|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Elend Epica - the Score Sigur Ros Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Weltenbrand - The End Of The Wizard verrassend goed |
|
Karl Sanders' akoestische muziek Faustian Spirit of the Earth |
|
Plastikman, Lurker of Chalice, Biosphere, Blut Aus Nord, Darkspace, Drudkh, Jean Michel Jarre, Procyon X en vast nog wel meer. |
|
quote: En dan vooral Oxygene! .. |
|
Ja, heerlijke spacy muziek om lekker bij weg te dromen. Hoewel mijn voorkeur nog altijd gaat na Oxygene omdat ik die al helemaal in mij op heb genomen, Equinoxe heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Hehe, ik bedenk me nu dat iedere keer als er op mijn vorige school wat te doen was, Jean Michel Jarre als achtergrond muziek werd gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 14-08-2006 13:20] .. |
|
Dead can dance Dargaard erg goed! |
|
The Orb http://www.youtube.com/watch?v=oWMIXgCaJPQ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-07-2007 23:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die inderdaad, heerlijk! En natuurlijk: Chamber Qntal Decoryah (met dank aan Zenial) Elend Massive Attack [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-07-2007 0:24] |
|
Ashram Schijfje is amper uit mijn cdspeler te slaan, niks metal, niks "evil" sfeertje proberen te doen, heerlijke rustigevende minimalistische muziek |
|
Veel dingen van Enslaved vind ik ook dromerig. Bijvoorbeeld een nummer als Entrance/Escape Faustian Spirit of the Earth |
|
Pricilla Hernandez - Ancient shadows (the ghost and the fairy) alleen de titel al... |
|
ENYA Het is de lichtinval ;') |
|
Dargaard inderdaad. Zeer fijne band. Narsillion. Amethystium Enya Era Enigma enzo.. |
|
quote: Rrrr Narsillion heerscht zo hard |
|
quote: Oui. Is mooi he! Overigens; Summoning - Lost Tales en Summoning - Oath Bound kan ik ook wel bij wegdromen. |
|
Summoning is ook erg mooi! Ungolianth en Our foes shall fall Het is de lichtinval ;') |
|
Raison D'être hier al genoemd? Dromeriger kan bijna niet, geniaal mooie muziek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
& Helium Vola Dreamlike Horror The Moon and the Nightspirit Faun Funeral Dusk Vali en ga zo maar door |
|
coco rosie |
|
Íon - Madre, Protègenos Project van Duncan Patterson (ex-Anathema, ex-Antimatter). Schitterend |
|
Kolo - Kolo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nadja! Bij deze dan. Vanmorgen door regen en onweer gefietst met Nadja op de mp3spelert, dromerig ja. *brrrroemmmmm* |
|
quote: Oehh Elend en Qntal |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |