|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
SPAM! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
throes of dawn evol Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: idd goede muziek voordat je gaat slapen en ook voor een film denk ik. |
|
'N Crugu Bradului van Negura Bunget een tijd terug gekocht en daar staan aardig wat trip-stukjes op vind ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Burzum- Tomhet zonder meer. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 03-08-2008 0:07] |
|
Probeer eens Bo Hanson-Lord Of The Rings(1968) Gong-Angels Egg Pink Floyd-Meddle,Umagumma......... Mother Gong-alles White Noise-White Noise of,,Dead Can Dance,Tangerine Dream |
|
Ik mis sommige nog in deze lijst, en andere krijgen niet de aandacht die ze volgens mij verdienen. Check deze uit: dromerig en melancholisch, al wadde wilt! Sigur ros: GENIAAL! Ren naar de winkel! Grandaddy: Albums 'Under the Western Freeway', 'The Sophtware Slump' en 'Sumday' (de rest ook, maar daar ben ik niet zo mee bekend ) Luister vooral naar het nummer 'He's simple, he's dumb, he's the pilot...' Verder ook: Sparklehorse Sommige dingen van Project Pitchfork Jeff Buckley Ozric Tentacles Sopor Aeternus Beyond Dawn Starsailor In the Woods [Dit bericht is gewijzigd door Kasper op 10-01-2004 21:16] |
|
quote:Jaren geleden eens live gezien in de Azijnfabriek, maar dat is pas dromerige muziek |
|
Raison d'Etre "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: De Reden van het zijn!! goede shit. wij [Dit bericht is gewijzigd door TYLER B. op 11-01-2004 4:31] SATAN.........................JUIST!! |
|
Zij kent het alleen van exrated. Iemand CD titels?? WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
CD titels van Raison d'Etre? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
lijstjess zijn stom !! Brian Eno Aube Boards of Canada Tangerine Dream met het album Phaedra Sunn 0))) de laatste De oude cd's van autechre..komen in de buurt. Aphex Twin - I care because you do Sommige cds van coil en Ulver.. oh ja Pink Floyd is gewoon kut [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-01-2004 13:48] Suck my piss |
|
Ik vind Cynic ook wel dromerig Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat is er in godsnaam dromerig aan Ozric Tentacles, Gong en White Noise?? niet dat dit slechte bands zijn, integendeel, maar het is vrij progressief allemaal en soms zeer opgefokt en niet zo heel relaxed omdat je erbij moet nadenken. Als nadenken onder dromen valt dan kan ik daar mee leven, maar dat is toch niet het eerste wat bij mij opkomt....bij het woord. Als ik het even bij elektronische droommuziek hou, kom ik uit bij: Boards Of Canada, Manitoba, Hint, Bonobo, Global Communication, Jaga Jazzist (niet alles), Múm, Plaid, eigenlijk is er zoveel |
|
haggard en aeryon en empyrium wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
my dying bride - sear me mcmxciii |
|
Marble Arch, Een band die zijn invloed haalt uit muziek zoals The Cure, Pink Floyd en Anathema. Ze hebben tot nu toe pas 1 cd, Another Sunday Bright, uitgebracht, maar die is zeker de moeite waard! Luister vooral het nummer The Inmost! Waag eens een dansje! |
|
Blutengel Terminal choice Bloodflowerz Wumpscut etc.. "Sehnsucht" |
|
quote: Is er geen topic over kringspierverslappende muziek ofzo? |
|
quote: Dromerig??!? Nou lekker dromerig *oenk oenk oenk* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Eh, Rudy heeft toch een flink aantal zeer rustige (zonder beat) nummers geproduceerd. Blutkind (meen ik) staat er vol mee, en ook op Bunktor 7 staan er een paar. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
slayer? " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |