid


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 15:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik vind het geweldig.

Ken Salvation wel minder goed, snel maar weer eens luisteren.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-03-2011 16:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 15:18 schreef spectre het volgende:
O ok, Salvation ok, maar Marantha vind ik niet zo sterk, weinig dynamiek in de songs, geen sterk geluid
quote:
Op 1 maart 2009 13:57 schreef spectre het volgende:
Vergeleken met de Salvation klinkt dit natuurlijk enorm goed qua productie. Je moet alsnog wel even je best doen om alles duidelijk te krijgen maar ik vind het geluid voor deze muziek erg goed.



Salvation vind ik wat te saai, te eendimensionaal. Ik snapte de term norsecore ineens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2011 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja het geluid voor de plaat is ok, ik kan er echter niet lang naar luisteren. Toen had ik wel even de impact te pakken van die plaat maar ik draai het echt niet meer. Hoofdzakelijk komt dat toch door de mindere riffs en minder donkere sfeer dan wat anders.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-03-2011 16:26]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen