|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hans Zimmer-A way of Life vind ik zeer dromerig en triest Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
The Mist and the Morning Dew "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Herman van Veen F*ck hippies |
|
Boards of Canada - Geogaddi is ook erg 'dromerig'. Boards of Canada is ook avant-garde elektronische muziek die erg makkelijk in het gehoor ligt. Een goede instapper in het genre dus. Wat de dromerigheid betreft, die is koortsig, benauwend en tegelijkertijd verdovend. Zorg dus dat je in een veilige omgeving bent alvorens van deze muziek te gaan dromen . |
|
Wongraven. Scandinavische ambient. F*ck hippies |
|
mÙm - yesterday was dramatic today is ok Suck my piss |
|
heb dit weekend weer Danzig - Black Aria geluisterd... das ook erg dromerig... ik vind het heel mooi ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Opeth - Blackwater park ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is hele sfeervoole muziek, maar niet dromerig. Ja Patterns In the Ivy, Het rustige stuk in het titelnummer en harvest kan je zo nog wle beschouwen. De rest niet |
|
Ik vind eigenlijk vrijwel alle Power-metal wel iets dromerigs hebben Waag eens een dansje! |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Cool Explain, please. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Nou ja, met die rare teksten ga ik meestal aan sprookjes denken, en ik droom altijd over sprookjes Waag eens een dansje! |
|
quote: eehm sure Powermetal kick's AARSCH |
|
quote: Dromerige muziek ook! Waag eens een dansje! |
|
Zeker! In slaap vallen met muziek ook. Anathema en de laatste pain Of Salvation staan hier s'avonds veel aan |
|
quote: Hier is het de laatste tijd voornamelijk Pink Floyd, Empyrium, MDB en Tool waarmee ik in slaap val. Waag eens een dansje! |
|
Als ik ga maffen met MDB krijg ik nare dromen |
|
Vergeten: de laatste plaat van The Wounded. In slapa vallen met het titelnummer is zooooooo vet. Goodbye Fire, Murder, Rape.. hello God |
|
Brendan Perry (ex dead can dance) Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
en bekijk eens http://www.bellaunion.com/ label van leden van cocteau twins, redelijk wat samples te downloaden. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Blutengel Kraftwerk the Wounded Tristania "Sehnsucht" |
|
Mourning Beloveth Vrijdag vrijdag vrijdag jajajaja |
|
Ulver - Svidd Neger I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |